Ja, heb al drie weken niet meer geslapen.quote:
Alles goed?quote:
Ja gaat goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:29 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jawel, alleen een beetje aan het stressen nu.En met jou?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja gaat goed.Nog totaal geen stress.
Mijn moeder volgens mij wel.quote:
Sowieso waarom zijn er normeringen uitgevonden voor het Vmbo.. Ze willen gewoon iedereen laten slagen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Etsu het volgende:
De normeringen voor vmbo zijn best wel hoog.2,6 voor Duits KB whut
Huh, ik wist niet eens dat het hoger kon zijn dan 2,0.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Etsu het volgende:
De normeringen voor vmbo zijn best wel hoog.2,6 voor Duits KB whut
Hoge uitzonderingen. Voor Latijn was het ooit 3,0+ ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:44 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Huh, ik wist niet eens dat het hoger kon zijn dan 2,0.
En dan voor Duits 2,6? Latijn snap ik nog wel dat ze daar dan 3,0 voor zouden geven..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoge uitzonderingen. Voor Latijn was het ooit 3,0+ ofzo.
Hoezo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:46 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
En dan voor Duits 2,6? Latijn snap ik nog wel dat ze daar dan 3,0 voor zouden geven..
Ik ook voor VWO.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:46 schreef Joosterd het volgende:
Ik hoop wel op gunstige normeringen voor Havo.![]()
![]()
Lijkt me voor de hand liggendquote:
quote:
Niemand die mensen verplicht om Latijn te nemen hoor... En als ze het nemen, nemen ze het waarschijnlijk omdat ze het leuk vinden en omdat ze het kunnen. Dus dat maakt het ook makkelijker... Net als Duits: niemand verplicht ze om Duits te nemen, ene is een ramp erin, ene is er beter in.quote:
Dan nog kan een examen makkelijk zijn of enorm tegen vallen en te moeilijk zijn. Daarvoor zijn er normeringen. En een hoge normering betekent over het algemeen dat hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Niemand die mensen verplicht om Latijn te nemen hoor... En als ze het nemen, nemen ze het waarschijnlijk omdat ze het leuk vinden en omdat ze het kunnen. Dus dat maakt het ook makkelijker... Net als Duits: niemand verplicht ze om Duits te nemen, ene is een ramp erin, ene is er beter in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |