bah, wat voor bloederigs heb jij nu op staan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk naar een moordpartij in de jungle
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk naar een moordpartij in de jungle
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
Je bent trouwens vroeg vanavond kokje
Goed zo, lekker hè die regenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
slecht weer, partij vroeg aan tafel, genoeg collegas die later zijn begonnen dan ik;
![]()
![]()
jouw kant op gingen de hemelwaterpoorten wel open heb ik ergens op TV gezien, hier ook, maar dankzij het gloednieuwe hemelwaterriool dat ze in onze straat aan het aanleggen zijn, had alleen de buurman 2 huizen verderop deze keer last van overgestroomde toiletten en water dat uit alle hoeken en gaten omhoog kwamquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
slecht weer, partij vroeg aan tafel, genoeg collegas die later zijn begonnen dan ik;
![]()
![]()
ha die bol, al klaar met het betere poetswerk? Of moeten we nog komen?quote:
tears of the sun.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bah, wat voor bloederigs heb jij nu op staan?
heb ook even naar ned.1 gezaptquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
by the way, jullie zitten de ellendige kluskerels te kijken, ik naar een stel mislukkelingen die een camping in tsjechië willen beginnen (ik vertrek)
welke regen ??quote:
voor vandaag wel ja!, ben nu nog ff eten aan het makenquote:
Ow, die, is wel ok ja (heb ik pas een keer of tig gezien, dus daarom vanavond maar overgeslagen)quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
tears of the sun.
prachtige film met bruce willis
Die waar zelfs mijn laptoptas niet tegen bestand bleek te zijnquote:
quote:
mmm die heb ik gemist!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb je vanmiddag nog aangeboden te ruilen qua weer
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
voor vandaag wel ja!, ben nu nog ff eten aan het maken
dat is netjes!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die waar zelfs mijn laptoptas niet tegen bestand bleek te zijn
quote:
quote:
werk maakt hongerig hèquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
alweer, dat ging je tig uur geleden ook doen
klopt, maar toen begon ik met poetsen en is het er bij in geschotenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
alweer, dat ging je tig uur geleden ook doen
verdomdquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol toch, tja, eigen schuld, nu is het allemaal hier gevallen
ja, en mark heeft liever dat het gras niet meer twee kontjes hoog wordt (moet ie weer maaien)quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heeft ze echt gedaan, haar gazonnetje was weer groen genoeg
ik ook, viel wer inquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, die, is wel ok ja (heb ik pas een keer of tig gezien, dus daarom vanavond maar overgeslagen)
en hier, maar de plantjes waren er blij meequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol toch, tja, eigen schuld, nu is het allemaal hier gevallen
ach, ook maar geswapt, Bruce is beter dan Derekquote:
mijn gras ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en hier, maar de plantjes waren er blij mee
geef hem zondag een zitmaaier, daar zal hij wel blij mee zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, en mark heeft liever dat het gras niet meer twee kontjes hoog wordt (moet ie weer maaien)
kijk niet naar drek. Heb ik niks mee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach, ook maar geswapt, Bruce is beter dan Derek
ja, maar, ja, maar..... 't moet dáár vallen voor de plantjes van Bollo, zodat de koetjes straks weer eten hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en hier, maar de plantjes waren er blij mee
zou die willen, hij heeft al zo'n geavanceerd ding, m'n garage staat al vol genoeg, hij maakt er maar een looprek aan vast, heeft ie een zitmaaierquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
geef hem zondag een zitmaaier, daar zal hij wel blij mee zijn, kan hij racen met dat ding
Ikke ook niet, maar ben met Kaatje naar help mijn man heeft een hobby wezen kijken, en daarna kwam Drek.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk niet naar drek. Heb ik niks mee.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou die willen, hij heeft al zo'n geavanceerd ding, m'n garage staat al vol genoeg, hij maakt er maar een looprek aan vast, heeft ie een zitmaaier
ik weet het, is altijd zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, maar, ja, maar..... 't moet dáár vallen voor de plantjes van Bollo, zodat de koetjes straks weer eten hebben.
Kon er niets aandoen Bol, zag het weer klassiek om je heen drijven, 't is toch die 25 km hoor.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou die willen, hij heeft al zo'n geavanceerd ding, m'n garage staat al vol genoeg, hij maakt er maar een looprek aan vast, heeft ie een zitmaaier
heb drek afgezet, volgens mij herhalingenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ikke ook niet, maar ben met Kaatje naar help mijn man heeft een hobby wezen kijken, en daarna kwam Drek.
ben in Den Bosch een keer naar zo'n show van hem geweest, samen met een vriendin, we hebben vreselijk gelachenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ikke ook niet, maar ben met Kaatje naar help mijn man heeft een hobby wezen kijken, en daarna kwam Drek.
wat ben jij kinderachtig zeg, Gun die man ook watquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik gun hem alles, maar het kan ook te gek wordenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat ben jij kinderachtig zeg, Gun die man ook wat
ik geloof wel in dat wat hij doet hoor, maar ben er nog nooit geweest, Kan hem zo moeilijk verstaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben in Den Bosch een keer naar zo'n show van hem geweest, samen met een vriendin, we hebben vreselijk gelachen
was dat die show waar een jongeman zijn moeder moest bellen om te vragen of hij een overleden broertje had???quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben in Den Bosch een keer naar zo'n show van hem geweest, samen met een vriendin, we hebben vreselijk gelachen
En ik ben door een collega op http://www.layars.com gewezen, is ook grappigquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:06 schreef bollokus het volgende:
zo weer iets nieuws gevonden voor de smartphone... leuk.....
http://www.repudo.com
ik geloof d'r ook wel in, maar in die shows gaat het er nogal snel en gemaakt aan toe, d'r is een vertaler bij hoor, je mag gewoon alles in het NL doen, door de hele zaal lopen lui met microfoons, de moeder van een vriendje van mijn jongste zat een rij voor ons, die had een "spirit" naast haar staan, zegt ze: ik ken helemaal geen dooien; wij kwamen niet meer bijquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik geloof wel in dat wat hij doet hoor, maar ben er nog nooit geweest, Kan hem zo moeilijk verstaan
nee, een vrouw uit hetzelfde dorp als ik moest haar moeder bellen om te vragen wie er in de familie verhuisd was, kan me geen jongeman die zijn moeder moest bellenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
was dat die show waar een jongeman zijn moeder moest bellen om te vragen of hij een overleden broertje had???
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik geloof d'r ook wel in, maar in die shows gaat het er nogal snel en gemaakt aan toe, d'r is een vertaler bij hoor, je mag gewoon alles in het NL doen, door de hele zaal lopen lui met microfoons, de moeder van een vriendje van mijn jongste zat een rij voor ons, die had een "spirit" naast haar staan, zegt ze: ik ken helemaal geen dooien; wij kwamen niet meer bij
weet niet waar je me naar toe steurt, maar kom op triple itquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik ben door een collega op http://www.layars.com gewezen, is ook grappig
wat is datquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oké, dan is dat een andere opname geweest. Die jongen ken ik, zijn moeder heel goed, ik wist ook niet dat zij een miskraam had gehad, was dus wel verbaasd dat te horen op tvquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, een vrouw uit hetzelfde dorp als ik moest haar moeder bellen om te vragen wie er in de familie verhuisd was, kan me geen jongeman die zijn moeder moest bellen
als ik op die link tik kom ik op een site van Triple ofzoiets uit?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet waar je me naar toe steurt, maar kom op triple it
quote:
ooooops, sje teveel http://www.layar.com/quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ik op die link tik kom ik op een site van Triple ofzoiets uit?
is wel grappig, je richt je foon op bijv de straat waar je in loopt en afhankelijk van de layer die je actief hebt zie je bijv waar de dichtsbijzijnde coffeeshop is, of voor welk bedrag een bepaald huis te koop staat.quote:
ik hou het voorlopig maar bij 4squarequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is wel grappig, je richt je foon op bijv de straat waar je in loopt en afhankelijk van de layer die je actief hebt zie je bijv waar de dichtsbijzijnde coffeeshop is, of voor welk bedrag een bepaald huis te koop staat.
er is ook een 4SQ layer, kan je zien wie in de buurt waar is ingecheckedquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik hou het voorlopig maar bij 4square
Dus allemaal een 2e tafeltje bij de Macquote:oja, we krijgen in augustus (einduluk) wifi en draadloos internet op het werk, zodat we onze gloednieuwe ipads daar ook met alleen wifi kunnen gebruiken. We konden er wel eentje met 3G bestellen, maar dan moest je flink bijbetalen, en ook een evt. 3G abo werd niet vergoed. Dus bijna niemand kan op 't werk iets met die ipad, hahahahaha
zoiets ja, het is tegenwoordig tussen de middag een ware uittocht naar de Mac, we hebben er sinds vorige week alweer een stamtafelquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
er is ook een 4SQ layer, kan je zien wie in de buurt waar is ingechecked
[..]
Dus allemaal een 2e tafeltje bij de Mac
kan je dan nog wel zien? zo zonder oogjes?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
zo oogjes staan weer in de week. KAn weer bijna
voorzetramen gezeemdquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan je dan nog wel zien? zo zonder oogjes?
ja dat moet ik ook nog doen, beetje stoffigquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat moet ik ook nog doen, beetje stoffig
die van mij beetje vetquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
je had beter eerst je voorzetramen kunnen poetsen, vandaar dat je dacht dat 't zo stoffig was in je huisquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je had beter eerst je voorzetramen kunnen poetsen, vandaar dat je dacht dat 't zo stoffig was in je huis
kijk ik ook altijdquote:
microvezel ramendoekjesquote:
die spetters zitter er ook op . vanmiddag ruzie met een slangetje op de traktorquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je had beter eerst je voorzetramen kunnen poetsen, vandaar dat je dacht dat 't zo stoffig was in je huis
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
microvezel ramendoekjesideaal om voorzetramen mee te poetsen
quote:
en 't slangetje wonquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
die spetters zitter er ook op . vanmiddag ruzie met een slangetje op de traktor
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
die spetters zitter er ook op . vanmiddag ruzie met een slangetje op de traktor
moet je ook niet boven een vetpot hangenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is de enige reden dat ik nieuwe ogen heb genomen. Die vettigheid de hele dag op de ramen kan ik niet tegen
hij sputterde een beetje, maar fransje won van de slangquote:
ik kan dat niet ivm hooikoorts.... dus jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is de enige reden dat ik nieuwe ogen heb genomen. Die vettigheid de hele dag op de ramen kan ik niet tegen
mooi technieken die zij gebruikt. Helaas werken ze niet bij alle kinderenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Supernanny
ereburgster van Saeftinge
gewoon een slag gevenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
![]()
[..]
mooi technieken die zij gebruikt. Helaas werken ze niet bij alle kinderen
quote:
de naughty chair oftewel de strafstoel die heeft hier thuis altijd erg goed gewerkt, en ook een beloningssysteemquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
![]()
[..]
mooi technieken die zij gebruikt. Helaas werken ze niet bij alle kinderen
ja <duh> jij woont dichter bij een grens dan ikkequote:
werkt soms ook wel eens, maar ook weer niet bij alle kinderen, er zijn er ook die terug gaan slaanquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja <duh> jij woont dichter bij een grens dan ikke
de eerste moet nog geboren worden die dat bij mij zou doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
werkt soms ook wel eens, maar ook weer niet bij alle kinderen, er zijn er ook die terug gaan slaan
uiteraard. niet zomaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een corrigerende tik uitdelen doe ik pas als de grens bereikt is
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de naughty chair oftewel de strafstoel die heeft hier thuis altijd erg goed gewerkt, en ook een beloningssysteem
zo slecht is dat nog niet, ik weet het nog goed, als de hand begon te zwaaien zat ik binnen 2 sec op mijn kamerquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een corrigerende tik uitdelen doe ik pas als de grens bereikt is
hier werkte alles één dag. Dan werd het weer door het huis gegooid. Mijn jongste was/is een moeilijk opvoedbaar kind...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de naughty chair oftewel de strafstoel die heeft hier thuis altijd erg goed gewerkt, en ook een beloningssysteem
je zult toch raar opkijken, er zijn er bij die hun ouders gewoon terroriseren wat dat betreftquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
de eerste moet nog geboren worden die dat bij mij zou doen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
bij mijn compagnon is het altijd het hoekje,
nu hebben ze vorige week een muur weg gehaald in het huis, komt de kleinste vandaag naar me toe... Hampf vandaag mag ik stout zijn want het hoekje is weg![]()
mijn zoon durfde heel veel, alleen dat niet en nu nog nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
werkt soms ook wel eens, maar ook weer niet bij alle kinderen, er zijn er ook die terug gaan slaan
weet ik, maar ben van de oude school, zou bij mij niet gebeuren. Had vroeger ook het lef nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je zult toch raar opkijken, er zijn er bij die hun ouders gewoon terroriseren wat dat betreft
ik vind dat zalig, maar het zijn ook wel toffe kinderen, ze slapen hier regelmatig heb je geen spier last van... vervelend zijn doen ze maar bij mamaquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
zo slim hè die kleintjes
![]()
![]()
Vriendin van mij had de 20 min NintendoDs speeltijd per dag ingesteld. Kookwekker zetten en kid mocht spelen.... ja totdat ma de kamer uitliep, kid wist heel goed hoe hij de kookwekker moest verzetten![]()
hmmmm, denk niet dat ze bij kok de kans krijgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je zult toch raar opkijken, er zijn er bij die hun ouders gewoon terroriseren wat dat betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |