Doorbuiging!quote:
Ja, daar heb ik echt dagelijks mee te maken jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doorbuiging!
Q staat voor een gelijkmatig verdeelde belasting.
Jij bent toch tantoe slim mangquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik echt dagelijks mee te maken ja_ Doorbuigende cellen enzo.
Dat is wat anders dan veel weten mangquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij bent toch tantoe slim mang
Wajooo!quote:
tof he!quote:
Warmte-Q is veel qoolerrrrrquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tof he!
simpel! het is zooo simpel. Alleen kan ik er ff niet bij met mn slimme kop!
Ja, dat geloof ik graag.quote:
is bij meer dan 2 hoger dan het geheel en minder dan 2 kleiner dan het geheel.quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is bij meer dan 2 hoger dan het geheel en minder dan 2 kleiner dan het geheel.
Ik zit ook al aan de HJquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
Nog bedankt iedereen!Vanavond maar eens een paar pilsjes weg werken
Say whaaaat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is bij meer dan 2 hoger dan het geheel en minder dan 2 kleiner dan het geheel.
Probeer het zelf maar uit.quote:
Ik snap je zin niet, misschien ligt daar aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Probeer het zelf maar uit.
Jan, snapt mij.
1/8ste?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet, misschien ligt daar aan
-edit- Oh zo, je bedoelt 3 keer de helft enzo
1.5/11e toch?quote:
Ja toch hè!quote:
Verkeerde bedrijf gekozen ouwe!quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
for god's sake... WAAROM... waarom hebben wij dat kutspul... Senseo... BAH! ik wil echte koffie...
nog 27 dagen werken en nog 68 dagen en dan zit ik als het goed is in Zweden! Dan geen Senseo meer maar gewoon filter koffie uit mn eigen goede koffiezet apparaat!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog 27 dagen werken en nog 68 dagen en dan zit ik als het goed is in Zweden! Dan geen Senseo meer maar gewoon filter koffie uit mn eigen goede koffiezet apparaat!![]()
![]()
![]()
![]()
Koffiequote:Op woensdag 15 juni 2011 08:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog 27 dagen werken en nog 68 dagen en dan zit ik als het goed is in Zweden! Dan geen Senseo meer maar gewoon filter koffie uit mn eigen goede koffiezet apparaat!![]()
![]()
![]()
![]()
Heldquote:
5 tm 7 oktober.quote:
Shit manquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef jna het volgende:
[..]
5 tm 7 oktober.
Carre, dus zal wel duur zijn. Denk rond de 50 euro. Geen idee, moet je ff op de site kijken
Elke dag FIKA!!!!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Neenquote:
Neem een koequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:29 schreef Lithia het volgende:
nou, fijn. nu heeft het gras genoeg voedsel om enorm snel te groeien![]()
grasmaaien
Geniaal ideequote:
gott kaffe varje dag!!!quote:
quote:
het hoort volgens mij alleen fika te zijnquote:
Ik kijk niet op een fika meer of minderquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het hoort volgens mij alleen fika te zijn
så länge det inte finns någon Senseo! Bleh!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kijk niet op een fika meer of minder
Idd, Senseoquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
så länge det inte finns någon Senseo! Bleh!
Als aspirant-luchtverkeersleider dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:32 schreef Piles het volgende:
Het is gelukt![]()
![]()
Onder behoud van medische keuring per 1 oktober
Het dringt verder nog niet helemaal door![]()
Zou wel lekker zijn voor de nacht dienstquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:46 schreef Isdatzo het volgende:
Ah, dus jij gaat MIDNR terug in de lucht krijgen.
BAAAAAAAASSSSSSSSSSquote:
Goed bezigquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
En opnieuw inschrijven op de universiteit
fika FTWquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kijk niet op een fika meer of minder
Weet je doe duur die shit is in de systembolagetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:27 schreef jna het volgende:
Met voldoende moet durf je alles ja
[ afbeelding ]
Hehe, bazengrap Jan!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:27 schreef jna het volgende:
Met voldoende moet durf je alles ja
[ afbeelding ]
Juist wel, je stopt veel eerder met zuipenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:34 schreef The_Dean het volgende:
Ja, je moet als alcoholist niet in Zweden op vakantie gaan
Je leert het snel af ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist wel, je stopt veel eerder met zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |