Ja vreemd beleid van zo'n winkel vind ik dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:17 schreef Kleurdoos het volgende:
denk je dat echt?!
ten eerste de verzendkosten en ten tweede prijzen ze in de winkel (HEMA) in de winkel altijd extra af en heb je ook nog eens 100 keer meer keuze dan op de website.
h&m is een ander verhaal
Goed ideequote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef tweeoogje het volgende:
ik zou zeggen: vervangen door babyschoentjes??
en heb je echt zo'n grote collectie dan?
Ik zal bitterend even waarschuwen dat ze het op de lijst zetquote:Op maandag 20 juni 2011 18:48 schreef Kleurdoos het volgende:
en babyschoentjes mogen van mij zeker op de lijst met 'wat is geldverspilling voor je baby, want dragen doen ze ze toch niet ivm oncomfertabel en onnodig'
slofjes daarentegen, of geitenwollensokjes..of zootjes (of oxy's) (waar ik al 4 paar van heb ingeslagen)
zijn weer een fijne tip
Ik heb nog nooit slofjes gehadquote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
babypaws, dat is dan wel weer een goede investering voor die minivoetjes..
dat idd; en op de kinderopvang vond ik het ook erg nuttig. Toch lekker warm aan de voetjes, en gekleder, en schonerquote:Op maandag 20 juni 2011 20:58 schreef octopussy het volgende:
Ik vind slofjes wel handig voor als je nog geen echte schoentjes aantrekt en wel graag met kind naar buiten wil. Maar ik heb dan ook een winterkind, dus dan zijn alleen sokjes buiten een beetje te fris. Zeker icm draagdoek is het wel handig.
Bij ons op het kdv moeten ze wel slofjes hebben, zeker in de winter, want daar worden binnen geen schoenen gedragen, door niemand. Dus wij hebben daar ook altijd een extra paar slofjes liggen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat idd; en op de kinderopvang vond ik het ook erg nuttig. Toch lekker warm aan de voetjes, en gekleder, en schoner
Haha, daar ben je weer! Leuk, staat 'r super!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:29 schreef Linda2205 het volgende:
Ssserpente, die heeft Lotte ook![]()
[ afbeelding ]
I know, oncharmante actie-foto![]()
Piglet, van Beeren hebben ze wel mini-ondergoedquote:Op maandag 20 juni 2011 10:53 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Thx voor de tip. Zo hebben wij idd nu ook hemden. Gewoon mouwloze shirtjes van oa de H&M.
Ach mooi klusje voor tijdens mijn verlof.
Pepijn is ondertussen toch al 92cm, en 13kg. Toen ik de vorige keer uitgebreid op zoek geweest ben toen hij net zindelijk was was hij toch zo'n 3kg lichter en 10cm kleiner. Alleen die billen lijken maar niet groter te worden.
ik heb zelfs 2 paar gekochtquote:Op maandag 20 juni 2011 20:06 schreef Sandous het volgende:
KD de clic laarzen zijn geweldig!!! Ik aas ook al maanden op die laarsjes, en ga ze ergens in augustus gewoon kopen onder het mom van, mooie herfstschoenen.
Be nu teveel kwijt aan feestjurkjes :/
Ik heb een geweldig jurkje gekocht in de zara voor 25 en een bolerootje voor 10, alleen heeft ie een zwarte band, die heb ik verwijderd en ben nu op zoek naar een roze lint. dit is weer voor een ander feest pff)
(oja sale zara begint as donderdag oeioeioei)
donderdag ga ik bruidsjurkje kopen voor dr, heb al leuke gezien
fotosss volgenn
Ik ben er altijd, ik bespioneer jullie stilletjesquote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, daar ben je weer! Leuk, staat 'r super!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |