quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Jij bent voor eeuwig een jonge godin.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:28 schreef missbehavin het volgende:
Godver, moe... ik ben toch niet oud aan het worden?
Oh jaquote:
Ben ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:25 schreef Remnant het volgende:
[..]
Ik zou veels te snel afgeleid zijn als ik thuis moest werken
Daar weet jij helemaal niks vanquote:
Maar gelukkig nog niet helemaal!!!!quote:
Ja maar ja maar ja maar ik wil weekendquote:
Own, dan bijna weekend!!!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik wil weekend
Je bent zo moe, je kunt je zin niet eens afmaken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:34 schreef clevy het volgende:
helemaal met TT eens miss b.. kon m'n bed niet uit
Yeah!!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niks van
kloptquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bent zo moe, je kunt je zin niet eens afmaken?
Hihi ik moest lachen, sorry MissBquote:
Het is te vroegquote:
Godverquote:
als het nodig is dan is het excuus 1 t/m 7quote:
Wel een hele goedequote:
Nee gewoon 1, de rest komt er vanzelf wel bijquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:10 schreef clevy het volgende:
[..]
als het nodig is dan is het excuus 1 t/m 7
Ja, maar ben je ook zo prachtig als ik?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben wakker, en dat voor 3uur slapen. Dus nee
Móet ik daar nog antwoord op geven? Weet je zelf ook welquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar ben je ook zo prachtig als ik?
Dat is waar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Móet ik daar nog antwoord op geven? Weet je zelf ook wel
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb ook geen zin vandaag.
25 juni heb ik zin.
Komt vast goed, en anders los in een poncho.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou zeg dat! Mag het wel wat beter weer zijn..
Ja het komt ook wel goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Komt vast goed, en anders los in een poncho.
Oh ik ben jaloers op je!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:28 schreef Spezza19 het volgende:
Heerlijk die regen tikkent op het slaapkamerraam. * Spezza19 draait zich nog eens om
Ach, rond een uur of 5-6 merk ik daar toch niets meer van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het komt ook wel goedMaar het is toch niet hetzelfde in zo'n kleffe poncho
Ik wel hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, rond een uur of 5-6 merk ik daar toch niets meer van.
Guilty as chargedquote:
Veel minder roodquote:
Mooizoquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel minder roodEcht, daar ben ik zo blij mee
En goedemorgen
Ja, ik hoop 't ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooizohopen dat het zo blijft nu.
Ben je in je oog gespoten? #pinkeyequote:Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel minder roodEcht, daar ben ik zo blij mee
En goedemorgen
I didn't do anything! Voor zover ik me kan herinneren dan. Dus dat zegt niets.quote:
Trouwens, heb jij al op de donder gehad voor het vissen in onze poel?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Opstaan is zo lastig met een grote brede hetero naast je in bed
Nee?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij al op de donder gehad voor het vissen in onze poel?
Van mij mag ie, minder concurrentie voor mij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij al op de donder gehad voor het vissen in onze poel?
quote:
Allergische reactie?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik hoop 't ookStraks maar even nieuwe mascara halen, ik denk dat 't mede daardoor veroorzaakt wordt/werd.
Vrees niet, ik blijf aan de goede kant hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij dezen dan. Blijf lekker uit mijn vijver
Ik denk dat die gewoon niet helemaal goed meer is. Volgens de verpakking is hij nog houdbaar, maar goed, je weet 't maar nooit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Allergische reactie?
Zal sowieso schelen dat het wat minder zonnig is. Heeft het toch nog zn voordeel
Ben je al gaan twijfelen aan z'n hetero-aard?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Opstaan is zo lastig met een grote brede hetero naast je in bed
Dan moeet je je mond wat verder opendoen en je ogen dichtquote:
Buiten angels verklaring danquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon niet helemaal goed meer is. Volgens de verpakking is hij nog houdbaar, maar goed, je weet 't maar nooit.
Het is wel typisch dat m'n oog alleen rood wordt als ik mascara op heb
Uh... jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je al gaan twijfelen aan z'n hetero-aard?
Dit blijft wel singles he, dus zoveel ervaringquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moeet je je mond wat verder opendoen en je ogen dichtMoet ik jullie nou alles leren?!
Nee niet eensquote:
Misschien dat het zaad gewoon nog aan het kwastje hangt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon niet helemaal goed meer is. Volgens de verpakking is hij nog houdbaar, maar goed, je weet 't maar nooit.
Het is wel typisch dat m'n oog alleen rood wordt als ik mascara op heb
Do tell!quote:
Ben jij al over die brute afwijzing van Roy heen?quote:
Nou neequote:
Ja, nee. Ik laat mannen niet over m'n gezicht spuitenquote:
Nee, vind het ook echt niet kunnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij al over die brute afwijzing van Roy heen?
Fijn om te wetenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrees niet, ik blijf aan de goede kant hoor.
Ik had gedronken, dan durf ik allesquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, vind het ook echt niet kunnenhoe durft die!
Jammerquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee. Ik laat mannen niet over m'n gezicht spuiten
Een facial is toch goed voor de huid?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee. Ik laat mannen niet over m'n gezicht spuiten
Het minste wat je nu kunt doen, is juicy details lekken. You owe usquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou neeLaten we zeggen dat ik.... uh... andere rollen had verwacht, zoiets
Wie heeft die fles gister leeggemaakt dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had niet eens wat op, leugenaar!
Oh, watergevechtquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer
Dan berg ik mn waterpistool wel weer op
Oh, dat weet ik nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een facial is toch goed voor de huid?
Dat maken de mannen mij iig altijd wijs!
Dit is TE weinig info voor een nieuwsgierig iemand als ik!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Nou neeLaten we zeggen dat ik.... uh... andere rollen had verwacht, zoiets
Jij hebt liever de video's?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:02 schreef rival het volgende:
Ik zit niet te wachten op de anaalverhalen van angel
liftquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:02 schreef rival het volgende:
De vraag is: wie van de twee heeft er vannacht de juicy details gelekt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het minste wat je nu kunt doen, is juicy details lekken. You owe us
Ik ben het eens met deze heldin!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit is TE weinig info voor een nieuwsgierig iemand als ik!
inclusief flacon punch?quote:
Gokje: ROYco1quote:
Ja wat dacht je danquote:
Die was al leeg hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie heeft die fles gister leeggemaakt dan?
En waarom ben ik nu zo brak?
Ook je milf beklimmen?quote:
Watergevecht wil ik welquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan![]()
Still a shame![]()
[..]
Die was al leeg hoor
Hij schijnt enorm groot te zijn volgens huppelquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zag het idd later.. hij ontgaat mij altijd een beetje (heel erg)
Zn bierbuik wel jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij schijnt enorm groot te zijn volgens huppel
Dat is leuk voor hem, hier is hij voor mij redelijk kleinquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij schijnt enorm groot te zijn volgens huppel
quote:
kenmerk van een fatsoenlijke kroegeigenaarquote:
keihard is zequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is leuk voor hem, hier is hij voor mij redelijk klein
Ze voorspellen alleen regen hoorquote:
quote:
ook een beetje vreemd?quote:
Ik ga zo maar eens naar het strand voordat ik ga werkenquote:
een beetje veel?quote:
O je bedoelt dat ik moet beginnen met vertellen dat ik hem tegen de xxx heb aangeduwd en xxxx heb en daarna op xxx heb gegooid en hem xxxxx terwijl hij xxxx en er achter kwam dat hij xxxx wel fijn vond en toen xxxx tot hij xxxx en xxxxxx op xxxxxxxx.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het minste wat je nu kunt doen, is juicy details lekken. You owe us
Ja hallo, ik heb op StBaby gestemd voor de TMI-singlequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:02 schreef rival het volgende:
niet als 1 xxxx soms voor twee woorden staanquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelt dat ik moet beginnen met vertellen dat ik hem tegen de xxx heb aangeduwd en xxxx heb en daarna op xxx heb gegooid en hem xxxxx terwijl hij xxxx en er achter kwam dat hij xxxx wel fijn vond en toen xxxx tot hij xxxx en xxxxxx op xxxxxxxx.
Je snapt dat je haar nu nog nieuwsgieriger gemaakt hebt he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelt dat ik moet beginnen met vertellen dat ik hem tegen de xxx heb aangeduwd en xxxx heb en daarna op xxx heb gegooid en hem xxxxx terwijl hij xxxx en er achter kwam dat hij xxxx wel fijn vond en toen xxxx tot hij xxxx en xxxxxx op xxxxxxxx.
Ja, maar dan zonder al die xxxx natuurlijk, ik ben een volwassen vrouw, ik kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat is enkel omdat hij het soms ongevraagd doet.. dus komop met de detailsquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb op StBaby gestemd voor de TMI-singleMoet ik niet ineens ook beginnen natuurlijk!
Ik kon het ook met smurfen doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niet als 1 xxxx soms voor twee woorden staan
Ben je zo klein geschapen ja?quote:
Jamaaaaaaaar!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is enkel omdat hij het soms ongevraagd doet.. dus komop met de details
Je wil niet weten hoe Potige smurf er nu uitziet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |