ow kalfsvlees, zo lekker!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb dat jaren gedaan met een vriend, heerlijk eten.
krokant gebakken cervelle of ris de veau
moet ie gewoon op zijn minst proberenquote:
dat eet ik uit principe nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
das genieten, stukje foi grass d'oie erbij
ik probeer altijd alles, maar dat wil niet zeggen dat ik het dan ook lekker vind, ik hou er gewoon niet vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet ie gewoon op zijn minst proberen
alleen de entrecote en de ribeye. kalfshaas vind ik te flauw van smaak. heb liever goed gerijpt aquitaine of limousin rundquote:
hangt ervanaf waar ie vandaan komt, een gans of eend kan ook 'normaal' gemest zijn, en waarom dan de lever niet gebruiken als de rest van het beest ook gegeten wordt.quote:
dat kan natuurlijk, ik weet alleen van mijzelf dat het soms beter is níet te weten wat ik eet, omdat ik anders al een vooroordeel over de smaak hebquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik probeer altijd alles, maar dat wil niet zeggen dat ik het dan ook lekker vind, ik hou er gewoon niet van
wij hebben laatst een limo kalf geslacht. en die was echt heerlijk, van dat vlees wat op de tong weg smelt.... en zeker niet flauwquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
alleen de entrecote en de ribeye. kalfshaas vind ik te flauw van smaak. heb liever goed gerijpt aquitaine of limousin rund
dat klopt wel ja, dan begin je al te eten zo van: laat maar, gedverquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk, ik weet alleen van mijzelf dat het soms beter is níet te weten wat ik eet, omdat ik anders al een vooroordeel over de smaak heb
maar het normaal vetmesten gebeurt veel en veel te weinig! daarom eet ik uit princiepe gewoon het hele beest niet. ben 2x op zon boerderij geweest en het met eigen ogen gezien. ik kan het gewoon niet, ondanks dat het heerlijjk isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hangt ervanaf waar ie vandaan komt, een gans of eend kan ook 'normaal' gemest zijn, en waarom dan de lever niet gebruiken als de rest van het beest ook gegeten wordt.
zal idd ook met regio te maken hebben, hier in nl is kalfsvlees niet lekker. Voeding en soort grond doet daar een hoop aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
wij hebben laatst een limo kalf geslacht. en die was echt heerlijk, van dat vlees wat op de tong weg smelt.... en zeker niet flauw
Een van mijn collega's (die al heel lang twittert en facebooked) was stom verbaast om op mijn foon 4sq te zien, daar zou hij nooit aan beginnen. Is ie nu wel, maar heeft het nog niet aan twitter durven koppelen, de lafaardquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
hahaha, mijn collegae vroegen tussen de middag trouwens wat ik aan het doen was op de aaipet (met 4square). Ik heb het niet gezegd hoor (heul ingewikkeld programma enzo), ik wil wel de burgemeester van ons bedrijf blijven tuurlijk![]()
Werkt trouwens wel verslavend, kijken waar ik kan inchecken
op mijn foon werkt 4plein niet naar behoren. Kan wel inchecken, verwerkt ook. maar loopt dan vast. moet ik geforceerd afsluitenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
hahaha, mijn collegae vroegen tussen de middag trouwens wat ik aan het doen was op de aaipet (met 4square). Ik heb het niet gezegd hoor (heul ingewikkeld programma enzo), ik wil wel de burgemeester van ons bedrijf blijven tuurlijk![]()
misschien een nieuwe foon die wél op android draaidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
op mijn foon werkt 4plein niet naar behoren. Kan wel inchecken, verwerkt ook. maar loopt dan vast. moet ik geforceerd afsluiten
ik heb alleen wifi, dus ik ben afhankelijk van wifi hotspots. Maar er zijn er toch vrij veel te vinden wel hoor, of mensen met een wirless netwerk dat niet beveiligd is, heb ik ook al gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
op mijn foon werkt 4plein niet naar behoren. Kan wel inchecken, verwerkt ook. maar loopt dan vast. moet ik geforceerd afsluiten
en ook met de mesting, bij ons krijgen ze volle bak melk maar staan gewoon op het stro en eten dus ook stro en drinken ook gewoon water, het vlees blijft niet spierwit dus word iets rozig en daarom zit er gewoon meer smaak aan, sommige willen het niet maar als ze het geproefd hebben bestellen ze gelijk een pakketquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal idd ook met regio te maken hebben, hier in nl is kalfsvlees niet lekker. Voeding en soort grond doet daar een hoop aan
klopt, kan hier alleen nergens inchecken, moet de hele regio aanmakenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
heb je toch ook met kippevlees; wat ze eten maakt wel degelijk verschil uit voor de smaak van het vleesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal idd ook met regio te maken hebben, hier in nl is kalfsvlees niet lekker. Voeding en soort grond doet daar een hoop aan
als de broer van m'n vader gaat slachten dan ligt hier de diepvries ook altijd snel vol, da's echt veul lekkerder vlees als van de slager en zeker veul lekkerder als van de supermarktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
en ook met de mesting, bij ons krijgen ze volle bak melk maar staan gewoon op het stro en eten dus ook stro en drinken ook gewoon water, het vlees blijft niet spierwit dus word iets rozig en daarom zit er gewoon meer smaak aan, sommige willen het niet maar als ze het geproefd hebben bestellen ze gelijk een pakket
je had geen winnend lot, dus moet nog jaartje wachtenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
misschien een nieuwe foon die wél op android draaid
en overal de burgemeester van wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt, kan hier alleen nergens inchecken, moet de hele regio aanmaken
collega's zeggen dat nu ik een ipad heb ik beter toch wel een iphone kan nemen, blijkbaar als je een iphone met 3g hebt, dat je die kunt synchroniseren met je ipad en dat die dan via je telefoon op diezelfde 3G kanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
je had geen winnend lot, dus moet nog jaartje wachten
klopt jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en overal de burgemeester van worden
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
je had geen winnend lot, dus moet nog jaartje wachten
ik ben ook al burgemeester van de buren en schuintegenoverburenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en overal de burgemeester van worden
en met een android zit er gratis een progje op dat hij gewoon een wifi signaal uitzend en daardoor met je ipad en/of laptop op 3g kan, bij iphone kost dit 25 dollarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
collega's zeggen dat nu ik een ipad heb ik beter toch wel een iphone kan nemen, blijkbaar als je een iphone met 3g hebt, dat je die kunt synchroniseren met je ipad en dat die dan via je telefoon op diezelfde 3G kan
blank kalf is in NL ook niet meer. Krijgen gewoon grassen ed. Gebruik zelf niet anders dan rose.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
en ook met de mesting, bij ons krijgen ze volle bak melk maar staan gewoon op het stro en eten dus ook stro en drinken ook gewoon water, het vlees blijft niet spierwit dus word iets rozig en daarom zit er gewoon meer smaak aan, sommige willen het niet maar als ze het geproefd hebben bestellen ze gelijk een pakket
klopt, en dat vind ik ook met biologisch of niet, dat verschil proef je echt en dan hoef je geen expert te zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als de broer van m'n vader gaat slachten dan ligt hier de diepvries ook altijd snel vol, da's echt veul lekkerder vlees als van de slager en zeker veul lekkerder als van de supermarkt
oke, dus mijn collega's zijn noobs, ik luister wel naar jullie. NIet dat ik er meteen eentje ga aanschaffen hoor. Mijn huidige mobiel is nog goed genoegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
en met een android zit er gratis een progje op dat hij gewoon een wifi signaal uitzend en daardoor met je ipad en/of laptop op 3g kan, bij iphone kost dit 25 dollar
bij mij niet, had 00000000quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hé, niet zo ondankbaar zijn mister, ging best goed deze maand
het klopt wat ze zeggen, tussen apple toestellen kun je het heel makkleijk syncen maar als je dan je laptop wilt gaan gebruiken kan het weer niet, en met een android kun je dat dus allemaal standaard zonder te dokken. dat is het verschilquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oke, dus mijn collega's zijn noobs, ik luister wel naar jullie. NIet dat ik er meteen eentje ga aanschaffen hoor. Mijn huidige mobiel is nog goed genoeg
das goed dat ik dat weet. das bef handyquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
en met een android zit er gratis een progje op dat hij gewoon een wifi signaal uitzend en daardoor met je ipad en/of laptop op 3g kan, bij iphone kost dit 25 dollar
tegen de tijd dat ik er een ga aanschaffen dan vraag ik het jullie nog wel even, ik heb er nul verstand vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
het klopt wat ze zeggen, tussen apple toestellen kun je het heel makkleijk syncen maar als je dan je laptop wilt gaan gebruiken kan het weer niet, en met een android kun je dat dus allemaal standaard zonder te dokken. dat is het verschil
ik ook niet Cquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik er een ga aanschaffen dan vraag ik het jullie nog wel even, ik heb er nul verstand van
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij bol moeten we wezen hè, en bij Muisje
ik had net voor ik mijne aanschafte veel gespeeld met telefoons van familie die er van alles op wouden hebben dus met de iphone, de blackberry's en android. nou ik was er zo uit wat ik wou hebben. ook de prijs gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik er een ga aanschaffen dan vraag ik het jullie nog wel even, ik heb er nul verstand van
ik 317,50quote:
geen idee wat zo'n ding moet kosten eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef bollokus het volgende:
ik
[..]
ik had net voor ik mijne aanschafte veel gespeeld met telefoons van familie die er van alles op wouden hebben dus met de iphone, de blackberry's en android. nou ik was er zo uit wat ik wou hebben. ook de prijs gezien
PROFICIAATTTTTTTquote:
heb kokje beloofd dat ik van mijn winst een nieuwe foon zou kopen voor hem, dacht dat zijn abbo eerder afgelopen zou zijn dan dat ik het geld bij elkaar zou hebben, maar gaat nu wel errug hardquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
PROFICIAATTTTTTT![]()
![]()
wij hadden half jaar geleden 500 euro, nieuwe bierkoelkast voor Mark voor gekocht
quote:
ga metb een ander nummer spelenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
PROFICIAATTTTTTT![]()
![]()
wij hadden half jaar geleden 500 euro, nieuwe bierkoelkast voor Mark voor gekocht
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
ga metb een ander nummer spelen
8 is een heul goed nummerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
ga metb een ander nummer spelen
en dat ceetje hier heel hard roept: ik heb de sjekpottttttquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet je juist niet doen, zal je zien dat volgende maand op je oude nummer e jackpot valt
dat zeg ik al 15 jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet je juist niet doen, zal je zien dat volgende maand op je oude nummer e jackpot valt
of mijn collega mij sms-ed dat ie niet meer komt werkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en dat ceetje hier heel hard roept: ik heb de sjekpotttttt
ik zou niet eens meer smssen naar m'n werk of bellen. Ze bellen mij maar dan hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
of mijn collega mij sms-ed dat ie niet meer komt werken
Heb een afspraak met hem, als ik 'm heb sms ik hem dat ie mag zeggen dat ik niet meer kom en andersomquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou niet eens meer smssen naar m'n werk of bellen. Ze bellen mij maar dan hoor
quote:
ik speel iedere maand gewoon met wat ik krijg, maakt mij niet uit welk nummertje, gaat wel aardig tot nu toequote:
denk dat ik gewoon blijf werkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik hoor 't gesprek al:
Ceetje, het is al 10 uur, je bent nog niet op kantoor.
Noueeehhh, vandaag kom ik niet, en de rest van het jaar ook niet meer hoor, mazzel
op de 8 heb ik altijd prijs. We hebben elke maand in ieder geval eigen geld terug, en als we meer winnen net als nu, kopen we daar wat meer loten voorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
ik speel iedere maand gewoon met wat ik krijg, maakt mij niet uit welk nummertje, gaat wel aardig tot nu toe
ik ook hoor, maar dan wel met nieuwe machine'squote:
Ow, ik zou direct voor mijzelf beginnen, mogen ze me voor nog meer geld terug inhurenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik hoor 't gesprek al:
Noueeehhh, vandaag kom ik niet, en de rest van het jaar ook niet meer hoor, mazzel
ik word gewoon Gooische Vrouw dan denk ik maar, lijkt me wel gaaf voor een tijdje, en daarna zie ik wel weer verderquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik hoor 't gesprek al:
ik ook hoor, of anders toch echt vrijwilligers werk gaan doen in bijv. Artisquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik word gewoon Gooische Vrouw dan denk ik maar, lijkt me wel gaaf voor een tijdje, en daarna zie ik wel weer verder
ik zeg IK word gooische vrouw, zij nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
worden je meiden van die verwende mokkels van
doei bol, orden ze, doesj ze en slaap lekkerzquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef bollokus het volgende:
ik ben er weer van tussen, de boel hier weer een beetje op orde zetten, doessen en slapen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef bollokus het volgende:
ik ben er weer van tussen, de boel hier weer een beetje op orde zetten, doessen en slapen![]()
![]()
groeten bolquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef bollokus het volgende:
![]()
dan hoop ik dat hij de verkrachter wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
nou lees ik me toch een absurd bericht op de twatter: man overlijdt tijdens verkrachting
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan hoop ik dat hij de verkrachter was
mooi opgeruimd staat netjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wassie, was op z'n fiets naar een huis gereden, begon met de verkrachting, zei toen dat ie effe most rusten omdat ie onwel werd, en effe later lag ie dood. In the USA ofcourse
heb er al een paar van binnenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga effe een koppijnpilletje pakken, m'n kop begint een beetje te bonken
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga effe een koppijnpilletje pakken, m'n kop begint een beetje te bonken
lijkt wel een ziekenboeg hierquote:
jij dan ook al?quote:
achja, heb ik meestal als ik slecht geslapen heb en het druk heb gehad de dag erop. Je hebt zo al van die dagen dat je op je werk binnenkomt en niet eens tijd krijgt om een bakje slobber te gaan halen. Vandaag was ook zo'n dagquote:
ik ben vandaag niet eens naar mijn werk gegaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
achja, heb ik meestal als ik slecht geslapen heb en het druk heb gehad de dag erop. Je hebt zo al van die dagen dat je op je werk binnenkomt en niet eens tijd krijgt om een bakje slobber te gaan halen. Vandaag was ook zo'n dag
vanochtend had ik nergens last van. Maar dat is "normaal" bij mij. The day after 's avonds dan begint het, alsof je een enorme kater hebt, begin ik onderhand scheel te kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben vandaag niet eens naar mijn werk gegaan
dat gevoel hed ik gister om een uur of 12 tot 14. En de wereld draaide heel nel rond. Heb ook nog gezellig uit mijn nek staan brullenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vanochtend had ik nergens last van. Maar dat is "normaal" bij mij. The day after 's avonds dan begint het, alsof je een enorme kater hebt, begin ik onderhand scheel te kijken
heerlijk ordinair vretenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
die herman den B, krijg er honger van zoals hij zit te eten
en je weet zeker dat het géén migraine is?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vanochtend had ik nergens last van. Maar dat is "normaal" bij mij. The day after 's avonds dan begint het, alsof je een enorme kater hebt, begin ik onderhand scheel te kijken
schransen, noemen wij datquote:
quote:
nee, is geen migraine, kan gewoon niet tegen een uurtje slaap op een nacht. Weet niet wat het was vannacht, maar soms heb je dat af en toe wel eens, aan dit denken, heb ik dat gedaan, van die rusteloze benen. En als er dan ook nog een hele drukke werkdag volgt, dan is het 's avonds wel klaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en je weet zeker dat het géén migraine is?
oh heerelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waarbij het vet over je kin naar beneden druipt
hij zat de graten van een vis af te kluiven, kreeg er gewoon trek in, al kluif ik niet snelquote:
dus gewoon zo lekker onder de wol kruipenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, is geen migraine, kan gewoon niet tegen een uurtje slaap op een nacht. Weet niet wat het was vannacht, maar soms heb je dat af en toe wel eens, aan dit denken, heb ik dat gedaan, van die rusteloze benen. En als er dan ook nog een hele drukke werkdag volgt, dan is het 's avonds wel klaar
ja, dat je drie dagen naderhand nog op je slaapkamer ruikt dat je shoarma hebt gegeten, ondanks dat de ramen wagenwijd open hebben gestaan, en je twee tubes tandpasta hebt opgegetenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh heerelijk![]()
Net als shoarma.
Moet je vermoorden.Zoveel knoflooksaus in nhet broodje dat als je er in bijt, het langs je handen loopt![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, dat je drie dagen naderhand nog op je slaapkamer ruikt dat je shoarma hebt gegeten, ondanks dat de ramen wagenwijd open hebben gestaan
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus gewoon zo lekker onder de wol kruipen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh heerelijk![]()
Net als shoarma.
Moet je vermoorden.Zoveel knoflooksaus in nhet broodje dat als je er in bijt, het langs je handen loopt![]()
ik ook, in vanallesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu krijg ik me der toch een partijtje trek
in A'dam brengen ze tot laatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu krijg ik me der toch een partijtje trek
zit nu een boterham in de knoflooksaus te dippenquote:
geef zijn nummer maar, dan bel ik wel voor jequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de shoarmaboer hier ook, maar ik ga 'm niet bellen
neeeeeeeeee, ik bel niet (pak een kaasje)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
geef zijn nummer maar, dan bel ik wel voor je
Plaza 't Spotje googlen, bij Ceetje laten bezorgenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
geef zijn nummer maar, dan bel ik wel voor je
nee, die hebben geen swarma, en 't spotje bezorgt nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Plaza 't Spotje googlen, bij Ceetje laten bezorgen
ow, heb ik verkeerd gegoogledquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, die hebben geen swarma, en 't spotje bezorgt niet
ach, als ik 't william lief vraag, komt ie het wel brengen hoor. Volgens mij bezorgen ze wel maar alleen bij bedrijven enzo. Is meer een friettent, daar halen wij elke vrijdagavond onze wekelijkse patatten. Shoarmaboer hier heet Maestro (een echte swarmanaam hè) en hij heeft ook pizza'squote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ow, heb ik verkeerd gegoogledmoetje 't toch maar bij kaas houen
wel makkelijk hoor, zo'n ons kent ons dorpquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, als ik 't william lief vraag, komt ie het wel brengen hoor. Volgens mij bezorgen ze wel maar alleen bij bedrijven enzo. Is meer een friettent, daar halen wij elke vrijdagavond onze wekelijkse patatten. Shoarmaboer hier heet Maestro (een echte swarmanaam hè) en hij heeft ook pizza's
ik vind het voor vandaag ook welletjes geweest. Ik ga ook lekker m'n bedje opzoeken, kannie ophouden met gapen,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
zo film afgelopen, ik ga tandjes poetsen en tandpasta eten, en daarna oogjes sluiten
Trusten Kokjetrusten Ceetje
slaap
de mannen van de swarmatent heten Hassan en Ali, ik hoef maar te zeggen: ....steeg, en hij weet al op welk nr ie moet zijn, hahahahahahaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel makkelijk hoor, zo'n ons kent ons dorp
truste Maryquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
zo film afgelopen, ik ga tandjes poetsen en tandpasta eten, en daarna oogjes sluiten
Trusten Kokjetrusten Ceetje
slaap
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de mannen van de swarmatent heten Hassan en Ali, ik hoef maar te zeggen: ....steeg, en hij weet al op welk nr ie moet zijn, hahahahahaha
truste kokje, morgen nog een lekker dagje vrij voor de boeg jij hè!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
truste Marytruste Ceetje
![]()
goed excuus om ook te gaan
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
truste Marytruste Ceetje
![]()
goed excuus om ook te gaan
pizza funghi... zeg ik dan, zegt hij: met extra kaas en champignons en hamquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo had ik in de US een vaste pizza delivery die zodra ze mij aan de lijn hadden al direct riepen 'with extra garlic'
doei kaatje, truste, tot morgen dan maar weer, ik kijk scheel van de koppijn inmiddels dus ik ga echt afsluiten, sorry, morgen weer beterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
denk kom ff half uurtje kletsen hier. Allemaal naar bed met hoofdpijn.
Heb ik ook, dus ga jullie voorbeeld volgen![]()
truste kaatjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
denk kom ff half uurtje kletsen hier. Allemaal naar bed met hoofdpijn.
Heb ik ook, dus ga jullie voorbeeld volgen![]()
ik spreek en lees geen Frans, maar begrijp dat er een nieuwe serie SST aan zit te komen op 8 juli om 20.45 uur.......Niet zo goed als je nog in de afkickperiode zitquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef bollokus het volgende:
hallo zit nog in de rehab
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
en vanaf 8 juli weer voor de buisquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat het je goed gedaan heeft. Morgen weer werken?quote:
yep, twee hele drukke dagen te gaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoop dat het je goed gedaan heeft. Morgen weer werken?
druk en sich hoeft niet verkeerd te zijn, kan ook gewoon lekker druk werken zijn; Voldoende mensen in de keuken of verwacht je stress en problemen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep, twee hele drukke dagen te gaan
Vind het alleen prettig als het druk is, Staan met genoeg mensen dus geen probleemquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
druk en sich hoeft niet verkeerd te zijn, kan ook gewoon lekker druk werken zijn; Voldoende mensen in de keuken of verwacht je stress en problemen?
ziet er netjes uit, weet je ook of het waterdicht isquote:
nope, dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ziet er netjes uit, weet je ook of het waterdicht is
is gewoon decoratie hoor, kan ie net5 niet eens mee ontvangenquote:
ding is niet aangesloten, hebben ze even krom gebogen voor de regengootquote:
ach ja kopen gewoon een nieuwequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
ding is niet aangesloten, hebben ze even krom gebogen voor de regengoot
het is niet de schotel zelf, alleen de stang, maar ja heb geen decoder dus er gebeurd weinig met dat ding .... lolquote:
schiet lekker opquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is niet de schotel zelf, alleen de stang, maar ja heb geen decoder dus er gebeurd weinig met dat ding .... lol
och ja, ik mis het eigenlijk ook niet, als ik iets wil zien lukt het meestal toch wel, en ik kijk eigenlijk nooit tv alleen filmsquote:
ik ook steeds minder. Kijk wel graag actualiteiten sitcomquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
och ja, ik mis het eigenlijk ook niet, als ik iets wil zien lukt het meestal toch wel, en ik kijk eigenlijk nooit tv alleen films
is je gegund hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:48 schreef bollokus het volgende:
ik zal jullie eens vertellen dat het heerlijk is buiten
avond zon, biertje, wortel en een stukje chorizo worst
nieuws doe ik via de radio en internet, kijk wel een paar keer per dag. maar ik heb het eerste jaar hier zelfs geen internet gehad, eigenlijk best lekker! maar kan het nu toch niet meer missen voor de fun maar ook zakelijk nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook steeds minder. Kijk wel graag actualiteiten sitcom
maar eigenlijk niet goed....quote:
wat zou het leven saai zijn als je alleen maar goede ding doetquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:54 schreef bollokus het volgende:
maar e
[..]
maar eigenlijk niet goed....
soms is het zooooo lekker om geen goede dingen te doen
het is dat, anders mag je ook nooit op de biechtstoel zitten hequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat zou het leven saai zijn als je alleen maar goede ding doet
heb ik nooit gehoeven, en kans dat dat gebeurt is heeeeeeeel erg kleinquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:55 schreef bollokus het volgende:
j
[..]
het is dat, anders mag je ook nooit op de biechtstoel zitten he
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
zou op zich best wel eens goed zijn helemaal zonder al die luxe. maar vind het toch wel prettig
ja ik moet dan ook eerst weer in de kerk komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb ik nooit gehoeven, en kans dat dat gebeurt is heeeeeeeel erg klein
weet je wat het is als je het niet hebt mis je het niet, heb 1 jaar in een vrachtauto gewoont op de boerderij met niks, het was heerlijk en miste het ook helemaal niet!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
zou op zich best wel eens goed zijn helemaal zonder al die luxe. maar vind het toch wel prettig
denk dat je gewend raakt aan het niet hebben, Als je het dan weer hebt besef je pas weer wat je gemist hebtquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
weet je wat het is als je het niet hebt mis je het niet, heb 1 jaar in een vrachtauto gewoont op de boerderij met niks, het was heerlijk en miste het ook helemaal niet!
Zou ik ook niet weten hoor, zit kokjes te kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:07 schreef kaatje50 het volgende:
ik zwaai even terughallo allemaal, was even afgeleid. Merk nu pas dat Mariella bij de Bachelor uit Den Bosch komt. Zat te kijken in welke wijk zij woont, maar zou het niet weten
#ofnaarnickensimonquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou ik ook niet weten hoor, zit kokjes te kijken
de bachelor zit alweer bij een ander in huis. bij Leilaquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou ik ook niet weten hoor, zit kokjes te kijken
quote:
geen idee, kan niet ruiken en proeven hèquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
de bachelor zit alweer bij een ander in huis. bij Leila![]()
maken de kokjes lekkere dingen??
quote:
nick en simon heeft wel humor met die kees tol. die spoort nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
had je meer als Criminal Minds ingeschat
je hoort toch wel wat de leermeesters ervan vindenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen idee, kan niet ruiken en proeven hè
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je hoort toch wel wat de leermeesters ervan vinden
Vast wel, ik blijf het tenminste een klassieker vinden hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
vrijdag komt Grease weer eens op de tv. Zou ik het, als dame van middelbare leeftijd, het nog net zo leuk vinden als vroeger
eigenwijze mensen, willen alleen met d'r kop op tv?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat je vis in een gloeiend hete pan moet doen (dus gooien ze de vis in de pan en zetten dan het vuur pas aan);
Of dat je geen koude room bij warme puree moet doen want dan gaat ie schiften (dus pakken ze de room direct uit de koelkast en gooien die bij de dampende puree)
Dus ik hoor wel wat de meesters ervan zeggen, maar de wannebe kokjes
Willen masterchef USA wordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
eigenwijze mensen, willen alleen met d'r kop op tv?
ik denk het ook wel. Vind Dirty Dancing ook nog steeds mooi, Patrickquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vast wel, ik blijf het tenminste een klassieker vinden hoor
mooi streven, moeten ze wel van goede huize komen.quote:
Footloosequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik denk het ook wel. Vind Dirty Dancing ook nog steeds mooi, Patrick![]()
![]()
Zijn allemaal amateurs, in series in andere landen hebben een paar van hun toch een aardige carriere in de horeca gestart, dus de talenten komen wel goed terechtquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mooi streven, moeten ze wel van goede huize komen.
ikke welquote:
Nog altijd beter dan wat er op de andere zenders isquote:
ga ik ook doen als HK is afgelopenquote:
? had ik geen probleem mee hoor, zijn de satalieten misschien verduisterd?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef bollokus het volgende:
pffff, krijg die verdomde navigatie op mijn telefoon niet aan de gang
ben er een ander op aan het zetten, maar het werkt nog niet helemaalquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
? had ik geen probleem mee hoor, zijn de satalieten misschien verduisterd?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef kaatje50 het volgende:
we hadden een beller voor de campervrijdag komt hij kijken
ik ook. Had eerst mijn twijfels of ik hem wel echt kwijt wilde, maar ben er wel uit nu. afwachten maarquote:
ken dat probleemquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef bollokus het volgende:
pffff, krijg die verdomde navigatie op mijn telefoon niet aan de gang
Kan de mijne niet eens vinden in de apps (heet gewoon navigation), maar met de andere apps kan ik wel aangeven of ik 'm naar sd-card moet verplaatsenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben er een ander op aan het zetten, maar het werkt nog niet helemaal
moet er een hebben die op sd kaart staat
Dan kan je Bol toch wel vertellen hoe je het gefixed hebtquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken dat probleemben ik maar een uur of 6 mee bezig geweest
heb een neukia, had problemen na harde reset. In een keer had ik hem weerquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan kan je Bol toch wel vertellen hoe je het gefixed hebt
ow jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een neukia, had problemen na harde reset. In een keer had ik hem weer
ja maar diehaalt de kaarten via het internet en dat wil ik nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, is Google Maps (beta) en die mag ik niet naar sd card verplaatsen
heb gewoon nokia maps zonder internet. Gratis gedownedquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maar diehaalt de kaarten via het internet en dat wil ik niet
heb nu aura, die had ik ook op de nokia
en het werkt!
beterschap met het koppiequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
Voel een gigantische koppijn opkomen.![]()
Pil en slapen maar
hè bah, koppijn is niet leuk. Heb je toch niet van ons gekregen hè?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
Pil en slapen maar
slaap wel kokkiequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
Pil en slapen maar
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maar diehaalt de kaarten via het internet en dat wil ik niet
heb nu aura, die had ik ook op de nokia
en het werkt!
denk ik, Frankrijk werkt nu, ben nu heel europa aan het downloadenquote:
jij bent nogal wat van plan, zo te horenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
denk ik, Frankrijk werkt nu, ben nu heel europa aan het downloaden
is die gratiz te downe dan. IVM volgende foonquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
denk ik, Frankrijk werkt nu, ben nu heel europa aan het downloaden
nee......................................................quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
is die gratiz te downe dan. IVM volgende foon
En nu opnieuw ingetaped? Heel vervelend hoor, je kan beter iets breken dan stevig kneuzen, kneuzen doet veel meer pijn en loop je langer mee rondquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
Ben toch maar met britt naar de huisRtsenpost gereden vavavond. Tenen werden beetje blauw
ja helaas gebeurd dat bijna altijd omdat de voet vaak nog flink zweltquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
Ben toch maar met britt naar de huisRtsenpost gereden vavavond. Tenen werden beetje blauw
quote:
opgerekte banden, bah, zal haar enkel altijd een zwakke plek blijven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
Huisarts heeft tape verwijderd, dat zat veel te strak, moest toch door naar ziekenhuis voor rontgenfoto. Gelukkig niet gebroken, banden opgerektEn zwaar gekneusd.
dat is pijnlijk, en duurt lang, heb ik met mijn andere enkel ook, heb ik soms meer last van dan de gebroken voet.........quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
Huisarts heeft tape verwijderd, dat zat veel te strak, moest toch door naar ziekenhuis voor rontgenfoto. Gelukkig niet gebroken, banden opgerektEn zwaar gekneusd.
huisarts zei dat het daarom erg onverstandig is meteen te tapen, had eerst gekoeld moeten worden. Nouja, het is goed nu, maar wel een hele toestand. Ben er al vanaf zeven uur zoet meequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja helaas gebeurd dat bijna altijd omdat de voet vaak nog flink zwelt
dat valt wel mee, als je er maar goed mee traint daarna, en bij kinderen die in de groei zijn komt dat vaak wel goed!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
opgerekte banden, bah, zal haar enkel altijd een zwakke plek blijven.
oei, daar kan ze ook een tijd zoet mee zijn. Hoop dat ze vóór de grote vakantie weer lekker rond kan huppelenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
hget leven van een goede moeder gaat niet over rozenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huisarts zei dat het daarom erg onverstandig is meteen te tapen, had eerst gekoeld moeten worden. Nouja, het is goed nu, maar wel een hele toestand. Ben er al vanaf zeven uur zoet mee
in ziekenhuis zeiden ze dat ze er wel gewoon op mag lopen, zit rekverband omheen voor ondersteuningquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is pijnlijk, en duurt lang, heb ik met mijn andere enkel ook, heb ik soms meer last van dan de gebroken voet.........
dat zou best kunnen ja, en waarschijnlijk is een enkel beter te trainen dan een kniequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat valt wel mee, als je er maar goed mee traint daarna, en bij kinderen die in de groei zijn komt dat vaak wel goed!
ik was alweer bang voor gips, vorig jaar heeft ze haar arm gebroken, twee dagen voor wij op vakantie gingen mocht het gips er afquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oei, daar kan ze ook een tijd zoet mee zijn. Hoop dat ze vóór de grote vakantie weer lekker rond kan huppelen
jup, ik had een brace gekregen. maar je stopt vanzelf hoor als het niet meer gaatquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in ziekenhuis zeiden ze dat ze er wel gewoon op mag lopen, zit rekverband omheen voor ondersteuning
zeker, heb alle 2 mijn enkels gebroken gehad, een jaar of 5 geleden en had er helemaal geen last meer vanquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat zou best kunnen ja, en waarschijnlijk is een enkel beter te trainen dan een knie
vaak wel. Mijn man heeft het diverse keren gehad. Enkele jaren geleden heeft hij in plaats van tape,een hele tijd gips gekregen, van die dunne zodat hij gewoon een schoen aankon. Heeft er daarna geen last meer van gehadquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
opgerekte banden, bah, zal haar enkel altijd een zwakke plek blijven.
een moeie moeder dusquote:
ja zoiets zul je altijd zienquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik was alweer bang voor gips, vorig jaar heeft ze haar arm gebroken, twee dagen voor wij op vakantie gingen mocht het gips er af
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:04 schreef bollokus het volgende:
z
[..]
zeker, heb alle 2 mijn enkels gebroken gehad, een jaar of 5 geleden en had er helemaal geen last meer van
dat snap ikquote:
dat geloof ik graag, ze begon heel hard te huilen toen ze die tape eraf trokken, alsof je die voet in ene twee keer zo dik zag worden, moest ze daarna naar de auto lopen(ze is voor mij te zwaar om te dragen) ze werd spierwit. In het ziekenhuis heb ik eerst maar een rolstoel gehaald.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, ik had een brace gekregen. maar je stopt vanzelf hoor als het niet meer gaat
Heb zelf alleen last van mijn kniebanden, kunnen ze niets aan doen behalve opereren. Zolang ik geen gekke dingen doe geen last van, dus doe ik liever geen gekke dingen dan geopereerd te wordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vaak wel. Mijn man heeft het diverse keren gehad. Enkele jaren geleden heeft hij in plaats van tape,een hele tijd gips gekregen, van die dunne zodat hij gewoon een schoen aankon. Heeft er daarna geen last meer van gehad
ja, komt waarschijnlijk omdat de bloedsomloop ook weer goed op gang kwam. Kan mij goed voorstellen dat dit erg pijnlijk was. Hoop dat ze vannacht goed slaaptquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, ze begon heel hard te huilen toen ze die tape eraf trokken, alsof je die voet in ene twee keer zo dik zag worden, moest ze daarna naar de auto lopen(ze is voor mij te zwaar om te dragen) ze werd spierwit. In het ziekenhuis heb ik eerst maar een rolstoel gehaald.
1x met voetbal 1x uit boom gevallenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kon je toen ook al niet van de daken afblijven?
knieoperaties weet ik alles vanquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb zelf alleen last van mijn kniebanden, kunnen ze niets aan doen behalve opereren. Zolang ik geen gekke dingen doe geen last van, dus doe ik liever geen gekke dingen dan geopereerd te worden
ja, maar soms kun je het beter gewoon netjes breken dat doet minder pijn!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, ze begon heel hard te huilen toen ze die tape eraf trokken, alsof je die voet in ene twee keer zo dik zag worden, moest ze daarna naar de auto lopen(ze is voor mij te zwaar om te dragen) ze werd spierwit. In het ziekenhuis heb ik eerst maar een rolstoel gehaald.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
1x met voetbal 1x uit boom gevallen
mag haar voor ze naar bed gaat paracetamol geven, doe ik ook maar, ze ziet spierwit nogquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, komt waarschijnlijk omdat de bloedsomloop ook weer goed op gang kwam. Kan mij goed voorstellen dat dit erg pijnlijk was. Hoop dat ze vannacht goed slaapt
och ja,,,, jong ........ onvoorzichtigquote:
ja juist, en zorgen dat haar voet goed omhoog ligt,quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mag haar voor ze naar bed gaat paracetamol geven, doe ik ook maar, ze ziet spierwit nog
daarom dusquote:
Nee is zo, kussen onder haar voet leggen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja juist, en zorgen dat haar voet goed omhoog ligt,
eventueel een stapel handdoeken onder haar voeten eind leggen dat haar voet iig hoger ligt dan der kont......
ik roep maar wat, maar spreek helaas uit ervaring
klopt, na elke operatie moet je langer revalideren..bovendien wordt het er niet altijd beter op. soms welquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom dus
ex van me was professioneel danser, heeft net als een voetballer tich knieoperaties ondergaan omdat ie die verkloot had met die sprongen die hij moest maken. Na elke operatie moest ie langer revalideren en werd de tijd tussen dansen en volgende operatie steeds korter.
een kussen gooi je snel weg onder je slaap.... en als het matras hoog ligt nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee is zo, kussen onder haar voet leggen.
dat dacht ik zelf ook al, ze heeft een hoogslaper dus ik heb de matras net maar op de grond gelegd, beetje pijnlijk om daar nu in te klimmenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja juist, en zorgen dat haar voet goed omhoog ligt,
eventueel een stapel handdoeken onder haar voeten eind leggen dat haar voet iig hoger ligt dan der kont......
ik roep maar wat, maar spreek helaas uit ervaring
Verhip, das een goeie, dus Ceetje kussens/handdoeken bij haar voeteneinde onder haar matras leggenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef bollokus het volgende:
een ku
[..]
een kussen gooi je snel weg onder je slaap.... en als het matras hoog ligt niet
ik heb dat nu nog steedsquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, das een goeie, dus Ceetje kussens/handdoeken bij haar voeteneinde onder haar matras leggen
dat doe ik altijd al. Jongste had vaak oorontsteking en last van bronchitus, dan moeten ze ook omhoog liggen, weliswaar mwt hun hoofd, maar dan werken dingen onder een matras beter als een kussen, duwen ze in hun slaap wegquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, das een goeie, dus Ceetje kussens/handdoeken bij haar voeteneinde onder haar matras leggen
ja, voor je been zeker....quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat doe ik altijd al. Jongste had vaak oorontsteking en last van bronchitus, dan moeten ze ook omhoog liggen, weliswaar mwt hun hoofd, maar dan werken dingen onder een matras beter als een kussen, duwen ze in hun slaap weg
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
Gaat lekker, fok op ipad, ga zo effe switchen maar weer
ik heb voor iedereen begrip, maar dit start zo lekker snel op, zeker als je intussen nog wat te eten aan het maken bent voor het kind, ze had sins een uur of een niks meer opquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu heb je begrip voor PietPaniek hè
oeffening baart kunstquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, voor je been zeker....
vroeg mij trouwens af, hoe rij je in vredesnaam op die tractor met je been in een brace?
Heeft ze gegeten inmiddels? Knapt ze denk ik ook wel wat van op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb voor iedereen begrip, maar dit start zo lekker snel op, zeker als je intussen nog wat te eten aan het maken bent voor het kind, ze had sins een uur of een niks meer op
Die was zo erg dat Bollo hem niet eens kon vinden (de maan dus).quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
Iemand de maansverduistering al gespot?
ze wilde soep met boterhammen, ze zit nog aan haar laatste bammetje en dan naar bed, laat genoeg oor het kindquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft ze gegeten inmiddels? Knapt ze denk ik ook wel wat van op.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:24 schreef bollokus het volgende:
heb vandaag weer voor het eerst een stukje auto gereden, gewoon op de plaats
auto staat al 4 maanden stil en ik draai de sleutel om en starte alsof hij net gelopen had
ik zit binnenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
ja stond er echt van te kijken. ben trots op het autotje, heb hem pas net 4 maanden dus ja moest nu toch echt een een rondje rijdenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat hoef ik met mijn auto niet te proberen, die heeft dan echt een lege accu
ships, vergeten. Is alweer voorbij toch? duurde van 21.54 tot 22.15??quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
<duh> ik ook, maar heb wel ramen hoorquote:
zuid oostenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
Hier geheel onbewolkt maar zie niks, waar moet ik kijken ? N o z of w? Of is het al voorbij?
ik aan de zuid oost kan nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
<duh> ik ook, maar heb wel ramen hoor
Dus met je been in gips, koop je een auto, staat vier maanden stil en de auto rijdt gewoon als je start.....quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja stond er echt van te kijken. ben trots op het autotje, heb hem pas net 4 maanden dus ja moest nu toch echt een een rondje rijden
Te laatquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
Hier geheel onbewolkt maar zie niks, waar moet ik kijken ? N o z of w? Of is het al voorbij?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ships, vergeten. Is alweer voorbij toch? duurde van 21.54 tot 22.15??
heb in die tijd een camper en een auto gekochtquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus met je been in gips, koop je een auto, staat vier maanden stil en de auto rijdt gewoon als je start.....
Kan het zeker geen peugeot 307 zijn, want die had het echt niet meer gedaan, of heb je stiekem een echte lambo ernaast gekocht ?
Ik heb het wel een beetje in de gaten gehouden vooral omdat het vanavond volle maan is, maar hier is het echt veel te bewolkt, de hele maan is niet zichtbaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
zijn meteen even buiten wezen kijken, maar niets
het is hier eigenlijk helemaal niet bewolkt, paar kleintjes maar gewoon geen maanquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje in de gaten gehouden vooral omdat het vanavond volle maan is, maar hier is het echt veel te bewolkt, de hele maan is niet zichtbaar
als het de zilverkleurige auto is die bij je ark staat dan is het een hele knappe auto hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb in die tijd een camper en een auto gekochten nu staat er nog 1 tje te koop.....
nee geen peugeot
die staat in de verkoopquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
als het de zilverkleurige auto is die bij je ark staat dan is het een hele knappe auto hoor
Moet je toch wel vlot kunnen verkopen lijkt mij (niet aan mij hoor, de mijne kan nog wel ff mee, maar gaat ook dit jaar de verkoop in)quote:
Is ook niet zo gek, maan is pas aan het opkomen, bij jou moet ie zolangzamerhand wel zichtbaar worden, hier ging ie pas om 22:34 op dus dat is ná de maansverduisteringquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is hier eigenlijk helemaal niet bewolkt, paar kleintjes maar gewoon geen maan
tot nu toe valthet een beetje tegen.......... maar raak hem wel kwijt heeft geen haastquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je toch wel vlot kunnen verkopen lijkt mij (niet aan mij hoor, de mijne kan nog wel ff mee, maar gaat ook dit jaar de verkoop in)
ja, ja, net voor het draadje vol is hèquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, ja, net voor het draadje vol is hè![]()
![]()
trusten
slaap
ja, ja slaap lekkerquote:
Ja, ja, en nu mag ik een nieuwe TT verzinnen hèquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef bollokus het volgende:
pfff, duurt wel lang al die kaarten downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |