Nee, ik hoor net dat dit niet zo goeie buurt isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
Is dat niet dezelfde kroeg als van dat roken?
Mijn god zitten we tussen bejaard en schijndood
Dan maar niet zingenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik hoor net dat dit niet zo goeie buurt is
Viel me al op dat er zoveel shoarma-zaakjes in die straat zatenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan maar niet zingen
Ik zing wel gewoon ergens anders
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Viel me al op dat er zoveel shoarma-zaakjes in die straat zaten
We gaan wel zingen, al zing ik op Utrecht CS, zingen zullen we
Wordt het nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:30 schreef Laysa het volgende:
Als het Lombok gaat worden meld ik me af hoor
Dan kom ik wel terug uit Duitsland.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
Mensen die denken dat we naar de libellebeurs gaan
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
Ik ken nog wel een goeie kroeg in de Hamburgerstraat, vlakbij België:
[ afbeelding ]
Ooit eens met een RLS-meet geweest, was erg gezellig, vraag maar na.
Bien!!quote:
Ik ook niet, maar via internet kun je een hoop vinden, en dan zitten we niet te kutten met naar huis terug als het net gezellig isquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef Bellatrix het volgende:
Gezellig! Nee maar inderdaad, een hodelletje zoeken, maar ben niet al te bekend met Utrecht.
Jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Dat ik dit nog ooit uit Miranda's mond zou horen.
Ja 1 keer geweestquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ja zeker weten! En Leidseplein inderdaad.
Pyamaparty bij Heksjequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef Kally het volgende:
Trouwens als het in A'dam is gaat onze Toverheks ook mee, die woont daar
Dat was niet de bedoeling haha, ze heeft maar een piepklein huisjequote:
Ja was een grapjequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling haha, ze heeft maar een piepklein huisje
Maar ze gaat wel mee danquote:
of een fles, taxi in en dan weet ik tenminste dat ik thuis kom, laatste keer kwam ik op sokken thuisquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ze gaat wel mee dan
En drinkt zelfs een wijntje
Gelukkig had je nog wel een baan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of een fles, taxi in en dan weet ik tenminste dat ik thuis kom, laatste keer kwam ik op sokken thuis
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of een fles, taxi in en dan weet ik tenminste dat ik thuis kom, laatste keer kwam ik op sokken thuis
huh nee hoorquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh nee hoormaar Baan of geen Baan was wel mooi mijn nieuwe laarzen kwijt, zeker 1 of andere snol loopt nu in Amsterdam op mijn hakken
ja echt, doe ook wel kaartje om me nek met adres want die verlies ik geheid dan ookquote:
Of eerst laarzen stelen en dan hakjes stukken anders heb je stukjes laarzen en dat is sund.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
We vinden die snol wel! Hakken haar in stukjes en stelen je laarzen terug
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
We vinden die snol wel! Hakken haar in stukjes en stelen je laarzen terug
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of eerst laarzen stelen en dan hakjes stukken anders heb je stukjes laarzen en dat is sund.
vooral die stem, zo heerlijk mooi en sereen had eigenlijk operazangeres moeten worden ben vaak gevraagd maar heb ervoor bedanktquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef Kally het volgende:
O en ik heb heks gezien zaterdag, ik ben heul verliefd, die spoort niet, is super Amsterdams en die stem
Alsof er kiezelstenen over een trambaan worden kapot geredenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof er kiezelstenen over een trambaan worden kapot gereden
Heerlijk! Lekker Tante Leen! Lekker duiffies op de dam!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof er kiezelstenen over een trambaan worden kapot gereden
Nu zeg je nog heerlijk maar de volgende dag had je gewild dat je oorwarmers die avond bij je hadquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heerlijk! Lekker Tante Leen! Lekker duiffies op de dam!
Ja hallo, als ik mezelf kon maken lag ik nu te schuren met Johnny Depp in plaats van op het internet heurrrrr.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze ga ik onthouden maar klopt wel
ja ik maak mezelf ook niet hoor, als ik mezelf kon maken dan had ik het een stuk grondiger aangepakt
Gek, ik vind het geweldigquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze ga ik onthouden maar klopt wel
ja ik maak mezelf ook niet hoor, als ik mezelf kon maken dan had ik het een stuk grondiger aangepakt
Jij gaat helemaal dol op haar zijn en zij op jouquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heerlijk! Lekker Tante Leen! Lekker duiffies op de dam!
dat is waar, dus jij bent ook hopeloos en opgegeven, ben ik niet in mijn uppiequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hallo, als ik mezelf kon maken lag ik nu te schuren met Johnny Depp in plaats van op het internet heurrrrr.
Jaquote:
Als Trique het ook wilquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Dus het wordt het Leidse plein????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |