abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2011 @ 11:48:24 #91
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_98364792
Ik moet toch wel lachen om de OP.

Alvin Greene heeft serieus gezinspeeld op een run?

Dat is toch die zo goed als geestelijk verstandelijk gehandicapte Democratische Senaatskandidaat die waarschijnlijk alleen genomineerd vanwege het open karakter van de primary waardoor ook sneaky Republikeinen met een gevoel voor humor konden stemmen?
pi_98366454
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:46 schreef StefanP het volgende:
-knip-
"minachting voor het leger?"

Dat is daar juist overgewaardeerd tot het maximale
pi_98377865
De speech van Obama (Alias Reggie Brown) aan de Republikeinen was briljant en de grapdichtheid was zo groot dat ze hem maar snel voortijdig van het podium hebben verwijderd.

Stukjes van de speech kun je nog bekijken in het filmpje geplaatst bij dit artikel zolang het nog beschikbaar is tenminste. Ook ik kan niet alles perfect vertalen of mis de achtergrond om het helemaal te plaatsen, maar ik heb een paar quotes hieronder neergeschreven:

http://www.telegraaf.nl/b(...)eestje__.html?p=18,2

“It’s great to be back in New Orleans, is it hot outside or is it Al Gore?”

“I thank the Chairman of the National Republican Committee for all that you do”. “What is it exactly that you do?”

“That name sounds a bit “fishy”. Can someone call Donald Trump and verify birth certificate ?”

“I love vacations, [...] we took a relaxing vacation in the state of my birth Hawaii”. “Or as the Tea Party still calls it “Kenya””

“The state of our Union is not good. Unemployment is quickly rising, people are being forced from their homes”. “I feel their pain as in 2 years that could be me”.

“The truth is that we need to build tunnels and bridges”. “In that way people have something to live under”

Dan wordt de stemming unrustig als “Obama” de champagne aanroert......

“You are all looking for someone to challenge me in 2012, so how is that going for you ?”

“Mitt Romney, he might make a great president with his first lady, his second lady, his third lady...”

“Donald Trump, he decided to run independently”. “But the only thing running independent from Donald is his hair”

Er zitten nog veel meer grappen bij, geweldig gedaan want ik hou van dit soort humor. Helaas voortijdig afgebroken. Ik hoop dat ie een keertje naar Nederland komt om deze Obama act te doen.
  zondag 19 juni 2011 @ 22:19:46 #94
344562 Oda_Nobunaga
haters gonna hate
pi_98390195
Ik zie het over een jaar wel gebeuren dat Romney de Republikeinse kandidaat is, met T-Paw als vice-candidate. Aangezien Pawlenty het nogal in z'n broek deed tegenover Romney bij de debatten laatst, lijkt het wel of hij vooral aan zijn goede kant wil blijven.

Ron Paul maakt geen kans omdat hij niet echt bij de establishment hoort.
I'm sorry Kyru - But this burrito is-a too derricious!
  maandag 20 juni 2011 @ 04:14:59 #95
20758 Stringer
You have a nice day
pi_98400284
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:52 schreef Arjan4all het volgende:
De speech van Obama (Alias Reggie Brown) aan de Republikeinen was briljant en de grapdichtheid was zo groot dat ze hem maar snel voortijdig van het podium hebben verwijderd.

Stukjes van de speech kun je nog bekijken in het filmpje geplaatst bij dit artikel zolang het nog beschikbaar is tenminste. Ook ik kan niet alles perfect vertalen of mis de achtergrond om het helemaal te plaatsen, maar ik heb een paar quotes hieronder neergeschreven:

http://www.telegraaf.nl/b(...)eestje__.html?p=18,2

“It’s great to be back in New Orleans, is it hot outside or is it Al Gore?”

“I thank the Chairman of the National Republican Committee for all that you do”. “What is it exactly that you do?”

“That name sounds a bit “fishy”. Can someone call Donald Trump and verify birth certificate ?”

“I love vacations, [...] we took a relaxing vacation in the state of my birth Hawaii”. “Or as the Tea Party still calls it “Kenya””

“The state of our Union is not good. Unemployment is quickly rising, people are being forced from their homes”. “I feel their pain as in 2 years that could be me”.

“The truth is that we need to build tunnels and bridges”. “In that way people have something to live under”

Dan wordt de stemming unrustig als “Obama” de champagne aanroert......

“You are all looking for someone to challenge me in 2012, so how is that going for you ?”

“Mitt Romney, he might make a great president with his first lady, his second lady, his third lady...”

“Donald Trump, he decided to run independently”. “But the only thing running independent from Donald is his hair”

Er zitten nog veel meer grappen bij, geweldig gedaan want ik hou van dit soort humor. Helaas voortijdig afgebroken. Ik hoop dat ie een keertje naar Nederland komt om deze Obama act te doen.
Nice, de volledige act is iets minder geslaagd imo, oa de plaatjes. Maar wel entertaining..

[ Bericht 1% gewijzigd door Stringer op 20-06-2011 04:53:35 ]
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  vrijdag 24 juni 2011 @ 03:49:15 #96
46960 StefanP
polemicist
pi_98592317
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 05:37 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

:')

De schulden zijn nog nooit zo hoog geweest, omdat de vorige presidenten, en dan bedoel ik vooral Bush Jr., het nodig vonden miljarden te besteden aan oorlogen.
Het is echt het toppunt van domheid om Obama daar de schuld van te geven.
Obama de schuld geven van de economische crisis. :')
De kosten van die oorlogen zijn een druppel op een gloeiende plaat van het begrotingstekort. Heb je enig idee wat medicare, medicaid en andere linkse programma's kosten, en hoe die kosten exponentieel toenemen de komende jaren? Natuurlijk niet, want dwazen als jij laten de feiten natuurlijk niet in hun weg staan en blaten hun lachwekkende "HET IS BUSH Z'N SCHULD!" nog steeds rond.

quote:
De economische crisis was al duidelijk bezig in 2008 (in de VS zelfs als in 2007), en Obama werd pas president in 2009.
Heeft hij soms magische krachten? :')
Oh, je bedoelt sinds de democraten het congres overnamen in 2006? Goh, hoe toevallig! Om maar niet te spreken over de achterliggende reden van de recessie: de community reinvestment act, een prachtig democratisch programma om de banken te dwingen elk "slachtoffer" van het walgelijke kapitalisme een hypotheek te geven. Social engineering werkt namelijk zo goed...

[ Bericht 3% gewijzigd door StefanP op 24-06-2011 04:02:43 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 24 juni 2011 @ 03:51:53 #97
46960 StefanP
polemicist
pi_98592332
quote:
9s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Voor je het weet krijgt die jongen een hartaanval.
Dat is het enige soort reply waar jouw soort tot in staat is. Topic op topic. Lachwekkende persoonlijke aanvallen en pogingen om je tegenstander zwart te maken, in de marge te plaatsen, e.d.

Wanneer het op feiten en debatteren aankomt, heb je geen poot om op te staan.

Zielepietjes.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_98595642
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 03:51 schreef StefanP het volgende:

[..]

Dat is het enige soort reply waar jouw soort tot in staat is. Topic op topic. Lachwekkende persoonlijke aanvallen en pogingen om je tegenstander zwart te maken, in de marge te plaatsen, e.d.

Wanneer het op feiten en debatteren aankomt, heb je geen poot om op te staan.

Zielepietjes.
Gelukkig maak je jezelf helemaal niet schuldig aan dergelijke praktijken :')

Ik zal even uit de bijbel citeren, wat je toch zal moeten aanspreken:

Mattheus 7:

1 Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.
2 Want met welk oordeel gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden; en met welke mate gij meet, zal u wedergemeten worden.
3 En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet?
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:25:26 #99
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_98597942
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 03:49 schreef StefanP het volgende:

De kosten van die oorlogen zijn een druppel op een gloeiende plaat van het begrotingstekort. Heb je enig idee wat medicare, medicaid en andere linkse programma's kosten, en hoe die kosten exponentieel toenemen de komende jaren? Natuurlijk niet, want dwazen als jij laten de feiten natuurlijk niet in hun weg staan en blaten hun lachwekkende "HET IS BUSH Z'N SCHULD!" nog steeds rond.
Daarom moest er een nieuw zorgsysteem komen, want de oude was niet te betalen. Het slechtste systeem in de Westerse wereld, hoogste kosten en meeste onverzekerden.

Dankzij Bush wordt er veel minder belasting geheven. Als ze de tax cuts zouden weghalen zou het probleem een stuk minder erg worden.

Het grootste probleem is dat er een cultuur is in Amerika dat belastingen altijd verlaagd moeten worden, maar dat er geen vermindering van uitgaven tegenover staat. Het is pure populisme. Obama is vrij extreem in het verhogen van de staatsschuld door de bail-outs en stimulus packages. Het is maar de vraag of dat effect zal hebben. Naast Obama waren het vooral Republikeinen die de staatsschuld hebben doen oplopen.
pi_98606804
Denk je niet dat het laten verlopen van de tax cuts had geleid tot een enorme belastingverhoging, waardoor de economie nog harder was gaan sputteren?

Overigens zou ook ik dat liever zien dan het enorme overheidstekort (43 cent van ieder dollar die wordt uitgegeven) dat de VS nu hebben. Beter dat mensen het meteen in hun portomonee voelen - dan stemmen ze ook navenant.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_98606920
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:25 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Daarom moest er een nieuw zorgsysteem komen, want de oude was niet te betalen. Het slechtste systeem in de Westerse wereld, hoogste kosten en meeste onverzekerden.
Neen. Het "oude systeem" was zeker niet het slechtste. Als dat zo zou geweest zijn, dan zouden er geen hordes Canadezen en Europeanen naar de VS komen om daar naar ziekenhuizen te gaan. De Amerikaanse zorg is juist erg goed. Peperduur, dat wel, maar wel goed.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:15:02 #102
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_98608525
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Neen. Het "oude systeem" was zeker niet het slechtste. Als dat zo zou geweest zijn, dan zouden er geen hordes Canadezen en Europeanen naar de VS komen om daar naar ziekenhuizen te gaan. De Amerikaanse zorg is juist erg goed. Peperduur, dat wel, maar wel goed.
Komt dat niet gewoon omdat een aantal instellingen top is (waar Canadezen en Europeanen naar toe gaan) en een aantal instellingen bagger. Je kunt dan niet gelijk zeggen dat het hele systeem top is. Ik wilde dit even ontkrachten en verder houd ik mijn mond, want ik heb hier geen verstand van.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:27:37 #103
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98612044
quote:

[..]

[..]

Oh, je bedoelt sinds de democraten het congres overnamen in 2006? Goh, hoe toevallig! Om maar niet te spreken over de achterliggende reden van de recessie: de community reinvestment act, een prachtig democratisch programma om de banken te dwingen elk "slachtoffer" van het walgelijke kapitalisme een hypotheek te geven. Social engineering werkt namelijk zo goed...

Kijk uit, het is de republikeinenfanaat. :')

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:52 schreef Arjan4all het volgende:
Daar ontbreekt het die rebublikeinen vaak aan: humor.
De rijken moeten rijker worden, de armen moeten armer worden.
Homoseksueel zijn moet weer strafbaar worden, interraciale relaties moeten verboden worden, de immigratie moet stop worden gezet, want het verpest "hun" land.
Het is niet eens hun land. Ze hebben het ingepikt van de indianen.
Families die al generaties lang in de VS wonen, worden nog steeds als buitenlanders gezien.
Met die logica zijn alle blanke Amerikanen ook nog steeds buitenlanders, aangezien hun voorouders naar de VS zijn geëmigreeerd.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_98612084
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Komt dat niet gewoon omdat een aantal instellingen top is (waar Canadezen en Europeanen naar toe gaan) en een aantal instellingen bagger. Je kunt dan niet gelijk zeggen dat het hele systeem top is. Ik wilde dit even ontkrachten en verder houd ik mijn mond, want ik heb hier geen verstand van.
Nee, ook de gewone ziekenhuizen in de VS zijn top. Loop bij een willekeurige dokter (dokter, tandarts, oogarts, etc.) in de VS binnen, en je krijgt gewoon een hele goede behandeling. Die mensen hebben daar lang voor gestudeerd, en geven je een prima behandeling, mits je er voor betaalt.

Mensen zonder verzekering komen er bekaaid af in de VS, maar zo lang je de pegels hebt, krijg je top zorg.
pi_98612134
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Kijk uit, het is de republikeinenfanaat. :')

[..]

Daar ontbreekt het die rebublikeinen vaak aan: humor.
De rijken moeten rijker worden, de armen moeten armer worden.
Homoseksueel zijn moet weer strafbaar worden, interraciale relaties moeten verboden worden, de immigratie moet stop worden gezet, want het verpest "hun" land.
Het is niet eens hun land. Ze hebben het ingepikt van de indianen.
Families die al generaties lang in de VS wonen, worden nog steeds als buitenlanders gezien.
Met die logica zijn alle blanke Amerikanen ook nog steeds buitenlanders, aangezien hun voorouders naar de VS zijn geëmigreeerd.
Is er weer een zwakzinnige door de ballotagecommissie gekomen?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:31:05 #106
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98612247
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:29 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Is er weer een zwakzinnige door de ballotagecommissie gekomen?
Want iedereen die (terecht) kritiek heeft op de rebublikeinen is zwakzinnig? :')
pi_98612744
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Want iedereen die (terecht) kritiek heeft op de rebublikeinen is zwakzinnig? :')
Ja en een islamitische communist die een hekel heeft aan bier en appeltaart.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:45:17 #108
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98612975
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:40 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Ja en een islamitische communist die een hekel heeft aan bier en appeltaart.
Ik ben een atheïst, geen communist, heb wel een hekel aan bier en houd van appeltaart.
Die post slaat dus nergens op.
pi_98613569
Je post snijdt geen hout. Als je later groot bent, dan zul je dat misschien nog eens inzien.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:07:30 #110
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98613985
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:58 schreef Lyrebird het volgende:
Je post snijdt geen hout. Als je later groot bent, dan zul je dat misschien nog eens inzien.
"Als ik later groot ben" ... wat een niveau weer zeg.
pi_98614170
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

"Als ik later groot ben" ... wat een niveau weer zeg.
Lees je eigen post nog eens door. Over niveau gesproken.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:13:29 #112
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98614213
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:12 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Lees je eigen post nog eens door. Over niveau gesproken.
De waarheid is nou eenmaal hard.
pi_98614320
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

De waarheid is nou eenmaal hard.
Ben je wel eens in de VS geweest? Heb je wel eens met 'een buitenlander' in de VS gesproken? Kom anders eens in het topic over de VS in KAA langs. Misschien dat we je daar bij kunnen spijkeren.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:17:02 #114
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98614395
Paul ^O^

Utopia ;(
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:18:25 #115
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98614467
Even wat voorbeelden van republikeinse acties:
Op straat staan met borden waarop staat "God hates fags".
Homohuwelijk verbieden.
Protesteren omdat er op een school zwarte en blanke kinderen normaal met elkaar omgaan (wat is dat nou weer voor vreemds? Boos worden omdat er géén discriminatie is?).
Protesteren omdat een meisje met haar vriendin naar het eindbal wou gaan.
Dat vind ik niet normaal.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:19:32 #116
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98614521
Tsja, relifreaks :')
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:25:17 #117
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_98614772
quote:

Heb je enig idee wat medicare, medicaid en andere linkse programma's kosten, en hoe die kosten exponentieel toenemen de komende jaren? Natuurlijk niet, want dwazen als jij laten de feiten natuurlijk niet in hun weg staan en blaten hun lachwekkende "HET IS BUSH Z'N SCHULD!" nog steeds rond.
Bush' Medicare Part D. De biljoenen die dat gaat kosten de komende decennia zijn ongedekt.
"Linkse programma's". :')
Bush groupie. :')
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:28:25 #118
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98614916
Bush-hat0r. :')
Obama-lover :')

En mutatis mutandis vice versa :7
pi_98615034
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Even wat voorbeelden van republikeinse acties:
Op straat staan met borden waarop staat "God hates fags".
Dat is de Westboro Baptist Church.
Nou zijn niet alle republikeinen even gediend van homo's of het homohuwelijk maar check wel je facts.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  zondag 26 juni 2011 @ 14:58:48 #120
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_98678673
En toch geloof ik dat president Barack Obama een tweede ambtstermijn zal ingaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')