quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:58 schreef o.us het volgende:
Graag dit topic inspreken met passie en emotie, bitte.
Vossen in omgeving Aalst
dat ga ik niet doen ik maak filmpjes voor you tube ik ga geen fotos maken sorryquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef Dhaha het volgende:
Hee leuk filmpje. Misschien kan je een foto van jezelf posten in dit topic, waarop je een briefje in je hand hebt met "FOK!, 15/06/2011" erop, dan ben je echt cool.
geen probleem knul.quote:
Kloon van niemand.quote:
-troll-quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:29 schreef gerard223 het volgende:
kan ie mand een animate user icon maken voor mij voor mijn fok user icon alsje blieft net als kak pizza
Welke wedstrijd ben je aan het kijken gerard?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:53 schreef gerard223 het volgende:
bedankt gamez deze vind ik heel erg mooi ik vind je super bedankt ik zet je ze ker in mijn volgende filmpje die er komt maar ik heb al de eerst helft bijna gemist van mijn voet bal dus ik ga nu snel of line ik kom straks weer denk ik maar echt super bedankt ik kijk er uren naar
Helemaal super. Graag gedaan!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:53 schreef gerard223 het volgende:
bedankt gamez deze vind ik heel erg mooi ik vind je super bedankt ik zet je ze ker in mijn volgende filmpje die er komt maar ik heb al de eerst helft bijna gemist van mijn voet bal dus ik ga nu snel of line ik kom straks weer denk ik maar echt super bedankt ik kijk er uren naar
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:53 schreef gerard223 het volgende:
Ho ho ho... Jan heeft het voor zichzelf verknalt. Gerard is de nieuwe held.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |