quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is toch een beetje het volk dat het net niet is.
Klinkt niet leukquote:
Nee dat mag niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef luukieboy2 het volgende:
Is het bij jullie gebruikelijk om drank mee naar school te nemen en het daar dan met zijn allen te nuttigen? Bij ons wel
Goed idee. Ik neem morgen inderdaad wel een flesje mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef luukieboy2 het volgende:
Is het bij jullie gebruikelijk om drank mee naar school te nemen en het daar dan met zijn allen te nuttigen? Bij ons wel
Bij ons is er graties drank.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef luukieboy2 het volgende:
Nee, wij gaan met z'n allen aan de pillen tijdens de uitreiking.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef luukieboy2 het volgende:
Aan de abortuspil?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, wij gaan met z'n allen aan de pillen tijdens de uitreiking.
Beter in dat gevalquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik klaar ben.
Frisdrank.quote:
Hahahahahahquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zijn dat pillen waardoor je je baby uitpoept?
Een ware vent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik geslaagd ben ga ik een bak pils drinken, als ik gezakt ben ga ik drie bakken pils drinken.
Niet naar de uitreiking, maar morgen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef Kaasrol het volgende:
Drank meenemen naar de diploma-uitreiking
Feesten doe ik daarna wel
Nee diarreeremmersquote:
Ik geef je mijn nummer dan kan je helpenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Joostje niet teveel drinken anders moeten we je naar bed dragen.
Haten op de perfecte schrijfwijze van Socios.quote:
Groenloo is wel ver weg van Beusichem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik geef je mijn nummer dan kan je helpen
hehequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Etsu het volgende:
Godverdomme, op het moment toen Dastan met ThaTim akkoord ging, viel mijn laptop uit en heb ik zowel lapo als TT als fipo gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |