quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:41 schreef gerard223 het volgende:
deze heb ik ge maakt dus geniet er maar van dank je wel dit was dus wat ik heb ge maakt
?????quote:
het ligt er aan of het past bij mijn sketch en of ik het leuk vind geef voor al tips op mijn sketchsquote:
ik spreek alleen in you tube wikipedia is te veel tekst misschien doe ik het later nog er bij maar heb het nu druk met mijn aboneesquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb jij de wikipedia over Fox ingesproken?
Doe je ook verzoekjes als topics inspreken voor youtube?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef gerard223 het volgende:
[..]
ik spreek alleen in you tube wikipedia is te veel tekst misschien doe ik het later nog er bij maar heb het nu druk met mijn abonees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:54 schreef NoXia het volgende:
Je zegt: "wie is beter". Geef eens een link naar die andere dan.
Je hebt wel een beetje moeite met let ter gre pen he?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:54 schreef gerard223 het volgende:
als er echt een leuke topic is wil ik die misschien wel in spreken maar dat ligt er aan ik ga zo een voet bal wedstrijd kijken
dit is jan be doel ik maar hij is niet zo heel goed vind ik dat ligt er aan maar wie vinden jullie beterquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:54 schreef NoXia het volgende:
Je zegt: "wie is beter". Geef eens een link naar die andere dan.
jij bent beterquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:55 schreef gerard223 het volgende:
[..]
dit is jan be doel ik maar hij is niet zo heel goed vind ik dat ligt er aan maar wie vinden jullie beter
Ik zou graag dit topic ingesproken willen hebben, pm anders even dan hebben we het wel over een vergoedingquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:54 schreef gerard223 het volgende:
als er echt een leuke topic is wil ik die misschien wel in spreken maar dat ligt er aan ik ga zo een voet bal wedstrijd kijken
topic over sex gaat moeilijk want straks word het van you tube ge haald ik zal wel even kijken maar ik be loof niks maar ik ga er werk van makenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zou graag dit topic ingesproken willen hebben, pm anders even dan hebben we het wel over een vergoeding
Mijn ex woont daar.. En in de Plus in de Heikant kon je voetbalplaatjes sparen van de lokale club; jouw club in dit geval dusquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef o.us het volgende:
Ben ik de enige die eerst tien seconden naar zijn UI bleef staren en dacht van WTF?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |