Dat is nog ergerquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, die is erg ja. Ik moest het 5 keer overlezen voor ik het zag. of zach.;(
Ik wilde haar niet meteen keihard erop wijzen dat ze te oud is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en, vacature is toch een algemeen woord?
Hell Yeah!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee.
Maar dan nog. Ik vind het hypocriet van hem. Maar ja ik ontdek de laatste weken wel meer uberhypocriete dingen van hem.
Blij dat ik single ben dus
In het totaalplaatje zijn ze beiden even goed, begrijp dat danquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar je had het over beste he...
Die heb ik nietquote:
Gaan we allebei bitchen vandaag?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde haar niet meteen keihard erop wijzen dat ze te oud is.
Vandaar het smoesje dat ik geen vacature heb.
Achso. Nee, daar houd ik niet van. Zeg dan gewoon dat je geen vacature voor haar in de aanbieding hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde haar niet meteen keihard erop wijzen dat ze te oud is.
Vandaar het smoesje dat ik geen vacature heb.
Ik sta nu om half 6 op als ik naar kantoor ga...dat half uur kan er ook nog wel af danquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarheen?Ooh dat is relaxed inderdaad! Ga je dan ook elke dag om 5 uur opstaan?
![]()
Me too. Daarom bood ik het ook aan hem aan. "zal ik maar koffie halen voor je vanmorgen dan, want ik kan me voorstellen dat je dit een beetje low profile wil houden."quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nog erger![]()
Maar even back to the point. Ik snap dat hij niet in zn jogginpak door het bedrijf wil wandelen
oh, die zinquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan hè! Is dat niet een KLEIN beetje WOG (werk ontwijkend gedrag)
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu zombiefilm kijken en vodka drinken en daarna neuken dan maar?
Ik had me voorgenomen om lief te doen vandaag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik niet
[..]
Gaan we allebei bitchen vandaag?
Het liefst sluit hij zich op in de wc met zn laptop. Stel je voor dat er iemand het kantoor binnen staptquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too. Daarom bood ik het ook aan hem aan. "zal ik maar koffie halen voor je vanmorgen dan, want ik kan me voorstellen dat je dit een beetje low profile wil houden."
Die is dan ook niet te missenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om lief te doen vandaag.
Maar jij begon meteen over mijn bierbuik.
Wat denk je van iemand van Thaise afkomst? Die zijn extra *knijp-in-wangetjes* lief.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om lief te doen vandaag.
Maar jij begon meteen over mijn bierbuik.
Met al die pakkenmannetjes hier valt hij aardig uit de toon ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het liefst sluit hij zich op in de wc met zn laptop. Stel je voor dat er iemand het kantoor binnen stapt
Okiedokies danquote:
Single zijn FTW!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee.
Maar dan nog. Ik vind het hypocriet van hem. Maar ja ik ontdek de laatste weken wel meer uberhypocriete dingen van hem.
Blij dat ik single ben dus
Nee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef rival het volgende:
Huppel, zag hij die vriendin ook regelmatig toen het nog aan was?
Is wel heel apart.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
En we hadden wel eens gesprekken over vroeger en vrienden van vroeger en haar naam is werkelijk nooit gevallen.
En dat terwijl ze wel in de groep zat. De vriendengroep waar ik zeker de helft wel van ken
Vanochtend stond er een pakkenmannetje zich aan te kleden in de keuken... en toen kwam de buurvrouw voorbij en die zwaaide door het keukenraam en zag toen opas dat ik dat helemaal niet wasquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met al die pakkenmannetjes hier valt hij aardig uit de toon ja.
Klinkt niet als een beste vriendin, maar als een FB'tje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee.
En we hadden wel eens gesprekken over vroeger en vrienden van vroeger en haar naam is werkelijk nooit gevallen.
En dat terwijl ze wel in de groep zat. De vriendengroep waar ik zeker de helft wel van ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |