Klinkt plausibel!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, anders heb je precies zo'n stiksel over je zakie. zeker met een broek erover uitermate onplezierig.
Al weerhoudt het mijn jongste er niet van zijn onderbroek steevast verkeerd om aan te doen.
Dat is dus precies de reden dat ik het zo stom vind bij kleine jongetjes! Ik associeer het met volwassen ondergoed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef miss_sly het volgende:
haha Claudiasommige dingen horen nu eenmaal echt! Is dat nooit opgevallen bij mannenondergoed?
Zoiets als strings voor peutermeisjes?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is dus precies de reden dat ik het zo stom vind bij kleine jongetjes! Ik associeer het met volwassen ondergoed.
Ja, maar bij mij wel na 1 wasbeurt vaal helaas.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef oeke het volgende:
Bij de zeeman hebben ze nu hele leuke, zwarte met krokodillen erop!
Ik was het ook vergeten...of had het geblockt, dat kan ook. Maar schaap kwam afgelopen week met ene leuk jurkje aanzetten: leuke verjaardagsjurk, vond hij. Het was alleen 55 euro, dat vond ik wel wat veel...quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:09 schreef Jeetjejom het volgende:
Oooh jorja krijgt zo'n ontzettend gaaf bruidsmeisjesjurkje! Maar ik kan de site niet meer in mijn geschiedenis vinden!
En Miss sly nu moet ik dus ook nog op zoek naar een verjaardagsoutfit was het gewoon vergeten!
Oh, dat is jammer, ze zijn hier nog niet gedragen/gewassen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:10 schreef Marrije het volgende:
Ja, maar bij mij wel na 1 wasbeurt vaal helaas.
gewoon naadloze boxers zonder dessin kopenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet van Mickey Mouse. En ik houd ook niet van dino's.
ik ben romperfan dus hier pas als er geen passende rompers meer te krijgen zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:17 schreef miss_sly het volgende:
Dus veel van jullie zijn over op ondergoed? Gewoon hemdjes en broekjes over de luier?
Oh, dit valt nog wel mee! Al houd ik niet zo van wit ondergoed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:19 schreef oeke het volgende:
Deze dan Claudia?
Echt jongensachtig ipv mannelijk.
[ afbeelding ]
Nee hoor Miss, hier hoofdzakelijk rompers nog. Maar ik combineer het nu wel. zeker op mooie dagen, vanwege het oefenen met het potje, plus dat het me lekkerder lijkt in warm weer dan met luier. Op de tuin bv.
neequote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef Claudia_x het volgende:
Lily, dat klinkt goed, naadloze boxers! De Action heeft zeker geen webwinkel.
Dat duurt hier dus niet lang meer ben ik bang.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:20 schreef lily het volgende:
ik ben romperfan dus hier pas als er geen passende rompers meer te krijgen zijn
Echt? Ivan zit nu in de grootste maat rompers en ik had enige hoop dat 'ie er nog wel een tijdje in zou blijven zitten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat duurt hier dus niet lang meer ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |