Jij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
tja dat heb je soms dan heb je geen zonneschijn maar regen dan zit het even tegen
Mensen diequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die dit al niet bij kunnen houden... Hebben jullie nooit ONZ Radio meegemaakt? DIE topics gingen pas snel.In het begin dan.
Ik heb er een reden voor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat Dastan aan jouw zijde staat.
ONZ Radioquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die dit al niet bij kunnen houden... Hebben jullie nooit ONZ Radio meegemaakt? DIE topics gingen pas snel.In het begin dan.
Dit weegt heel zwaar mee, jongens, sorry.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik heb er een reden voor.
Ik heb Prince of Persia I gespeeld.
Dastan en ik hebben veel meer gemeen waardoor hij eerder aan mijn zijde gaat staan, dan aan jouw zijde.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets als dit?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jammer dat Joost zijn reactie op mijn status verwijderd heeft waardoor het leek dat ik Jordy uitschold. Held op sokken hoor.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
IK OOK.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dit weegt heel zwaar mee, jongens, sorry.
Niet haten op water.quote:
Ja zoiets, de trollll.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets als dit?
[ afbeelding ]
Maar door die verwijzing weet ik nu jouw haivejs ook
Facebook is beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |