Nou het klonk meer alsof je bijna haar lippen had aangeraakt en toen terugkrabbeldequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat als 1 meisje zegt dat ze wil batsen en zoenen en ik zeg NEE dat IK dan vreemdga?
De gedachte is al verkeerd (en vreemdgaan)!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:23 schreef Etsu het volgende:
BIJNA -> niet gedaan -> niet vreemd gegaan.
Water123.
Het ging zo:quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou het klonk meer alsof je bijna haar lippen had aangeraakt en toen terugkrabbelde
Dit wordt een heel lang leven voor jou op deze manierquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:24 schreef Water123 het volgende:
[..]
De gedachte is al verkeerd (en vreemdgaan)!![]()
Simpel: je dacht aan je vriendin.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het ging zo:
Je boy chillde hem aan tafel met zijn matties in de kroeg. Toen ging 1 meisje die er ook was (het meisje in kwestie weg) en kwam heel dichtbij mij, ze leek te willen zoenen maar ik deed het niet. Waarom precies weet ik niet meer maar dat doet er niet toe
Waarom?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit wordt een heel lang leven voor jou op deze manier
Oooh okquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het ging zo:
Je boy chillde hem aan tafel met zijn matties in de kroeg. Toen ging 1 meisje die er ook was (het meisje in kwestie weg) en kwam heel dichtbij mij, ze leek te willen zoenen maar ik deed het niet. Waarom precies weet ik niet meer maar dat doet er niet toe
Nee niet seksueel getintquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je een vriendje hebt, mag hij dan niet eens aan andere meisjes denken?
Elke jongen denkt over andere meisjes in relatie of niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee niet seksueel getintDoet ie misschien wel stiekem, en ik misschien ook wel met andere mannen, maar ik zou het niet leuk vinden
Vieze jongens/mannen zijn jullie ook allemaalquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Elke jongen denkt over andere meisjes in relatie of niet.
Ook homo's?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Elke jongen denkt over andere meisjes in relatie of niet.
Wat is er vies aan? Zeker als je vriendin niet wil batsen moet je toch iets hequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Vieze jongens/mannen zijn jullie ook allemaal![]()
Doen alsof jij hier de baas bentquote:
Als je vriendin niet wil batsen, dan is ze ongesteld of ligt dat aan de man, kleine piemeltje blablaquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat is er vies aan? Zeker als je vriendin niet wil batsen moet je toch iets he
Impliceren dat Snuf. een kleine piemeltje heeftquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Als je vriendin niet wil batsen, dan is ze ongesteld of ligt dat aan de man, kleine piemeltje blabla
Ik ben held.quote:
Alsof een relatie alleen om seks draait.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat is er vies aan? Zeker als je vriendin niet wil batsen moet je toch iets he
Ja zoiets.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Snuf. een kleine piemeltje heeft!
Iedereen wil over de leukste chick van de wereld nadenken: Cobie Smuldersquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:31 schreef Water123 het volgende:
Mijn lover mag trouwens wel over andere vrouwen die beroemd zijn denken, maar niet over meisjes/vrouwen die wij kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:31 schreef Water123 het volgende:
Mijn lover mag trouwens wel over andere vrouwen die beroemd zijn denken, maar niet over meisjes/vrouwen die wij kennen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Iedereen wil over de leukste chick van de wereld nadenken: Cobie SmuldersNep tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |