Elke jongen denkt over andere meisjes in relatie of niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee niet seksueel getintDoet ie misschien wel stiekem, en ik misschien ook wel met andere mannen, maar ik zou het niet leuk vinden
Vieze jongens/mannen zijn jullie ook allemaalquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Elke jongen denkt over andere meisjes in relatie of niet.
Ook homo's?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Elke jongen denkt over andere meisjes in relatie of niet.
Wat is er vies aan? Zeker als je vriendin niet wil batsen moet je toch iets hequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Vieze jongens/mannen zijn jullie ook allemaal![]()
Doen alsof jij hier de baas bentquote:
Als je vriendin niet wil batsen, dan is ze ongesteld of ligt dat aan de man, kleine piemeltje blablaquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat is er vies aan? Zeker als je vriendin niet wil batsen moet je toch iets he
Impliceren dat Snuf. een kleine piemeltje heeftquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Als je vriendin niet wil batsen, dan is ze ongesteld of ligt dat aan de man, kleine piemeltje blabla
Ik ben held.quote:
Alsof een relatie alleen om seks draait.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat is er vies aan? Zeker als je vriendin niet wil batsen moet je toch iets he
Ja zoiets.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Snuf. een kleine piemeltje heeft!
Iedereen wil over de leukste chick van de wereld nadenken: Cobie Smuldersquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:31 schreef Water123 het volgende:
Mijn lover mag trouwens wel over andere vrouwen die beroemd zijn denken, maar niet over meisjes/vrouwen die wij kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:31 schreef Water123 het volgende:
Mijn lover mag trouwens wel over andere vrouwen die beroemd zijn denken, maar niet over meisjes/vrouwen die wij kennen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Iedereen wil over de leukste chick van de wereld nadenken: Cobie SmuldersNep tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe jij hier?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof een relatie alleen om seks draait.!
Mijn vriendin heeft mijn piemeltje nog nooit gezien want ze wilde na 2 maanden nog steeds niet batsenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Als je vriendin niet wil batsen, dan is ze ongesteld of ligt dat aan de man, kleine piemeltje blabla
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Iedereen wil over de leukste chick van de wereld nadenken: Cobie SmuldersZij is half-Nederlands he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Dan had je wat romantischer moeten doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft mijn piemeltje nog nooit gezien want ze wilde na 2 maanden nog steeds niet batsen
quote:
En terecht.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft mijn piemeltje nog nooit gezien want ze wilde na 2 maanden nog steeds niet batsen
Ja en zij is fucking baas. Zo en zo ze is behoorlijk lekker en ook leuk (Volgens HIMYMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |