Want dat werkt ook echtquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:31 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Je vergeet dat er dan de mogelijkheid is om hard op te treden tegen dat soort criminaliteit. Natuurlijk zul je altijd criminelen houden, dat is geen argument om niet hard op te treden.
Ja dat zie je nu toch ook? Straatdealers bestaan niet meer dankzij het harde aanpakken van de politie.quote:
Heb je het artikel ook gelezen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:31 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Je vergeet dat er dan de mogelijkheid is om hard op te treden tegen dat soort criminaliteit. Natuurlijk zul je altijd criminelen houden, dat is geen argument om niet hard op te treden.
Je kan toch gewoon zo'n pas nemen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou mooi kut dan. Ik gebruik een paar keer in het halfjaar weed voor op een feestje ofzo.
Daar ga ik natuurlijk niet speciaal een pas voor laten maken en me laten registreren dan weet ik wel wat er gebeurd. Dat wordt een dealer zoeken dus.
En als je nu eens leest waar je op quote.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zo'n pas nemen?
Je zit in Singapore?quote:Op woensdag 15 juni 2011 05:02 schreef Libris het volgende:
Het grootste probleem dat ik zie is de registratie van de gebruikers. Mensen hebben al geen vertrouwen in de privacy van de overheid, en ik zou niet graag als gebruiker in een database staan. Veel makkelijker om iemand die wel lid is wat te laten kopen en het voor iets meer aan mij door te verkopen.
Het gelijkheidsbeginsel dat de onderzoeker aanhaalt is ook interessant. Kan je een club oprichten waar alleen mensen die in Nederland wonen lid van kunnen worden. Ik betwijfel het ten zeerste.
Ja, ik woon hier nu 8 jaar en ik accepteer dat het hier gewoon niet mag. Maar dat betekent niet dat dit hetzelfde zou moeten zijn voor Nederland.quote:Op woensdag 15 juni 2011 05:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je zit in Singapore?
Dit voorstel mag er gewoon niet doorkomen. Het is discriminatie van buitenlanders en zorgt alleen maar voor meer criminaliteit en drugsgeweld.
Maar het was te verwachten met dit kabinet. Het zit namelijk vol slechte ideeën.
Stoppen met roken vergoeden, maar op onderwijs bezuinigen.
De maximumsnelheid willen verhogen naar 130 km/h, waardoor je misschien 2 minuten eerder thuis bent, maar waardoor je remweg veel langer is en er veel meer dodelijke ongevallen zullen zijn (dat is onderzocht).
En waarschijnlijk nog veel meer slechte ideeën waar ik even niet op kan komen.
Leuke thema relkloon meneer de uil.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:31 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs (op alcohol na) en ik ben ook voor volledige legalisering.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Jij schaart hopeloze junks onder normale mensen?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:44 schreef Juicyhil het volgende:
Hou toch op man. Dit voorkomt juist veel criminaliteit doordat we geen drugstoeristen meer hebben en alle junks geregistreerd staan dan.
Als buitenlanders overlast veroorzaken in grensgemeentes is het vaak niet meer dan parkeerproblemen, en hé ook daarop zou de politie kunnen toezoen, maar zelfs daarin falen de blauwe petten al, waarom zouden ze dan wel gaan slagen in meer draconische maatregelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:30 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Als ze de straat op gaan knuppel je ze neer. Regels zijn regels. Ja, zo los je problemen op.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Jij en je normale junks gaan dat realiseren?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Jij schaart hopeloze junks onder normale mensen?
En ik vloek godverdomme ook nooit. Zo zie je maar weer dat je geen junk hoeft te zijn om vreselijk dom over te komen. Ik gebruik ook geen drugs, op wat wiet na.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs (op alcohol na) en ik ben ook voor volledige legalisering.
En nou jij weer.
En een jaar later draait het nieuwe kabinet GL, D66 en PvdA de maatregelen weer terug!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:12 schreef Casos het volgende:
Na een jaar of twee het pasjessysteem, hebben ze de gebruikers wel in kaart. Softdrugs verbieden en voor je het weet ben je een paria in je eigen land. En ohoh, wat hadden we toch weinig te verbergen en dus ook te vrezen. Ik vrees het ergste.
Onzin man. Ik, en waarschijnlijk vele anderen, dachten precies hetzelfde bij de identificatieplicht. Is die teruggedraaid? Nope, ze breiden hem juist eerder uit. En geen gevestigde partij die zich er nog hard tegen uitspreekt. Als je er als burger rustig onder blijft dan gaat de overheid gewoon vrolijk verder met uitbreiding van controle; of t nou links, recht, sociaal of liberaal is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En een jaar later draait het nieuwe kabinet GL, D66 en PvdA de maatregelen weer terug!
Ergo; wat je verteld is een dramatisering van de werkelijkheid. Zo ver zal het niet komen. Sterker, die pasjes komen er niet eens!
Dit is toch alleen maar geroep voor de bühne? Je denkt toch niet dat Opstelten ook maar echt serieus denkt dat zo'n pasje gaat helpen?
Als je zo beredeneerd zou je vooral ook voor drooglegging van NL moeten zijn, gezien de overlast en ongelukken die dronken mensen veroorzaken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:25 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Het ontnemen van andermans veiligheid om je eigen verslaving te bevredigen is nog vreemder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |