Heb ik hier geen last vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik was laatst voor schoenen wezen kijken. Maar maat 45 blijkt tegenwoordig bijzonder te zijn ofzo, want nergens hadden ze mijn maat.
Ik was drie winkels ingelopen, iedere schoen die ik uitkoos hadden ze niet in 45quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:47 schreef Bravebart het volgende:
Hoe kan je nou problemen hebben met maat 45Die maat wordt al 100 jaar gevoerd. Tegenwoordig hebben bijna alle schoenen zelfs al 46 als max.
Dit kan aan 2 dingen liggen. Of de winkels of jouw smaak. Welke is 't?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik was drie winkels ingelopen, iedere schoen die ik uitkoos hadden ze niet in 45Hippies
Online shoppenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:19 schreef Bravebart het volgende:
Wat een kutwinkels dan! Gewoon online shoppen, doe ik ook altijd, werkt uitstekend
Lukt niet met mijn maatquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Online shoppenLekker doelgericht de stad door om meteen ook te checken of de pasvorm etc wel goed is
De laatste keer dat ik dat deed mocht ik het een week later ophalen in een aftands postkantoortje in de Bijlmer met gratis soaquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:19 schreef Bravebart het volgende:
Wat een kutwinkels dan! Gewoon online shoppen, doe ik ook altijd, werkt uitstekend
Ik deed vroeger niet aan Flippo's ruilen, ik was toen al druk bezig met soa's ruilenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:48 schreef Hyman het volgende:
Ach, soa's had jij sowieso allemaal al.
Gotta catch em all!
Zo'n Kialapunt zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed mocht ik het een week later ophalen in een aftands postkantoortje in de Bijlmer met gratis soa
"jongen met aids die zelfmoord pleegt in Australië"quote:
Ik kan zn kop niet uitstaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
"jongen met aids die zelfmoord pleegt in Australië"
"verslaafd aan cocaïne en denkt dat hij god is"
Rijke fanatasie, die jongen
Omdat appelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |