Dan kan je Bol toch wel vertellen hoe je het gefixed hebtquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken dat probleemben ik maar een uur of 6 mee bezig geweest
heb een neukia, had problemen na harde reset. In een keer had ik hem weerquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan kan je Bol toch wel vertellen hoe je het gefixed hebt
ow jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een neukia, had problemen na harde reset. In een keer had ik hem weer
ja maar diehaalt de kaarten via het internet en dat wil ik nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, is Google Maps (beta) en die mag ik niet naar sd card verplaatsen
heb gewoon nokia maps zonder internet. Gratis gedownedquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maar diehaalt de kaarten via het internet en dat wil ik niet
heb nu aura, die had ik ook op de nokia
en het werkt!
beterschap met het koppiequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
Voel een gigantische koppijn opkomen.![]()
Pil en slapen maar
hè bah, koppijn is niet leuk. Heb je toch niet van ons gekregen hè?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
Pil en slapen maar
slaap wel kokkiequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
Pil en slapen maar
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maar diehaalt de kaarten via het internet en dat wil ik niet
heb nu aura, die had ik ook op de nokia
en het werkt!
denk ik, Frankrijk werkt nu, ben nu heel europa aan het downloadenquote:
jij bent nogal wat van plan, zo te horenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
denk ik, Frankrijk werkt nu, ben nu heel europa aan het downloaden
is die gratiz te downe dan. IVM volgende foonquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
denk ik, Frankrijk werkt nu, ben nu heel europa aan het downloaden
nee......................................................quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
is die gratiz te downe dan. IVM volgende foon
En nu opnieuw ingetaped? Heel vervelend hoor, je kan beter iets breken dan stevig kneuzen, kneuzen doet veel meer pijn en loop je langer mee rondquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
Ben toch maar met britt naar de huisRtsenpost gereden vavavond. Tenen werden beetje blauw
ja helaas gebeurd dat bijna altijd omdat de voet vaak nog flink zweltquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
Ben toch maar met britt naar de huisRtsenpost gereden vavavond. Tenen werden beetje blauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |