Wijntje + peukje is een goed kalmeermiddel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben je nu dan wel een beetje gekalmeerd?? anders is het nog zonde van de peuken
In ieder geval van mijzelf. Heb inmiddels meer argumenten om níet te roken dan wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
van wie?? "baas in eigen buik longen"
peukje voor mij wel, wijntje niet zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wijntje + peukje is een goed kalmeermiddel.
nou, dan stop je morgen weer, of anders na het weekend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In ieder geval van mijzelf. Heb inmiddels meer argumenten om níet te roken dan wel.
Moet met de wijn ook na het tweede (uiterlijk derde) glaasje stoppen hoor, anders wordt ik juist weer helemaal depri en dat is ook niet de bedoeling.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
peukje voor mij wel, wijntje niet zo
Heb nog negen peukjes, dan is het wel weer mooi geweest. Verhip dus al 10 gerookt vandaagquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nou, dan stop je morgen weer, of anders na het weekend.
Je moet je wel goed voelen bij wat je doet of laat
dat is wel heel veel ja, als je dat pakje pas na je werk gekocht hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb nog negen peukjes, dan is het wel weer mooi geweest. Verhip dus al 10 gerookt vandaag
Uur of drie vanmiddagquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is wel heel veel ja, als je dat pakje pas na je werk gekocht hebt.
heb je een ligbad?. Dan kun je misschien een lekker warm bad nemen, dat werkt ook ontspannend, tenminste, bij mijquote:
ja, dat denk ik ook altijd. Ik kijk er wel naar, maar zou er zelf nooit aan meewerken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Toch wel triest dat mensen een tv-programma moeten inschakelen voor dit soort zaken
Ja ik heb een ligbad, maar heb daarstraks een koude douche genomen, werkt beter bij mij als ik gestressed benquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb je een ligbad?. Dan kun je misschien een lekker warm bad nemen, dat werkt ook ontspannend, tenminste, bij mij
jij weet zelf het beste wat voor jou werkt. Ik vind warmte dan juist fijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja ik heb een ligbad, maar heb daarstraks een koude douche genomen, werkt beter bij mij als ik gestressed ben
Vraag mij wel eens af hoe het met die mensen verder gaat als de tv weer weg is. Zouden ze in een terugval komen of werkelijk 'normaal' verder gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ja, dat denk ik ook altijd. Ik kijk er wel naar, maar zou er zelf nooit aan meewerken.
Net als die programma's waar ze een ruzie bij moeten leggen
Badderen is voor mij genieten, op een zondagmorgen, als de zon schijnt en ik verse eitjes kan maken voor ontbijt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij weet zelf het beste wat voor jou werkt. Ik vind warmte dan juist fijn
dat kan ik me niet voorstellen. Net als dat programma 10 jaar jonger in 10 dagen, heet dat geloof ik. Een stel staat op scheiden, na 10 dagen is alle frustratie weg en zijn ze weer gelukkigquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vraag mij wel eens af hoe het met die mensen verder gaat als de tv weer weg is. Zouden ze in een terugval komen of werkelijk 'normaal' verder gaan.
maar dat ik ook lekker ontspannend, zo'n diertje wat lekker bij je kruiptquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Badderen is voor mij genieten, op een zondagmorgen, als de zon schijnt en ik verse eitjes kan maken voor ontbijt.
Een rugmassage zou ik nu wel kunnen waarderen, maar moet het even doen met een tevreden ronkende kater op mijn schoot
Heb ik alleen maar flitsen van gezien, lijkt mij toch wel bijzonder als dat zou kunnen. Met zulke succesvolle 'therapiën' op tv zou je toch verwachten dat de geestelijke gezondheidszorg niets meer te doen heeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat kan ik me niet voorstellen. Net als dat programma 10 jaar jonger in 10 dagen, heet dat geloof ik. Een stel staat op scheiden, na 10 dagen is alle frustratie weg en zijn ze weer gelukkig![]()
mij lijkt dat de problemen dan niet zo diep zaten dat ze er niet uit konden komen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
maar dat ik ook lekker ontspannend, zo'n diertje wat lekker bij je kruipt
heb ik al gedaan, en ik snap 'm wel hoor, vind het al knap dat je het zo lang hebt volgehouden, lukt mij echt niet, ben veel te zwakquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje
(niet teruglezen Ceetje, ik heb gezondigd)
* Ceetje..doet gezellig meequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse schenkt nog een wijntje in en steekt een peukje op![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik alleen maar flitsen van gezien, lijkt mij toch wel bijzonder als dat zou kunnen. Met zulke succesvolle 'therapiën' op tv zou je toch verwachten dat de geestelijke gezondheidszorg niets meer te doen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |