Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
VR2, jij bent toch ook van mening dat gymnasiasten altijd, met recht, mogen neer kijken op de atheneum-mensen, niet?
nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
VR2, jij bent toch ook van mening dat gymnasiasten altijd, met recht, mogen neer kijken op de atheneum-mensen, niet?
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik kan heel veel zeurenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik weet zo en zo zeker dat zeiken is uitgevonden door een vrouw
Cobie Smuldersquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Helaas niet leuker dan Cobie Smulders. Maar leuke poging.
Niet als je met mij mee op vakantie was. Alhoewel, het werd wel deels veroorzaakt door een vrouwmensch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik weet zo en zo zeker dat zeiken is uitgevonden door een vrouw
Zie je, Etsu!quote:
VERquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet als je met mij mee op vakantie was. Alhoewel, het werd wel deels veroorzaakt door een vrouwmensch.
Waarom ga je op haar hatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Nu hebben we een probleem!, een lekkere beurt lost het wel op." Zo gaat het bij mijquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef Snuf. het volgende:
Het woord "probleem" is ook zo'n vrouwen woord
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarom ga je op haar hatenOmdat ze gewoon niet sexy is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JE KAN NIET EENS REAGEREEEEEENquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef Maraca het volgende:
Vergeet dit topic niet: [Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!
Voor ons duurt het nog een dagquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef Maraca het volgende:
Vergeet dit topic niet: [Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!
Vriend die mee was, zelfde als die flipte:quote:
Maar die kerel zat de hele vakantie te zeiken op alle kleine dingen, kon beter niet meegaan. Maargoed, heb me er niet minder om vermaaktquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:33 schreef yosander het volgende:
[..]!!
Vriend van me zei laatst voor de grap tegen een andere vriend die achter meisje X aanzit: 'hé, mag op meisje X fappen?' (sowieso niet serieus nemen van die kerel). Maar hij flipte 'm helemaal.
Hij is niet op slotquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE KAN NIET EENS REAGEREEEEEEN
Ja, maar morgen valt die post minder goed opquote:
Zie het nu. In mijn awsome moderatieknopjes zag ik wat anders staanquote:
Hihi.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zie het nu. In mijn awsome moderatieknopjes zag ik wat anders staanMaar jullie weten de uitslag toch nog niet
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Vond je me zo zwart dan tijdens TC?
Goede houding, serieus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:42 schreef ThaTim het volgende:
When I'm sad, I stop being sad and start being awesome instead.
True story.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:42 schreef ThaTim het volgende:
True story.
Barneyquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:42 schreef ThaTim het volgende:
True story.
Zelden.quote:
Paar keer per jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |