Dan nog vind ik Latijn moeilijker met z'n ik weet niet meer hoeveel het er waren naamvallen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Niemand die mensen verplicht om Latijn te nemen hoor... En als ze het nemen, nemen ze het waarschijnlijk omdat ze het leuk vinden en omdat ze het kunnen. Dus dat maakt het ook makkelijker... Net als Duits: niemand verplicht ze om Duits te nemen, ene is een ramp erin, ene is er beter in.
Latijn is gewoon zwaar kutquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Niemand die mensen verplicht om Latijn te nemen hoor... En als ze het nemen, nemen ze het waarschijnlijk omdat ze het leuk vinden en omdat ze het kunnen. Dus dat maakt het ook makkelijker... Net als Duits: niemand verplicht ze om Duits te nemen, ene is een ramp erin, ene is er beter in.
Waarom neem je dan Latijn?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:01 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Latijn is gewoon zwaar kut. Mag blij zijn als ik die 3.3 gehaald heb, zodat ik een 5 sta.
Ja maar dat is vmboquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:00 schreef Etsu het volgende:
Vast niet... Voor VMBO Nederlands waren er 4599 klachten en de norm was 0,1...
Dan doe ik gymnasium, gymnasium is voor de bazen.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dan doe ik gymnasium, gymnasium is voor de bazen.
Gymnasiasten mogen altijd, met recht, neerkijken op de Atheneum-gasten.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nou, is wel zo.quote:
Met een onvoldoende voor Engels jezelf een volwaardig mens noemenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:04 schreef Etsu het volgende:
Met een onvoldoende voor een Klassieke taal jezelf een volwaardige gymnasiast noemen.
Met een onvoldoende voor wiskunde A je een volwaardig mens noemenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:05 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Met een onvoldoende voor Engels je een volwaardig mens noemen![]()
Echt welquote:
Zeg dat maar tegen Snuf. , de eckte baas!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een onvoldoende voor wiskunde A je een volwaardig mens noemen![]()
Ik heb het tegen jou.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:05 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Snuf. , de eckte baas!
Timma G, helaas maar dit is onwaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |