quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:41 schreef gerard223 het volgende:
deze heb ik ge maakt dus geniet er maar van dank je wel dit was dus wat ik heb ge maakt
?????quote:
het ligt er aan of het past bij mijn sketch en of ik het leuk vind geef voor al tips op mijn sketchsquote:
ik spreek alleen in you tube wikipedia is te veel tekst misschien doe ik het later nog er bij maar heb het nu druk met mijn aboneesquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb jij de wikipedia over Fox ingesproken?
Doe je ook verzoekjes als topics inspreken voor youtube?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef gerard223 het volgende:
[..]
ik spreek alleen in you tube wikipedia is te veel tekst misschien doe ik het later nog er bij maar heb het nu druk met mijn abonees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:54 schreef NoXia het volgende:
Je zegt: "wie is beter". Geef eens een link naar die andere dan.
Je hebt wel een beetje moeite met let ter gre pen he?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:54 schreef gerard223 het volgende:
als er echt een leuke topic is wil ik die misschien wel in spreken maar dat ligt er aan ik ga zo een voet bal wedstrijd kijken
dit is jan be doel ik maar hij is niet zo heel goed vind ik dat ligt er aan maar wie vinden jullie beterquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:54 schreef NoXia het volgende:
Je zegt: "wie is beter". Geef eens een link naar die andere dan.
jij bent beterquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:55 schreef gerard223 het volgende:
[..]
dit is jan be doel ik maar hij is niet zo heel goed vind ik dat ligt er aan maar wie vinden jullie beter
Ik zou graag dit topic ingesproken willen hebben, pm anders even dan hebben we het wel over een vergoedingquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:54 schreef gerard223 het volgende:
als er echt een leuke topic is wil ik die misschien wel in spreken maar dat ligt er aan ik ga zo een voet bal wedstrijd kijken
topic over sex gaat moeilijk want straks word het van you tube ge haald ik zal wel even kijken maar ik be loof niks maar ik ga er werk van makenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zou graag dit topic ingesproken willen hebben, pm anders even dan hebben we het wel over een vergoeding
Mijn ex woont daar.. En in de Plus in de Heikant kon je voetbalplaatjes sparen van de lokale club; jouw club in dit geval dusquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef o.us het volgende:
Ben ik de enige die eerst tien seconden naar zijn UI bleef staren en dacht van WTF?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:58 schreef o.us het volgende:
Graag dit topic inspreken met passie en emotie, bitte.
Vossen in omgeving Aalst
dat ga ik niet doen ik maak filmpjes voor you tube ik ga geen fotos maken sorryquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef Dhaha het volgende:
Hee leuk filmpje. Misschien kan je een foto van jezelf posten in dit topic, waarop je een briefje in je hand hebt met "FOK!, 15/06/2011" erop, dan ben je echt cool.
geen probleem knul.quote:
Kloon van niemand.quote:
-troll-quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:29 schreef gerard223 het volgende:
kan ie mand een animate user icon maken voor mij voor mijn fok user icon alsje blieft net als kak pizza
Welke wedstrijd ben je aan het kijken gerard?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:53 schreef gerard223 het volgende:
bedankt gamez deze vind ik heel erg mooi ik vind je super bedankt ik zet je ze ker in mijn volgende filmpje die er komt maar ik heb al de eerst helft bijna gemist van mijn voet bal dus ik ga nu snel of line ik kom straks weer denk ik maar echt super bedankt ik kijk er uren naar
Helemaal super. Graag gedaan!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:53 schreef gerard223 het volgende:
bedankt gamez deze vind ik heel erg mooi ik vind je super bedankt ik zet je ze ker in mijn volgende filmpje die er komt maar ik heb al de eerst helft bijna gemist van mijn voet bal dus ik ga nu snel of line ik kom straks weer denk ik maar echt super bedankt ik kijk er uren naar
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:53 schreef gerard223 het volgende:
Ho ho ho... Jan heeft het voor zichzelf verknalt. Gerard is de nieuwe held.quote:
Jan komt terug, ik sprak hem net op msn hij is bezig met een nieuw filmpjequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ho ho ho... Jan heeft het voor zichzelf verknalt. Gerard is de nieuwe held.
Gerard is het nieuwe Jan.
?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Gerard, haal die reactie nou weg bij dat filmpje.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Gerard, haal bij deze video eens die reactie over mijn tieten weg.
Inderdaad jij hebt helemaal geen lekkere tieten.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Inderdaad jij hebt helemaal geen lekkere tieten.
S.V.P!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef NrTH het volgende:
PSV.![]()
![]()
![]()
![]()
De tieten van monkyyy.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gerard.![]()
Dit topic.![]()
Je moeder.![]()
Talpa.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef NrTH het volgende:
PSV.![]()
![]()
![]()
![]()
De tieten van monkyyy.
Gerard.
Dit topic.
Je moeder.
Talpa.
ik ben zondag 22 gewordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef feesbeeest het volgende:
Gerard
- Hoe oud ben je?
- Hoe lang ben je?
- Wat voor kleuren ogen heb je?
Ze vind het totaal geen probleemquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef gerard223 het volgende:
monkyyy sorry als je echt het weg wilt kun je pm en maar dit is goed want nu heb ik veel duimpjes groen voor de reactie dat maakt de video leuker maar als je het echt weg wilt kun je pm en
Nog van harte gefeliciteerd dan!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:36 schreef gerard223 het volgende:
[..]
ik ben zondag 22 geworden
1.meter 80 kan ook meer of minder zijn
bruin
neequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:46 schreef feesbeeest het volgende:
Gerard beantwoord tenminste!
Ik zeg laat Jan vallen, en steun Gerard! Hij geeft om zijn fans!
Gerard heb je een vriendin?
fi fa op de play stationquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:50 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Welke games speel je allemaal?
Oke, je mag hem laten staan, maar ik wil wel dat je mijn naam noemt in een van mijn video's. Zeg maar dat ik een grote fan ben. Deal?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef gerard223 het volgende:
monkyyy sorry als je echt het weg wilt kun je pm en maar dit is goed want nu heb ik veel duimpjes groen voor de reactie dat maakt de video leuker maar als je het echt weg wilt kun je pm en
dat is maartjequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wie is dat meisje in de intro? Je zus?
ha ha oke bedankt en ja dat doe ik zekerquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke, je mag hem laten staan, maar ik wil wel dat je mijn naam noemt in een van mijn video's. Zeg maar dat ik een grote fan ben. Deal?
Vrouwelijke charmes gebruiken om een jongen een deal te laten sluitenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke, je mag hem laten staan, maar ik wil wel dat je mijn naam noemt in een van mijn video's. Zeg maar dat ik een grote fan ben. Deal?
Nee dat hoop ik niet neequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:56 schreef gerard223 het volgende:
[..]
mijn zus hoor daar mee ga ik niet zoen en
Pics Youtube link.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wie is dat meisje in de intro? Je zus?
TS held, ik woon ook in veldhovenquote:
inderdaad ben wel benieuwdquote:
ITS ON!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef gerard223 het volgende:
[..]
ben je echt jan oke we gaan een battle doen we starten vrij dag want morgen heb ik het hardstikke druk en ben ik niet on line
wrm?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:04 schreef TWP het volgende:
Iedereen die vervelend doet tegen Gerard wens ik de hel toe.
we zullen zien over 1 maand wie de beter isquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:30 schreef LeaderRoel het volgende:
Gerard jij kan zelfs niet op tegen dit filmpje
Hoe wou je dat bewijzen??quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:41 schreef gerard223 het volgende:
[..]
we zullen zien over 1 maand wie de beter is
Jan is niks vergeleken met Gerard.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:30 schreef LeaderRoel het volgende:
Gerard jij kan zelfs niet op tegen dit filmpje
223 = BBC.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:49 schreef Ludwig. het volgende:
Waarom heb je 223 achter je naam, betekent dit iets?
Dat bewijst niet of je beter bent maar of meer mensen jou steunen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:46 schreef gerard223 het volgende:
[..]
door de ver kiezing kkijk in het andere topic
be dankt voor je reactiequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:50 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat bewijst niet of je beter bent maar of meer mensen jou steunen.
Oh ja en je intro heb je ook nog eens van Jan. Dat bewijst in ieder geval dat Jan betere intro's maakt
gerard was al bezetquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:52 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Ja jij ook be dankt, wat be tekent die 223 acht er je naam?
Beter maak je er 223 van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:00 schreef aight1 het volgende:
gerard ik vind je intro erg mooi ook vind ik het fijn dat je voor psv staat dat is ook mijn favoriete team
misschien kunnen we vrienden worden typ 123
haha nee dan kan het ook toeval zijnquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:56 schreef gerard223 het volgende:
[..]
ha ha oke bedankt en ja dat doe ik zeker
Wat krijg je dat weer makkelijk voor elkaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankje stud, ik kan niet wachten.
Hij zat even in een dipje, hebben pubers vaker last van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar waarom? Hij heeft je keihard laten vallen. Hij heeft iedereen laten vallen!
Dit is geen dipje, maar een put (link met mc martin, wink wink).quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:28 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hij zat even in een dipje, hebben pubers vaker last van.
dat pistool wat uit elkaar valtquote:
HAHAHAHAHAquote:
Dit was ook mijn eerste gedachtequote:
Wat een kutsketch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat Gerard eerst maar eens met een nieuwe video komen. De lat ligt niet zo hoog in ieder geval.quote:
∞![]()
Fox is Fox News.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef Cactus1 het volgende:
Wat is Fox? Is dit nou een voorbeeld van een prototype Fok autist?![]()
Dit is wel wat je van de gemiddelde FOK!ker kunt verwachten inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef Cactus1 het volgende:
Wat is Fox? Is dit nou een voorbeeld van een prototype Fok autist?∞![]()
Een prototype nog wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef Cactus1 het volgende:
Wat is Fox? Is dit nou een voorbeeld van een prototype Fok autist?
Bedoel je niet stereotype?![]()
Zag het net ook..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Gerard en Jan kunnen ook een filmpje maken waarin ze de resultaten van hun darmreiniging laten zien
Maar wtf, Roomboterboy96 heeft gewoon 700 nog wat subscripties wtf..
If not now, then when.![]()
Wtfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Gerard en Jan kunnen ook een filmpje maken waarin ze de resultaten van hun darmreiniging laten zien![]()
![]()
Vindt je het gek?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zag het net ook..
Maar wtf, Roomboterboy96 heeft gewoon 700 nog wat subscripties wtf..Hij wisselt niet steeds van account
![]()
Ja maar dan nog, ze filmpjes zijn niet bepaald, ja hoe zeg je het.. interessant voor veel mensen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:40 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Vindt je het gek?Hij wisselt niet steeds van account
Goede OP.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Toon Naus heeft meer dan 19 duizend vrienden op zijn YouTube account, hoe hij dat doet weet ik ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, ze filmpjes zijn niet bepaald, ja hoe zeg je het.. interessant voor veel mensen.![]()
![]()
wtfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Toon Naus heeft meer dan 19 duizend vrienden op zijn YouTube account, hoe hij dat doet weet ik ook niet
Fok.nl is inderdaad een Nederlandstalig website. Dus wat doe je hier TS? Of ga anders binnen drie jaar inburgeren.![]()
![]()
Noord-Brabant is die.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:40 schreef Zipportal het volgende:
Fok.nl is inderdaad een Nederlandstalig website. Dus wat doe je hier TS? Of ga anders binnen drie jaar inburgeren.If not now, then when.![]()
wtf
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Update.
Zijn nieuwe intro.
De 'slechte' videos gaat hij naar eigen zeggen verwijderen. De sketch zal nog wel op youtube blijven staan. Hij wil een nieuwe, flitsende start maken.
![]()
Troll.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Hoe weten wij dat jij ons niet in de maling neemt?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:48 schreef youtuber233 het volgende:
hallo ik ben de echte gerard van youtube
http://gerardstaal.hyves.(...)cture_ProfileBoxLeft![]()
Hallo Gerard, wanneer komen er weer nieuwe video's?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:48 schreef youtuber233 het volgende:
Hallo youtuber233. Graag verificatie van jouw account door middel van het posten van een foto met je zus Crack.![]()
Je eet tofoe?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:03 schreef Danti-Anny het volgende:
gast ik zit te eten tfoe met je haperstem![]()
![]()
Hallo.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:48 schreef youtuber233 het volgende:
Jammer, Gerard heeft mij inmiddels via de PM bereikt en elders las ik dat zijn daadwerkelijke zus ook toevallig op Fok zit.
Dat hij dat filmpje maakte over Fok! was puur toeval, had ik zelf ook nooit gedacht. Maar daardoor kon ik mijn troll succesvol doorzetten.
Groetjes, Lysdexie.
En Snakey:quote:![]()
![]()
Je was wel goed, ik dacht eventjes datj e serieus gerard was tot je cht begon tel ullenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef gerard223 het volgende:
Jammer, Gerard heeft mij inmiddels via de PM bereikt en elders las ik dat zijn daadwerkelijke zus ook toevallig op Fok zit.
Dat hij dat filmpje maakte over Fok! was puur toeval, had ik zelf ook nooit gedacht. Maar daardoor kon ik mijn troll succesvol doorzetten.
Groetjes, Lysdexie.
En Snakey:
[..]
Baby darling doll face honey![]()
En tof van je dat je niks lullig hebt gezegd om 'm voor paal te zetten enzo. Okay dat grapje van die ronde ogen door voetballen zou hij nooit zeggen maar je hebt niks echt debiels gezegd ofzo..
Zeg hem maar dat ie een toffe peer is. En bedank hem voor me.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je was wel goed, ik dacht eventjes datj e serieus gerard was tot je cht begon tel ullen![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:58 schreef Crack_ het volgende:
En tof van je dat je niks lullig hebt gezegd om 'm voor paal te zetten enzo. Okay dat grapje van die ronde ogen door voetballen zou hij nooit zeggen maar je hebt niks echt debiels gezegd ofzo..
O+![]()
Okay maar verander nu maar even je UIquote:Op zondag 19 juni 2011 21:58 schreef gerard223 het volgende:
[..]
Zeg hem maar dat ie een toffe peer is. En bedank hem voor me.
Hah. Goeie troll.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:41 schreef gerard223 het volgende:
deze heb ik ge maakt dus geniet er maar van dank je wel dit was dus wat ik heb ge maaktTss... Angsthaas! Mietje! Stumper! Prutser!quote:"Deze video is door de gebruiker verwijderd"![]()
![]()
Guys, we're fucked...![]()
Samenvatting: Gerards moeder dreigt naar de politie te stappen als wij niet gauw de filmpjes van Jan en Gerard eraf halen... Moeten we dit serieus nemen of niet?![]()
Kansloze zaak, alles laten staan.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Guys, we're fucked...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samenvatting: Gerards moeder dreigt naar de politie te stappen als wij niet gauw de filmpjes van Jan en Gerard eraf halen... Moeten we dit serieus nemen of niet?
Hij doet me trouwens denken aan die kleine asperger gast met zijn special effects op youtube. Ben even zijn naam kwijt.Anonieme tievesclown![]()
Het is serieus, Gerard heeft dit al sinds zijn geboorte. Respect dat hij dit doet.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
Het is serieus, Gerard heeft dit al sinds zijn geboorte. Respect dat hij dit doet.![]()
Wat een achterlijke kankerdebielquote:Op zondag 26 juni 2011 20:13 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Kansloze zaak, alles laten staan.
Hij doet me trouwens denken aan die kleine asperger gast met zijn special effects op youtube. Ben even zijn naam kwijt.![]()
Wat een mongool.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:13 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Kansloze zaak, alles laten staan.
Hij doet me trouwens denken aan die kleine asperger gast met zijn special effects op youtube. Ben even zijn naam kwijt.![]()
![]()
Geert wil niet verfelent doeon maar je fimpje is kapot
ik kan niet mer kijken kan nietmeer maken ben geen klusman![]()
kijk op het you tube kanaal gerardisbeterdanjanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Azeox het volgende:
Geert wil niet verfelent doeon maar je fimpje is kapot
ik kan niet mer kijken kan nietmeer maken ben geen klusman
gr gr ria en de kids
Forum Opties Forumhop: Hop naar: