quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Afwezig: René. Hij zit dan in Kroatië.
EN NU GA IK EGT SLAPEN!
Ga jij even niet zingen graagquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu moet ik wel komen...sing a long with panda-Ian
Ik ookquote:
quote:
quote:
alweerquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Alweer een meet? Gaat hard hier. Was dat weekend zo'n succes?
We zijn gewoon dolletjes op elkaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Alweer een meet? Gaat hard hier. Was dat weekend zo'n succes?
dus niet dolletjes?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
We zijn gewoon dolletjes op elkaar
Nee correctie, we feesten gewoon graag met elkaar
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Zwabber mee
Laysa misschien
Ian_Nick mee
klopt dat zo?
Sjeu! Met uw toestemming, uiteraard.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Zwabber mee
Laysa misschien
Ian_Nick mee
klopt dat zo?
Duitsland stinkkkttt!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben er niet bij, dan zit ik in Deutschland.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
Mensen die denken dat we naar de libellebeurs gaan
Remlof doofus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]Zingen is niet verplichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dat is zelfs verplichtquote:
Whootquote:
Het is wat ik steeds lasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
Dat is niet mijn TT
Gaat onze relnicht niet leuk vinden
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
Mijn radar ging af... er zit iemand aan de TT
En waarom ga jij niet mee?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
Mijn radar ging af... er zit iemand aan de TT
Dat is correctquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zegt ook niet dat je niet niet gaat
Wij wel en zingen he Miran?quote:
Kniesoor die daar op letquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is geen karaoke bar in Utrecht... dus dat wordt zingen zonder muziek
Diegene die niet willen zingen, maken gewoon muziek ofzo..quote:
Daar lig jij op te planken, dat wordt moeilijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Diegene die niet willen zingen, maken gewoon muziek ofzo..
Met takken, en deksels van prullenbakken ofzo
Hmmzzz... dan neem ik mijn triangle meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar lig jij op te planken, dat wordt moeilijk
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz... dan neem ik mijn triangle mee
Neem jij je mondharmonica mee?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahahahaha
Ruige rocknummers worden dat
http://www.ertussenuit.com/details/50550.htmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is geen karaoke bar in Utrecht... dus dat wordt zingen zonder muziek
quote:Karaoke Bar
Wanneer = ieder Zaterdag
Toegang = Gratis
Vanaf = 19.00uur t-m 04.00uur
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.ertussenuit.com/details/50550.htm
Ik weet niet of deze bestaat...
[..]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.ertussenuit.com/details/50550.htm
Ik weet niet of deze bestaat...
[..]
Nee, ik hoor net dat dit niet zo goeie buurt isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
Is dat niet dezelfde kroeg als van dat roken?
Mijn god zitten we tussen bejaard en schijndood
Dan maar niet zingenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik hoor net dat dit niet zo goeie buurt is
Viel me al op dat er zoveel shoarma-zaakjes in die straat zatenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan maar niet zingen
Ik zing wel gewoon ergens anders
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Viel me al op dat er zoveel shoarma-zaakjes in die straat zaten
We gaan wel zingen, al zing ik op Utrecht CS, zingen zullen we
Wordt het nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:30 schreef Laysa het volgende:
Als het Lombok gaat worden meld ik me af hoor
Dan kom ik wel terug uit Duitsland.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
Mensen die denken dat we naar de libellebeurs gaan
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
Ik ken nog wel een goeie kroeg in de Hamburgerstraat, vlakbij België:
[ afbeelding ]
Ooit eens met een RLS-meet geweest, was erg gezellig, vraag maar na.
Bien!!quote:
Ik ook niet, maar via internet kun je een hoop vinden, en dan zitten we niet te kutten met naar huis terug als het net gezellig isquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef Bellatrix het volgende:
Gezellig! Nee maar inderdaad, een hodelletje zoeken, maar ben niet al te bekend met Utrecht.
Jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Dat ik dit nog ooit uit Miranda's mond zou horen.
Ja 1 keer geweestquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ja zeker weten! En Leidseplein inderdaad.
Pyamaparty bij Heksjequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef Kally het volgende:
Trouwens als het in A'dam is gaat onze Toverheks ook mee, die woont daar
Dat was niet de bedoeling haha, ze heeft maar een piepklein huisjequote:
Ja was een grapjequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling haha, ze heeft maar een piepklein huisje
Maar ze gaat wel mee danquote:
of een fles, taxi in en dan weet ik tenminste dat ik thuis kom, laatste keer kwam ik op sokken thuisquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ze gaat wel mee dan
En drinkt zelfs een wijntje
Gelukkig had je nog wel een baan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of een fles, taxi in en dan weet ik tenminste dat ik thuis kom, laatste keer kwam ik op sokken thuis
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of een fles, taxi in en dan weet ik tenminste dat ik thuis kom, laatste keer kwam ik op sokken thuis
huh nee hoorquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh nee hoormaar Baan of geen Baan was wel mooi mijn nieuwe laarzen kwijt, zeker 1 of andere snol loopt nu in Amsterdam op mijn hakken
ja echt, doe ook wel kaartje om me nek met adres want die verlies ik geheid dan ookquote:
Of eerst laarzen stelen en dan hakjes stukken anders heb je stukjes laarzen en dat is sund.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
We vinden die snol wel! Hakken haar in stukjes en stelen je laarzen terug
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
We vinden die snol wel! Hakken haar in stukjes en stelen je laarzen terug
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of eerst laarzen stelen en dan hakjes stukken anders heb je stukjes laarzen en dat is sund.
vooral die stem, zo heerlijk mooi en sereen had eigenlijk operazangeres moeten worden ben vaak gevraagd maar heb ervoor bedanktquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef Kally het volgende:
O en ik heb heks gezien zaterdag, ik ben heul verliefd, die spoort niet, is super Amsterdams en die stem
Alsof er kiezelstenen over een trambaan worden kapot geredenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof er kiezelstenen over een trambaan worden kapot gereden
Heerlijk! Lekker Tante Leen! Lekker duiffies op de dam!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof er kiezelstenen over een trambaan worden kapot gereden
Nu zeg je nog heerlijk maar de volgende dag had je gewild dat je oorwarmers die avond bij je hadquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heerlijk! Lekker Tante Leen! Lekker duiffies op de dam!
Ja hallo, als ik mezelf kon maken lag ik nu te schuren met Johnny Depp in plaats van op het internet heurrrrr.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze ga ik onthouden maar klopt wel
ja ik maak mezelf ook niet hoor, als ik mezelf kon maken dan had ik het een stuk grondiger aangepakt
Gek, ik vind het geweldigquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze ga ik onthouden maar klopt wel
ja ik maak mezelf ook niet hoor, als ik mezelf kon maken dan had ik het een stuk grondiger aangepakt
Jij gaat helemaal dol op haar zijn en zij op jouquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heerlijk! Lekker Tante Leen! Lekker duiffies op de dam!
dat is waar, dus jij bent ook hopeloos en opgegeven, ben ik niet in mijn uppiequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hallo, als ik mezelf kon maken lag ik nu te schuren met Johnny Depp in plaats van op het internet heurrrrr.
Jaquote:
Als Trique het ook wilquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Dus het wordt het Leidse plein????
quote:
er zijn tenten die dan net weer opengaan dus je kan in 1 ruk weer verder en ontbijten bij de Macquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
We kunnen kroegentocht doen en eindigen in pirates? Die sluit om 4/5 uuren dat is een feestCafe
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind jou wel lief denk dat wij dan maar samen een duetje gaan zingen
Goed plan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er zijn tenten die dan net weer opengaan dus je kan in 1 ruk weer verder en ontbijten bij de Mac
Ow wacht even, nu snap ik waarom jij naar Amsterdam wil, voor Piratesquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
We kunnen kroegentocht doen en eindigen in pirates? Die sluit om 4/5 uuren dat is een feestCafe
Nee ook om karaokebarsquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow wacht even, nu snap ik waarom jij naar Amsterdam wil, voor Pirates
schattiequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ook om karaokebarsEn goedkopere hotels en ik zou pirates ook wel willen zien, maar hoef niet perse hoor
maar oude schoolvriendin zegt dat je die tent gezien moet hebben als je naar Leidse plein gaat
Opgewondenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
Maar eerst kijken of trique het ook oke vindt voor we al opgewonden gaan doen
Dit is echt een tent voor onsquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
schattie
Alsof ik een feesttent oversla![]()
Mij boeit het niet zolang ik kan drinken, lachen en dansen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is echt een tent voor ons
Echt filmpjes gezien, OMG we zouden daar echt losgaan
Ik ga heul niet losquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is echt een tent voor ons
Echt filmpjes gezien, OMG we zouden daar echt losgaan
dansenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga heul niet los![]()
Ik dans alleen maar, nou ja dansen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga heul niet los![]()
Ik dans alleen maar, nou ja dansen
de sushibar op het damrak waar ik sushi voor belle an mij heb gehaald doet ook aan karaokequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ook om karaokebarsEn goedkopere hotels en ik zou pirates ook wel willen zien, maar hoef niet perse hoor
maar oude schoolvriendin zegt dat je die tent gezien moet hebben als je naar Leidse plein gaat
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de sushibar op het damrak waar ik sushi voor belle an mij heb gehaald doet ook aan karaoke
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ze hebben een garderobe én 50 cent is stamgast? I'm in!
[ afbeelding ]
Die bedoelde Heks ook geloof ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik durf niet naar meetsmaar ik las dit toevallig en als jullie willen Karaok'en (of hoe noem je dat), is dit ook wel leuk, Casablanca op de Zeedijk/ Vlakbij het CS, dus ook makkelijk te bereiken.
Hans Dulfer heb ik daar ook een keertje gezien, maar die speelt er niet zo vaak en als hij er is, is het door de week.quote:
Maar kom jij ook gewoon, als het in Amsterdam is, het is jou hometownquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hans Dulfer heb ik daar ook een keertje gezien, maar die speelt er niet zo vaak en als hij er is, is het door de week.
Is dit pirates?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ze hebben een garderobe én 50 cent is stamgast? I'm in!
[ afbeelding ]
30 juli zag ik? Ik ga erover nadenken, als het hier is, zou ik inderdaad wel gek zijn om niet mee te gaan (ben ik wel de oudstequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar Karina, we zullen lief voor je zijn
Uhm Karina heks gaat dan ook mee en die is 50quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
30 juli zag ik? Ik ga erover nadenken, als het hier is, zou ik inderdaad wel gek zijn om niet mee te gaan (ben ik wel de oudste). Als ik kan, ik moet in juli geopereerd worden, maar ik weet nog geen datum.
Ja.quote:
Ooooh dan durf ik ook welquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm Karina heks gaat dan ook mee en die is 50
En ik ben ook niet zoveel jonger he?
lijkt me gezellig en we trekken er ons niks van aan als ze roepen Hey bejaarde nog wat drinkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ooooh dan durf ik ook welLijkt me wel gezellig
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ooooh dan durf ik ook welLijkt me wel gezellig
Ik zag mezelf al zitten tussen al de jonkies.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lijkt me gezellig en we trekken er ons niks van aan als ze roepen Hey bejaarde nog wat drinken
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ok, ik zal wel filmpjes pm'en als ik thuis ben. Ook echt wat voor jou
gek wief
Niet doen, we zijn een gek zooitje maar wel heel lief allemaalquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
in het donker zie je het toch niet
![]()
Noteer me maar! Ik ben nu al nerveus
Dat laatste geloof ik welquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet doen, we zijn een gek zooitje maar wel heel lief allemaal
Schat ik weet dat het zo is, maar moet iedereen het nu meteen weten?quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
gezellig kijk er nu al naar uit, Kally je maakt een feestbeest van mij
Wat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat ik weet dat het zo is, maar moet iedereen het nu meteen weten?
Dat je kan blijven kijken naar mequote:
Meid, ik maak je zo heet dat zelfs de Indische Buurt om water schreeuwt!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je de hele nacht naar me wil kijken
Mag jij dat zo zeggen? Ja dat mag jij zo zeggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Beense verschrikkelijk vind
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meid, ik maak je zo heet dat zelfs de Indische Buurt om water schreeuwt!
Pffff gelukkig, doe mij maar Hazes danquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mag jij dat zo zeggen? Ja dat mag jij zo zeggen.
ja hoor mag je zeggen, maar ik gooi er voor de buitenlui wel even een nummertje in die ze vast kunnen oefenenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Beense verschrikkelijk vind
nou hahahahaa die heeft echt een moelijke tekst hequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
ik ken wel pikketanesie uit mijn hoofd zowat
Daaromquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hahahahaa die heeft echt een moelijke tekst he
volgens mij leggen die jongere gasten het tegen ons afquote:
Die weten niet eens wat een pikketanesie isquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij leggen die jongere gasten het tegen ons afwij kennen alles meeblerren tot in den treure
Ik slaap wel thuis, ik heb helaas geen plek voor slapers (maar 1 slaapkamer en een kleine bank).quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, nu dan ook slaapplaatsen regelen![]()
Wie willen er allemaal in een hotel? Kunnen we van de week even zoekenFamiliekamers zijn het leukst natuurlijk
ik vind het facking eng!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Dat ik dit nog ooit uit Miranda's mond zou horen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
En nee.. Amsterdam.. Wil er dood niet gevonden worden! Dan maar geen meet!beetje zonder mij overleggenpffff slot er op!
Je wordt er ook levend gevonden dan hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
En nee.. Amsterdam.. Wil er dood niet gevonden worden! Dan maar geen meet!beetje zonder mij overleggenpffff slot er op!
Sowieso de plaats enzo ook...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef Kally het volgende:
Uhm moet de op lijst niet aangepast worden wie er mee gaan, Benny your turn
Ik spnak je verrot als we niet naar Amsterdam gaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Zeg.. Krijg ik geen dreigementen dat het in amsterdam moet, en anders spank ofzo... Grr.. TURN ME ON!
nu heb ik een stijfjenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik spnak je verrot als we niet naar Amsterdam gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarvoor kan hij terecht in de Warmoesstraatquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik spnak je verrot als we niet naar Amsterdam gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarvoor kan hij terecht in de Warmoesstraat
Gaat vast wel lukkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
Maar Karina, echt leuk als het je lukt erbij te zijn
ach heb ook nog een paar mooie adresjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarvoor kan hij terecht in de Warmoesstraat
sorry.. Je bent een vrouwquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat nou ook bij de deal zit inbegrepen
Heeel oudquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sorry.. Je bent een vrouwen oud, hoorde ik net.. Dacht altijd dat je een jaar of 29 was
Ik hou ervanquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Familekamer hotel! Kussengevecht! Vliegende gebitten galore!
Ja, ik heb je echte leeftijd al gehoordquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeel oudMaar ik doe hier altijd net alsof ik jong ben
Dammit, gesnaptquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb je echte leeftijd al gehoord
quote:
Was jij niet degene die na 2 wijn begint te gillen, ik heb het heetquote:
ssssssssssssssstquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Was jij niet degene die na 2 wijn begint te gillen, ik heb het heet
Ow jaquote:
whehehehehehequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehehehehe
Trouwens ik ben helemaal niet lam geworden na 1 fles wijn, toen ik naar het foute feest ging
Klopt, na 4 bier, 3 baco's en nog een vaag drankje was ik niet meer nuchter.quote:
Jij mag niet in de OP van Bennyquote:
Nou dan kom je toch gewoon?quote:
Als mijn datequote:
joe mot ons nie!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Juist, begint er al een belletje te rinkelen?
Je hoeft je ook niet af te melden ofzo hoor, het is niet dat we op je zitten te wachtenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Juist, begint er al een belletje te rinkelen?
Oh sorry hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet af te melden ofzo hoor, het is niet dat we op je zitten te wachten
Wat is er? O wacht als een ander iets zegt is het niet leuk natuurlijk.quote:
Jawelles..quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:55 schreef Laysa het volgende:
Ik ben nog steeds een misschiener...maar sta niet in de op
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha.. Ik liet mijn moeder de foto's uit de OP zien, en gezegd dat dat echte foto's van een meet van ons waren.. Je had die ogen moeten zien
Haha.. Ik liet mijn moeder de foto's uit de OP zien, en gezegd dat dat echte foto's van een meet van ons waren.. Je had die ogen moeten zien
1 2 3 4 5 6 | Vertrek Aankomst Overstap Reistijd 02:45 03:59 0 1:14 03:45 04:59 0 1:14 04:45 05:59 0 1:14 05:45 07:02 0 1:17 06:29 07:32 0 1:03 |
Des te leuker, ik probeerde alleen jouw reactie na te bootsenquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat is er? O wacht als een ander iets zegt is het niet leuk natuurlijk.
O dat ken ik, alsof je in Star Wars zit ofzo, vage shit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Bella check dit
http://www.booking.com/ho(...)cb59942fb9d30e0e1774;checkin=2011-07-30;checkout=2011-07-31;srfid=880c345d1075eddeece25bc8cc17c5b3X1
Whahaha dat is op schiphol zelfquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat ken ik, alsof je in Star Wars zit ofzo, vage shit.
star warsquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
Mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit! Ik vind die jij postte wel oké.
owquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ja nee die eerste dus, in het centrum.
Hoerboven klinkt duur.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef iBenny het volgende:
Er zijn veel goedkopere hotels dan die hoerboven he
Woar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef iBenny het volgende:
Gek modje van onsquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Des te leuker, ik probeerde alleen jouw reactie na te bootsen.
Waar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het wel meevallen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:48 schreef iBenny het volgende:
Weet ik veel
...maar 55 voor een nacht lijkt me wel wat duur, niet?
Ik kan niet nóg dieper, het is vrijdag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ja wat Ian zegt. Ik weet niet eens wat ik nou aan het typen ben.
Paradox.
In een paradox. Dus Fokception.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |