Voor carnaval vind ik het acceptabel... Maar verder vind ik die pettiskirts niet zo, niet aan Isa laten zien dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt 't helemaal volgend jaar
ik vind hem super voor carnaval!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt 't helemaal volgend jaar
Wij hebben er een van H&M cadeau gekregen, wel al een maand of wat geleden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand een idee waar ik niet al te duur deze tijd van het jaar een giletje kan krijgen? MP zijn ze niet in de goede maat te vinden. Maat 68 zoek ik.
haarlem is ook niet extreem groot. even denken. waar kan ik het mee vergelijken. gemiddelde bruna?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand die in de name-it winkel in bijv. Leiden of Haarlem is geweest? Is deze groter dan die in Zoetermeer? Want die is maar klein.
Waarom is die de leukste?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind al die name it winkels maar klein.
Spijkenisse is ook heel klein, maar wel de leukste.
Ik ben ze gisteren op marktplaats tegen gekomen tijdens speuren naar kleding in maat 74quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:29 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben op zoek naar een regenjasje in maat 74, bestaan die?
ik heb vorig jaar bij de Hema een regenjasje gekocht in 68 of 74. Die had ze toen in elk geval. Weet niet of dat nu weer zo is; maar meestal heeft de hema wel terugkerende items.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:29 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben op zoek naar een regenjasje in maat 74, bestaan die?
Albert Heijn Stiemie, zie ook de foto's van Huup hier (of in vorige topic?). Fijn spulquote:Op zondag 19 juni 2011 20:12 schreef Stiemie het volgende:
Hmmm als ik meisjesondergoed koop heb ik de keuze uit zeeman/hema of meteen duurdere merken zoals Claesens en Littlelabel enzo. Zit er niks tussenin? Ik vind hema-ondergoed zo snel vaal worden in de wasmachine/droger.Nu ik weet dat ze op de basisschool gymen in ondergoed wil ik wel wat beters erbij kopen.
Linde heeft er een shirtje van dat echt al heel vaak gewassen is en het ziet eruit als nieuw. Voordeel is dat kleine zus het straks ook nog in veel gevallen aankan. Ach als ik weer dat het mooi blijft, vind ik 10 euro voor een hemd nog wel meevallen eigenlijkquote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef p_iglet het volgende:
pfffff voor die prijs mag het wel heeel mooi blijven in de was9,95 voor een hemd.
Hier ook dat ondergoed probleem... Pepijn gaat straks DAGELIJKS gymmen op school, in ondergoed... alleen de enige onderbroeken die goed op zijn mini achterwerk blijven hangen zijn de 74-80 witte dingen van de babywalz of de veel te heet gewassen (en dus vale) kruidvat cars/sesamstraat onderbroeken.
Straks in mijn verlof maar eens over buigen hoe we dat op gaan lossen. Want met in ondergoed gymmen vind ik fatsoenlijke bij elkaar passende setjes toch wel zo netjes.
Alleen hema/h&m is hier in maat 86/92 nog echt totaal geen optie, qua onderbroeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |