Iets zegt me dat je het toch vergeten bentquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:07 schreef Cee het volgende:
Zit ik verdomme de hele middag tegen mezelf te herhalen dat ik niet moet vergeten de docu van vanavond op te nemen.
Dus...
Ik zat even te zappen tijdens het voetballen en zie het nu ook pasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:07 schreef Cee het volgende:
Zit ik verdomme de hele middag tegen mezelf te herhalen dat ik niet moet vergeten de docu van vanavond op te nemen.
Dus...
Ze zenden het vast nog eens uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat even te zappen tijdens het voetballen en zie het nu ook pasHad ik ook wel op willen nemen.
Ik ga morgen even checken of het er op staat , want het hele kleine stukje dat ik wel zag, zag er goed uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zenden het vast nog eens uit
En wellicht staat het op UG
Is ook een erg mooie docuquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga morgen even checken of het er op staat , want het hele kleine stukje dat ik wel zag, zag er goed uitMet de band heb ik niet zo heel veel, maar dit soort docu's vind ik wel altijd leuk om te kijken.
Ik ook. Eerste anderthalf uur gemist. Kutzooi.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:07 schreef Cee het volgende:
Dus...
Nog niet gezien, toffe muziek.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:34 schreef Ulx het volgende:
youtu.be
Heeft iemand deze al gezien? Het gaat over de proto-punkband die in 2009 hun album konden uitbrengen dat ze in 1974 hadden opgenomen. Niet over de deathmetalband.
Serieus, welke groepen of artiesten vind je nog meer goed. Van de Earring weet ik nu wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Zaterdag 3Doc: Golden Earring: Making Tits'n Ass: Begint om 21.55-23.30. Mijn favoriete groep![]()
![]()
![]()
quote:A film about survival and more, following almost twenty years of Dexter Romweber of the Flat Duo Jets. - Eighteen years in the making, two-headed cow started off as a black and white film that followed Dexter Romweber and his drummer Crow on a rock and roll tour along the same route as General Sherman. The film was not finished due to many circumstances, but the filmmakers were able to resume the film seventeen years later. After major TV appearances, a stint on a major label, bouts of depression and drug addiction, the film took on a different tone and poignancy. A film about survival in an indifferent world, Two-Headed Cow looks at the difficult life of a trailblazing artist who did things his own way and who continues to make music and influence people to this day. With appearances by David Gamble of the legendary Method Actors, Mojo Nixon, Jack White, Chan Marshall, Neko Case and Exene Cervenka.
tofquote:
oh die zag ik vorige week ook (via ideologic blogquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh die zag ik vorige week ook (via ideologic blog), erg vermakelijk. Kijk uit naar deel 2
dacht ik alquote:
Searching for Sugar Man speelt dus. Aanrader!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Eergisteren in Sheffield op het doc fest gezien: Searching For Sugar Man. Geweldige docu. Als die in NL gaat draaien, moeten jullie hem zeker zien!
deel 2 : deel 3 :quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 01:30 schreef Kiyoaki het volgende:
Predictions of Fire al genoemd?
Fascinerende documentaire vond ik.
In den finsteren Zeiten Wird da auch gesungen werden? Da wird auch gesungen werden. Von den finsteren Zeiten.quote:
oeh die baker docu klinkt ook wel interesant.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Searching for Sugar Man heeft op het IDFA de Audience Award gewonnen. Het is volgens mij voor het eerst dat een muziekdocu die wint op het IDFA.
Heb daar trouwens ook Beware of Mr. Baker gezien. Over de drummer Ginger Baker van o.a. Cream. Wat een figuur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |