Wat zeur je, je stond toch hoog en droog?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:45 schreef emzor1994 het volgende:
Hakken wel mooi, maar kut om 4 uur lang op te staan en door glasscherven en bier te lopen. Mijn mooie hakken
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef Water123 het volgende:
Iedereen gaat nu al zielig doen en huilenIk heb besloten om niet te gaan
Waarheen? Geen zin om vorig topic te openenquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef Water123 het volgende:
Iedereen gaat nu al zielig doen en huilenIk heb besloten om niet te gaan
Mijn mooie hakken nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat zeur je, je stond toch hoog en droog?
dankje, jij ookquote:
Naar de herdenking van mn dooie klasgenoot!quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarheen? Geen zin om vorig topic te openen
Ik praat nu met Flitskikker op msn. :$quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef Keauning het volgende:
Waarom ben ik nog aangemeld op msn, er heeft al 2 uur niemand meer tegen me gepraat.
Wat is je msn, ik praat wel tegen jequote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef Keauning het volgende:
Waarom ben ik nog aangemeld op msn, er heeft al 2 uur niemand meer tegen me gepraat.
Lekkere eeltlaag en zo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef Etsu het volgende:
Überhaupt schoenenga gewoon met blote voeten joh.
Dat wordt nog erger door de glasscherven en bier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef Etsu het volgende:
Überhaupt schoenenga gewoon met blote voeten joh.
Dat zeg je toch niet zoquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef Water123 het volgende:
[..]
Naar de herdenking van mn dooie klasgenoot!
DM je adres maar. Ik heb toch niks te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef Keauning het volgende:
Ja joh, ik ben al afgemeld.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat is je msn, ik praat wel tegen jedan ben je niet meer vriendloos.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef Water123 het volgende:
[..]
Naar de herdenking van mn dooie klasgenoot!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Keauning is nog viezer. Want die poepte in het bos, toen hij 10 jaar was.
Bedankt. Zo raar, velen schrijven gewoon de hele dag uit, wat er precies is gebeurd die dag en gaan dat na-spelen in hun gedachten.. Nou ik ga morgen lekker autorijdenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Keauning is nog viezer. Want die poepte in het bos, toen hij 10 jaar was.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:50 schreef Keauning het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
nog geen 10 hè.
Nee met kevers.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
he bah zo vies. wel met bladeren afgeveegd?
Hmm..quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat is je msn, ik praat wel tegen jedan ben je niet meer vriendloos.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:51 schreef Keauning het volgende:
En nu ga ik slapen.
Roddel maar lekker door over mij, ETSU.
Trusten allemaal.
NIET GAAN ZONDER DAT TE HEBBEN GEGEVENquote:
Doeiquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:51 schreef Keauning het volgende:
En nu ga ik slapen.
Roddel maar lekker door over mij, ETSU.
Trusten allemaal.
Trustequote:Op woensdag 15 juni 2011 02:52 schreef Keauning het volgende:
[..]
Jij DM't maar!!
Morgen antwoord, want nu is afsluiten.
Doei.
Met mij mee herdenkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:54 schreef Kaasrol het volgende:
Verdomme wat ben ik moe
Blijven of slapen..?
Ik heb gehoord dat hij een keer heeft gefaptquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:54 schreef Etsu het volgende:
Kom Kruimeltje, laten we roddelen over Keauning. :$
Morgen lees ik ALLES terug he!quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:54 schreef Etsu het volgende:
Kom Kruimeltje, laten we roddelen over Keauning. :$
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij een keer heeft gefapthihi
hihih ja dt is zo, heb ik ook gehoord.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij een keer heeft gefapthihi
SC teruglezen.quote:
já dõéquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:58 schreef Etsu het volgende:
hihihihhi kruimeltje, hy stuurde net een grappige DMsal iick ut fertellen?
Sweet lemonade,quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, ja jwt t gaat over dat hij eens heeft wildgeplast.egt s0w vies.
He gáttferquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, ja jwt t gaat over dat hij eens heeft wildgeplast.egt s0w vies.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Sweet lemonade,
mmmm, sweet lemonade
Sweet lemonade,
Yeah, sweet lemonade
Nu ben ickk bang v0or hemquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar laat het hem maar niet merken, wnt anders plast die ook op jou![]()
viese keauning.
Ik ga ook straks, welterustenquote:
De swaffelkeauning?quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan iick me v0orstellen, als hij opeens overal zyn slurf tevoorschijn haalt.![]()
Jij lurkt meerquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit ga ik hem vertellen als hij op msn is.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:12 schreef Kaasrol het volgende:
Nou jongetjens en meisjens, snaveltje dicht en oogjes toe.
Ja, heb al drie weken niet meer geslapen.quote:
Alles goed?quote:
Ja gaat goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:29 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jawel, alleen een beetje aan het stressen nu.En met jou?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja gaat goed.Nog totaal geen stress.
Mijn moeder volgens mij wel.quote:
Sowieso waarom zijn er normeringen uitgevonden voor het Vmbo.. Ze willen gewoon iedereen laten slagen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Etsu het volgende:
De normeringen voor vmbo zijn best wel hoog.2,6 voor Duits KB whut
Huh, ik wist niet eens dat het hoger kon zijn dan 2,0.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Etsu het volgende:
De normeringen voor vmbo zijn best wel hoog.2,6 voor Duits KB whut
Hoge uitzonderingen. Voor Latijn was het ooit 3,0+ ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:44 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Huh, ik wist niet eens dat het hoger kon zijn dan 2,0.
En dan voor Duits 2,6? Latijn snap ik nog wel dat ze daar dan 3,0 voor zouden geven..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoge uitzonderingen. Voor Latijn was het ooit 3,0+ ofzo.
Hoezo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:46 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
En dan voor Duits 2,6? Latijn snap ik nog wel dat ze daar dan 3,0 voor zouden geven..
Ik ook voor VWO.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:46 schreef Joosterd het volgende:
Ik hoop wel op gunstige normeringen voor Havo.![]()
![]()
Lijkt me voor de hand liggendquote:
quote:
Niemand die mensen verplicht om Latijn te nemen hoor... En als ze het nemen, nemen ze het waarschijnlijk omdat ze het leuk vinden en omdat ze het kunnen. Dus dat maakt het ook makkelijker... Net als Duits: niemand verplicht ze om Duits te nemen, ene is een ramp erin, ene is er beter in.quote:
Dan nog kan een examen makkelijk zijn of enorm tegen vallen en te moeilijk zijn. Daarvoor zijn er normeringen. En een hoge normering betekent over het algemeen dat hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Niemand die mensen verplicht om Latijn te nemen hoor... En als ze het nemen, nemen ze het waarschijnlijk omdat ze het leuk vinden en omdat ze het kunnen. Dus dat maakt het ook makkelijker... Net als Duits: niemand verplicht ze om Duits te nemen, ene is een ramp erin, ene is er beter in.
Dan nog vind ik Latijn moeilijker met z'n ik weet niet meer hoeveel het er waren naamvallen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Niemand die mensen verplicht om Latijn te nemen hoor... En als ze het nemen, nemen ze het waarschijnlijk omdat ze het leuk vinden en omdat ze het kunnen. Dus dat maakt het ook makkelijker... Net als Duits: niemand verplicht ze om Duits te nemen, ene is een ramp erin, ene is er beter in.
Latijn is gewoon zwaar kutquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Waarom neem je dan Latijn?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:01 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Latijn is gewoon zwaar kut. Mag blij zijn als ik die 3.3 gehaald heb, zodat ik een 5 sta.
Ja maar dat is vmboquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:00 schreef Etsu het volgende:
Vast niet... Voor VMBO Nederlands waren er 4599 klachten en de norm was 0,1...
Dan doe ik gymnasium, gymnasium is voor de bazen.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dan doe ik gymnasium, gymnasium is voor de bazen.
Gymnasiasten mogen altijd, met recht, neerkijken op de Atheneum-gasten.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nou, is wel zo.quote:
Met een onvoldoende voor Engels jezelf een volwaardig mens noemenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:04 schreef Etsu het volgende:
Met een onvoldoende voor een Klassieke taal jezelf een volwaardige gymnasiast noemen.
Met een onvoldoende voor wiskunde A je een volwaardig mens noemenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:05 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Met een onvoldoende voor Engels je een volwaardig mens noemen![]()
Echt welquote:
Zeg dat maar tegen Snuf. , de eckte baas!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een onvoldoende voor wiskunde A je een volwaardig mens noemen![]()
Ik heb het tegen jou.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:05 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Snuf. , de eckte baas!
Timma G, helaas maar dit is onwaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
HEY.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah bezemquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, sorry voor jou Snuf. Maar dit is beslist waar.quote:
Die falen tenminste niet in Latijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:07 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, sorry voor jou Snuf. Maar dit is beslist waar.
Vraag maar aan VR2 en Dastan.
Zij zijn dan ook grote bazen.quote:
Graagquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:06 schreef Water123 het volgende:
[..]
HalloooWe moesten je wegsturen heh?
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:09 schreef Snuf. het volgende:
O JA JONGENS GISTEREN WAS HET LEKKER WEER EN IK LIEP OP HET BINNENWEGPLEIN EN IK ZAG EEN CHICKEEN CHICK
NIET ZOMAAR EEN CHICK, MAAR ZIJ HAD ZEKER 99 PUNTEN OP DE SCHAAL VAN SNUF
Dat heb je dus al die tijd achter de hand gehoudenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dit nooit nodig zou moeten hebben, maar nu dus wel. Je komt uit Limburg
Waarom ga je het uitmaken??quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee nog niet vanavond denk ik als ik niet meer reageer heeft ze me vermoord
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:12 schreef Snuf. het volgende:
O ja wat wel het toppunt van akwardheid is, ik heb mijn vriendin en 2 vriendinnen kaartjes voor het examenfeest gegeven en ik ga het vanmiddag uitmaken
Hij begint over Limburg!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:11 schreef Etsu het volgende:
ThaTim kan niks anders verzinnen en gaat maar over Sparta beginnen.![]()
Toppunt van triestheid.
Wat zieligquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat ik op haar uitgekeken ben (no offence)
Jij!quote:
Hoe lang heb je met haar gehad dan? Ja het leven is hardquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer zieligZo is het leven meid
Nu zeker een feestje maken met blikjes energy drink en wafels? Vergeet je favoriete Nike Airmax niet aan te doen!quote:
Iets meer dan 2 maandenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:16 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je met haar gehad dan? Ja het leven is hard
Toppiequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Oooooooooh dan is het ook niet zo erg als je het uitmaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie haar effe als ze uit school komt en voordat ik naar mijn werk moet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef Etsu het volgende:
Weet je al hoe je het gaat uitmaken, Snuffie?
WAT DE FUCK WIE ZEGT DAT IK VREEMD GA?? IK HEB GVD TEGEN ENE MEISJE DAT WILDE BATSEN GEZEGD DAT IK DAT NIET WILDEquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef Water123 het volgende:
Maar ik vind het wel erg dat je dan vreemdgaat, je kunt toch wel wachten tot het uit is
Baas.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zie haar effe als ze uit school komt en voordat ik naar mijn werk moet.
1. Minstens 1,5 meter afstand ivm met eventueel fysiek geweld
2. Het is mijn schuld blablablabla
3. En ik moet snel weg moet zo werken
Als ik dat meisje was, had ik je een schop in je ballen verkochtquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zie haar effe als ze uit school komt en voordat ik naar mijn werk moet.
1. Minstens 1,5 meter afstand ivm met eventueel fysiek geweld
2. Het is mijn schuld blablablabla
3. En ik moet snel weg moet zo werken
Auw.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Als ik dat meisje was, had ik je een schop in je ballen verkocht
Waarom?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Als ik dat meisje was, had ik je een schop in je ballen verkocht
Zoenen is ook vreemdgaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WAT DE FUCK WIE ZEGT DAT IK VREEMD GA?? IK HEB GVD TEGEN ENE MEISJE DAT WILDE BATSEN GEZEGD DAT IK DAT NIET WILDE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:21 schreef Snuf. het volgende:
En zo en zo, je trapt geen jongen in de ballen. Dat gaat te ver.Nou dat doe ik wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch wel hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar toch niet bij zo'n lieve jongen als ik
Dus jij vindt dat als 1 meisje zegt dat ze wil batsen en zoenen en ik zeg NEE dat IK dan vreemdga?quote:
Nou het klonk meer alsof je bijna haar lippen had aangeraakt en toen terugkrabbeldequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat als 1 meisje zegt dat ze wil batsen en zoenen en ik zeg NEE dat IK dan vreemdga?
De gedachte is al verkeerd (en vreemdgaan)!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:23 schreef Etsu het volgende:
BIJNA -> niet gedaan -> niet vreemd gegaan.
Water123.
Het ging zo:quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou het klonk meer alsof je bijna haar lippen had aangeraakt en toen terugkrabbelde
Dit wordt een heel lang leven voor jou op deze manierquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:24 schreef Water123 het volgende:
[..]
De gedachte is al verkeerd (en vreemdgaan)!![]()
Simpel: je dacht aan je vriendin.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het ging zo:
Je boy chillde hem aan tafel met zijn matties in de kroeg. Toen ging 1 meisje die er ook was (het meisje in kwestie weg) en kwam heel dichtbij mij, ze leek te willen zoenen maar ik deed het niet. Waarom precies weet ik niet meer maar dat doet er niet toe
Waarom?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit wordt een heel lang leven voor jou op deze manier
Oooh okquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het ging zo:
Je boy chillde hem aan tafel met zijn matties in de kroeg. Toen ging 1 meisje die er ook was (het meisje in kwestie weg) en kwam heel dichtbij mij, ze leek te willen zoenen maar ik deed het niet. Waarom precies weet ik niet meer maar dat doet er niet toe
Nee niet seksueel getintquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je een vriendje hebt, mag hij dan niet eens aan andere meisjes denken?
Elke jongen denkt over andere meisjes in relatie of niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee niet seksueel getintDoet ie misschien wel stiekem, en ik misschien ook wel met andere mannen, maar ik zou het niet leuk vinden
Vieze jongens/mannen zijn jullie ook allemaalquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Elke jongen denkt over andere meisjes in relatie of niet.
Ook homo's?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Elke jongen denkt over andere meisjes in relatie of niet.
Wat is er vies aan? Zeker als je vriendin niet wil batsen moet je toch iets hequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Vieze jongens/mannen zijn jullie ook allemaal![]()
Doen alsof jij hier de baas bentquote:
Als je vriendin niet wil batsen, dan is ze ongesteld of ligt dat aan de man, kleine piemeltje blablaquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat is er vies aan? Zeker als je vriendin niet wil batsen moet je toch iets he
Impliceren dat Snuf. een kleine piemeltje heeftquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Als je vriendin niet wil batsen, dan is ze ongesteld of ligt dat aan de man, kleine piemeltje blabla
Ik ben held.quote:
Alsof een relatie alleen om seks draait.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat is er vies aan? Zeker als je vriendin niet wil batsen moet je toch iets he
Ja zoiets.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Snuf. een kleine piemeltje heeft!
Iedereen wil over de leukste chick van de wereld nadenken: Cobie Smuldersquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:31 schreef Water123 het volgende:
Mijn lover mag trouwens wel over andere vrouwen die beroemd zijn denken, maar niet over meisjes/vrouwen die wij kennen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:31 schreef Water123 het volgende:
Mijn lover mag trouwens wel over andere vrouwen die beroemd zijn denken, maar niet over meisjes/vrouwen die wij kennen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Iedereen wil over de leukste chick van de wereld nadenken: Cobie SmuldersNep tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe jij hier?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof een relatie alleen om seks draait.!
Mijn vriendin heeft mijn piemeltje nog nooit gezien want ze wilde na 2 maanden nog steeds niet batsenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Als je vriendin niet wil batsen, dan is ze ongesteld of ligt dat aan de man, kleine piemeltje blabla
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Iedereen wil over de leukste chick van de wereld nadenken: Cobie SmuldersZij is half-Nederlands he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Dan had je wat romantischer moeten doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft mijn piemeltje nog nooit gezien want ze wilde na 2 maanden nog steeds niet batsen
quote:
En terecht.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft mijn piemeltje nog nooit gezien want ze wilde na 2 maanden nog steeds niet batsen
Ja en zij is fucking baas. Zo en zo ze is behoorlijk lekker en ook leuk (Volgens HIMYMquote:
VR2, jij bent toch ook van mening dat gymnasiasten altijd, met recht, mogen neer kijken op de atheneum-mensen, niet?quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
VR2, jij bent toch ook van mening dat gymnasiasten altijd, met recht, mogen neer kijken op de atheneum-mensen, niet?
nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
VR2, jij bent toch ook van mening dat gymnasiasten altijd, met recht, mogen neer kijken op de atheneum-mensen, niet?
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik kan heel veel zeurenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik weet zo en zo zeker dat zeiken is uitgevonden door een vrouw
Cobie Smuldersquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Helaas niet leuker dan Cobie Smulders. Maar leuke poging.
Niet als je met mij mee op vakantie was. Alhoewel, het werd wel deels veroorzaakt door een vrouwmensch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik weet zo en zo zeker dat zeiken is uitgevonden door een vrouw
Zie je, Etsu!quote:
VERquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet als je met mij mee op vakantie was. Alhoewel, het werd wel deels veroorzaakt door een vrouwmensch.
Waarom ga je op haar hatenquote:
"Nu hebben we een probleem!, een lekkere beurt lost het wel op." Zo gaat het bij mijquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef Snuf. het volgende:
Het woord "probleem" is ook zo'n vrouwen woord
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarom ga je op haar hatenOmdat ze gewoon niet sexy is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JE KAN NIET EENS REAGEREEEEEENquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef Maraca het volgende:
Vergeet dit topic niet: [Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!
Voor ons duurt het nog een dagquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef Maraca het volgende:
Vergeet dit topic niet: [Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!
Vriend die mee was, zelfde als die flipte:quote:
Maar die kerel zat de hele vakantie te zeiken op alle kleine dingen, kon beter niet meegaan. Maargoed, heb me er niet minder om vermaaktquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:33 schreef yosander het volgende:
[..]!!
Vriend van me zei laatst voor de grap tegen een andere vriend die achter meisje X aanzit: 'hé, mag op meisje X fappen?' (sowieso niet serieus nemen van die kerel). Maar hij flipte 'm helemaal.
Hij is niet op slotquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE KAN NIET EENS REAGEREEEEEEN
Ja, maar morgen valt die post minder goed opquote:
Zie het nu. In mijn awsome moderatieknopjes zag ik wat anders staanquote:
Hihi.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zie het nu. In mijn awsome moderatieknopjes zag ik wat anders staanMaar jullie weten de uitslag toch nog niet
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Vond je me zo zwart dan tijdens TC?
Goede houding, serieus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:42 schreef ThaTim het volgende:
When I'm sad, I stop being sad and start being awesome instead.
True story.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:42 schreef ThaTim het volgende:
True story.
Barneyquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:42 schreef ThaTim het volgende:
True story.
Zelden.quote:
Paar keer per jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |