weet niet waar je me naar toe steurt, maar kom op triple itquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik ben door een collega op http://www.layars.com gewezen, is ook grappig
wat is datquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oké, dan is dat een andere opname geweest. Die jongen ken ik, zijn moeder heel goed, ik wist ook niet dat zij een miskraam had gehad, was dus wel verbaasd dat te horen op tvquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, een vrouw uit hetzelfde dorp als ik moest haar moeder bellen om te vragen wie er in de familie verhuisd was, kan me geen jongeman die zijn moeder moest bellen
als ik op die link tik kom ik op een site van Triple ofzoiets uit?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet waar je me naar toe steurt, maar kom op triple it
quote:
ooooops, sje teveel http://www.layar.com/quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ik op die link tik kom ik op een site van Triple ofzoiets uit?
is wel grappig, je richt je foon op bijv de straat waar je in loopt en afhankelijk van de layer die je actief hebt zie je bijv waar de dichtsbijzijnde coffeeshop is, of voor welk bedrag een bepaald huis te koop staat.quote:
ik hou het voorlopig maar bij 4squarequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is wel grappig, je richt je foon op bijv de straat waar je in loopt en afhankelijk van de layer die je actief hebt zie je bijv waar de dichtsbijzijnde coffeeshop is, of voor welk bedrag een bepaald huis te koop staat.
er is ook een 4SQ layer, kan je zien wie in de buurt waar is ingecheckedquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik hou het voorlopig maar bij 4square
Dus allemaal een 2e tafeltje bij de Macquote:oja, we krijgen in augustus (einduluk) wifi en draadloos internet op het werk, zodat we onze gloednieuwe ipads daar ook met alleen wifi kunnen gebruiken. We konden er wel eentje met 3G bestellen, maar dan moest je flink bijbetalen, en ook een evt. 3G abo werd niet vergoed. Dus bijna niemand kan op 't werk iets met die ipad, hahahahaha
zoiets ja, het is tegenwoordig tussen de middag een ware uittocht naar de Mac, we hebben er sinds vorige week alweer een stamtafelquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
er is ook een 4SQ layer, kan je zien wie in de buurt waar is ingechecked
[..]
Dus allemaal een 2e tafeltje bij de Mac
kan je dan nog wel zien? zo zonder oogjes?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
zo oogjes staan weer in de week. KAn weer bijna
voorzetramen gezeemdquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan je dan nog wel zien? zo zonder oogjes?
ja dat moet ik ook nog doen, beetje stoffigquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat moet ik ook nog doen, beetje stoffig
die van mij beetje vetquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
je had beter eerst je voorzetramen kunnen poetsen, vandaar dat je dacht dat 't zo stoffig was in je huisquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je had beter eerst je voorzetramen kunnen poetsen, vandaar dat je dacht dat 't zo stoffig was in je huis
kijk ik ook altijdquote:
microvezel ramendoekjesquote:
die spetters zitter er ook op . vanmiddag ruzie met een slangetje op de traktorquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je had beter eerst je voorzetramen kunnen poetsen, vandaar dat je dacht dat 't zo stoffig was in je huis
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
microvezel ramendoekjesideaal om voorzetramen mee te poetsen
quote:
en 't slangetje wonquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
die spetters zitter er ook op . vanmiddag ruzie met een slangetje op de traktor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |