abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juni 2011 @ 15:16:57 #121
93664 waht
Mushir
pi_98679311
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef GSbrder het volgende:
Bush-hat0r. :')
Obama-lover :')

En mutatis mutandis vice versa :7
Wie is er voor ons beter, moeten we ons afvragen.

Ik denk dat het niets uitmaakt. in ieder geval.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:31:10 #122
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_98684148
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nee, ook de gewone ziekenhuizen in de VS zijn top. Loop bij een willekeurige dokter (dokter, tandarts, oogarts, etc.) in de VS binnen, en je krijgt gewoon een hele goede behandeling. Die mensen hebben daar lang voor gestudeerd, en geven je een prima behandeling, mits je er voor betaalt.

Mensen zonder verzekering komen er bekaaid af in de VS, maar zo lang je de pegels hebt, krijg je top zorg.
OK. Zoals ik al zei heb ik er weinig verstand van. Ik vind wel dat iedereen recht moet hebben op goede zorg ook zonder pegels. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Zeeland op 26-06-2011 17:40:21 ]
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_98687515
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nee, ook de gewone ziekenhuizen in de VS zijn top. Loop bij een willekeurige dokter (dokter, tandarts, oogarts, etc.) in de VS binnen, en je krijgt gewoon een hele goede behandeling. Die mensen hebben daar lang voor gestudeerd, en geven je een prima behandeling, mits je er voor betaalt.

Mensen zonder verzekering komen er bekaaid af in de VS, maar zo lang je de pegels hebt, krijg je top zorg.
Onzin. Mijn schoonvader had eens last van zijn hiel/voet. De eerste arts vertelde hem dat een pees uit zijn been zou worden gebruikt om zijn hiel in orde te krijgen. Dat klonk hem als een nogal omslachtige handeling en de tweede arts liet hem weten dat er alleen een bot iets moest worden gevijld. Dat laatste is gebeurd en hij heeft er nooit meer last van gehad. Er zou dus een onnodige en te dure handeling worden verricht door die eerste arts. Niet echt het beste dus. Ik durf te wedden dat dit niet zomaar een of andere extreme uitzondering is, maar dat er meer van dat soort figuren zoals die eerste arts zijn.

Niet al te lang geleden was mijn vrouw met een project voor haar opleiding bezig en sneed zich per ongeluk in haar vinger met een X-Acto mes, zeg maar scalpel. Naar de eerste hulp dan maar. Een tijdje later kregen we de rekening; $1200+ voor 1 fucking hechting. De volgende keer doen we het wel zelf.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_98688017
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Even wat voorbeelden van republikeinse acties:
Op straat staan met borden waarop staat "God hates fags".
Homohuwelijk verbieden.
Protesteren omdat er op een school zwarte en blanke kinderen normaal met elkaar omgaan (wat is dat nou weer voor vreemds? Boos worden omdat er géén discriminatie is?).
Protesteren omdat een meisje met haar vriendin naar het eindbal wou gaan.
Dat vind ik niet normaal.
Er zijn ook Democraten die tegen het homohuwelijk zijn (ik noem een Obama) of die zelfs lid zijn geweest van de KKK , net zo goed dat er Republikeinen zijn die voor het homohuwelijk en tegen racisme zijn. Om deze dingen als typisch Republikeinse (of a-Democratische) acties te bestempelen gaat wel heel ver. Daarnaast zijn die borden met 'God hates fags' van de Westboro Baptist Church, waar blijkt uit dat die Republikeins zijn?

Ik ga geen van de twee partijen hier verdedigen, met beide heb ik weinig op, maar het idee dat de Republikeinen per definitie slecht zijn en de Democraten per definitie goed is niks anders dan een bewijs van gebrek aan kennis.
  zondag 26 juni 2011 @ 19:53:24 #125
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98689045
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:25 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Er zijn ook Democraten die tegen het homohuwelijk zijn (ik noem een Obama) of die zelfs lid zijn geweest van de KKK , net zo goed dat er Republikeinen zijn die voor het homohuwelijk en tegen racisme zijn. Om deze dingen als typisch Republikeinse (of a-Democratische) acties te bestempelen gaat wel heel ver. Daarnaast zijn die borden met 'God hates fags' van de Westboro Baptist Church, waar blijkt uit dat die Republikeins zijn?

Ik ga geen van de twee partijen hier verdedigen, met beide heb ik weinig op, maar het idee dat de Republikeinen per definitie slecht zijn en de Democraten per definitie goed is niks anders dan een bewijs van gebrek aan kennis.
Is Obama tegen het homohuwelijk??? :{ :{ :{
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_98692723
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:53 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Is Obama tegen het homohuwelijk??? :{ :{ :{
Hij ziet het huwelijk als iets tussen een man en een vrouw, voor homo's is er partnerregistratie:
Of dacht je werkelijk dat Democraten er per definitie voor zijn en Republikeinen er per definitie tegen? De wereld is niet zo zwart-wit en ook de politiek in de VS niet.
  zondag 26 juni 2011 @ 21:24:53 #127
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98693565
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hij ziet het huwelijk als iets tussen een man en een vrouw, voor homo's is er partnerregistratie:
Of dacht je werkelijk dat Democraten er per definitie voor zijn en Republikeinen er per definitie tegen? De wereld is niet zo zwart-wit en ook de politiek in de VS niet.
Ik wist wel dat niet alle democraten voor het homohuwelijk waren, maar ik had wel verwacht dat Obama een voorstander zou zijn.
Dan hoeft hij van mij niet te worden herkozen.
Dan liever een democraat die voorstander van het homohuwelijk is.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_98695339
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Even wat voorbeelden van republikeinse acties:
Op straat staan met borden waarop staat "God hates fags".

Je hebt het over de Phelps? Hoe kom je erbij dat de meest gehate familie van de VS die niets anders doen dan Amerika afzeiken Republikeinen zijn?
quote:
Homohuwelijk verbieden.
Die heb je bij beide partijen, zoals al is gezegd
quote:
Protesteren omdat er op een school zwarte en blanke kinderen normaal met elkaar omgaan (wat is dat nou weer voor vreemds? Boos worden omdat er géén discriminatie is?).
Bron? Hoe weet je dat het Republikeinen waren? Je weet dat de Republikeinse partij die van Lincoln was he, en de Democraten die van de KKK?
quote:
Protesteren omdat een meisje met haar vriendin naar het eindbal wou gaan.
Dat vind ik niet normaal.

Ook daar moet ik weer vragen waarom je ervan uitgaat dat dat Republikeinen waren.

Je weet volgens mij totaal niet waar je het over hebt, maar baseert je onzin gewoon op je onderbuikgevoelens. Hoe ben jij dan beter dan racisten en homofoben?
pi_98695737
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik wist wel dat niet alle democraten voor het homohuwelijk waren, maar ik had wel verwacht dat Obama een voorstander zou zijn.
Dan hoeft hij van mij niet te worden herkozen.
Dan liever een democraat die voorstander van het homohuwelijk is.
Een van de redenen dat het homohuwelijk verboden werd in California in 2008 was dat het overgrote deel van de Afro-Amerikanen en andere minderheden die op Obama kwamen stemmen, toen ook vóór het verbod kozen. Allemaal democraten die tegen het homohuwelijk waren dus.

Misschien associeer jij anti-homohuwelijk met conservatieve witte republikeinen, maar een hoop democratische kiezers, zeker uit de afro- en latijns-amerikaanse gemeenschappen zijn gemiddeld veel minder tolerant naar homosexualiteit dan blanken.
  zondag 26 juni 2011 @ 22:27:15 #130
14149 MadScientist
i was there
pi_98696962
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:58 schreef apple_pie het volgende:

Bron? Hoe weet je dat het Republikeinen waren? Je weet dat de Republikeinse partij die van Lincoln was he, en de Democraten die van de KKK?
Dat is historisch nogal krom, om de partijen van destijds met die van nu te vergelijken.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_98697022
Links-rechts worstelingen met een Amerikaans randje *O*
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 26 juni 2011 @ 22:49:17 #132
311657 ikbengeentrol
nee, echt niet
pi_98698000
quote:
Een van de redenen dat het homohuwelijk verboden werd in California in 2008 was dat het overgrote deel van de Afro-Amerikanen en andere minderheden die op Obama kwamen stemmen, toen ook vóór het verbod kozen. Allemaal democraten die tegen het homohuwelijk waren dus.
De belangrijkste reden was natuurlijk gewoon dat de Mormonen miljoenen hebben gespendeerd aan reclamecampagnes.
waar een wil is is een weg
pi_98698945
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:45 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik ben een atheïst, geen communist, heb wel een hekel aan bier en houd van appeltaart.
Die post slaat dus nergens op.
Ok ik zal de volgende keer er wel bij zetten dat het sarcastisch bedoelt was
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_98707012
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:49 schreef ikbengeentrol het volgende:

[..]

De belangrijkste reden was natuurlijk gewoon dat de Mormonen miljoenen hebben gespendeerd aan reclamecampagnes.
Heb je daar een bewijs voor?

Apple_pie zit volgens mij dichter bij de waarheid. Ook in mijn Amerikaanse vriendenkring waren het met name 1e en 2e generatie immigranten die tegen het homohuwelijk waren, en bijna al mijn vrienden stemmen Democraat.

Obama een beetje kennende is hij voor het homohuwelijk, maar het zou electorale zelfmoord zijn om dat te zeggen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_99194378
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 03:48 schreef Lyrebird het volgende:

Obama een beetje kennende is hij voor het homohuwelijk, maar het zou electorale zelfmoord zijn om dat te zeggen.
Ik las op ccn.com wat over Gary Johnson, een republikeinse presidentskandidaat en oud gouverneur van New Mexico. Het grappige is dat hij op sommige vlakken progressiever is dan Obama zich zelf voordoet.

Hij is vóór het homohuwelijk, vóór het legaliseren van marijuana, vóór het recht op abortus en voor het legaliseren van poker (daar ging het artikel op CNN.com over). Verder noemt 'ie netneutraliteit als een van z'n speerpunten op de website, en heeft ie de Mount Everest beklommen.

De kans dat hij de tegenkandidaat wordt is natuurlijk minimaal, want het gaat volledig in tegen de koers die de republikeinen nu varen. http://www.garyjohnson2012.com

[ Bericht 10% gewijzigd door _dirkjan_ op 08-07-2011 12:45:36 ]
pi_99198470
Ben ik dom als ik zeg dat een Indy misschien wel kans maakt?
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 juli 2011 @ 16:07:57 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99204579
Ik denk dat Obama 'gewoon' de acht jaar mag volmaken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99220174
Lees net een artikel over Obama en het Amerikaanse schulden plafond, 1 groot fiasco als je het mij vraagt:

http://t.co/hAbuIip
pi_99234228
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:21 schreef thmascrown het volgende:
Lees net een artikel over Obama en het Amerikaanse schulden plafond, 1 groot fiasco als je het mij vraagt:

http://t.co/hAbuIip
Wat een uitermate vreemd stuk. IMHO snapt de auteur er maar heel weinig van, alsof de oplossing alleen maar in het verhogen van belastingen ligt. Uit het artikel:

quote:
Maar Amerika lost zijn schuldencrisis eenvoudig op: het betaald simpelweg gewoon niet. De Republikeinse partij heeft in het congres zonder blikken of blozen verklaard dat het de Amerikaanse overheid toestaat failliet te gaan, in plaats van akkoord te gaan met het verhogen van belastingen. Zelfs als de belastingen volledig worden verhoogd op kapitaalkrachtige en onpopulaire doelen als oliemaatschappijen en hedge fondsen. Hoewel de Democraten nog steeds in het Witte Huis zitten en een meerderheid in de Senaat bezitten, zijn ze niet bereid om toe te geven aan de wat zij zien als Republikeinse chantage. Ook zij overwegen een failliet.
Zelfs al zouden de Republikeinen belastingen verhogen voor "kapitaalkrachtige en onpopulaire doelen als oliemaatschappijen en hedge fondsen" (over een fascistische beslissing gesproken...), dan nog ben je er niet. De Amerikaanse overheid geeft per dag meer dan 10 miljard dollar uit, en van iedere dollar die ze uitgeeft, is 43 cent geleend. Met belastingverhogingen kom je daar niet uit.

De oplossingen moeten toch echt gezocht worden in een efficientere overheid. Eerst Bush, en nu Obama hebben de subsidiekraan volledig opengedraaid, zonder dat het een gezond effect heeft op de economie of op de Amerikaanse maatschappij. Er worden vermogens uitgegeven aan onderwijs, terwijl het gros van de Amerikaanse kinderen niet kan lezen, rekenen en schrijven. Fannie Mae en Freddie Mac liggen nog steeds aan het overheidsinfuus, en met hun miljardenschuld hangen zij als een pikzwarte wolk boven de Amerikaanse economie.

De Amerikaanse overheid doet er goed aan om te stoppen met het verspillen van belastinggeld, dat onder opper-Keynsiaan Obama een nationale hobby is geworden. Shovel ready projects, my ass.

Pas als er serieus gesneden gaat worden, kunnen we eens gaan denken of een belastingverhoging zin heeft.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_99237075
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:17 schreef Dutchnative het volgende:
Ben ik dom als ik zeg dat een Indy misschien wel kans maakt?
Niet dom, wel onjuist.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:43:56 #141
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_99237169
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 06:59 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Wat een uitermate vreemd stuk. IMHO snapt de auteur er maar heel weinig van, alsof de oplossing alleen maar in het verhogen van belastingen ligt. Uit het artikel:

[..]

Zelfs al zouden de Republikeinen belastingen verhogen voor "kapitaalkrachtige en onpopulaire doelen als oliemaatschappijen en hedge fondsen" (over een fascistische beslissing gesproken...), dan nog ben je er niet. De Amerikaanse overheid geeft per dag meer dan 10 miljard dollar uit, en van iedere dollar die ze uitgeeft, is 43 cent geleend. Met belastingverhogingen kom je daar niet uit.

De oplossingen moeten toch echt gezocht worden in een efficientere overheid. Eerst Bush, en nu Obama hebben de subsidiekraan volledig opengedraaid, zonder dat het een gezond effect heeft op de economie of op de Amerikaanse maatschappij. Er worden vermogens uitgegeven aan onderwijs, terwijl het gros van de Amerikaanse kinderen niet kan lezen, rekenen en schrijven. Fannie Mae en Freddie Mac liggen nog steeds aan het overheidsinfuus, en met hun miljardenschuld hangen zij als een pikzwarte wolk boven de Amerikaanse economie.

De Amerikaanse overheid doet er goed aan om te stoppen met het verspillen van belastinggeld, dat onder opper-Keynsiaan Obama een nationale hobby is geworden. Shovel ready projects, my ass.

Pas als er serieus gesneden gaat worden, kunnen we eens gaan denken of een belastingverhoging zin heeft.
Hey, StefanP is terug in nieuwe vorm.
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
pi_99237659
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 06:59 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik ben enorm tegenstander van een grote overheid en hoge belastingen. Maar is het in de situatie van de VS niet eerder een verhaal van "en - en"? De taxcuts van Bush vormen een flinke aanslag op de begroting immers.
pi_99237920
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:01 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik ben enorm tegenstander van een grote overheid en hoge belastingen. Maar is het in de situatie van de VS niet eerder een verhaal van "en - en"? De taxcuts van Bush vormen een flinke aanslag op de begroting immers.
Dat klopt.

Je kunt je wel afvragen wat er nog van de Amerikaanse economie overblijft, bij een verhoging van de tax rates. Bedenk wel dat het afschaffen van de tax cuts tot een dramatische belastingverhoging leidt.

Maar wat mij betreft worden die tax cuts vanaf vandaag afgeschaft, als daar tegenover een net zo grote hap uit de federale overheid wordt gesneden. Schaf bijvoorbeeld het department of education, dept. of energy, dept. of agriculture en dept. of commerce af. Daar heeft de federale overheid niets te zoeken.
pi_99237948
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:43 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

En zoals StefanP zou zeggen: "Is dat alles wat je hier tegen in kunt brengen?"
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:27:07 #145
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_99244069
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:43 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Wat een dom geblaat.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_99249460
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:10 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dat klopt.

Je kunt je wel afvragen wat er nog van de Amerikaanse economie overblijft, bij een verhoging van de tax rates. Bedenk wel dat het afschaffen van de tax cuts tot een dramatische belastingverhoging leidt.

Maar wat mij betreft worden die tax cuts vanaf vandaag afgeschaft, als daar tegenover een net zo grote hap uit de federale overheid wordt gesneden. Schaf bijvoorbeeld het department of education, dept. of energy, dept. of agriculture en dept. of commerce af. Daar heeft de federale overheid niets te zoeken.
Wat doet een department dan? :@
Je kan toch moeilijk tegen de scholen zeggen 'Tabee jongens, we moeten bezuinigen'
-Linkse Boomknuffelaar
pi_99268625
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:15 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Wat doet een department dan? :@
Je kan toch moeilijk tegen de scholen zeggen 'Tabee jongens, we moeten bezuinigen'
Waarom niet? Het Dep. of Education in haar huidige vorm bestaat pas sinds 1979, en niemand kan me overtuigen dat er sindsdien beter gepresteerd wordt op scholen. Laat scholing aan de staten over.

Meer geld uitgeven aan iets, is niet altijd de oplossing, vooral niet als de verkeerde maatregelen worden getroffen.

En bijvoorbeeld het Dep. of Agriculture zit er alleen om vette cheques voor grote bedrijven als Monsanto en Cargill te schrijven, en om mensen op food stamps te houden (afzetmarkt voor grote bedrijven). Afschaffen die hap.
pi_99270428
Ik ben zelf links, maar ik heb de Obama-verering (en daarvoor de Clinton-verering) van de media en de linkse Europeanen nooit gesnapt. Waarschijnlijk is die verering een gevolg van een projectie van de Europees links/rechts denken op de Amerikaanse politiek. Men ziet de Republikeinen als semi-fascistische religieuze gekken, en Democraten als een soort D'66.
Maar in werkelijkheid overlappen de partijen elkaar voor een groot deel.
Hierdoor krijg je dus die naieviteiten zoals hierboven, waarbij een user bijvoorbeeld denkt dat Obama voor het homohuwelijk is :')
Let's face it: als je een sociaal progressief, genuanceerd denkend mens bent moet je niet bij Obama wezen.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_99275490
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 08:59 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Waarom niet? Het Dep. of Education in haar huidige vorm bestaat pas sinds 1979, en niemand kan me overtuigen dat er sindsdien beter gepresteerd wordt op scholen. Laat scholing aan de staten over.

Meer geld uitgeven aan iets, is niet altijd de oplossing, vooral niet als de verkeerde maatregelen worden getroffen.

En bijvoorbeeld het Dep. of Agriculture zit er alleen om vette cheques voor grote bedrijven als Monsanto en Cargill te schrijven, en om mensen op food stamps te houden (afzetmarkt voor grote bedrijven). Afschaffen die hap.
O, In handen van de staten leggen, ik dacht uit handen van de overheid :P
-Linkse Boomknuffelaar
  woensdag 13 juli 2011 @ 04:06:18 #150
46960 StefanP
polemicist
pi_99399901
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:25 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Daarom moest er een nieuw zorgsysteem komen, want de oude was niet te betalen. Het slechtste systeem in de Westerse wereld, hoogste kosten en meeste onverzekerden.
Durf je nu echt te beweren dat Obamacare geld oplevert?

_O-

quote:
Dankzij Bush wordt er veel minder belasting geheven. Als ze de tax cuts zouden weghalen zou het probleem een stuk minder erg worden.
Prototypisch links dogmatisme: "nog meer belastingen en regeltjes lossen alles op."

Al belast je iedereen in de VS die meer dan 100K verdient met 100%, dan is dat nog niet eens genoeg om de begroting van één jaar te bekostigen.

Het probleem is niet dat de belastingen te laag zijn, het probleem is dat de uitgaven te hoog zijn. En daar kun je alle linkse programma's en de achterlijke "nation-building" voor die zandapen voor bedanken... met de nadruk op alle linkse programma's, die de komende decennia exponentieel stijgen.

quote:
[ afbeelding ]

Het grootste probleem is dat er een cultuur is in Amerika dat belastingen altijd verlaagd moeten worden, maar dat er geen vermindering van uitgaven tegenover staat. Het is pure populisme. Obama is vrij extreem in het verhogen van de staatsschuld door de bail-outs en stimulus packages. Het is maar de vraag of dat effect zal hebben. Naast Obama waren het vooral Republikeinen die de staatsschuld hebben doen oplopen.
Obama's schulden zijn hoger dan die van elke voorgaande president bij elkaar opgeteld. Het is een gevaarlijke, racistische idioot die nog niet capabel is om een lemonade stand te hebben, die met de typische linkse idiote ideeen van meer belasting, meer regels en meer bureaucratie het land naar de kloten helpt precies zoals dat gegaan is in elk ander land waar die Marxistische onzin geprobeerd is.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')