En voordat je in de auto zit is het beige en wit niet meer zo heel beige en witquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef ymme het volgende:
Poppejans: Beige broek met een wit shirt met knoopjes ofzo.
En dan stoere witte stappers eronder.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:49 schreef huuphuup het volgende:
omg is die bruiloft nou nog niet geweest poppedein?daar had je al driekwart jaar geleden een jurk voor toch? ik dacht dat Lena die allang gedragen had joh
haha.
anders behandel je het als een shirtje? doe je er nog een romper met lange mouwen onder en dan een broekje er overheen ofzo? kan best.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow, die romper! Must have voor de bruiloft die wij hebben op 3 juli! Even checken wat voor weer het dan wordt in Zwitserland. Anders heeft het kind het zo koud dadelijk
Wat zijn de verzendkosten van Lindex?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:52 schreef huuphuup het volgende:
zouden ze deze ook in maat 40 hebben?![]()
[ afbeelding ]
Ja, precies! Leek me voor Wolf nu juist geen opgave, kleden voor een bruiloft.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:55 schreef oeke het volgende:
Poppejans, kleed Wolf een beetje Dickensiaans voor de bruiloft. Korte broek met bretels en een bloesje met korte mouwen en een pet.
ja, anders heb je precies zo'n stiksel over je zakie. zeker met een broek erover uitermate onplezierig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, in een boxer. Ik vind gewone onderbroeken niet zo leuk, maar boxers vind ik door die vericale naden stom. Ik kan Ivan toch moeilijk z'n leven lang rompers aantrekken?
Maarja, die verticale dingen zullen wel nodig zijn?
Coupenaden heten ze dus! Nou, maakt toch niks uit, zo'n bobbel?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef oeke het volgende:
Ja, om ruimte te maken, anders zou je zo'n bobbel krijgen net als in een maillot.
Strikjes kan ik nog begrijpen hoor, maar coupenaden stom vinden? Tssss.
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef miss_sly het volgende:
haha Claudiasommige dingen horen nu eenmaal echt! Is dat nooit opgevallen bij mannenondergoed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |