quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
die spetters zitter er ook op . vanmiddag ruzie met een slangetje op de traktor
moet je ook niet boven een vetpot hangenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is de enige reden dat ik nieuwe ogen heb genomen. Die vettigheid de hele dag op de ramen kan ik niet tegen
hij sputterde een beetje, maar fransje won van de slangquote:
ik kan dat niet ivm hooikoorts.... dus jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is de enige reden dat ik nieuwe ogen heb genomen. Die vettigheid de hele dag op de ramen kan ik niet tegen
mooi technieken die zij gebruikt. Helaas werken ze niet bij alle kinderenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Supernanny
ereburgster van Saeftinge
gewoon een slag gevenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
![]()
[..]
mooi technieken die zij gebruikt. Helaas werken ze niet bij alle kinderen
quote:
de naughty chair oftewel de strafstoel die heeft hier thuis altijd erg goed gewerkt, en ook een beloningssysteemquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
![]()
[..]
mooi technieken die zij gebruikt. Helaas werken ze niet bij alle kinderen
ja <duh> jij woont dichter bij een grens dan ikkequote:
werkt soms ook wel eens, maar ook weer niet bij alle kinderen, er zijn er ook die terug gaan slaanquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja <duh> jij woont dichter bij een grens dan ikke
de eerste moet nog geboren worden die dat bij mij zou doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
werkt soms ook wel eens, maar ook weer niet bij alle kinderen, er zijn er ook die terug gaan slaan
uiteraard. niet zomaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een corrigerende tik uitdelen doe ik pas als de grens bereikt is
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de naughty chair oftewel de strafstoel die heeft hier thuis altijd erg goed gewerkt, en ook een beloningssysteem
zo slecht is dat nog niet, ik weet het nog goed, als de hand begon te zwaaien zat ik binnen 2 sec op mijn kamerquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een corrigerende tik uitdelen doe ik pas als de grens bereikt is
hier werkte alles één dag. Dan werd het weer door het huis gegooid. Mijn jongste was/is een moeilijk opvoedbaar kind...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de naughty chair oftewel de strafstoel die heeft hier thuis altijd erg goed gewerkt, en ook een beloningssysteem
je zult toch raar opkijken, er zijn er bij die hun ouders gewoon terroriseren wat dat betreftquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
de eerste moet nog geboren worden die dat bij mij zou doen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
bij mijn compagnon is het altijd het hoekje,
nu hebben ze vorige week een muur weg gehaald in het huis, komt de kleinste vandaag naar me toe... Hampf vandaag mag ik stout zijn want het hoekje is weg![]()
mijn zoon durfde heel veel, alleen dat niet en nu nog nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
werkt soms ook wel eens, maar ook weer niet bij alle kinderen, er zijn er ook die terug gaan slaan
weet ik, maar ben van de oude school, zou bij mij niet gebeuren. Had vroeger ook het lef nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je zult toch raar opkijken, er zijn er bij die hun ouders gewoon terroriseren wat dat betreft
ik vind dat zalig, maar het zijn ook wel toffe kinderen, ze slapen hier regelmatig heb je geen spier last van... vervelend zijn doen ze maar bij mamaquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
zo slim hè die kleintjes
![]()
![]()
Vriendin van mij had de 20 min NintendoDs speeltijd per dag ingesteld. Kookwekker zetten en kid mocht spelen.... ja totdat ma de kamer uitliep, kid wist heel goed hoe hij de kookwekker moest verzetten![]()
hmmmm, denk niet dat ze bij kok de kans krijgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je zult toch raar opkijken, er zijn er bij die hun ouders gewoon terroriseren wat dat betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |