Jij hebt liever de video's?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:02 schreef rival het volgende:
Ik zit niet te wachten op de anaalverhalen van angel
liftquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:02 schreef rival het volgende:
De vraag is: wie van de twee heeft er vannacht de juicy details gelekt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het minste wat je nu kunt doen, is juicy details lekken. You owe us
Ik ben het eens met deze heldin!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit is TE weinig info voor een nieuwsgierig iemand als ik!
inclusief flacon punch?quote:
Gokje: ROYco1quote:
Ja wat dacht je danquote:
Die was al leeg hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie heeft die fles gister leeggemaakt dan?
En waarom ben ik nu zo brak?
Ook je milf beklimmen?quote:
Watergevecht wil ik welquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan![]()
Still a shame![]()
[..]
Die was al leeg hoor
Hij schijnt enorm groot te zijn volgens huppelquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zag het idd later.. hij ontgaat mij altijd een beetje (heel erg)
Zn bierbuik wel jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij schijnt enorm groot te zijn volgens huppel
Dat is leuk voor hem, hier is hij voor mij redelijk kleinquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij schijnt enorm groot te zijn volgens huppel
quote:
kenmerk van een fatsoenlijke kroegeigenaarquote:
keihard is zequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is leuk voor hem, hier is hij voor mij redelijk klein
Ze voorspellen alleen regen hoorquote:
quote:
ook een beetje vreemd?quote:
Ik ga zo maar eens naar het strand voordat ik ga werkenquote:
een beetje veel?quote:
O je bedoelt dat ik moet beginnen met vertellen dat ik hem tegen de xxx heb aangeduwd en xxxx heb en daarna op xxx heb gegooid en hem xxxxx terwijl hij xxxx en er achter kwam dat hij xxxx wel fijn vond en toen xxxx tot hij xxxx en xxxxxx op xxxxxxxx.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het minste wat je nu kunt doen, is juicy details lekken. You owe us
Ja hallo, ik heb op StBaby gestemd voor de TMI-singlequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:02 schreef rival het volgende:
niet als 1 xxxx soms voor twee woorden staanquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelt dat ik moet beginnen met vertellen dat ik hem tegen de xxx heb aangeduwd en xxxx heb en daarna op xxx heb gegooid en hem xxxxx terwijl hij xxxx en er achter kwam dat hij xxxx wel fijn vond en toen xxxx tot hij xxxx en xxxxxx op xxxxxxxx.
Je snapt dat je haar nu nog nieuwsgieriger gemaakt hebt he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelt dat ik moet beginnen met vertellen dat ik hem tegen de xxx heb aangeduwd en xxxx heb en daarna op xxx heb gegooid en hem xxxxx terwijl hij xxxx en er achter kwam dat hij xxxx wel fijn vond en toen xxxx tot hij xxxx en xxxxxx op xxxxxxxx.
Ja, maar dan zonder al die xxxx natuurlijk, ik ben een volwassen vrouw, ik kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat is enkel omdat hij het soms ongevraagd doet.. dus komop met de detailsquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb op StBaby gestemd voor de TMI-singleMoet ik niet ineens ook beginnen natuurlijk!
Ik kon het ook met smurfen doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niet als 1 xxxx soms voor twee woorden staan
Ben je zo klein geschapen ja?quote:
Jamaaaaaaaar!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is enkel omdat hij het soms ongevraagd doet.. dus komop met de details
Je wil niet weten hoe Potige smurf er nu uitziet hoorquote:
Ik denk dat je niet eens bij de ranzigheid van stbaby in de BUURT komt als je xxxx gewoon invult met de woorden die het moeten zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Wat doe je hier dan hè! Is dat niet een KLEIN beetje WOG (werk ontwijkend gedragquote:
Ik vraag toch ook niet aan jou hoe diep de pielemoos van je vriend in je doos ging en op welk gedeelte van je lijf ie klaarkwam!quote:
Al gesport vanmorgen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan hè! Is dat niet een KLEIN beetje WOG (werk ontwijkend gedrag)
Neuh, daar zit ik nog lang niet hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet eens bij de ranzigheid van stbaby in de BUURT komt als je xxxx gewoon invult met de woorden die het moeten zijn.
Mehquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bovenop, onderop? Waarop denk je zelf
Mag best hoor, daarop kan ik zeggen "is nog niet gebeurd"quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag toch ook niet aan jou hoe diep de pielemoos van je vriend in je doos ging en op welk gedeelte van je lijf ie klaarkwam!
Laten we zeggen dat we steeds een stap verder gaan en dat ik nu bij deze stap heb gemerkt dat mijn gedachte dat iedere hetero top is niet helemaal klopt
Ik heb van de week geleerd dat "top" homo is in het turksquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet aan jou hoe diep de pielemoos van je vriend in je doos ging en op welk gedeelte van je lijf ie klaarkwam!
Laten we zeggen dat we steeds een stap verder gaan en dat ik nu bij deze stap heb gemerkt dat mijn gedachte dat iedere hetero top is niet helemaal klopt
Ja, wat een draaikont is Ang3l tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag best hoor, daarop kan ik zeggen "is nog niet gebeurd"
Daarom vroeg ik ook of je hem z'n kont had geneuktantwoord met Ja en je bent er vanaf
Nee, 7 uur begonnen, vanmiddag uurtje spinnen en uurtje steppenquote:
Ik ben niet zo van de billenkoek, een rood lichaamsdeel is genoeg vind ikquote:
Awcrap, weer een woord dat ik niet meer kan gebruiken in Ang3ls buurtquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb van de week geleerd dat "top" homo is in het turks
Sorryquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Awcrap, weer een woord dat ik niet meer kan gebruiken in Ang3ls buurt
Kom maar naast mij zittenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de billenkoek, een rood lichaamsdeel is genoeg vind ik
Bedrijf gaat weer eens verhuizen (nu eens gelukkig mijn kant op) en ik ving gisteren op dat ze daar ook een sportruimte hebben in dat pand...ben benieuwd want dan ga ik jouw werkwijze eens inpikkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, 7 uur begonnen, vanmiddag uurtje spinnen en uurtje steppen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de billenkoek, een rood lichaamsdeel is genoeg vind ik
Aha...vandaar de naam "De Toppers"quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb van de week geleerd dat "top" homo is in het turks
Dat dacht ik ook jaquote:
Jij moet je mond sowieso niet voor praten gebruiken in mijn buurt. Just put those lips to some better use!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Awcrap, weer een woord dat ik niet meer kan gebruiken in Ang3ls buurt
quote:
Damn, dus die drie klapjosti´s zijn ook al een linksche hobbie met hun integratieboodschap?quote:
Het eerstequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, wat vind ik erger; chagrijnige baas die tegen me loopt te zeiken, of goedgehumeurde baas die seksueel getinte grapjes maakt?...
Wij matchenquote:
Oh, dat is okéquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Erg rood is ook weer een beetje overdreven, beetje móet kunnen
Inmiddels toch al uitgebreid naar 5 klapjosti's?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, dus die drie klapjosti´s zijn ook al een linksche hobbie met hun integratieboodschap?
Zou voor het eerste gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, wat vind ik erger; chagrijnige baas die tegen me loopt te zeiken, of goedgehumeurde baas die seksueel getinte grapjes maakt?...
Ja he. Hoewel ik uiteraard weinig invloed heb op welke ik krijg..quote:
Ben jij een chagrijnige baas?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij moet je mond sowieso niet voor praten gebruiken in mijn buurt. Just put those lips to some better use!
En ik maar denken dat jij bijna overal invloed op hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja he. Hoewel ik uiteraard weinig invloed heb op welke ik krijg..
dat is het voordeel van geëmigreerd zijn...je weet niet dat er tegenwoordig 4 toppers zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, dus die drie klapjosti´s zijn ook al een linksche hobbie met hun integratieboodschap?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Not gonna happen dudeIn tegenstelling tot ander verboden fruit bevat ik geen vitamientjes voor jou.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Not gonna happen dudeIn tegenstelling tot ander verboden fruit bevat ik geen vitamientjes voor jou.
Dat denkt ze wel vaker jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij bijna overal invloed op hebt
Zelfs ik heb mijn tekortkomingen. Ja ik weet dat het moeilijk te geloven is..quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij bijna overal invloed op hebt
lekker afwisselendquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja he. Hoewel ik uiteraard weinig invloed heb op welke ik krijg..
Omfg.....quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is het voordeel van geëmigreerd zijn...je weet niet dat er tegenwoordig 4 toppers zijn
Nee ik kom niet in je kroeg werkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Ik ben een hele leuke baas.
Ik ben allergisch voor te veel vitamientjes, dus ik spuug het ook gewoon weer uit hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh joy. Krijg straks de beste vriendin van mn ex op visite.
Blijkbaar is zij al een jaar of 15 zijn beste vriendin. Na ruim 4 jaar relatie ontdekte ik dat zij bestond 2 weken nadat ik in mn flatje woonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |