neequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:46 schreef feesbeeest het volgende:
Gerard beantwoord tenminste!
Ik zeg laat Jan vallen, en steun Gerard! Hij geeft om zijn fans!
Gerard heb je een vriendin?
fi fa op de play stationquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:50 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Welke games speel je allemaal?
Oke, je mag hem laten staan, maar ik wil wel dat je mijn naam noemt in een van mijn video's. Zeg maar dat ik een grote fan ben. Deal?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef gerard223 het volgende:
monkyyy sorry als je echt het weg wilt kun je pm en maar dit is goed want nu heb ik veel duimpjes groen voor de reactie dat maakt de video leuker maar als je het echt weg wilt kun je pm en
dat is maartjequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wie is dat meisje in de intro? Je zus?
ha ha oke bedankt en ja dat doe ik zekerquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke, je mag hem laten staan, maar ik wil wel dat je mijn naam noemt in een van mijn video's. Zeg maar dat ik een grote fan ben. Deal?
Vrouwelijke charmes gebruiken om een jongen een deal te laten sluitenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke, je mag hem laten staan, maar ik wil wel dat je mijn naam noemt in een van mijn video's. Zeg maar dat ik een grote fan ben. Deal?
Nee dat hoop ik niet neequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:56 schreef gerard223 het volgende:
[..]
mijn zus hoor daar mee ga ik niet zoen en
Pics Youtube link.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wie is dat meisje in de intro? Je zus?
TS held, ik woon ook in veldhovenquote:
inderdaad ben wel benieuwdquote:
ITS ON!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef gerard223 het volgende:
[..]
ben je echt jan oke we gaan een battle doen we starten vrij dag want morgen heb ik het hardstikke druk en ben ik niet on line
wrm?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:04 schreef TWP het volgende:
Iedereen die vervelend doet tegen Gerard wens ik de hel toe.
we zullen zien over 1 maand wie de beter isquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:30 schreef LeaderRoel het volgende:
Gerard jij kan zelfs niet op tegen dit filmpje
Hoe wou je dat bewijzen??quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:41 schreef gerard223 het volgende:
[..]
we zullen zien over 1 maand wie de beter is
Jan is niks vergeleken met Gerard.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:30 schreef LeaderRoel het volgende:
Gerard jij kan zelfs niet op tegen dit filmpje
223 = BBC.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:49 schreef Ludwig. het volgende:
Waarom heb je 223 achter je naam, betekent dit iets?
Dat bewijst niet of je beter bent maar of meer mensen jou steunen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:46 schreef gerard223 het volgende:
[..]
door de ver kiezing kkijk in het andere topic
be dankt voor je reactiequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:50 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat bewijst niet of je beter bent maar of meer mensen jou steunen.
Oh ja en je intro heb je ook nog eens van Jan. Dat bewijst in ieder geval dat Jan betere intro's maakt
gerard was al bezetquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:52 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Ja jij ook be dankt, wat be tekent die 223 acht er je naam?
Beter maak je er 223 van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:00 schreef aight1 het volgende:
gerard ik vind je intro erg mooi ook vind ik het fijn dat je voor psv staat dat is ook mijn favoriete team
misschien kunnen we vrienden worden typ 123
haha nee dan kan het ook toeval zijnquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:56 schreef gerard223 het volgende:
[..]
ha ha oke bedankt en ja dat doe ik zeker
Wat krijg je dat weer makkelijk voor elkaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankje stud, ik kan niet wachten.
Hij zat even in een dipje, hebben pubers vaker last van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar waarom? Hij heeft je keihard laten vallen. Hij heeft iedereen laten vallen!
Dit is geen dipje, maar een put (link met mc martin, wink wink).quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:28 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hij zat even in een dipje, hebben pubers vaker last van.
dat pistool wat uit elkaar valtquote:
HAHAHAHAHAquote:
Dit was ook mijn eerste gedachtequote:
Wat een kutsketch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat Gerard eerst maar eens met een nieuwe video komen. De lat ligt niet zo hoog in ieder geval.quote:
∞![]()
Fox is Fox News.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef Cactus1 het volgende:
Wat is Fox? Is dit nou een voorbeeld van een prototype Fok autist?![]()
Dit is wel wat je van de gemiddelde FOK!ker kunt verwachten inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef Cactus1 het volgende:
Wat is Fox? Is dit nou een voorbeeld van een prototype Fok autist?∞![]()
Een prototype nog wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef Cactus1 het volgende:
Wat is Fox? Is dit nou een voorbeeld van een prototype Fok autist?
Bedoel je niet stereotype?![]()
Zag het net ook..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Gerard en Jan kunnen ook een filmpje maken waarin ze de resultaten van hun darmreiniging laten zien
Maar wtf, Roomboterboy96 heeft gewoon 700 nog wat subscripties wtf..
If not now, then when.![]()
Wtfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Gerard en Jan kunnen ook een filmpje maken waarin ze de resultaten van hun darmreiniging laten zien![]()
![]()
Vindt je het gek?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zag het net ook..
Maar wtf, Roomboterboy96 heeft gewoon 700 nog wat subscripties wtf..Hij wisselt niet steeds van account
![]()
Ja maar dan nog, ze filmpjes zijn niet bepaald, ja hoe zeg je het.. interessant voor veel mensen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:40 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Vindt je het gek?Hij wisselt niet steeds van account
If not now, then when.![]()
Goede OP.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Toon Naus heeft meer dan 19 duizend vrienden op zijn YouTube account, hoe hij dat doet weet ik ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, ze filmpjes zijn niet bepaald, ja hoe zeg je het.. interessant voor veel mensen.![]()
![]()
wtfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Toon Naus heeft meer dan 19 duizend vrienden op zijn YouTube account, hoe hij dat doet weet ik ook niet
If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: