ik ook steeds minder. Kijk wel graag actualiteiten sitcomquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
och ja, ik mis het eigenlijk ook niet, als ik iets wil zien lukt het meestal toch wel, en ik kijk eigenlijk nooit tv alleen films
is je gegund hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:48 schreef bollokus het volgende:
ik zal jullie eens vertellen dat het heerlijk is buiten
avond zon, biertje, wortel en een stukje chorizo worst
nieuws doe ik via de radio en internet, kijk wel een paar keer per dag. maar ik heb het eerste jaar hier zelfs geen internet gehad, eigenlijk best lekker! maar kan het nu toch niet meer missen voor de fun maar ook zakelijk nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook steeds minder. Kijk wel graag actualiteiten sitcom
maar eigenlijk niet goed....quote:
wat zou het leven saai zijn als je alleen maar goede ding doetquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:54 schreef bollokus het volgende:
maar e
[..]
maar eigenlijk niet goed....
soms is het zooooo lekker om geen goede dingen te doen
het is dat, anders mag je ook nooit op de biechtstoel zitten hequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat zou het leven saai zijn als je alleen maar goede ding doet
heb ik nooit gehoeven, en kans dat dat gebeurt is heeeeeeeel erg kleinquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:55 schreef bollokus het volgende:
j
[..]
het is dat, anders mag je ook nooit op de biechtstoel zitten he
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
zou op zich best wel eens goed zijn helemaal zonder al die luxe. maar vind het toch wel prettig
ja ik moet dan ook eerst weer in de kerk komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb ik nooit gehoeven, en kans dat dat gebeurt is heeeeeeeel erg klein
weet je wat het is als je het niet hebt mis je het niet, heb 1 jaar in een vrachtauto gewoont op de boerderij met niks, het was heerlijk en miste het ook helemaal niet!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
zou op zich best wel eens goed zijn helemaal zonder al die luxe. maar vind het toch wel prettig
denk dat je gewend raakt aan het niet hebben, Als je het dan weer hebt besef je pas weer wat je gemist hebtquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
weet je wat het is als je het niet hebt mis je het niet, heb 1 jaar in een vrachtauto gewoont op de boerderij met niks, het was heerlijk en miste het ook helemaal niet!
Zou ik ook niet weten hoor, zit kokjes te kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:07 schreef kaatje50 het volgende:
ik zwaai even terughallo allemaal, was even afgeleid. Merk nu pas dat Mariella bij de Bachelor uit Den Bosch komt. Zat te kijken in welke wijk zij woont, maar zou het niet weten
#ofnaarnickensimonquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou ik ook niet weten hoor, zit kokjes te kijken
de bachelor zit alweer bij een ander in huis. bij Leilaquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou ik ook niet weten hoor, zit kokjes te kijken
quote:
geen idee, kan niet ruiken en proeven hèquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
de bachelor zit alweer bij een ander in huis. bij Leila![]()
maken de kokjes lekkere dingen??
quote:
nick en simon heeft wel humor met die kees tol. die spoort nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
had je meer als Criminal Minds ingeschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |