Haai

Lang geleden dat ik hier ben geweest zie ik

Het verbouwen is nog steeds in volle gang. Ik had toen ik begon gehoopt nu ongeveer wel over te zijn maar dat was natuurlijk veel te optimistisch!
Wat is er intussen allemaal gebeurd:
* De keukenvloer, vloer van het halletje en vloer van de wc zijn betegeld
* de nieuwe keuken zit er in (moet alleen nog afgekit worden)
* de muren van de keuken en het halletje zijn tot 170 cm betegeld en de wc tot bovenin. Boven de 170 cm zit stucwerk.
* al het stucwerk door het hele huis is eindelijk klaar (vorige week laatste dingen laten repareren)
* de nieuwe badkamer is betegeld en het bad staat. Meubels moeten er nog wel in en alles moet nog gekit worden. Badkamer is overigens heel lelijk betegeld... Die vent mag echt nooit meer in de buurt van m'n huis komen!
* boven heb ik vaste wc in de oude badkamer
ik heb afgelopen weken heel veel ellende gehad. Aannemer zou 25 september klaar zijn en is afgelopen week na diverse boze mails en brieven toch nog wat zaken af komen maken. Ik heb een andere stucadoor en tegelzetter moeten zoeken omdat ik m'n aannemer niet meer vertrouwde. De badkamer is nog steeds niet af omdat de verkeerde kleur meubels en radiator geleverd waren.
Mijn aannemer had de stucadoor z'n gang laten gaan terwijl er nog plinten op diverse plaatsen zaten en de trapleuning er nog zat. Hier was dus vrolijk omheen (en voornamelijk overheen) gestuct waardoor dat later weer verwijderd moest worden en het stucwerk gerepareerd moest worden. Dit is afgelopen week gebeurd dus het vuil is nu eindelijk uit m'n huis.
Wat er nu nog moet gebeuren:
* PVC vloer leggen in de woonkamer (komen ze maandag en dinsdag doen)
* Laminaatvloer leggen op de eerste verdieping
* Trap bekleden met vloerbedekking (laat ik pas op het einde doen)
* Beneden bij alle deuren en boven bij een aantal deuren nieuwe architraven en neuten (zoek hier nog steeds een timmerman voor gezien gezeik met de aannemer)
* Plinten moeten er overal nog op (maar kan pas als ik meer weet over architraven en neuten)
* Alle deuren moeten nog geschuurd / vervangen en gehangen worden (inclusief nieuw deurbeslag)
* Al het schilderwerk moet nog gedaan worden (dus lakken en texen)
* Beneden en op 1 kamer boven moeten radiatorombouwen geplaatst worden
* Badkamer moet afgemonteerd en gekit worden
* Beneden moet nog een wc geplaatst worden
Daarnaast afgelopen maanden zonder radiatoren geklust. Het is dus extreem koud in het huis maar als het goed is, is dat na morgen afgelopen! Warm water zou ook wel fijn zijn aangezien we nu steeds voor een emmertje warm water water moeten koken.
Ik heb zo ff geen foto's bij de hand, enkel 2 van de keuken toen die net geplaatst was (dus voor het tegelen van de muren). Door de ellende van de afgelopen weken heb ik ook bijna geen foto's meer gemaakt, zat met m'n hoofd ergens anders

![IMG_1833.jpg]()
Miauw
Op
dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.