Uiteraard, ik heb het namelijk over Israel en over zionisten en andere aanhitsers. Het Joods zijn staat daar helemaal buiten, zelfs het joods zijn staat daar buiten.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En jij durft te zeuren over voor anti-semiet uitgemaakt worden?
Of jij bent gek.quote:
klinkt als hitler was oke .. alleen zijn aannemers waren niet zo bestquote:Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb het namelijk over Israel en over zionisten en andere aanhitsers. Het Joods zijn staat daar helemaal buiten, zelfs het joods zijn staat daar buiten.
Maar jij gaat daar toch niet inhoudelijk op in en komt weer met wat dom geblaat. Misschien ben ik wat onaardig tegen je geweest door je ervan te beschuldigen de beschuldiging als tactiek te gebruiken om de discussie dood te maken, zoals dat wel vaker gebeurt. Behalve dat het een feitelijke vaststelling is dat je die tactiek kopieert, weet je misschien gewoon niet beter omdat je het niet snapt. Zoals je zelf aangeeft ben je een moslimhater, en dat duidt op een verstandelijke beperking. Dat zie je ook bij racistische rednecks bijvoorbeeld, hun hoofd is gewoon te klein om zich te realiseren dat de ene bruine mens de andere niet is en dat het allemaal individuen zijn die je op in hun individuele keuzes moet beoordelen. Misschien gaat het je gewoon boven de pet dat ik Netanyahu een klootzak vind, en Rabin wel ok, dat ik Leon de Winter een lawaaiige pseudo-intellectueel vind en Harry de Winter een prima kerel. De nazi's hadden ook veel succes bij domme mensen door iedereen van een ras of bevolkingsgroep over één kam te scheren. Wat er niet in zit kan er ook niet uitkomen tenslotte.
ja idd daar mee ben ik het met jou eens . dat ik gek ben ,,om op jou reacties te reageren . he he nu zijn we het eindelijk met een punt eens .quote:
En waarom is dat gek? Omdat je de discussie niet kan winnen, helemaal niet WILT winnen? Omdat je alleen maar je zin wilt hebben? Dat het je geen klap interesseert of het terecht, of rechtvaardig is en hoe veel mensenlevens het kost?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:08 schreef C_N het volgende:
[..]
ja idd daar mee ben ik het met jou eens . dat ik gek ben ,,om op jou reacties te reageren . he he nu zijn we het eindelijk met een punt eens .
Zolang jij met droge ogen beweert dat Israel een staat is die zich op ras baseert (terwijl ik je heb aangetoond dat dat gelul is dmv de Ethiopische joden) en jij daar met debiel gelul Herrenvolk overheen gaat en er geen enkele inhoudelijke reactie op KAN geven (logisch ook) ben jij hier de ophitser. Zeker met je debiele termen als Lebensraum, iets wat je bewust doet om heel Israel als demonische staat af te schilderen. Terwijl je OF de feiten niet kent (wat ik betwijfel want die staan hier pas 3.000 maal) en dan ben je dus bewust de boel aan het verdraaien, zoals het een goede ophitser betaamt.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb het namelijk over Israel en over zionisten en andere aanhitsers. Het Joods zijn staat daar helemaal buiten, zelfs het joods zijn staat daar buiten.
Maar jij gaat daar toch niet inhoudelijk op in en komt weer met wat dom geblaat. Misschien ben ik wat onaardig tegen je geweest door je ervan te beschuldigen de beschuldiging als tactiek te gebruiken om de discussie dood te maken, zoals dat wel vaker gebeurt. Behalve dat het een feitelijke vaststelling is dat je die tactiek kopieert, weet je misschien gewoon niet beter omdat je het niet snapt. Zoals je zelf aangeeft ben je een moslimhater, en dat duidt op een verstandelijke beperking. Dat zie je ook bij racistische rednecks bijvoorbeeld, hun hoofd is gewoon te klein om zich te realiseren dat de ene bruine mens de andere niet is en dat het allemaal individuen zijn die je op in hun individuele keuzes moet beoordelen. Misschien gaat het je gewoon boven de pet dat ik Netanyahu een klootzak vind, en Rabin wel ok, dat ik Leon de Winter een lawaaiige pseudo-intellectueel vind en Harry de Winter een prima kerel. De nazi's hadden ook veel succes bij domme mensen door iedereen van een ras of bevolkingsgroep over één kam te scheren. Wat er niet in zit kan er ook niet uitkomen tenslotte.
Vreemd genoeg is slaat dit stuk de spijker op z'n kop, zij het dat je de twee partijen verwisselt. Staaltje projectie van heb ik jou daar!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En waarom is dat gek? Omdat je de discussie niet kan winnen, helemaal niet WILT winnen? Omdat je alleen maar je zin wilt hebben? Dat het je geen klap interesseert of het terecht, of rechtvaardig is en hoe veel mensenlevens het kost?
Nee, dat is niet gek. Dat is heel normaal. Misdadig, maar normaal.
Kijk uit, hoor, straks wordt "ophitser" ook een geuzennaam.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zolang jij met droge ogen beweert dat Israel een staat is die zich op ras baseert (terwijl ik je heb aangetoond dat dat gelul is dmv de Ethiopische joden) en jij daar met debiel gelul Herrenvolk overheen gaat en er geen enkele inhoudelijke reactie op KAN geven (logisch ook) ben jij hier de ophitser. Zeker met je debiele termen als Lebensraum, iets wat je bewust doet om heel Israel als demonische staat af te schilderen. Terwijl je OF de feiten niet kent (wat ik betwijfel want die staan hier pas 3.000 maal) en dan ben je dus bewust de boel aan het verdraaien, zoals het een goede ophitser betaamt.
er valt niets te winnen . en als er iets te winnen viel zou ik het niet willen winnen .wand een discussie winnen van jou maak mij niet gelukkiger maar triester .omdat ik echt tegen iemand zoals jou ingaat en wil winnen . . ik zie het als een music comp, tegen de jostie band .er zijn dingen die je gewoon niet doe .quote:Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En waarom is dat gek? Omdat je de discussie niet kan winnen,
mijn zin wil hebben welken? snippy. kijk als jij dat zo ziet . zie ik echt geen toekomst in onze reacties over en weer te plaatsen . jij ben op dit forum voor een ding .en zo als anderen je plaats alleen wat als je israel kan zwart maken,, iets positiefs ,iets zelfs van de palestijnen plaatst je niet zo wat wil je tegen mij zeggen .??haal die spiegel eens weg snippy .je ben eenzijdig en lees de 74 topics er eens op na . kom 100 keer met de zelfde reakties is gewoon de moeite niet waard om op te reageren voor mijquote:helemaal niet WILT winnen? Omdat je alleen maar je zin wilt hebben?
ja hoor je zit er weer naast... het intreseer mij wel degelijk dat het mensen levens kost . zowel de palestijnen en de israelish die sterven onder de terror .quote:Dat het je geen klap interesseert of het terecht, of rechtvaardig is en hoe veel mensenlevens het kost?
quote:Nee, dat is niet gek. Dat is heel normaal. Misdadig, maar normaal.
![]()
zonde om op te reageren . die verdraaiingen een gebed zonder end
Achquote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef Karrs het volgende:
[..]
Kijk uit, hoor, straks wordt "ophitser" ook een geuzennaam.
Daar klopt niets van. Ik ben geen Israëli of Palestijn, ik heb geen persoonlijke belangen. Het is voor mij niet voordelig om mijn gelijk te halen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:24 schreef Karrs het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is slaat dit stuk de spijker op z'n kop, zij het dat je de twee partijen verwisselt. Staaltje projectie van heb ik jou daar!
zijn er dan nog palestijnen over ???quote:Op zondag 19 juni 2011 20:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zo. En hoeveel doden zijn er deze maand al weer gevallen bij de genocide die er plaatsvind? En hoeveel km2's Lebensraum zijn er veroverd?
jow nog triesterquote:Op zondag 19 juni 2011 20:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar klopt niets van. Ik ben geen Israëli of Palestijn, ik heb geen persoonlijke belangen. Het is voor mij niet voordelig om mijn gelijk te halen.
Hef dat hele Israël dan op.quote:
De Palestijnen verjagen en Israël uitbreiden.quote:mijn zin wil hebben welken?
Waarom verdedig je de misdaden dan?quote:[..]
ja hoor je zit er weer naast... het intreseer mij wel degelijk dat het mensen levens kost . zowel de palestijnen en de israelish die sterven onder de terror .
[..]
Waarom is dat triest?quote:
Eigelijk is C_N van Shinbet.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar klopt niets van. Ik ben geen Israëli of Palestijn, ik heb geen persoonlijke belangen. Het is voor mij niet voordelig om mijn gelijk te halen.
je mis een stukje snippyquote:Op zondag 19 juni 2011 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hef dat hele Israël dan op.
quote:[..]
De Palestijnen verjagen en Israël uitbreiden.
[..]
Waarom verdedig je de misdaden dan?
dat je zefls geen eenig belang heb in je reacties .zo je plaatst het louter om je zin te bevredigen .quote:
Nee. Vanwege mijn rechtvaardigheidsgevoel.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef C_N het volgende:
[..]
dat je zefls geen eenig belang heb in je reacties .zo je plaatst het louter om je zin te bevredigen .
Israel opheffen is rechtvaardig?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. Vanwege mijn rechtvaardigheidsgevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |