En voordat je in de auto zit is het beige en wit niet meer zo heel beige en witquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef ymme het volgende:
Poppejans: Beige broek met een wit shirt met knoopjes ofzo.
En dan stoere witte stappers eronder.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:49 schreef huuphuup het volgende:
omg is die bruiloft nou nog niet geweest poppedein?daar had je al driekwart jaar geleden een jurk voor toch? ik dacht dat Lena die allang gedragen had joh
haha.
anders behandel je het als een shirtje? doe je er nog een romper met lange mouwen onder en dan een broekje er overheen ofzo? kan best.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow, die romper! Must have voor de bruiloft die wij hebben op 3 juli! Even checken wat voor weer het dan wordt in Zwitserland. Anders heeft het kind het zo koud dadelijk
Wat zijn de verzendkosten van Lindex?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:52 schreef huuphuup het volgende:
zouden ze deze ook in maat 40 hebben?![]()
[ afbeelding ]
Ja, precies! Leek me voor Wolf nu juist geen opgave, kleden voor een bruiloft.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:55 schreef oeke het volgende:
Poppejans, kleed Wolf een beetje Dickensiaans voor de bruiloft. Korte broek met bretels en een bloesje met korte mouwen en een pet.
ja, anders heb je precies zo'n stiksel over je zakie. zeker met een broek erover uitermate onplezierig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, in een boxer. Ik vind gewone onderbroeken niet zo leuk, maar boxers vind ik door die vericale naden stom. Ik kan Ivan toch moeilijk z'n leven lang rompers aantrekken?
Maarja, die verticale dingen zullen wel nodig zijn?
Coupenaden heten ze dus! Nou, maakt toch niks uit, zo'n bobbel?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef oeke het volgende:
Ja, om ruimte te maken, anders zou je zo'n bobbel krijgen net als in een maillot.
Strikjes kan ik nog begrijpen hoor, maar coupenaden stom vinden? Tssss.
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef miss_sly het volgende:
haha Claudiasommige dingen horen nu eenmaal echt! Is dat nooit opgevallen bij mannenondergoed?
Klinkt plausibel!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, anders heb je precies zo'n stiksel over je zakie. zeker met een broek erover uitermate onplezierig.
Al weerhoudt het mijn jongste er niet van zijn onderbroek steevast verkeerd om aan te doen.
Dat is dus precies de reden dat ik het zo stom vind bij kleine jongetjes! Ik associeer het met volwassen ondergoed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef miss_sly het volgende:
haha Claudiasommige dingen horen nu eenmaal echt! Is dat nooit opgevallen bij mannenondergoed?
Zoiets als strings voor peutermeisjes?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is dus precies de reden dat ik het zo stom vind bij kleine jongetjes! Ik associeer het met volwassen ondergoed.
Ja, maar bij mij wel na 1 wasbeurt vaal helaas.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef oeke het volgende:
Bij de zeeman hebben ze nu hele leuke, zwarte met krokodillen erop!
Ik was het ook vergeten...of had het geblockt, dat kan ook. Maar schaap kwam afgelopen week met ene leuk jurkje aanzetten: leuke verjaardagsjurk, vond hij. Het was alleen 55 euro, dat vond ik wel wat veel...quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:09 schreef Jeetjejom het volgende:
Oooh jorja krijgt zo'n ontzettend gaaf bruidsmeisjesjurkje! Maar ik kan de site niet meer in mijn geschiedenis vinden!
En Miss sly nu moet ik dus ook nog op zoek naar een verjaardagsoutfit was het gewoon vergeten!
Oh, dat is jammer, ze zijn hier nog niet gedragen/gewassen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:10 schreef Marrije het volgende:
Ja, maar bij mij wel na 1 wasbeurt vaal helaas.
gewoon naadloze boxers zonder dessin kopenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet van Mickey Mouse. En ik houd ook niet van dino's.
ik ben romperfan dus hier pas als er geen passende rompers meer te krijgen zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:17 schreef miss_sly het volgende:
Dus veel van jullie zijn over op ondergoed? Gewoon hemdjes en broekjes over de luier?
Oh, dit valt nog wel mee! Al houd ik niet zo van wit ondergoed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:19 schreef oeke het volgende:
Deze dan Claudia?
Echt jongensachtig ipv mannelijk.
[ afbeelding ]
Nee hoor Miss, hier hoofdzakelijk rompers nog. Maar ik combineer het nu wel. zeker op mooie dagen, vanwege het oefenen met het potje, plus dat het me lekkerder lijkt in warm weer dan met luier. Op de tuin bv.
neequote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef Claudia_x het volgende:
Lily, dat klinkt goed, naadloze boxers! De Action heeft zeker geen webwinkel.
Dat duurt hier dus niet lang meer ben ik bang.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:20 schreef lily het volgende:
ik ben romperfan dus hier pas als er geen passende rompers meer te krijgen zijn
Echt? Ivan zit nu in de grootste maat rompers en ik had enige hoop dat 'ie er nog wel een tijdje in zou blijven zitten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat duurt hier dus niet lang meer ben ik bang.
Hier met reden hoor, Roy blieft niet omgekleed te worden, en aangezien luierverschonen ook inhoud kleding uit en we hem dan echt in de houtgreep moeten houden, besloten om van romper naar hemd ondergoed over te stappen, kan Roy gewoon blijven staan en dat gaat stukken beter.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:17 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig nog geen strikjes
Dus veel van jullie zijn over op ondergoed? Gewoon hemdjes en broekjes over de luier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aww.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:27 schreef lily het volgende:
David droeg ook rompers tot 104 (en was toen nog niet zindelijk...)
[ afbeelding ]
zeg...niet vloeken in de kerk hehquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:39 schreef PureEvil het volgende:
ehm claudia....'t gaat er toch om dat je kind een onderbroek/boxer aanheeft, niet wat er opstaat. denk niet dat hij er wat om geeft iig. en na een paar keer zal je zelf ook wel denken van 'lekker belangrijk'.
Ja vast, dat dacht ik toen ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:49 schreef miss_sly het volgende:
Ja, ook, maar dat duurt hier nog heeeeeeeeel lang! Echt, heeeeeeel erg lang!
Ik draag al 15 jaar beha's met strikjes en ik erger me er nog steeds aan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:39 schreef PureEvil het volgende:
en na een paar keer zal je zelf ook wel denken van 'lekker belangrijk'.
Volgens mij kwam die van de Prenatal. Ben hm nog niet in de dozen tegen gekomen, maar was volgens mij maat 86/92 van Prenatal. Kyllian was toen net 2 (nog niet helemaal zindelijk, maar af en toe aan het oefenenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk die sterren, Meimeltje! Hema? H&M?
plaatjes!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:55 schreef Kleurdoos het volgende:
o en voor elin een lichtblauwmelange shirtje met kersen erop van name-it
Ja vorige keer hier ook met Paypal gedaan, maar zelf heb ik geen paypal gelukkigquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:55 schreef Claudia_x het volgende:
Paypal is your friend.Al heb ik ook een creditcard.
De prijsjes van de Zara zijn vaak heel zacht. Ik heb een broekje erbij gedaan voor 6,95 euro en ik vind in de grotere maten zelden truien die goedkoper zijn dan 10 euro.
dit weekend gaat alles op de foto, ik moet me eerst door een stapel was werkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
plaatjes!
ook van je jasje en jommetjesspul?
Die van de zeeman heb ik niet gezien. Ben er vorige week nog geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:53 schreef oeke het volgende:
Misschien een tip, ik ga straks een deel van zijn (te korte) joggingbroeken afknippen tot korte broeken.
Hoef je niet af te zomen, gewoon knippen en klaar. Kan je ook zelf de lengte bepalen.
Oh en bij de zeeman hadden ze hele fijne korte broekjes van T-shirt stof. In grijs, blauw en rood. Lekker een beetje wijd en kort. Voor 3 euro ofzo?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af!![]()
En dan zo'n bobbel die in tweeen geklieft word door de naad, een hartvormig aanhangsel.
jullie groeien nog es aan elkaar vastquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:40 schreef Vlindur het volgende:
Claudia, ik vind het ook een stomme vervelende site, ik laat McLaura bestellen
snap ik, maar is hier nooit gebeurd eigkquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jaja, dat snap ik wel. Maar voor mijn gevoel geeft een romper echt meer luiersteun dan een onderbroekje hoor. Een onderbroekje kan mee afzakken.
McVlinderquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jullie groeien nog es aan elkaar vast
Dat zal lastig lopen zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jullie groeien nog es aan elkaar vast
Die heb ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef oeke het volgende:
Bij de zeeman hebben ze nu hele leuke, zwarte met krokodillen erop! Ik ben momenteel echt los aan het gaan op boxertjes voor Ko.
Ik ben dus niet de enige met die tik...quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:37 schreef lily het volgende:
Ik kies tegenwoordig altijd ondergoed zonder dessin. Bij mij moet ondergoed en sokken passen bij de rest van de kledingen dat wordt dan een stuk makkelijker.
1304 en 8964 deden het bij mij nogquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er nog H&M kortingscodes in omloop?
Het veranderd niets aan de levertijd hoe vroeg je opstaat..quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Volgende vraag, als H&M de voorraden weer aan vult, hoe vroeg in de ochtend is dat?
ik wil iets per se hebben en 2 ervan zijn meteen leverbaar, en eentje niet. Allemaal meteen leverbaar zou prettig zijn.
De bestelling is de deur uit! Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuke bolero Stiemie, ik denk dat Meike zo ongeveer dezelfde heeft!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Kleurdoos het volgende:
en bitterend, maatjes 74, jij gaat iig flink ver vooruit
jij zou nog foto's doen toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Kleurdoos het volgende:
en bitterend, maatjes 74, jij gaat iig flink ver vooruit
Dan ga je hem toch alsnog halen? Of is lente inmiddels al te groot voor de verkrijgbare maten? (ging geloof ik tot 86?)quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:10 schreef Ssserpente het volgende:
Ja, potver, nou weet ik wel dat dat zonnetjesshirtje leuk is.
*Spijt.
ohja, t is nog geen weekendquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:37 schreef Kleurdoos het volgende:
van t weekend he, ik heb boven momenteel een metershoge vloerbedekking, lees: AL MIJN KLEREN
Voor carnaval vind ik het acceptabel... Maar verder vind ik die pettiskirts niet zo, niet aan Isa laten zien dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt 't helemaal volgend jaar
ik vind hem super voor carnaval!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt 't helemaal volgend jaar
Wij hebben er een van H&M cadeau gekregen, wel al een maand of wat geleden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand een idee waar ik niet al te duur deze tijd van het jaar een giletje kan krijgen? MP zijn ze niet in de goede maat te vinden. Maat 68 zoek ik.
haarlem is ook niet extreem groot. even denken. waar kan ik het mee vergelijken. gemiddelde bruna?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand die in de name-it winkel in bijv. Leiden of Haarlem is geweest? Is deze groter dan die in Zoetermeer? Want die is maar klein.
Waarom is die de leukste?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind al die name it winkels maar klein.
Spijkenisse is ook heel klein, maar wel de leukste.
Ik ben ze gisteren op marktplaats tegen gekomen tijdens speuren naar kleding in maat 74quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:29 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben op zoek naar een regenjasje in maat 74, bestaan die?
ik heb vorig jaar bij de Hema een regenjasje gekocht in 68 of 74. Die had ze toen in elk geval. Weet niet of dat nu weer zo is; maar meestal heeft de hema wel terugkerende items.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:29 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben op zoek naar een regenjasje in maat 74, bestaan die?
Albert Heijn Stiemie, zie ook de foto's van Huup hier (of in vorige topic?). Fijn spulquote:Op zondag 19 juni 2011 20:12 schreef Stiemie het volgende:
Hmmm als ik meisjesondergoed koop heb ik de keuze uit zeeman/hema of meteen duurdere merken zoals Claesens en Littlelabel enzo. Zit er niks tussenin? Ik vind hema-ondergoed zo snel vaal worden in de wasmachine/droger.Nu ik weet dat ze op de basisschool gymen in ondergoed wil ik wel wat beters erbij kopen.
Linde heeft er een shirtje van dat echt al heel vaak gewassen is en het ziet eruit als nieuw. Voordeel is dat kleine zus het straks ook nog in veel gevallen aankan. Ach als ik weer dat het mooi blijft, vind ik 10 euro voor een hemd nog wel meevallen eigenlijkquote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef p_iglet het volgende:
pfffff voor die prijs mag het wel heeel mooi blijven in de was9,95 voor een hemd.
Hier ook dat ondergoed probleem... Pepijn gaat straks DAGELIJKS gymmen op school, in ondergoed... alleen de enige onderbroeken die goed op zijn mini achterwerk blijven hangen zijn de 74-80 witte dingen van de babywalz of de veel te heet gewassen (en dus vale) kruidvat cars/sesamstraat onderbroeken.
Straks in mijn verlof maar eens over buigen hoe we dat op gaan lossen. Want met in ondergoed gymmen vind ik fatsoenlijke bij elkaar passende setjes toch wel zo netjes.
Alleen hema/h&m is hier in maat 86/92 nog echt totaal geen optie, qua onderbroeken.
Dat is inderdaad denk ik alleen bij de AH XL. Die meisjesvariant heeft vorige week in de folder gestaan, was echt schattig!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Stiemie het volgende:
huh ondergoed bij ah? Zeker alleen bij de xl-versies?
Nope, gewoon bij de standaard AH, ik ken geen XL hier in de buurt.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Stiemie het volgende:
huh ondergoed bij ah? Zeker alleen bij de xl-versies?
Binnenkort eens kijken dan al heb ik net 2 setjes besteld bij little label.![]()
Thx voor de tip. Zo hebben wij idd nu ook hemden. Gewoon mouwloze shirtjes van oa de H&M.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is inderdaad denk ik alleen bij de AH XL. Die meisjesvariant heeft vorige week in de folder gestaan, was echt schattig!
Ik heb er ook een leuke set vandaan met 3 boxers, 1 met autootjes,1 gestreepte en 1 effen.
P_iglet, misschien nog een kleine tip voor als je wel leuke onderbroekjes/boxers ziet maar dan zonder hemd erbij: ik heb laatst gewoon simpele zwarte tops zonder mouw gekocht (Scapino had ze met 70% korting vanaf 86/92 en waren toen nog maar 1euro nogwat, H&M heeft ze ook altijd wel), die kleur staat netjes boven vrijwel alle kleur onderbroekjes.
zien!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net een maxicosi met vliegtuigjes gekocht voor Polle
ach, t gaat om de bekleding toch?quote:
hahaquote:Op maandag 20 juni 2011 12:43 schreef Kleurdoos het volgende:
voor hem hè voor hem
maxicosi telt niet
oh!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:34 schreef Kleurdoos het volgende:
oja en huup, die zwarte ribbroek zit werkelijk waar heerlijkwat n opluchting
Ik vind het nou net bij uitstek een jurkje voor een bruiloftquote:Op maandag 20 juni 2011 14:07 schreef Stiemie het volgende:
Ah kijk daar zit ik dus mee. Ik hou van zulke jurkjes maar die zijn niet bruiloftswaardig. Nu gaat ze alleen ringen geven, ze is geen echt bruidsmeisje.
Karin volgens mij heeft Meike wel van die feestjurken gehad of niet? Hebbie tips?![]()
Deze is dus volgens mijn vriend te grijs en bruiloftsongeschikt
[ afbeelding ]
Ohhh ja karin die bedoelde ikquote:Op maandag 20 juni 2011 14:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik vind www.dejurkjes.nl altijd wel leuk (en niet zo duur)
Wij hebben toen een bruiloft gehad, toen heeft mijn schoonmoeder zelf een jurkje genaaid.
Mag ik nog een keer????
[ afbeelding ]
wat zij zegt!!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het nou net bij uitstek een jurkje voor een bruiloftEn niks van felle accesoires erbij, juist dat eenvoudige
Jouw hoeveelheid 50/56 is bescheiden zag ik net in Z&G en anders kan je altijd een maat groter kopen. Het voordeel van tshirts is dat ze met een romper met lange mouwen er onder ook in de winter kunnen. Andersom is het een beetje jammer als je de seizoenen verkeerd inschat en je zit met gevoerd spul tijdens een hittegolfquote:Op maandag 20 juni 2011 15:55 schreef bitterend het volgende:
*wil niet weten dat hema uitverkoop heeft...wilt echt niet weten*
aaahhhh
0,50 ct per 2 paar sokken, met stippen en sterretjes enzoquote:Op maandag 20 juni 2011 16:00 schreef PureEvil het volgende:
hihi, ik zit ook net ff op de hema site te kijken....maar is dit de 1e ronde afprijzingen? dus goedkoopste artikel 3 euro ? (ofzoiets....)
Ja vreemd beleid van zo'n winkel vind ik dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:17 schreef Kleurdoos het volgende:
denk je dat echt?!
ten eerste de verzendkosten en ten tweede prijzen ze in de winkel (HEMA) in de winkel altijd extra af en heb je ook nog eens 100 keer meer keuze dan op de website.
h&m is een ander verhaal
Goed ideequote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef tweeoogje het volgende:
ik zou zeggen: vervangen door babyschoentjes??
en heb je echt zo'n grote collectie dan?
Ik zal bitterend even waarschuwen dat ze het op de lijst zetquote:Op maandag 20 juni 2011 18:48 schreef Kleurdoos het volgende:
en babyschoentjes mogen van mij zeker op de lijst met 'wat is geldverspilling voor je baby, want dragen doen ze ze toch niet ivm oncomfertabel en onnodig'
slofjes daarentegen, of geitenwollensokjes..of zootjes (of oxy's) (waar ik al 4 paar van heb ingeslagen)
zijn weer een fijne tip
Ik heb nog nooit slofjes gehadquote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
babypaws, dat is dan wel weer een goede investering voor die minivoetjes..
dat idd; en op de kinderopvang vond ik het ook erg nuttig. Toch lekker warm aan de voetjes, en gekleder, en schonerquote:Op maandag 20 juni 2011 20:58 schreef octopussy het volgende:
Ik vind slofjes wel handig voor als je nog geen echte schoentjes aantrekt en wel graag met kind naar buiten wil. Maar ik heb dan ook een winterkind, dus dan zijn alleen sokjes buiten een beetje te fris. Zeker icm draagdoek is het wel handig.
Bij ons op het kdv moeten ze wel slofjes hebben, zeker in de winter, want daar worden binnen geen schoenen gedragen, door niemand. Dus wij hebben daar ook altijd een extra paar slofjes liggen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat idd; en op de kinderopvang vond ik het ook erg nuttig. Toch lekker warm aan de voetjes, en gekleder, en schoner
Haha, daar ben je weer! Leuk, staat 'r super!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:29 schreef Linda2205 het volgende:
Ssserpente, die heeft Lotte ook![]()
[ afbeelding ]
I know, oncharmante actie-foto![]()
Piglet, van Beeren hebben ze wel mini-ondergoedquote:Op maandag 20 juni 2011 10:53 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Thx voor de tip. Zo hebben wij idd nu ook hemden. Gewoon mouwloze shirtjes van oa de H&M.
Ach mooi klusje voor tijdens mijn verlof.
Pepijn is ondertussen toch al 92cm, en 13kg. Toen ik de vorige keer uitgebreid op zoek geweest ben toen hij net zindelijk was was hij toch zo'n 3kg lichter en 10cm kleiner. Alleen die billen lijken maar niet groter te worden.
ik heb zelfs 2 paar gekochtquote:Op maandag 20 juni 2011 20:06 schreef Sandous het volgende:
KD de clic laarzen zijn geweldig!!! Ik aas ook al maanden op die laarsjes, en ga ze ergens in augustus gewoon kopen onder het mom van, mooie herfstschoenen.
Be nu teveel kwijt aan feestjurkjes :/
Ik heb een geweldig jurkje gekocht in de zara voor 25 en een bolerootje voor 10, alleen heeft ie een zwarte band, die heb ik verwijderd en ben nu op zoek naar een roze lint. dit is weer voor een ander feest pff)
(oja sale zara begint as donderdag oeioeioei)
donderdag ga ik bruidsjurkje kopen voor dr, heb al leuke gezien
fotosss volgenn
Ik ben er altijd, ik bespioneer jullie stilletjesquote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, daar ben je weer! Leuk, staat 'r super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |