abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98197115
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik denk dat Moloch het ook niet wil snappen.
Ja, ik bespeur ook enige onwil.
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:46:52 #127
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98197168
Coffeeshops zijn niet in staat geweest zichzelf goed te reguleren, dus grijpt de overheid in.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_98197252
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Coffeeshops zijn niet in staat geweest zichzelf goed te reguleren, dus grijpt de overheid in.
Precies, als de coffeeshops dit probleem zelf aan hadden gepakt had de overheid niet in hoeven grijpen. Nu probeert de overheid werkelijk problemen op te lossen door te handelen en dan is het nog niet goed.
Another day in paradise, surrounded by bloodsuckers and parasites.
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:49:59 #129
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_98197281
quote:
19s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef kingmob het volgende:
Het moest terrorisme stoppen, ik denk dat het vrij makkelijk te bewijzen is dat het dat niet heeft gedaan :')
Van een advocaten site:
quote:
De identificatieplicht is een middel om fraude en criminaliteit te bestrijden.
Van de Gemeente Haarlem:
quote:
De identificatieplicht is één van de maatregelen van de overheid om:

* de veiligheid te vergroten
* de aanpak van criminaliteit te verbeteren
* overlast te verminderen en
* de rechtshandhaving te verbeteren.

Met de identificatieplicht kan gecontroleerd worden of de gegevens die iemand over zichzelf opgeeft juist en volledig zijn. Ook fietsers moeten zich op verzoek van de politie kunnen identificeren, bijvoorbeeld wanneer zij door rood licht rijden.
En daar zijn zeker steekhoudende argumenten voor te verzinnen.

Maar dat is de discussie niet! ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_98197292
quote:
Volgens mij zijn coffeeshops juist prima in staat gebleken zichzelf te reguleren. Een enkeling daargelaten natuurlijk. Het probleem is alleen de aanvoer, die is illegaal en niet gedoogd.
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:57:24 #131
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98197536
quote:
13s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:49 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Precies, als de coffeeshops dit probleem zelf aan hadden gepakt had de overheid niet in hoeven grijpen. Nu probeert de overheid werkelijk problemen op te lossen door te handelen en dan is het nog niet goed.
Welk probleem? Het probleem van al die toeristen in Amsterdam?
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_98197793
Ik vraag mij ook af wat nou precies het probleem is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_98198485
het probleem is
A. de aanvoer
B. drugstoerisme

en nee, geen van deze problemen wordt opgelost met wietpasjes. denk je nou echt dat toeristen niet meer naar nederland komen omdat ze nu naar een dealer moeten ipv naar de coffeeshop? en denk je echt dat alle dealers gepakt kunnen worden? als dat zo is, waarom kan ik dan vandaag de dag nog gewoon aan xtc, ghb, coke, of wat je ook wilt komen?

het enige resultaat van de wietpasjes is méér criminaliteit, en méér junkies op straat.
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:20:51 #134
343419 Hakki
kom je halen in een CLS
pi_98198527
sowieso nu nog in de shoppa kopen, die zijn tegenwoordig kk duur sommige 10 euro per gram, kan je beter nu al op straat kopen :P
One day my mortal body will turn to dust, but the Turkish Republic will stand forever.
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:21:09 #135
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98198539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:50 schreef niels0 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn coffeeshops juist prima in staat gebleken zichzelf te reguleren. Een enkeling daargelaten natuurlijk. Het probleem is alleen de aanvoer, die is illegaal en niet gedoogd.
De grootschaligheid, de verkoop aan grensgangers, de steeds toenemende sterkte van het product.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_98198565
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De grootschaligheid, de verkoop aan grensgangers, de steeds toenemende sterkte van het product.
Dat laatste schijnt trouwens een fabeltje te zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_98199156
Als men iets tegen grootschaligheid wil doen zal het aantal koffieshops moeten toenemen want de vraag is niet te beinvloeden. ;)
pi_98199552
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:51 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Dat is ook niet waar; als er maar genoeg mensen zich tegen dit soort onzin uitspreken wordt het per definitie interessant voor politici om dezelfde mening aan te hangen. Maar men is nogal apathisch, politiek gezien, en dat is gevaarlijk.
Ik zie het gevaar van politiek apathie niet zo. Er gaan steeds minder mensen stemmen en desondanks draait de wereld gewoon door....in België hebben ze al een jaar geen regering en dat land bestaat ook nog steeds.

Ik zou heel graag een partij voor de niet-stemmers zien, die over geen enkel onderwerp een stem uitbrengt en zodoende de politieke werkelijkheid nog meer tot uitdrukking laat komen in de kamer.
pi_98200776
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik sterkere wiet heb doe ik minder wiet in mijn jointje, dus of dat nou een probleem is.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_98201063
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat laatste schijnt trouwens een fabeltje te zijn.
Klopt, de kwaliteit en thc van nederwiet (binnenkweek) is toegenomen door betere kweekmethodes en is nu ongeveer zo sterk als de wiet (buitenkweek) die vroeger werd geimporteerd.
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:21:07 #141
343419 Hakki
kom je halen in een CLS
pi_98201135
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:19 schreef Specularium het volgende:

[..]

Klopt, de kwaliteit en thc van nederwiet (binnenkweek) is toegenomen door betere kweekmethodes en is nu ongeveer zo sterk als de wiet (buitenkweek) die vroeger werd geimporteerd.
binnenkweek is altijd sterker dan buiten daarom krijg je ook minder geld voor buitenwiet.
de shop hier betaald voor binnenwiet 4 per gram en buiten 3
One day my mortal body will turn to dust, but the Turkish Republic will stand forever.
pi_98204334
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:21 schreef Hakki het volgende:

[..]

binnenkweek is altijd sterker dan buiten daarom krijg je ook minder geld voor buitenwiet.
de shop hier betaald voor binnenwiet 4 per gram en buiten 3
Nederlandse binnenkweek is niet altijd sterker geweest dan geimporteerde buitenkweek.
Zeker niet een jaar of 40 geleden.
Dat is dus het fabeltje. Zo probeert men de nederwiet in een te gevaarlijk daglicht te stellen.
pi_98204746
quote:
13s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:49 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Man praat toch geen poep jochie.
Als jij een beetje verstand van zaken had wist je ook donders goed dat dit geen issue van de shops is maar van de regering met hun 'gedoogbeleid'. Ze mogen het wel verkopen, maar niet inkopen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:47:11 #144
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_98204977
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ze mogen het wel verkopen, maar niet inkopen.
Was het niet ergens in Zeeland, dat ze in samenspraak met lokale overheden een enorme coffeeshop hadden gebouwd. In the middle of nowehere, waar niemand last van ze had, de gemeente blij was, de inwoners van de gemeente blij waren, de gebruikers het prima vonden, de toeristen niet tot last waren, maar waar het OM de boel even op kwam doeken omdat er teveel verkocht werd... :')

Die kerel werd laatst nog vrijgesproken, juist omdat hij alles samen met de gemeente had opgezet. Als het niet zo triest was geweest dan zou ik er heel hard om moeten lachen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_98205026
quote:
4s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:34 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Je vergeet even dat de VS een veel groter land is, nogal wiedes dat daar meer gebruikt wordt. En zo werkt het zeer zeker wel, als jij een paar stevige stokslagen krijgt nadat je een misdaad begaat denk je wel twee keer na voor je het opnieuw probeert.
Moeten we je nu eerst ook nog het begrip relatief en absoluut gaan uitleggen. :')

Zowel relatief als absoluut verbruikt men daar veel meer als wij hier.
pi_98205053
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Man praat toch geen poep jochie.
Als jij een beetje verstand van zaken had wist je ook donders goed dat dit geen issue van de shops is maar van de regering met hun 'gedoogbeleid'. Ze mogen het wel verkopen, maar niet inkopen.
En wat heeft dat te maken met de overlast die de criminelen die het aantrekt veroorzaken? Juist, niets. Waarom zouden we onze veiligheid op moeten geven voor wat drugsgebruikers?
Another day in paradise, surrounded by bloodsuckers and parasites.
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:54:40 #147
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98205326
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:48 schreef AgentMoloch21 het volgende:

Waarom zouden we onze veiligheid op moeten geven voor wat drugsgebruikers?
Dat doe je nu, met het verbod.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_98205467
quote:
Ah dus je vind het geod dat de overheid ingrijpt hiern, maar banken die megalomaan zijn die moeten we wel maar redden.
quote:

En wat heeft dat te maken met de overlast die de criminelen die het aantrekt veroorzaken? Juist, niets. Waarom zouden we onze veiligheid op moeten geven voor wat drugsgebruikers?
Welke veiligheid is in gevaar waar jij het steeds over hebt?

We wonen al bijan in het veiligste land ter wereld, de grootste onveiligheid is het verkeer, laat de politie dan maar meer aan de handhaving van verkeersregels gaan doen.
pi_98206390
quote:

[..]

Heb jij ooit gehoord van de drooglegging?
Is de zware criminaliteit daardoor vermindert of juist vermeerdert?

Dat is dus wat er gebeurd als je een veel gebruikt genotsmiddel verbied, de zware criminaliteit vult binnen de kortste keren het vacuüm door het verboden middel illegaal aan te bieden.
pleased to meet you
pi_98206622
quote:

[..]

En hoe is onze veiligheid in het geding momenteel? Juist, niet. Hoe komt die in het geding? Juist, door de wietpas.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')