klopt jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ja, en nu mag ik een nieuwe TT verzinnen hè
Moet je nog steeds de schijnsel van de maan kunnen zien, verduistering is trouwens nu aan het afnemen, kwart over tien was ie volledig, maar toen was de maan hier nog niet eens op. Nog steeds volledig bewolkt hier in Amsterdamquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zie hier een totale maansverduistering (d'r is heel geen maan te zien en toch onbewolkt hier want sterren zie ik genoeg
ik ga nog eens kijken buiten, onbewolkt hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je nog steeds de schijnsel van de maan kunnen zien, verduistering is trouwens nu aan het afnemen, kwart over tien was ie volledig, maar toen was de maan hier nog niet eens op. Nog steeds volledig bewolkt hier in Amsterdam
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zie geen gloed en geen maan te bekennen, niet N-O-Z en W
ja, maar dat ze dan effe zeggen waar ik 'm precies kan spotten tijdens zijn verduistering. Heb hier wel een sterrekijker staan (een goeie, heeft Britt van haar planetengekke peetoom gehad) maar geen zin om dat ding naar beneden te sjouwen en buiten te zettenquote:
ZO http://hemel.waarnemen.co(...)tering_20110615.htmlquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, maar dat ze dan effe zeggen waar ik 'm precies kan spotten tijdens zijn verduistering. Heb hier wel een sterrekijker staan (een goeie, heeft Britt van haar planetengekke peetoom gehad) maar geen zin om dat ding naar beneden te sjouwen en buiten te zetten
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ZO http://hemel.waarnemen.co(...)tering_20110615.html
Ik kreeg vandaag een uitnodiging van Artis om de maansverduistering in het planetarium te komen kijken. zou mij iets te laat worden.
(Had ik misschien toch beter kunnen doen, want fok heeft ook nog wel eens de neiging laat te worden)
ook een stukje stokbrood met tartaar met peper en zout en uitjes misschien?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
Bollo is denk ik ook iets lekkers pakken (of de maan aan het zoeken op de kaart)
oei, das wel heel erg lekker, en sinds vorige week mag ik weer gewoon (met mate) zout eten dusquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook een stukje stokbrood met tartaar met peper en zout en uitjes misschien?
beetje zout, ik hou niet van heul zout hoor, en zonder zout is 't ook best lekker, verse tartaar van de boerderijwinkel hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oei, das wel heel erg lekker, en sinds vorige week mag ik weer gewoon (met mate) zout eten dus![]()
heb dus bijna een jaar praktisch natriumarm gegeten, maar oh, dat ziltige van die haring vorige week, en die pizza met sprotquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
beetje zout, ik hou niet van heul zout hoor, en zonder zout is 't ook best lekker, verse tartaar van de boerderijwinkel hier
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb dus bijna een jaar praktisch natriumarm gegeten, maar oh, dat ziltige van die haring vorige week, en die pizza met sprot
ik heb een hele tijd bijna niks kunnen eten een jaar of 8 geleden na die operatie. Alles wat ik at, kwam er met dezelfde gang weer uit, maanden aan een stuk, was wel goed voor m'n kledingmaat, maar je word er zo slap als een vaatdoek van.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb dus bijna een jaar praktisch natriumarm gegeten, maar oh, dat ziltige van die haring vorige week, en die pizza met sprot
officieel wel, maar omdat ik heel vaak mijn brood zelf bakte en het gewoon niet goed rijst zonder NaCl ben ik daar van af gestapt. Liever een gram zout in een heel brood dan een blok niet eetbare meelprut.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:21 schreef bollokus het volgende:
[..]moest je ook zoutarm brood
vind ik echt niet lekker!
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:26 schreef Ceetje.. het volgende:
Muisje, ik ga er ook vandoor, alvast bedankt, je weet wel waarvoor.
Ben een beetje kapot, had vanmiddag en vanavond eigenlijk thuis moeten werken, maar dan werk ik morgen maar wat harder. Truste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je gelijk in, kan ook niet alles tegelijk, en soms heb je wel eens dat alles dan ook gewoon niet zo gaat zoals je zou willen dat het gaat, moeten ze maar begrijpen, doei!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Trusten Ceetje
en slaap
en morgen gewoon werken, niet extra hard, familie gaat voor hoor
hey, stillekes hier héquote:
Mousjequote:
zit je niet lekker in je vel?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ben maar ff naar RTL4 geschakeld, kijk ik met je mee.
Probeerde The Event te kijken, maar heb er mijn koppie niet helemaal bij
heb zelfs een pakkie peukjes gekocht, en ooooh, wat is roken lekkerquote:
jammer, dat het niet vol te houden is, maar ik kan daar niets over zeggen. 3 dagen niet roken is mijn max. Geniet van je peukiequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb zelfs een pakkie peukjes gekocht, en ooooh, wat is roken lekker
Liever een peukie dan een hartaanvalquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jammer, dat het niet vol te houden is, maar ik kan daar niets over zeggen. 3 dagen niet roken is mijn max. Geniet van je peukie
Dol? is dat een brabantse uitdrukking? Kan je dit naar het amsterdams vertalenquote:
haha, draaierig in je hoofdquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dol? is dat een brabantse uitdrukking? Kan je dit naar het amsterdams vertalen
dat zeg ik ook altijd. Stoppen met roken en dan meer last van je andere kwalen krijgen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Liever een peukie dan een hartaanval
quote:
Oh, als de crisis op mijn werk vandaag niet tot een voor mij heel vervelende climax was gekomen, was er niks aan de hand geweest. Werd zo ontzettend woedend dat ik er hartkloppingen van kreeg, en mijn bloed kookte ze heftig dat kokje de hele avond op mij zijn eitjes had kunnen pocheren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd. Stoppen met roken en dan meer last van je andere kwalen krijgen.
Ik weet het, je moet daar doorheen, maar het moet niet te gek worden, daar wordt je echt
niet beter van
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinds de derde niet meer hoor, alsof ik gisteren nog gerookt heb.
Gaat niet lang duren denk ik, zal straks wel ongenadig op mijn sodemieter krijgenquote:
ben je nu dan wel een beetje gekalmeerd?? anders is het nog zonde van de peukenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, als de crisis op mijn werk vandaag niet tot een voor mij heel vervelende climax was gekomen, was er niks aan de hand geweest. Werd zo ontzettend woedend dat ik er hartkloppingen van kreeg, en mijn bloed kookte ze heftig dat kokje de hele avond op mij zijn eitjes had kunnen pocheren.
van wie?? "baas in eigen buik longen"quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat niet lang duren denk ik, zal straks wel ongenadig op mijn sodemieter krijgen
Wijntje + peukje is een goed kalmeermiddel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben je nu dan wel een beetje gekalmeerd?? anders is het nog zonde van de peuken
In ieder geval van mijzelf. Heb inmiddels meer argumenten om níet te roken dan wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
van wie?? "baas in eigen buik longen"
peukje voor mij wel, wijntje niet zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wijntje + peukje is een goed kalmeermiddel.
nou, dan stop je morgen weer, of anders na het weekend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In ieder geval van mijzelf. Heb inmiddels meer argumenten om níet te roken dan wel.
Moet met de wijn ook na het tweede (uiterlijk derde) glaasje stoppen hoor, anders wordt ik juist weer helemaal depri en dat is ook niet de bedoeling.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
peukje voor mij wel, wijntje niet zo
Heb nog negen peukjes, dan is het wel weer mooi geweest. Verhip dus al 10 gerookt vandaagquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nou, dan stop je morgen weer, of anders na het weekend.
Je moet je wel goed voelen bij wat je doet of laat
dat is wel heel veel ja, als je dat pakje pas na je werk gekocht hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb nog negen peukjes, dan is het wel weer mooi geweest. Verhip dus al 10 gerookt vandaag
Uur of drie vanmiddagquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is wel heel veel ja, als je dat pakje pas na je werk gekocht hebt.
heb je een ligbad?. Dan kun je misschien een lekker warm bad nemen, dat werkt ook ontspannend, tenminste, bij mijquote:
ja, dat denk ik ook altijd. Ik kijk er wel naar, maar zou er zelf nooit aan meewerken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Toch wel triest dat mensen een tv-programma moeten inschakelen voor dit soort zaken
Ja ik heb een ligbad, maar heb daarstraks een koude douche genomen, werkt beter bij mij als ik gestressed benquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb je een ligbad?. Dan kun je misschien een lekker warm bad nemen, dat werkt ook ontspannend, tenminste, bij mij
jij weet zelf het beste wat voor jou werkt. Ik vind warmte dan juist fijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja ik heb een ligbad, maar heb daarstraks een koude douche genomen, werkt beter bij mij als ik gestressed ben
Vraag mij wel eens af hoe het met die mensen verder gaat als de tv weer weg is. Zouden ze in een terugval komen of werkelijk 'normaal' verder gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ja, dat denk ik ook altijd. Ik kijk er wel naar, maar zou er zelf nooit aan meewerken.
Net als die programma's waar ze een ruzie bij moeten leggen
Badderen is voor mij genieten, op een zondagmorgen, als de zon schijnt en ik verse eitjes kan maken voor ontbijt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij weet zelf het beste wat voor jou werkt. Ik vind warmte dan juist fijn
dat kan ik me niet voorstellen. Net als dat programma 10 jaar jonger in 10 dagen, heet dat geloof ik. Een stel staat op scheiden, na 10 dagen is alle frustratie weg en zijn ze weer gelukkigquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vraag mij wel eens af hoe het met die mensen verder gaat als de tv weer weg is. Zouden ze in een terugval komen of werkelijk 'normaal' verder gaan.
maar dat ik ook lekker ontspannend, zo'n diertje wat lekker bij je kruiptquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Badderen is voor mij genieten, op een zondagmorgen, als de zon schijnt en ik verse eitjes kan maken voor ontbijt.
Een rugmassage zou ik nu wel kunnen waarderen, maar moet het even doen met een tevreden ronkende kater op mijn schoot
Heb ik alleen maar flitsen van gezien, lijkt mij toch wel bijzonder als dat zou kunnen. Met zulke succesvolle 'therapiën' op tv zou je toch verwachten dat de geestelijke gezondheidszorg niets meer te doen heeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat kan ik me niet voorstellen. Net als dat programma 10 jaar jonger in 10 dagen, heet dat geloof ik. Een stel staat op scheiden, na 10 dagen is alle frustratie weg en zijn ze weer gelukkig![]()
mij lijkt dat de problemen dan niet zo diep zaten dat ze er niet uit konden komen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
maar dat ik ook lekker ontspannend, zo'n diertje wat lekker bij je kruipt
heb ik al gedaan, en ik snap 'm wel hoor, vind het al knap dat je het zo lang hebt volgehouden, lukt mij echt niet, ben veel te zwakquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje
(niet teruglezen Ceetje, ik heb gezondigd)
* Ceetje..doet gezellig meequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse schenkt nog een wijntje in en steekt een peukje op![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik alleen maar flitsen van gezien, lijkt mij toch wel bijzonder als dat zou kunnen. Met zulke succesvolle 'therapiën' op tv zou je toch verwachten dat de geestelijke gezondheidszorg niets meer te doen heeft
ceetjequote:
Ach, beetje behoorlijk in mijn professionele hart gestoken, en dat steekt. 't is maar werk, en ik werk om mijn hypotheek te betalen en brood op de plank te hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..doet gezellig mee
gaat het wel een beetje Muisje?
het is maar werk gaat ook niet altijd op, vaak doe je toch wel iets wat je leuk vindt op een plek waar je het naar je zin hebt. Als ze je dan in je hart gaan steken......quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, beetje behoorlijk in mijn professionele hart gestoken, en dat steekt. 't is maar werk, en ik werk om mijn hypotheek te betalen en brood op de plank te hebben.
dat kun je wel mooi verwoorden, op deze manier, maar je weet dat stress op het werk grote(re) gevolgen kan hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, beetje behoorlijk in mijn professionele hart gestoken, en dat steekt. 't is maar werk, en ik werk om mijn hypotheek te betalen en brood op de plank te hebben.
Oh, ja, die les heb ik wel geleerd. Ik vind mijn vak geweldig, maar dit werk kan ik op deze manier niet lang volhouden, dus ga maar op zoek naar ander werkquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat kun je wel mooi verwoorden, op deze manier, maar je weet dat stress op het werk grote(re) gevolgen kan hebben
is er veel werk te vinden momenteel in jouw sector?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja, die les heb ik wel geleerd. Ik vind mijn vak geweldig, maar dit werk kan ik op deze manier niet lang volhouden, dus ga maar op zoek naar ander werk
Vast werk heel matig en zeker niet tegen de arbeidsvoorwaarden die ik nu heb. Freelance en consultancy is de markt behoorlijk aangetrokken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is er veel werk te vinden momenteel in jouw sector?
goed zo. Ik vind mijn werk normaal ook geweldig, heel eenvoudig in een supermarkt, maar wel helemaal mijn ding. Ben echter nu tot de conclusie gekomen dat de druk daar te hoor voor me is, dus hoop als ik weer hersteld ben een rustiger baantje te vinden. Keuzes maken, waar WIJ beter van wordenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja, die les heb ik wel geleerd. Ik vind mijn vak geweldig, maar dit werk kan ik op deze manier niet lang volhouden, dus ga maar op zoek naar ander werk
dan zal ik voor je duimen dat je snel een andere (vaste) baan vindt, en als je niks kunt vinden: neem kookles, kun je Kokje gaan helpenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vast werk heel matig en zeker niet tegen de arbeidsvoorwaarden die ik nu heb. Freelance en consultancy is de markt behoorlijk aangetrokken.
HEquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse schenkt nog een wijntje in en steekt een peukje op![]()
heb jaren in de consultancy gezeten, drie keer over de kop gegaan. Gekozen voor een 'rustige' baan bij een eindgebruiker, ik kan niet tegen de politieke spelletjes. In de commerciele wereld is het wat dat betreft simpel, wat kost het en wat levert het op. Dus misschien een commerciele eindgebruiker zien te vindenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
goed zo. Ik vind mijn werk normaal ook geweldig, heel eenvoudig in een supermarkt, maar wel helemaal mijn ding. Ben echter nu tot de conclusie gekomen dat de druk daar te hoor voor me is, dus hoop als ik weer hersteld ben een rustiger baantje te vinden. Keuzes maken, waar WIJ beter van worden
nog pijnlijk, vandaag is ze wel naar school geweest, ze wilde per se. Maar na school had ze wel een hele dikke voet weer, dus heeft ze weer lekker met de voet omhoog op de bank gelegen. Vanavond vroeg in bed gestopt, want ze was nog doodop van gisteren, om half acht sliep ze al. Maar ze loopt al wel wat beter, alhoewel ze straks nog wel vroeg om een paracetamolletje tegen de pijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef kaatje50 het volgende:
hoe is het met het voetje van je dochter Ceetje, even tussendoor, anders vergeet ik het te vragen
quote:
kijk naar een moordpartij in de junglequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
by the way, jullie zitten de ellendige kluskerels te kijken, ik naar een stel mislukkelingen die een camping in tsjechië willen beginnen (ik vertrek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |