Doorbuiging!quote:
Ja, daar heb ik echt dagelijks mee te maken jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doorbuiging!
Q staat voor een gelijkmatig verdeelde belasting.
Jij bent toch tantoe slim mangquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik echt dagelijks mee te maken ja_ Doorbuigende cellen enzo.
Dat is wat anders dan veel weten mangquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij bent toch tantoe slim mang
Wajooo!quote:
tof he!quote:
Warmte-Q is veel qoolerrrrrquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tof he!
simpel! het is zooo simpel. Alleen kan ik er ff niet bij met mn slimme kop!
Ja, dat geloof ik graag.quote:
is bij meer dan 2 hoger dan het geheel en minder dan 2 kleiner dan het geheel.quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is bij meer dan 2 hoger dan het geheel en minder dan 2 kleiner dan het geheel.
Ik zit ook al aan de HJquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
Nog bedankt iedereen!Vanavond maar eens een paar pilsjes weg werken
Say whaaaat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is bij meer dan 2 hoger dan het geheel en minder dan 2 kleiner dan het geheel.
Probeer het zelf maar uit.quote:
Ik snap je zin niet, misschien ligt daar aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Probeer het zelf maar uit.
Jan, snapt mij.
1/8ste?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet, misschien ligt daar aan
-edit- Oh zo, je bedoelt 3 keer de helft enzo
1.5/11e toch?quote:
Ja toch hè!quote:
Verkeerde bedrijf gekozen ouwe!quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
for god's sake... WAAROM... waarom hebben wij dat kutspul... Senseo... BAH! ik wil echte koffie...
nog 27 dagen werken en nog 68 dagen en dan zit ik als het goed is in Zweden! Dan geen Senseo meer maar gewoon filter koffie uit mn eigen goede koffiezet apparaat!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog 27 dagen werken en nog 68 dagen en dan zit ik als het goed is in Zweden! Dan geen Senseo meer maar gewoon filter koffie uit mn eigen goede koffiezet apparaat!![]()
![]()
![]()
![]()
Koffiequote:Op woensdag 15 juni 2011 08:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog 27 dagen werken en nog 68 dagen en dan zit ik als het goed is in Zweden! Dan geen Senseo meer maar gewoon filter koffie uit mn eigen goede koffiezet apparaat!![]()
![]()
![]()
![]()
Heldquote:
5 tm 7 oktober.quote:
Shit manquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef jna het volgende:
[..]
5 tm 7 oktober.
Carre, dus zal wel duur zijn. Denk rond de 50 euro. Geen idee, moet je ff op de site kijken
Elke dag FIKA!!!!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Neenquote:
Neem een koequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:29 schreef Lithia het volgende:
nou, fijn. nu heeft het gras genoeg voedsel om enorm snel te groeien![]()
grasmaaien
Geniaal ideequote:
gott kaffe varje dag!!!quote:
quote:
het hoort volgens mij alleen fika te zijnquote:
Ik kijk niet op een fika meer of minderquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het hoort volgens mij alleen fika te zijn
så länge det inte finns någon Senseo! Bleh!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kijk niet op een fika meer of minder
Idd, Senseoquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
så länge det inte finns någon Senseo! Bleh!
Als aspirant-luchtverkeersleider dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:32 schreef Piles het volgende:
Het is gelukt![]()
![]()
Onder behoud van medische keuring per 1 oktober
Het dringt verder nog niet helemaal door![]()
Zou wel lekker zijn voor de nacht dienstquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:46 schreef Isdatzo het volgende:
Ah, dus jij gaat MIDNR terug in de lucht krijgen.
BAAAAAAAASSSSSSSSSSquote:
Goed bezigquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
En opnieuw inschrijven op de universiteit
fika FTWquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kijk niet op een fika meer of minder
Weet je doe duur die shit is in de systembolagetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:27 schreef jna het volgende:
Met voldoende moet durf je alles ja
[ afbeelding ]
Hehe, bazengrap Jan!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:27 schreef jna het volgende:
Met voldoende moet durf je alles ja
[ afbeelding ]
Juist wel, je stopt veel eerder met zuipenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:34 schreef The_Dean het volgende:
Ja, je moet als alcoholist niet in Zweden op vakantie gaan
Je leert het snel af ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist wel, je stopt veel eerder met zuipen
Vrije master Sociaal Recht op de RUG. 1,5 jaar nog.quote:
Mwa, ik heb gewoon Hollandse snelheid doorgezopenquote:
Maar jij bent dan ook een rijke student ;Dquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik heb gewoon Hollandse snelheid doorgezopen
Mmh, 200 euro in 8 dagen boven m'n budget gezopen, niet tofquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een rijke student ;D
Allemaal hoerenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Bravebart het volgende:
Mja, toen was ik nog rijk, dus kon ik het wel lijden
Vrouwen
Qua liquiditeit zeer zeker jaquote:
quote:
Inderdaad.quote:
Dus SEX, R&P en KPD gaan nu dicht?!?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
even spammen hierHet is niet tof, maar het is even niet anders
TR gemacht.quote:
Ik dacht al dat het met advertentiedingen te maken had. Diep van binnen jank ik met Danny mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes enzo
even spammen hierHet is niet tof, maar het is even niet anders
Mooi.. ik ook niet!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:30 schreef The_Dean het volgende:
Nee, krijgen andere AdSense dinges toch?
En ik ga echt niet de NSB'er uithangen als er eens een blote tiet voorbijkomt hoor
Zoiets zei mijn moeder ook alquote:
Weinig gezien hier laatste tijd. Soms loopt er eens een door de tuin, verder bijzonder weinig.quote:
Ja. Stevig hokje waar erg stevig gaas omheen komt. Denk dat het wel goed komt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:17 schreef jna het volgende:
Pas je wel op met het konijn en de katten dan
Wat lief van je dat je die katten beschermt. Ik zou 't mooi niet doen hoor. Mijn konijn mag die kutkatten gewoon opvreten!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Stevig hokje waar erg stevig gaas omheen komt. Denk dat het wel goed komt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat lief van je dat je die katten beschermt. Ik zou 't mooi niet doen hoor. Mijn konijn mag die kutkatten gewoon opvreten!
Killer bunny!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat lief van je dat je die katten beschermt. Ik zou 't mooi niet doen hoor. Mijn konijn mag die kutkatten gewoon opvreten!
Ja, van mij. Misschien maar even goed trainenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dezequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, van mij. Misschien maar even goed trainen
Succes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
Woei. Het regent niet meer.. nu kan ik ff naar de schuur lopen en een nieuw startrelais monteren op het drama.
Dat overleven we zelf niet gekquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:29 schreef jna het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
kruisen met deze:
[ afbeelding ]
Probleem opgelost.
Ja, met stroom en allesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:36 schreef The_Dean het volgende:
Zo'n kooi als in Jurassic Park bedoel je?
Geiten? OLIFANTEN, NIJLPAARDEN, WALVISSEN, the works.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef The_Dean het volgende:
En dan levende geiten voeren enzo. Awesome.
SPOILER: voorbeeld van de GoW muziekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:04 schreef Lithia het volgende:
Ze ging slapen toen ik mijn God of War soundtrack cd opzette.
Ze raakt gewend aan gewelddadige muziek. Dat is iig een begin om een killerbunny te scheppen.GoWSPOILER: voorbeeld van de GoW muziekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga dat tijdens mijn vakantie spelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Echtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
GoW
Ga dat tijdens mijn vakantie spelen.
Ik speel het op de PSP, want ik heb (nog) geen PS3.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Echt
Had eerst deel drie uitgespeeld. Toen kocht Tante Lien deel 1 en 2 voor de PS3. Inmiddels deel 1 uit, bezig met deel 2 en daarna 3 nog een keer, voor de volledigheid
Chains of Olympus is de eerste PSP-versie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:29 schreef The_Dean het volgende:
Die versie ken ik niet. Is dat opgedeeld in hoofdstukken ofzo?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:36 schreef The_Dean het volgende:
Ik denk het wel... ik ken die titels als hoofdstukken uit het spel. Wist niet dat het daar aparte titels waren.
De PS2/3 versies heten gewoon GoW 1, 2 en 3
dank jequote:
Wat staat er op het menu?quote:ik moet nog koken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Agossie, reden jullie weer eens te hard knullie?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
En ze hadden ook een keer een maat van me te pakken.
[ afbeelding ]
Gelukkig had ik ze wel op tijd gezien.
Ja, inderdaad, dat gemoraalridderquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
Twee zelfs. Eén van die 2 van wegmisbruikers was erbij (Jos of Ger).
Wat een betweterig toontje had die.. echt walgelijk. Geef dan een bekeuring en houd je preek voor je.. daar kan ik zo slecht tegen hè.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:00 schreef PieterBas het volgende:
Syb zingt hier in de buurt.. De dijk...
Syb mag dood. Langzaam en pijnlijk, maar De Dijk is gaafquote:
Hij vind zichzelf zo goed, maar het is altijd al een kwallenbak geweest.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef PieterBas het volgende:
Sinds Syb uit de kast is.... moet ie nu gaan coveren...
En zo oud dat ik hem al gewoon negeer.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat gemoraalridder
Ik weet dat ik iets fout doe, ik doe het bewust. Gewoon bon schrijven en oprotten.
Eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[..]
Syb mag dood. Langzaam en pijnlijk, maar De Dijk is gaaf
Eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf zo goed, maar het is altijd al een kwallenbak geweest.
Eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef PieterBas het volgende:
Syb moet ook van Stil in mij af blijven
Syb moet overal van af blijven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef PieterBas het volgende:
Syb moet ook van Stil in mij af blijven
Eens.quote:
quote:
Doe Maar? Die waren ook bij Guus. Alleen daarom al had ik naar Guus gewild, maar hoorde het te laat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:15 schreef PieterBas het volgende:
Om alles in de juiste context te zetten..
Een bekende regioband heeft hier een reunieconcert. Gisteren stond Normaal in het voorprogramma, vandaag Mooi Wark en Syb..
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:46 schreef PieterBas het volgende:
ik kan je nu zeggen.. dat het flink aan het onweren en regenen is geslagen...
Tetototototomatenplukkeerrrrrsssssssquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef PieterBas het volgende:
oh ja.. To-to-to-matenplukkers komt ook weer langs
quote:
Ok... stelletje hokboeruh.... To-To-Toquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TetototototomatenplukkeerrrrrsssssssIk draai hem nog regelmatig!
Mmh, ik kon me er als Delvenaar gelukkig nog vrij makkelijk van distantiërenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ok... stelletje hokboeruh.... To-To-To
Soms ben je echt niet blij met je eigen regio
Een demo vliegvissen?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoerenzooi... vrijdag naar Vlissingen voor een demo...
was het maar waar...quote:
quote:
ik werk bij een bakmixen fabrikant... en demo bij een bedrijf in vlissingen... is godverdomme 4 uur rijden...quote:
Hehehe. Kan je wel even bij de hele Zeeuwse tak van de Stage SC langs!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik werk bij een bakmixen fabrikant... en demo bij een bedrijf in vlissingen... is godverdomme 4 uur rijden...
nou liever niet...! ;-) rij tot aan de deur van waar ik moet zijn, ren naar binnen doe mn ding en rij heel hard weg! bah... vlissingen...quote:Op maandag 20 juni 2011 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehehe. Kan je wel even bij de hele Zeeuwse tak van de Stage SC langs!
Najaaaaaaaa!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou liever niet...! ;-) rij tot aan de deur van waar ik moet zijn, ren naar binnen doe mn ding en rij heel hard weg! bah... vlissingen...
wou je bieren dan? want daar ben ik altijd voor in!quote:
Ik woon daar toch niet manquote:Op maandag 20 juni 2011 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wou je bieren dan? want daar ben ik altijd voor in!
maar piles is homoquote:Op maandag 20 juni 2011 11:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik woon daar toch niet manMaar Piles drinkt tegenwoordig bier, dus ik zou hem eens proberen
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar piles is homo
Heb jij iets tegen bierdrinkende homo's dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:
Hemelsbreed zit / zat je maar 3km.. van die To-to-to-matenplukkers vandaanquote:Op zondag 19 juni 2011 15:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik kon me er als Delvenaar gelukkig nog vrij makkelijk van distantiëren
Hemelsbreed jaquote:Op maandag 20 juni 2011 19:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hemelsbreed zit / zat je maar 3km.. van die To-to-to-matenplukkers vandaan
Terecht!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:29 schreef PieterBas het volgende:
Aha, nou ja dan zal het niet al te veel schelen
Maar goed ik probeer mij ook zo veel mogelijk te distantiëren van dit soort gasten
Heeft je videokaart je geluctord?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Ik heb het vermoeden dat mijn videokaart het heeft gegeven.
Wie heeft je videokaart gegeven dan?quote:
Als ik mijn pc aan zet begint de ventilator van de videokaart enorm te loeien. Daarna geeft mijn moederboord drie piepjes. Tevens blijft de monitor zwart.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wie heeft je videokaart gegeven dan?![]()
Heb je je post piepjes al gecheckt van je moederbord?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik mijn pc aan zet begint de ventilator van de videokaart enorm te loeien. Daarna geeft mijn moederboord drie piepjes. Tevens blijft de monitor zwart.
No VGA detectedquote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je je post piepjes al gecheckt van je moederbord?
Lijkt me duidelijkquote:
hoiquote:
Denk het niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijkJe hebt zeker geen onboard VGA?
Mmh. Dan maar ff VGA van iemand lenen en kijken of dat het echt isquote:
uhhh....quote:Op maandag 20 juni 2011 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh. Dan maar ff VGA van iemand lenen en kijken of dat het echt is
oeh, oeh, laat ik jouw zin afmakenquote:
quote:......................................
Wtfquote:
Oh kak, jullie zitten natuurlijk alleen op een eilandquote:
Neequote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh kak, jullie zitten natuurlijk alleen op een eilandKan je niet met de boot naar de buren?
quote:
Mja, maar als dat het euvel niet blijkt te zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef Lithia het volgende:
Dan koop je er een. Zo duur kunnen ze toch niet zijn?
Zelfs wij hebben er eentje.
Dan heb je nog een bon.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar als dat het euvel niet blijkt te zijnHet kan ook zijn dat je moederbordbus stuk is, dan heb je weinig aan een nieuwe VGA
Mja, maar daar willen ze weleens moeilijk over doen als hij al uit de doos is enzoquote:
Weleens, niet altijd dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar daar willen ze weleens moeilijk over doen als hij al uit de doos is enzo
Juh, maar het geeft zo'n gezeurquote:
JAJA, VLUCHT MAAR!quote:
hey hou! hoe zit dat? kun jij posts van mij van heel vroeger aanpassen? wil mn internet geschiedenis een beetje schoonhouden en heb met deze account wel eens persoonlijke dingen geschreven (links en namen) die ik weg wil hebben...quote:
Kunootjes van Dijkjes!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey hou! hoe zit dat? kun jij posts van mij van heel vroeger aanpassen? wil mn internet geschiedenis een beetje schoonhouden en heb met deze account wel eens persoonlijke dingen geschreven (links en namen) die ik weg wil hebben...
ga vanavond even de posts zoeken waar ze staan! of als je zelf vandaag niet te doen hebt mag je alle 12676 doorlezen kijken of er dingen instaan die je te persoonlijk lijken!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kunootjes van Dijkjes!
Dat kan, stuur maar een PM.
Hij is gek he! Ik ben niet van Lotje Getikt!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ga vanavond even de posts zoeken waar ze staan! of als je zelf vandaag niet te doen hebt mag je alle 12676 doorlezen kijken of er dingen instaan die je te persoonlijk lijken!![]()
binnenkort luisteren! ga dan naar Hamburg voor weekendje! dus mooi lekker relaxed in de auto!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij is gek he! Ik ben niet van Lotje Getikt!
Ik wil wel de post-id's hebben, dan zal ik kijken of het waard is om aan te passen.
Nieuwe mix al beluisterd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |