quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is toch een beetje het volk dat het net niet is.
Klinkt niet leukquote:
Nee dat mag niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef luukieboy2 het volgende:
Is het bij jullie gebruikelijk om drank mee naar school te nemen en het daar dan met zijn allen te nuttigen? Bij ons wel
Goed idee. Ik neem morgen inderdaad wel een flesje mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef luukieboy2 het volgende:
Is het bij jullie gebruikelijk om drank mee naar school te nemen en het daar dan met zijn allen te nuttigen? Bij ons wel
Bij ons is er graties drank.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef luukieboy2 het volgende:
Nee, wij gaan met z'n allen aan de pillen tijdens de uitreiking.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef luukieboy2 het volgende:
Aan de abortuspil?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, wij gaan met z'n allen aan de pillen tijdens de uitreiking.
Beter in dat gevalquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik klaar ben.
Frisdrank.quote:
Hahahahahahquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zijn dat pillen waardoor je je baby uitpoept?
Een ware vent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik geslaagd ben ga ik een bak pils drinken, als ik gezakt ben ga ik drie bakken pils drinken.
Niet naar de uitreiking, maar morgen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef Kaasrol het volgende:
Drank meenemen naar de diploma-uitreiking
Feesten doe ik daarna wel
Nee diarreeremmersquote:
Ik geef je mijn nummer dan kan je helpenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Joostje niet teveel drinken anders moeten we je naar bed dragen.
Haten op de perfecte schrijfwijze van Socios.quote:
Groenloo is wel ver weg van Beusichem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik geef je mijn nummer dan kan je helpen
hehequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Etsu het volgende:
Godverdomme, op het moment toen Dastan met ThaTim akkoord ging, viel mijn laptop uit en heb ik zowel lapo als TT als fipo gemist.
Doe het dan goed en haal de [..] ook weg als je quote.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haten op de perfecte schrijfwijze van Socios.
Gaat alsnog op lijkt me, al denk ik dat er wel pils zal zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet naar de uitreiking, maar morgen.
Dan geef je mentale steun bij mijn lijdensweg naar boven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Groenloo is wel ver weg van Beusichem.
Ik deed geen imitatie van Socios.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe het dan goed en haal de [..] ook weg als je quote.
VR2 is 'n baas. Dastan daarentegen is een Perzische prins. Hij is meer baas.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toch is VR2 niet akkoord en hij is de baas.
Die geef ik altijd al!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan geef mentale steun bij mijn lijdensweg naar boven.
Dastan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]
VR2 is 'n baas. Dastan daarentegen is een Perzische prins. Hij is meer baas.
Daar ging het mij niet om. Maar stop maar, jongen, dit maak je niet goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
u mad bro?
Wat is er met Quod zeggen?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef Water123 het volgende:
Als ik morgen geslaagd ben, ga ik extra lief doen tegen iedereen.
Als ik morgen zak, spring ik voor de trein.
quote:
Nu heb ik het extra had nodig.quote:
Hoe was je vakantie?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, wij gaan met z'n allen aan de pillen tijdens de uitreiking.
Moet ik wel eerst 300 km verhuizenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Etsu het volgende:
Voor de trein springen als je zakt.
Gewoon jaartje overnieuw doen met mij.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef Water123 het volgende:
Als ik morgen geslaagd ben, ga ik extra lief doen tegen iedereen.
Als ik morgen zak, spring ik voor de trein.
Oh hoor je dat Das?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haat is een hele extreme vorm van liefde.
Ik dacht een halve vorm.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat je.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geil. Ontzettend gaafquote:
Mensen die Socios niet kennenquote:
Nog geneukt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Geil. Ontzettend gaaf. Wil weer terug
. En heb Koekjestrommel ontmoet
.
Heb nu nog keelaids.
Hou ook van jou.quote:
Doe ik het voor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Dastan het volgende:
ThaTim, ik krijg waarachtig kippenvel van Uw vleiende woorden.
Hé lullo...quote:
Hee terug aan je schoolwerk jijquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik doe mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wij zijn wel de Latijnbazen van EXA morgen, hè?
Dastan + computer =quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan kan er niet mee om gaanNet als gisteren in de TC.
!
Nou ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan kan er niet mee om gaanNet als gisteren in de TC.
!
Ik ga er trouwens vanuit dat ik er een 5 voor sta.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wij zijn wel de Latijnbazen van EXA morgen, hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Ik heb net een bak met frambozen en poedersuiker van m'n pa gekregenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Joosterd het volgende:
Dit gaat rap. Wat hebben jullie geslikt of juist niet geslikt?
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij hebt ook het examen Latijn gedaan?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik ga er trouwens vanuit dat ik er een 5 voor sta.Jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die kerels gewoon hawt. Ik vind Victorious veul leuker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
IK OOK!!![]()
![]()
Wordt zo vrolijk van de intro
Geen scheurbuik opgelopen ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb net een bak met frambozen en poedersuiker van m'n pa gekregenheb de vitaminen wel weer nodig.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik ga er trouwens vanuit dat ik er een 5 voor sta.Oei, maar dat maakt niet uit, als je maar slaagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel die herkansing wel balen zou zijn.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind die kerels gewoon hawt. Ik vind Victorious veul leuker.
Weet ik. Wiskunde moet normering gewoon acceptabel zijn. Geen 0.5 ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oei, maar dat maakt niet uit, als je maar slaagt.
Alhoewel die herkansing wel balen zou zijn.
0,5 is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weet ik. Wiskunde moet normering gewoon acceptabel zijn. Geen 0.5 ofzo.
A?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Neequote:
Welke wiskunde?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oke.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Hé lullo...
Nee, maar prima vermaakt verder
Oké doei.quote:
Keelaids is kut.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee! Alleen keelaids
. En heb nog een blauwe plek van die waterglijbanen, donders wat waren die gaaf
Jawel. Ik ben een wiskunde een grote faalhaas.quote:
Kom ik sowieso wel als ik niet de hele dag werk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eeeh zo kom je nooit meer in de top 100 hoor
Ik denk dat A niet hoger krijgt dan 0,5. Was zo makkelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben een wiskunde een grote faalhaas.
Moet kunnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben een wiskunde een grote faalhaas.
B?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb een norm van 1,7 nodig voor een voldoende voor wiskunde
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik denk dat A niet hoger krijgt dan 0,5. Was zo makkelijk.
Damn, hottieeequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Beck is van Victorious:
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Beck is van Victorious:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:29 schreef ThaTim het volgende:
Is normering van 2.1 bij Latijn mogelijk? Zoja, heb ik een voldoende.
Is mogelijk, maar zeer, zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:29 schreef ThaTim het volgende:
Is normering van 2.1 bij Latijn mogelijk? Zoja, heb ik een voldoende.
Klopt, bijna iedereen krijgt er ook last van in die oordenquote:
B pilotquote:
Jij staat gewoon aan de kant van Etsu!quote:
Welk deel meende je wel..quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sryik meende het niet helemaal
Denk het welquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Water123 het volgende:
1,2 bij biologie is zeer waarschijnlijk toch?![]()
![]()
Terecht.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jij staat gewoon aan de kant van Etsu!
Waarom scheld je Jordy uit op FB.. met je laatste updatequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waardering van Dastan, hier doe ik het voor.
[..]
dat je op moest bokken gr gr
0,0.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef Flitskikker het volgende:
2,3 als norm bij VMBO natuur-/scheikunde.
Wat zal de onze wel niet zijn dan
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Weetje?
*gniffel*
Als je uitslag hebt...
Moet je krabben![]()
![]()
Oké...quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Weetje?
*gniffel*
Als je uitslag hebt...
Moet je krabben![]()
![]()
Gaat ook echt niet gebeuren bij dit examen. Ik zeg minimaal 1,5, waarschijnlijk nog hoger.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Laatste keer dat het lager dan 1,2 was, was in 2002
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Weetje?
*gniffel*
Als je uitslag hebt...
Moet je krabben![]()
![]()
ik schold JOU uit LULquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waarom scheld je Jordy uit op FB.. met je laatste update
Valt ook wel meequote:
Dat is mijn ondertitel, jawel.quote:
Ik heb flitsie op hyves.quote:
Dastan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waardering van Dastan, hier doe ik het voor, echt.
Schaart? Ik moest denken aan batsende lesbiesquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wel knap dat iedereen zichzelf hier onder heul fok sdchaart.
Onwaar. Zodra één iemand al geen FOK!'ers op Facebook heeft, klopt jouw stelling al niet meer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wel knap dat iedereen zichzelf hier onder heul fok sdchaart.
Oneens.quote:
Zo hoort het.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef ThaTim het volgende:
Ik heb zowel facebook als hyves en niemand van EXA heeft mij
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Schaart? Ik moest denken aan batsende lesbies
No shit Sherlockquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Onwaar. Zodra één iemand al geen FOK!'ers op Facebook heeft, klopt jouw stelling al niet meer.
Hetzelfde hier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef ThaTim het volgende:
Ofja, ik heb BaasD.quote:
Wie wil jou nou?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef ThaTim het volgende:
Mensen met baasheid van minimaal 8.0 (op schaal van 1-10.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Joosterd het volgende:
Is dit een nieuw record SC topic vol krijgen?
Nee, bij lange na niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Joosterd het volgende:
KBquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Joosterd het volgende:
Sup.quote:
Haat is een heel extreme vorm van liefde.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan, zeg eens wat over die haat jegens mij van ThaTim.
Dastan jaagt hem wel weer weg, met zijn geile leren jas en sigaret in z'n mond. Als een echte gangster.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan, zeg eens wat over die haat jegens mij van ThaTim.
Zijn haat is wel echte haat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haat is een heel extreme vorm van liefde.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan jaagt hem wel weer weg, met zijn geile leren jas en sigaret in z'n mond. Als een echte gangster.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haat is een heel extreme vorm van liefde.
Dastan staat aan mijn zijde.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan jaagt hem wel weer weg, met zijn geile leren jas en sigaret in z'n mond. Als een echte gangster.
maar met een harteke van goud worde ge vast heel oudquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
tja dat heb je soms dan heb je geen zonneschijn maar regen dan zit het even tegen
PUB SC. :wquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die dit al niet bij kunnen houden... Hebben jullie nooit ONZ Radio meegemaakt? DIE topics gingen pas snel.In het begin dan.
Jij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
tja dat heb je soms dan heb je geen zonneschijn maar regen dan zit het even tegen
Mensen diequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die dit al niet bij kunnen houden... Hebben jullie nooit ONZ Radio meegemaakt? DIE topics gingen pas snel.In het begin dan.
Ik heb er een reden voor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat Dastan aan jouw zijde staat.
ONZ Radioquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit weegt heel zwaar mee, jongens, sorry.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik heb er een reden voor.
Ik heb Prince of Persia I gespeeld.
Dastan en ik hebben veel meer gemeen waardoor hij eerder aan mijn zijde gaat staan, dan aan jouw zijde.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets als dit?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jammer dat Joost zijn reactie op mijn status verwijderd heeft waardoor het leek dat ik Jordy uitschold. Held op sokken hoor.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
IK OOK.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dit weegt heel zwaar mee, jongens, sorry.
Niet haten op water.quote:
Ja zoiets, de trollll.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets als dit?
[ afbeelding ]
Maar door die verwijzing weet ik nu jouw haivejs ook
Facebook is beterquote:
Akkoord.quote:
Mijne ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hé, mijn hyves is toch dood dit dat.
heus zijn er mensen die Facebook gebruiken ...quote:
Hee daar woon ik ook ik kom je verkrachten en doden en dan weer verkrachten en dan verminken en dan weer verkrachten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van Amsterdam. Kom me maar zoeken.
Necrofiliequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hee daar woon ik ook ik kom je verkrachten en doden en dan weer verkrachten en dan verminken en dan weer verkrachten.
ga fappen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hee daar woon ik ook ik kom je verkrachten en doden en dan weer verkrachten en dan verminken en dan weer verkrachten.
Gezellig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |