quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Afwezig: René. Hij zit dan in Kroatië.
EN NU GA IK EGT SLAPEN!
Ga jij even niet zingen graagquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu moet ik wel komen...sing a long with panda-Ian
Ik ookquote:
quote:
quote:
alweerquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Alweer een meet? Gaat hard hier. Was dat weekend zo'n succes?
We zijn gewoon dolletjes op elkaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Alweer een meet? Gaat hard hier. Was dat weekend zo'n succes?
dus niet dolletjes?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
We zijn gewoon dolletjes op elkaar
Nee correctie, we feesten gewoon graag met elkaar
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Zwabber mee
Laysa misschien
Ian_Nick mee
klopt dat zo?
Sjeu! Met uw toestemming, uiteraard.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Zwabber mee
Laysa misschien
Ian_Nick mee
klopt dat zo?
Duitsland stinkkkttt!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben er niet bij, dan zit ik in Deutschland.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
Mensen die denken dat we naar de libellebeurs gaan
Remlof doofus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]Zingen is niet verplichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |