nou hahahahaa die heeft echt een moelijke tekst hequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
ik ken wel pikketanesie uit mijn hoofd zowat
Daaromquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hahahahaa die heeft echt een moelijke tekst he
volgens mij leggen die jongere gasten het tegen ons afquote:
Die weten niet eens wat een pikketanesie isquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij leggen die jongere gasten het tegen ons afwij kennen alles meeblerren tot in den treure
Ik slaap wel thuis, ik heb helaas geen plek voor slapers (maar 1 slaapkamer en een kleine bank).quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, nu dan ook slaapplaatsen regelen![]()
Wie willen er allemaal in een hotel? Kunnen we van de week even zoekenFamiliekamers zijn het leukst natuurlijk
ik vind het facking eng!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Dat ik dit nog ooit uit Miranda's mond zou horen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
En nee.. Amsterdam.. Wil er dood niet gevonden worden! Dan maar geen meet!beetje zonder mij overleggenpffff slot er op!
Je wordt er ook levend gevonden dan hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
En nee.. Amsterdam.. Wil er dood niet gevonden worden! Dan maar geen meet!beetje zonder mij overleggenpffff slot er op!
Sowieso de plaats enzo ook...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef Kally het volgende:
Uhm moet de op lijst niet aangepast worden wie er mee gaan, Benny your turn
Ik spnak je verrot als we niet naar Amsterdam gaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Zeg.. Krijg ik geen dreigementen dat het in amsterdam moet, en anders spank ofzo... Grr.. TURN ME ON!
nu heb ik een stijfjenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik spnak je verrot als we niet naar Amsterdam gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarvoor kan hij terecht in de Warmoesstraatquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik spnak je verrot als we niet naar Amsterdam gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarvoor kan hij terecht in de Warmoesstraat
Gaat vast wel lukkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
Maar Karina, echt leuk als het je lukt erbij te zijn
ach heb ook nog een paar mooie adresjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarvoor kan hij terecht in de Warmoesstraat
sorry.. Je bent een vrouwquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat nou ook bij de deal zit inbegrepen
Heeel oudquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sorry.. Je bent een vrouwen oud, hoorde ik net.. Dacht altijd dat je een jaar of 29 was
Ik hou ervanquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Familekamer hotel! Kussengevecht! Vliegende gebitten galore!
Ja, ik heb je echte leeftijd al gehoordquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeel oudMaar ik doe hier altijd net alsof ik jong ben
Dammit, gesnaptquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb je echte leeftijd al gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |