quote:
Damn, dus die drie klapjosti´s zijn ook al een linksche hobbie met hun integratieboodschap?quote:
Het eerstequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, wat vind ik erger; chagrijnige baas die tegen me loopt te zeiken, of goedgehumeurde baas die seksueel getinte grapjes maakt?...
Wij matchenquote:
Oh, dat is okéquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Erg rood is ook weer een beetje overdreven, beetje móet kunnen
Inmiddels toch al uitgebreid naar 5 klapjosti's?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, dus die drie klapjosti´s zijn ook al een linksche hobbie met hun integratieboodschap?
Zou voor het eerste gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, wat vind ik erger; chagrijnige baas die tegen me loopt te zeiken, of goedgehumeurde baas die seksueel getinte grapjes maakt?...
Ja he. Hoewel ik uiteraard weinig invloed heb op welke ik krijg..quote:
Ben jij een chagrijnige baas?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij moet je mond sowieso niet voor praten gebruiken in mijn buurt. Just put those lips to some better use!
En ik maar denken dat jij bijna overal invloed op hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja he. Hoewel ik uiteraard weinig invloed heb op welke ik krijg..
dat is het voordeel van geëmigreerd zijn...je weet niet dat er tegenwoordig 4 toppers zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, dus die drie klapjosti´s zijn ook al een linksche hobbie met hun integratieboodschap?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Not gonna happen dudeIn tegenstelling tot ander verboden fruit bevat ik geen vitamientjes voor jou.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Not gonna happen dudeIn tegenstelling tot ander verboden fruit bevat ik geen vitamientjes voor jou.
Dat denkt ze wel vaker jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij bijna overal invloed op hebt
Zelfs ik heb mijn tekortkomingen. Ja ik weet dat het moeilijk te geloven is..quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij bijna overal invloed op hebt
lekker afwisselendquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja he. Hoewel ik uiteraard weinig invloed heb op welke ik krijg..
Omfg.....quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is het voordeel van geëmigreerd zijn...je weet niet dat er tegenwoordig 4 toppers zijn
Nee ik kom niet in je kroeg werkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Ik ben een hele leuke baas.
Ik ben allergisch voor te veel vitamientjes, dus ik spuug het ook gewoon weer uit hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh joy. Krijg straks de beste vriendin van mn ex op visite.
Blijkbaar is zij al een jaar of 15 zijn beste vriendin. Na ruim 4 jaar relatie ontdekte ik dat zij bestond 2 weken nadat ik in mn flatje woonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |