abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98606920
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:25 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Daarom moest er een nieuw zorgsysteem komen, want de oude was niet te betalen. Het slechtste systeem in de Westerse wereld, hoogste kosten en meeste onverzekerden.
Neen. Het "oude systeem" was zeker niet het slechtste. Als dat zo zou geweest zijn, dan zouden er geen hordes Canadezen en Europeanen naar de VS komen om daar naar ziekenhuizen te gaan. De Amerikaanse zorg is juist erg goed. Peperduur, dat wel, maar wel goed.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:15:02 #102
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_98608525
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Neen. Het "oude systeem" was zeker niet het slechtste. Als dat zo zou geweest zijn, dan zouden er geen hordes Canadezen en Europeanen naar de VS komen om daar naar ziekenhuizen te gaan. De Amerikaanse zorg is juist erg goed. Peperduur, dat wel, maar wel goed.
Komt dat niet gewoon omdat een aantal instellingen top is (waar Canadezen en Europeanen naar toe gaan) en een aantal instellingen bagger. Je kunt dan niet gelijk zeggen dat het hele systeem top is. Ik wilde dit even ontkrachten en verder houd ik mijn mond, want ik heb hier geen verstand van.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:27:37 #103
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98612044
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 03:49 schreef StefanP het volgende:

[..]

De kosten van die oorlogen zijn een druppel op een gloeiende plaat van het begrotingstekort. Heb je enig idee wat medicare, medicaid en andere linkse programma's kosten, en hoe die kosten exponentieel toenemen de komende jaren? Natuurlijk niet, want dwazen als jij laten de feiten natuurlijk niet in hun weg staan en blaten hun lachwekkende "HET IS BUSH Z'N SCHULD!" nog steeds rond.

[..]

Oh, je bedoelt sinds de democraten het congres overnamen in 2006? Goh, hoe toevallig! Om maar niet te spreken over de achterliggende reden van de recessie: de community reinvestment act, een prachtig democratisch programma om de banken te dwingen elk "slachtoffer" van het walgelijke kapitalisme een hypotheek te geven. Social engineering werkt namelijk zo goed...

:')
Kijk uit, het is de republikeinenfanaat. :')

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:52 schreef Arjan4all het volgende:
Daar ontbreekt het die rebublikeinen vaak aan: humor.
De rijken moeten rijker worden, de armen moeten armer worden.
Homoseksueel zijn moet weer strafbaar worden, interraciale relaties moeten verboden worden, de immigratie moet stop worden gezet, want het verpest "hun" land.
Het is niet eens hun land. Ze hebben het ingepikt van de indianen.
Families die al generaties lang in de VS wonen, worden nog steeds als buitenlanders gezien.
Met die logica zijn alle blanke Amerikanen ook nog steeds buitenlanders, aangezien hun voorouders naar de VS zijn geëmigreeerd.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_98612084
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Komt dat niet gewoon omdat een aantal instellingen top is (waar Canadezen en Europeanen naar toe gaan) en een aantal instellingen bagger. Je kunt dan niet gelijk zeggen dat het hele systeem top is. Ik wilde dit even ontkrachten en verder houd ik mijn mond, want ik heb hier geen verstand van.
Nee, ook de gewone ziekenhuizen in de VS zijn top. Loop bij een willekeurige dokter (dokter, tandarts, oogarts, etc.) in de VS binnen, en je krijgt gewoon een hele goede behandeling. Die mensen hebben daar lang voor gestudeerd, en geven je een prima behandeling, mits je er voor betaalt.

Mensen zonder verzekering komen er bekaaid af in de VS, maar zo lang je de pegels hebt, krijg je top zorg.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_98612134
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Kijk uit, het is de republikeinenfanaat. :')

[..]

Daar ontbreekt het die rebublikeinen vaak aan: humor.
De rijken moeten rijker worden, de armen moeten armer worden.
Homoseksueel zijn moet weer strafbaar worden, interraciale relaties moeten verboden worden, de immigratie moet stop worden gezet, want het verpest "hun" land.
Het is niet eens hun land. Ze hebben het ingepikt van de indianen.
Families die al generaties lang in de VS wonen, worden nog steeds als buitenlanders gezien.
Met die logica zijn alle blanke Amerikanen ook nog steeds buitenlanders, aangezien hun voorouders naar de VS zijn geëmigreeerd.
Is er weer een zwakzinnige door de ballotagecommissie gekomen?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:31:05 #106
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98612247
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:29 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Is er weer een zwakzinnige door de ballotagecommissie gekomen?
Want iedereen die (terecht) kritiek heeft op de rebublikeinen is zwakzinnig? :')
pi_98612744
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Want iedereen die (terecht) kritiek heeft op de rebublikeinen is zwakzinnig? :')
Ja en een islamitische communist die een hekel heeft aan bier en appeltaart.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:45:17 #108
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98612975
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:40 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Ja en een islamitische communist die een hekel heeft aan bier en appeltaart.
Ik ben een atheïst, geen communist, heb wel een hekel aan bier en houd van appeltaart.
Die post slaat dus nergens op.
pi_98613569
Je post snijdt geen hout. Als je later groot bent, dan zul je dat misschien nog eens inzien.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:07:30 #110
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98613985
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:58 schreef Lyrebird het volgende:
Je post snijdt geen hout. Als je later groot bent, dan zul je dat misschien nog eens inzien.
"Als ik later groot ben" ... wat een niveau weer zeg.
pi_98614170
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

"Als ik later groot ben" ... wat een niveau weer zeg.
Lees je eigen post nog eens door. Over niveau gesproken.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:13:29 #112
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98614213
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:12 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Lees je eigen post nog eens door. Over niveau gesproken.
De waarheid is nou eenmaal hard.
pi_98614320
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

De waarheid is nou eenmaal hard.
Ben je wel eens in de VS geweest? Heb je wel eens met 'een buitenlander' in de VS gesproken? Kom anders eens in het topic over de VS in KAA langs. Misschien dat we je daar bij kunnen spijkeren.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:17:02 #114
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98614395
Paul ^O^

Utopia ;(
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:18:25 #115
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98614467
Even wat voorbeelden van republikeinse acties:
Op straat staan met borden waarop staat "God hates fags".
Homohuwelijk verbieden.
Protesteren omdat er op een school zwarte en blanke kinderen normaal met elkaar omgaan (wat is dat nou weer voor vreemds? Boos worden omdat er géén discriminatie is?).
Protesteren omdat een meisje met haar vriendin naar het eindbal wou gaan.
Dat vind ik niet normaal.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:19:32 #116
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98614521
Tsja, relifreaks :')
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:25:17 #117
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_98614772
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 03:49 schreef StefanP het volgende:

Heb je enig idee wat medicare, medicaid en andere linkse programma's kosten, en hoe die kosten exponentieel toenemen de komende jaren? Natuurlijk niet, want dwazen als jij laten de feiten natuurlijk niet in hun weg staan en blaten hun lachwekkende "HET IS BUSH Z'N SCHULD!" nog steeds rond.
Bush' Medicare Part D. De biljoenen die dat gaat kosten de komende decennia zijn ongedekt.
"Linkse programma's". :')
Bush groupie. :')
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:28:25 #118
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98614916
Bush-hat0r. :')
Obama-lover :')

En mutatis mutandis vice versa :7
pi_98615034
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat is de Westboro Baptist Church.
Nou zijn niet alle republikeinen even gediend van homo's of het homohuwelijk maar check wel je facts.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  zondag 26 juni 2011 @ 14:58:48 #120
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_98678673
En toch geloof ik dat president Barack Obama een tweede ambtstermijn zal ingaan.
  zondag 26 juni 2011 @ 15:16:57 #121
93664 waht
Mushir
pi_98679311
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef GSbrder het volgende:
Bush-hat0r. :')
Obama-lover :')

En mutatis mutandis vice versa :7
Wie is er voor ons beter, moeten we ons afvragen.

Ik denk dat het niets uitmaakt. in ieder geval.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:31:10 #122
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_98684148
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nee, ook de gewone ziekenhuizen in de VS zijn top. Loop bij een willekeurige dokter (dokter, tandarts, oogarts, etc.) in de VS binnen, en je krijgt gewoon een hele goede behandeling. Die mensen hebben daar lang voor gestudeerd, en geven je een prima behandeling, mits je er voor betaalt.

Mensen zonder verzekering komen er bekaaid af in de VS, maar zo lang je de pegels hebt, krijg je top zorg.
OK. Zoals ik al zei heb ik er weinig verstand van. Ik vind wel dat iedereen recht moet hebben op goede zorg ook zonder pegels. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Zeeland op 26-06-2011 17:40:21 ]
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_98687515
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Onzin. Mijn schoonvader had eens last van zijn hiel/voet. De eerste arts vertelde hem dat een pees uit zijn been zou worden gebruikt om zijn hiel in orde te krijgen. Dat klonk hem als een nogal omslachtige handeling en de tweede arts liet hem weten dat er alleen een bot iets moest worden gevijld. Dat laatste is gebeurd en hij heeft er nooit meer last van gehad. Er zou dus een onnodige en te dure handeling worden verricht door die eerste arts. Niet echt het beste dus. Ik durf te wedden dat dit niet zomaar een of andere extreme uitzondering is, maar dat er meer van dat soort figuren zoals die eerste arts zijn.

Niet al te lang geleden was mijn vrouw met een project voor haar opleiding bezig en sneed zich per ongeluk in haar vinger met een X-Acto mes, zeg maar scalpel. Naar de eerste hulp dan maar. Een tijdje later kregen we de rekening; $1200+ voor 1 fucking hechting. De volgende keer doen we het wel zelf.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_98688017
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Homohuwelijk verbieden.
Protesteren omdat er op een school zwarte en blanke kinderen normaal met elkaar omgaan (wat is dat nou weer voor vreemds? Boos worden omdat er géén discriminatie is?).
Protesteren omdat een meisje met haar vriendin naar het eindbal wou gaan.
Dat vind ik niet normaal.
Er zijn ook Democraten die tegen het homohuwelijk zijn (ik noem een Obama) of die zelfs lid zijn geweest van de KKK , net zo goed dat er Republikeinen zijn die voor het homohuwelijk en tegen racisme zijn. Om deze dingen als typisch Republikeinse (of a-Democratische) acties te bestempelen gaat wel heel ver. Daarnaast zijn die borden met 'God hates fags' van de Westboro Baptist Church, waar blijkt uit dat die Republikeins zijn?

Ik ga geen van de twee partijen hier verdedigen, met beide heb ik weinig op, maar het idee dat de Republikeinen per definitie slecht zijn en de Democraten per definitie goed is niks anders dan een bewijs van gebrek aan kennis.
  zondag 26 juni 2011 @ 19:53:24 #125
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98689045
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:25 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Er zijn ook Democraten die tegen het homohuwelijk zijn (ik noem een Obama) of die zelfs lid zijn geweest van de KKK , net zo goed dat er Republikeinen zijn die voor het homohuwelijk en tegen racisme zijn. Om deze dingen als typisch Republikeinse (of a-Democratische) acties te bestempelen gaat wel heel ver. Daarnaast zijn die borden met 'God hates fags' van de Westboro Baptist Church, waar blijkt uit dat die Republikeins zijn?

Ik ga geen van de twee partijen hier verdedigen, met beide heb ik weinig op, maar het idee dat de Republikeinen per definitie slecht zijn en de Democraten per definitie goed is niks anders dan een bewijs van gebrek aan kennis.
Is Obama tegen het homohuwelijk??? :{ :{ :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')