de pvv is een haat partijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kanker klote moslimextremistische haat-partij
En alle Christenen/joden/etc. willen doden?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:07 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
de pvv is een haat partij
tevens is hij geen extremist het zijn alleen maar goede moslims die opkomen voor andere moslims
Hebben ze nooit gezegdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En alle Christenen/joden/etc. willen doden?
DIT.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:08 schreef lalelilolu het volgende:
Toen de seculieren aan de macht waren zo een 7 jaar geleden, was de corruptie zo hoog dat Turkije bijna bank roet was gegaan.
de inflatie was zo hoog dat je een brood moest afreken voor 1.5 miljoen lira.
De oude president die voor de ak partij aan de macht was heeft half turkije leeg geroofd voordat hij de benen nam.
nu de AK partij aa nde macht is gaat het ongekend goed met Turkije.
het heeft na Rusland, China en india een van de snel groeiende economien.
En dat allemaal doordat de Ak partij hervormingen heeft ingevoerd en heeft geprobeerd zoveel mogelijk corruptie uit te bannen.
Tegenwoordig kan je nu in Turkije een broodje kopen voor 1 lira en niet voor 1.5 miljoen lira dat is wel een heel grote verschil met 3 jaar geleden denk ik zo toch.
Lang leve Erdogan
Flikker op met die christenen/joden uit Turkije, Turkije mag toch Europa niet in? Wat doen christenen/joden dan in Turkije?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En alle Christenen/joden/etc. willen doden?
Let op het vraagteken!
nee nooit ze pleiten voor de wereldvrede zoals elke goede moslimquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar denk je dat ze dat willen? Zijn ze zulke moslims?
neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef TrippleDistilled het volgende:
Hebben ze op turkse fora's in Turkije ook hele discussies over de opkomst van de PVV?
Nou dan. Tevens seculier heeft de voorkeur, Nederland zou dat ook eens moeten doen.quote:
Dit die christenen/joden in turkije worden gehaat omdat ze doen alsof Turkije van hen isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef lalelilolu het volgende:
[..]
Flikker op met die christenen/joden uit Turkije, Turkije mag toch Europa niet in? Wat doen christenen/joden dan in Turkije?
Het is aanpassen of oprotten
Klopt. Wilders is een haatzaaier, hij wil alle moslims dood.quote:
Seculier heeft een voorkeur omdat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:10 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Nou dan. Tevens seculier heeft de voorkeur, Nederland zou dat ook eens moeten doen.
omdat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klopt. Wilders is een haatzaaier, hij wil alle moslims dood.
Maar de Ak-partij is ook kut.
Rot toch op! Wat doen moslims dan in Nederland?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef lalelilolu het volgende:
[..]
Flikker op met die christenen/joden uit Turkije, Turkije mag toch Europa niet in? Wat doen christenen/joden dan in Turkije?
In Turkije kunnen ze niet eens op Youtube, want stel je voor dat een een enigszins Turkije-kritisch filmpje tegenkomt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef TrippleDistilled het volgende:
Hebben ze op turkse fora's in Turkije ook hele discussies over de opkomst van de PVV?
Sadness. Leer Nederlands te schrijven. Geen hoofddoekjes op de universiteit lijkt me juist prima.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Seculier heeft een voorkeur omdat?
je kent de 80 jarige geschiedenis van turkije niet waar alleen maar seculieren geregeerd hebben en nu mogen er geen hoofddoekjes in de universiteit en dat in een moslimland
optyfen man
Wereldvrede door alleen maar islam, overal?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
nee nooit ze pleiten voor de wereldvrede zoals elke goede moslim
nooitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik haat de AKP niet, ik vind het alleen jammer dat alleen een select groepje erop vooruit is gegaan...
Omdat ze religie en politiek mengen.quote:
Nee maar de islam werd gehaat voor de akpartij door de seculiere partij en nu is dat niet zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wereldvrede door alleen maar islam, overal?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ze religie en politiek mengen.
Daarin zie wel echt de "verwestering" van turkije.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:15 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Nee maar de islam werd gehaat voor de akpartij door de seculiere partij en nu is dat niet zo
In turkije worden vrouwen die geen hoofddoek dragen niet gediscrimineerd nu ook niet maar de hoofddoekdragers wel
Ik streef naar vrijheid van geloofsuiting ieder z'n eigen dingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Sadness. Leer Nederlands te schrijven. Geen hoofddoekjes op de universiteit lijkt me juist prima. Geen geloof uitdragen in de publieke ruimte. Maar je streeft toch niet naar een theocratie?
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, je zult toch wel wat moeten inperken, Hoever kun je gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:16 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik streef naar vrijheid van geloofsuiting ieder z'n eigen ding
Turkije is een moslim land en heeft het westen niet nodig ook geen westerse cultuur wij willen toch ook niet dat jullie moslims wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Daarin zie wel echt de "verwestering" van turkije.
wat is ver?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:18 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, je zult toch wel wat moeten inperken, Hoever kun je gaan
daarmee. Kijk maar naar Wilders en zijn rechtszaak.
Ik wil Turkije ook niet bij de E.U. dus das mooi. Kijk eens naar Sharia for Holland, wat die mallotenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:18 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Turkije is een moslim land en heeft het westen niet nodig ook geen westerse cultuur wij willen toch ook niet dat jullie moslims worden
Jullie denken dat alle moslims voor de sharia zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:20 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik wil Turkije ook niet bij de E.U. dus das mooi. Kijk eens naar Sharia for Holland, wat die malloten
willen. Wij willen toch ook niet dat jij geen moslim bent.
Lekker conservatief, terug naar de Middeleeuwen. Volgens mij denk jij dat de wereld ergquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:20 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
wat is ver?
een hoofddoek? niemand wordt gediscrimineerd als hij/zij een pet draagt
jonge ik zweer het als ik op een discussieprogramma kom met deze kwestie weerleg ik elke argument want het westen hoeft zich niet te bemoeien met Turkije Turken zijn meestal moslims en zal ook zo blijven
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:21 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Jullie denken dat alle moslims voor de sharia zijn
in de kuran staat zelfs dat je moet integreren in een niet-moslim land wel met behoud van eigen cultuur en beperkingen van een moslim
jullie westerlingen zijn echt blind door de media
De wereld zit erg makkelijk in elkaar als jullie westerlingen zich niet met moslims bemoeienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:21 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Lekker conservatief, terug naar de Middeleeuwen. Volgens mij denk jij dat de wereld erg
makkelijk in elkaar zit. Je moet niet alleen kijken naar het manifeste maar ook de latente functie
van kleding en uitspraken.
Andersom, waarom open jij deze pareltjes dan op FOK!?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:22 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
De wereld zit erg makkelijk in elkaar als jullie westerlingen zich niet met moslims bemoeien
Jullie westerlingen? Jij woont toch ook hier?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:21 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Jullie denken dat alle moslims voor de sharia zijn
in de kuran staat zelfs dat je moet integreren in een niet-moslim land wel met behoud van eigen cultuur en beperkingen van een moslim
jullie westerlingen zijn echt blind door de media
Dit eveneens.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jullie westerlingen? Jij woont toch ook hier?
En denk jij nu echt dat alleen wij verblind worden door de media?
Wacht, dat er media vrijheid in Turkije is?
Ow we gaan inderdaad wel ver maar als je even kijkt hoe dat komt...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:22 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
De wereld zit erg makkelijk in elkaar als jullie westerlingen zich niet met moslims bemoeien
Daar hebben ze een heel subforum voor hier.quote:
ja er is vrijheid van media in turkije die journalisten die vastzitten schrijven ALLEEN MAAR LEUGENSquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
gehersenspoelde ...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:25 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Daar hebben ze een heel subforum voor hier.
Als je die troep geloofd -->
Hoewel de AKP in haar eerste regeringsperiode (2002-2007) voortvarend hervormingen doorvoerde, moet er op het gebied van minderheden- en mensenrechten nog veel gebeuren. De Europese Commissie dringt er in haar jongste voortgangsrapport over Turkije (5 november 2008) ten enen male op aan meer aandacht te besteden aan de uitwerking en implementatie van de wettelijke hervormingen, evenals het vergroten van het bewustzijn onder Turken van het bestaan en de rol van diverse mensenrechtenorganisaties.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:25 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ja er is vrijheid van media in turkije die journalisten die vastzitten schrijven ALLEEN MAAR LEUGENS
Ja jullie zien alleen maar negatieve beelden over moslimsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo zie je maar, xenofobische mongolen die zich verschuilen achter democratie kunnen alle kleuren en nationaliteiten hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:10 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Dit die christenen/joden in turkije worden gehaat omdat ze doen alsof Turkije van hen is
terwijl het merendeel moslim is
De Ak gaat religie niet oplossenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:16 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]geen kennis hebben van iets
het is een probleem wat opgelost moet worden en dat is de taak van de politiek
Voor mij is het een paradijs veel beter dan hier in Nederland en ja geen enkele land is perfect maar waarom leid je af van het oorspronkelijke onderwerp? ja niks meer te zeggen he?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:27 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Hoewel de AKP in haar eerste regeringsperiode (2002-2007) voortvarend hervormingen doorvoerde, moet er op het gebied van minderheden- en mensenrechten nog veel gebeuren. De Europese Commissie dringt er in haar jongste voortgangsrapport over Turkije (5 november 2008) ten enen male op aan meer aandacht te besteden aan de uitwerking en implementatie van de wettelijke hervormingen, evenals het vergroten van het bewustzijn onder Turken van het bestaan en de rol van diverse mensenrechtenorganisaties.
bron: http://www.turkije-instituut.nl/Mensenrechten--284/
Nu niet lopen doen alsof Turkijke een paradijs is.
Dat lieg je!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:27 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ja jullie zien alleen maar negatieve beelden over moslims![]()
En dat weet jij als sbs-6 kijker?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Ak gaat religie niet oplossen
Je wou dus eigenlijk gewoon een PVV bash topic openen. Alsof alle Nederlanders denkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:27 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ja jullie zien alleen maar negatieve beelden over moslims
ik zeg jullie omdat ik me niet meer betrokken voel met jullie wij worden ook alleen maar turken of vieze moslims genoemd
ikzelf bid niet en ben helemaal geen goede moslim maar om de domme uitspraken die nederlanders maken over de islam word ik schijtziek
Je liegt weer!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:29 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
En dat weet jij als sbs-6 kijker?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:29 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Voor mij is het een paradijs veel beter dan hier in Nederland en ja geen enkele land is perfect maar waarom leid je af van het oorspronkelijke onderwerp? ja niks meer te zeggen he?
ik heb echt de schijt aan de PVV maar als mensen gaan roepen dat AKP haat zaait dan geef ik ze een voorbeeld uit eigen landquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:30 schreef TrippleDistilled het volgende
[..]
je wou dus eigenlijk gewoon een PVV bash topic openen. Alsof alle Nederlanders denken
dat Moslims dom zijn en de Islam verachten. Tevens als jij je hier zo loopt te uiten als een ultranationalistische turk dan
roep je natuurlijk ook niet de liefde over je heen.
Je snapt de interwebz gewoon niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik heb echt de schijt aan de PVV maar als mensen gaan roepen dat AKP haat zaait dan geef ik ze een voorbeeld uit eigen land
en ik zie heel veel reacties als moslimsturken
daarom denk ik zo
ik ben minderjarig en als ik mijn diploma haal ben ik weg in de staat waar alles zo goed geregeld isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:31 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad helemaal klaar met jou. De perfecte staat(svorm) is een utopie maar als het
daar zo veel beter is waarom ben je hier dan nog?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik ben minderjarig en als ik mijn diploma haal ben ik weg in de staat waar alles zo goed geregeld is52% belasting
mijn vader heeft afgelopen jaar 20000 euro belasting betaald en dan zie ik op Fok! kkrturken die alleen maar van een uitkering levenik ben helemaal klaar met jullie domme meelopers
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik ben minderjarig en als ik mijn diploma haal ben ik weg in de staat waar alles zo goed geregeld is52% belasting
mijn vader heeft afgelopen jaar 20000 euro belasting betaald en dan zie ik op Fok! kkrturken die alleen maar van een uitkering levenik ben helemaal klaar met jullie domme meelopers
Hij kan daar zijn vrouw beter mishandelen.quote:
ook IRL maak ik het meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Je snapt de interwebz gewoon niet.
weer een domme vooroordeelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij kan daar zijn vrouw beter mishandelen.
Hey TS is wens je veel succes met je mbo diploma schoonmaak in Turkije, lekker cashen enzo. Turkse vlag in de tuin.quote:
Ik doe Havoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:38 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Hey TS is wens je veel succes met je mbo diploma schoonmaak in Turkije, lekker cashen enzo. Turkse vlag in de tuin.
Nog meer centjes. Want zoals ik begrijp uit je OP vind je economische welvaart veel belangrijker dan sociale welvaart.quote:
zie jij economische vooruitgang niet als een voordeel? dan ben je te dom dat ik niet meer ga reageren op je postsquote:
Sociale welvaart is er in turkije meer dan hier het is alleen de media in Turkije die dat beeld verpestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:39 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Nog meer centjes. Want zoals ik begrijp uit je OP vind je economische welvaart veel belangrijker dan sociale welvaart.
Jij beweert indirect dat alle andere partijen voor economische achteruitgang zorgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
zie jij economische vooruitgang niet als een voordeel? dan ben je te dom dat ik niet meer ga reageren op je posts
of wil je dat Turkije net als griekenland werd? (retorische vraag)
Sociale welvaart in de zin van mediavrijheid, gelijkheid mannen en vrouwen in recht enz? Geloof erquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:41 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Sociale welvaart is er in turkije meer dan hier het is alleen de media in Turkije die dat beeld verpest
Dat is een FEIT kijk maar naar het verleden van Turkije ze bakken er niks vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:42 schreef coban het volgende:
[..]
Jij beweert indirect dat alle andere partijen voor economische achteruitgang zorgen.
Mensen die altijd meteen roepen dat het een feit is zonder een bron of enkele onderbouwing.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Dat is een FEIT kijk maar naar het verleden van Turkije ze bakken er niks van
Hollanders die denken dat Nederland superieur is 52% belasting heffen en dan zeggen dat er teveel uitkeringen worden getrokkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Sociale welvaart in de zin van mediavrijheid, gelijkheid mannen en vrouwen in recht enz? Geloof er
niks van. Heb wel het boekje gelezen 'Het zijn net mensen'.
Daarom hebben we nou een rechts kabinet die het sociale stelsel wil inperkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Hollanders die denken dat Nederland superieur is 52% belasting heffen en dan zeggen dat er teveel uitkeringen worden getrokken
Ik dacht dat ik zoiets niet moest onderbouwen omdat je je voordoet alsof je turkije heel goed kentquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Mensen die altijd meteen roepen dat het een feit is zonder een bron of enkele onderbouwing.
Ja klopt mang ik heb tantoe vele kennis over Turkijke,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zoiets niet moest onderbouwen omdat je je voordoet alsof je turkije heel goed kent
zoek maar op google wat er in de 80jarige geschiedenis van turkije is gebeurd los van de laatste 9 jaar
dat doet iedereenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:45 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Daarom hebben we nou een rechts kabinet die het sociale stelsel wil inperken, alsof turken geen uitkering trekken.
dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef menszonderwens het volgende:
Klote CHP'ers, zelfs als je met kei harde bewijzen aankomt willen ze niet veranderen. Wat zien ze in CHP eigenlijk? Kielot zakken
Dat is nog eens sociaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
dat doet iedereen
en als ik turken zie die dat onnodig doen dan praat ik nooit meer tegen ze
als je wacht wil ik bewijzen voor je uitzoeken wordt dagelijks herhaald door erdogan met bronnen en bewijzenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ja klopt mang ik heb tantoe vele kennis over Turkijke,post-doctoraal scriptie ging der over.
Maar Ik zie nog steeds geen onderbouwing of argumentatie. Jij bent meer het typ van als A het
niet is dan is het B!
Heb ook het idee dat je een slechte kloon bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:49 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
als je wacht wil ik bewijzen voor je uitzoeken wordt dagelijks herhaald door erdogan met bronnen en bewijzen
Denken dat een Alpha mannetje staat voor dom geweld.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:50 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik ben een harde jongenduld geen tegenspraak of andere meningen
dus een echte leider
Goed man.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:52 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
kijk naar deze man wat mijn mening uitlegt
en dan ga ik zoeken naar die bronnen
Hoogtepunt van dit topic sowieso, de Turk die nauwelijks Nederlands kent doet het itt de gemiddelde FOK!-taalnazi wél goed.quote:
quote:
Nee met deze eigenschappen geef je aan dat je gewoon dom bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:50 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik ben een harde jongenduld geen tegenspraak of andere meningen
dus een echte leider
Doe eens A.U.B. ergens anders huilen, het liefst bij moeder op schoot ofzo. Mensen die niet zien dat de AK partij Turkije groot heeft gemaakt heeft hebben een rare beeld van de realiteit. (CHP'ers bijv.)quote:
Dank jequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:54 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Hoogtepunt van dit topic sowieso, de Turk die nauwelijks Nederlands kent doet het itt de gemiddelde FOK!-taalnazi wél goed.
DIT DIT DIT.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:55 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Doe eens A.U.B. ergens anders huilen, het liefst bij moeder op schoot ofzo. Mensen die niet zien dat de AK partij Turkije groot heeft gemaakt heeft hebben een rare beeld van de realiteit. (CHP'ers bijv.)
oh god, nog één.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:55 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Doe eens A.U.B. ergens anders huilen, het liefst bij moeder op schoot ofzo. Mensen die niet zien dat de AK partij Turkije groot heeft gemaakt heeft hebben een rare beeld van de realiteit. (CHP'ers bijv.)
Ik ben echt niet dom en dat wist je als je mijn reacties had gelezenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:55 schreef Skinneh het volgende:
[..]
Nee met deze eigenschappen geef je aan dat je gewoon dom bent.
Geeft niet hoor, komt door de genen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:57 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
heb je het gelezen? http://nl.wikipedia.org/wiki/Turkije
Hij heeft het topic verlaten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:58 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
geef je nu toe dat AKP een bazenpartij is voor een turk?
jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef Leevancleef het volgende:
Staat de 23 in 23ultrAslan23 voor Elazığ?
Dit is teveel triestheidquote:
geef je het toe?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dit is teveel triestheidDaarnaast smullen van de boontjes met spekjes
Als Hitler beter had geluisterd had de oorlog een heel ander einde kunnen hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:56 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik ben echt niet dom en dat wist je als je mijn reacties had gelezen
jij bent ook een type die hitler of andere grote leiders dom noemt??
Hou eens op met trollen man.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dit is teveel triestheidDaarnaast smullen van de boontjes met spekjes
Elk mens maakt fouten en dan is iedereen dom maar die man heeft het verder geschopt dan wij allemaal hier in dit topic met zijn macht.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:02 schreef Skinneh het volgende:
[..]
Als Hitler beter had geluisterd had de oorlog een heel ander einde kunnen hebben.
Dus ja in die zin was ook hij dom.
Oh en je spiegelt jezelf nu aan Hitler, maar dat komt misschien omdat jij denkt ook goed te kunnen schilderen?
Hij is echt weg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:04 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Elk mens maakt fouten en dan is iedereen dom maar die man heeft het verder geschopt dan wij allemaal hier in dit topic met zijn macht.
ik spiegel mijzelf aan hitler omdat ik mijn wil en mening zie als feit en het in mijn omgeving doordruk
Dude, dit kan echt niet. Je wil en mening als feit zien en dat doordrukken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:04 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Elk mens maakt fouten en dan is iedereen dom maar die man heeft het verder geschopt dan wij allemaal hier in dit topic met zijn macht.
ik spiegel mijzelf aan hitler omdat ik mijn wil en mening zie als feit en het in mijn omgeving doordruk
Ja man jij hebt goede argumentatie skilss. Daarnaast zijn je redenaties ook geldig, logisch en daarmee valide.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:06 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
Een reden dat er zo weinig wordt gereageer op dit topic is omdat niemand het durft
ja ik ben autoritairquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:06 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dude, dit kan echt niet. Je wil en mening als feit zien en dat doordrukken.
Ik zal stemmen voor jequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:06 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
abi zeg eerlijk ik moet nieuwe leider van Turkije worden na erdogan
Verdomme denk ik net een goede schilder gevonden te hebben voor een landschapje.....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:04 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:07 schreef Skinneh het volgende:
[..]
Verdomme denk ik net een goede schilder gevonden te hebben voor een landschapje.....
Een tweede reden is dat niemand een ruk geeft om Turkije.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:06 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
Een reden dat er zo weinig wordt gereageer op dit topic is omdat niemand het durft
Media bewijst anders hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:09 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Een tweede reden is dat niemand een ruk geeft om Turkije.
Jullie praten over akp alsof Turkije morgen Nederland gaat bombarderenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:09 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet hebben dat Turkije het beter gaat doen dan Nederland.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:10 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Jullie praten over akp alsof Turkije morgen Nederland gaat bombarderen
dat sowieso en het is niet alleen Turkije maar gewoon het hele opkomende oostenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:11 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet hebben dat Turkije het beter gaat doen dan Nederland.
Al jazeera misschien.quote:
Ik praat helemaal niet over de AKP want dat hele kutland kan mij geen flikker schelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:10 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Diep van binnen voel ik je jaloezie bro (no homo)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Al jazeera misschien.
[..]
Ik praat helemaal niet over de AKP want dat hele kutland kan mij geen flikker schelen.
Niet zo generaliseren, jij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:09 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
De radio bijvoorbeeld, TV zag ik er ook iets over.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Al jazeera misschien.
[..]
Ik praat helemaal niet over de AKP want dat hele kutland kan mij geen flikker schelen.
Die waren er al voordat er opeens overal Turkse hordes kwamen, met hun lelijke kutpaarden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef lalelilolu het volgende:
[..]
Jij bent diegene die hier komt hatenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:10 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Gefrustreerde Turk begint te scheldenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:13 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
De radio bijvoorbeeld, TV zag ik er ook iets over.
En als het je geen flikker scheelt donder dan gewoon op.
je bent geen baas waar ik aanwezig ben jongequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die waren er al voordat er opeens overal Turkse hordes kwamen, met hun lelijke kutpaarden.
Niks beters te verzinnen ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:14 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Jij bent diegene die hier komt haten
[..]
Gefrustreerde Turk begint te schelden
Ditquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Niks beters te verzinnen ofzo?
Nooit gezegd dat ik het haat. Ik zal er alleen never nooit op stemmen.quote:
Tussentijds ook nog eten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Niks beters te verzinnen ofzo?
Welke dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef coban het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik het haat. Ik zal er alleen never nooit op stemmen.
Niet zomaar conclusies trekken jij.
oy namustur bacimquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef coban het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik het haat. Ik zal er alleen never nooit op stemmen.
Niet zomaar conclusies trekken jij.
Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:17 schreef Penisbaard het volgende:
Als TS Nederlands was geweest dan was hij een nationalistische gestoorde PVV'er geweest.
AK partij is een sociale partij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:17 schreef Penisbaard het volgende:
Als TS Nederlands was geweest dan was hij een nationalistische gestoorde PVV'er geweest.
Zegt de PVV ook van zichzelf.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:17 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
AK partij is een sociale partij.
broer de politiek ligt hier anders dan in turkije ook de termenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:17 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Lees alsjeblieft een eens boek.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:17 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Jaloezie? Nogmaals: ik geef geen ruk om Turkije. WTF heb ik met Turkije te maken? Al verkiezen ze een vis tot president kan het me nog niks schelen. Daarom verbaast het me nogal dat jij een topic over binnenlandse politiek van Turkije opent op een Nederlands forum.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:13 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Diep van binnen voel ik je jaloezie bro (no homo)
Sorry jij bent wel leuk.quote:
Stortvloed van informatie over Turkije inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:13 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
De radio bijvoorbeeld, TV zag ik er ook iets over.
En als het je geen flikker scheelt donder dan gewoon op.
Ga bruine bonen eten jijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Lees alsjeblieft een eens boek.
diep diep van binnenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Jaloezie? Nogmaals: ik geef geen ruk om Turkije. WTF heb ik met Turkije te maken? Al verkiezen ze een vis tot president kan het me nog niks schelen. Daarom verbaast het me nogal dat jij een topic over binnenlandse politiek van Turkije opent op een Nederlands forum.
[..]
Sorry jij bent wel leuk.
[..]
Stortvloed van informatie over Turkije inderdaad.
En nee.
toch niet die bonenquote:
Ik probeer ze wat bij te brengen maar tevergeefs ze zwijgen het om wijzer te worden en om geindoctrineerd te worden door dequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:19 schreef menszonderwens het volgende:
Zie al deze hater posts.WTF moet je beginnen aan zo een onwetend leger?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:20 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik probeer ze wat bij te brengen maar tevergeefs ze zwijgen het om wijzer te worden en om geindoctrineerd te worden door de
ik wil met Nederlanders die iets meer algemene maar foute kennis hebben over turkije iets bijbrengenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:20 schreef KrokanteKrab het volgende:
En wat moeten wij hier nou weer mee, dit is leuk voor als je een turk bent maar de rest boeit het echt geen ene flikkker.
Kan je niet anders een Turkse variant maken van Marokko.nl en daar al je Turks-gerichte bagger dumpen?
Slechte troll.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:21 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik wil met Nederlanders die iets meer algemene maar foute kennis hebben over turkije iets bijbrengen
OMDAT.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:21 schreef KrokanteKrab het volgende:
Waarom zijn moslims bezeten van de Illuminatie.
OH HELP EEN DRIEHOEK, DAT IS DE ILLUMINATIE
Moet je nog 7 kinderen voor hem baren. Naar de Bijlmer verhuizen en een schotel op het dak nemen.quote:
Ik ben wel jaloers op Turkse Turken ja, dat ze hun afval hier hebben kunnen dumpen.quote:
usta ik wil haar iets bijbrengen en dumpenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:22 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Wie wilt er nou met een coban trouwen?
IK BEN TROTS OP ALLE COBANLAR JA? ALLE TURKEN WAREN VROEGER COBAN. Ik ben er trots opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:22 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Wie wilt er nou met een coban trouwen?
Kquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef coban het volgende:
[..]
IK BEN TROTS OP ALLE COBANLAR JA? ALLE TURKEN WAREN VROEGER COBAN. Ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Erdogan en zijn partij is een zege voor Turkije inclusief voor de minderheden.
Dit X 100quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Erdogan en zijn partij is een zege voor Turkije inclusief voor de minderheden.
homo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
usta ik wil haar iets bijbrengen en dumpen![]()
![]()
Omdat ze denken dat de illuminati een teken aan de wand voor het einde der tijden is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:21 schreef KrokanteKrab het volgende:
Waarom zijn moslims bezeten van de Illuminatie.
OH HELP EEN DRIEHOEK, DAT IS DE ILLUMINATIE
zie die video en dan wordt je weer eens wat wijzerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat de illuminati een teken aan de wand voor het einde der tijden is.
Je mag wel met haar blijven hoor, no problem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
usta ik wil haar iets bijbrengen en dumpen![]()
![]()
ja sorry tegen jullie goede argumentaties drogredenen kan ik niet op. Hopeloos, mocht je ooitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:22 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Je afgelopen 10 reacties zijn inhoudsloos omdat je uitgepraat bent
Je zeikt wel dat het je geen flikker boeit WTF zoek je hier nog dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat de illuminati een teken aan de wand voor het einde der tijden is.
Ok, nu weg dan maar?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
ja sorry tegen jullie goede argumentaties drogredenen kan ik niet op. Hopeloos, mocht je ooit
nog eens wat aan IQ kweken, kom terug.
Hoewel de AKP in haar eerste regeringsperiode (2002-2007) voortvarend hervormingen doorvoerde, moet er op het gebied van minderheden- en mensenrechten nog veel gebeuren. De Europese Commissie dringt er in haar jongste voortgangsrapport over Turkije (5 november 2008) ten enen male op aan meer aandacht te besteden aan de uitwerking en implementatie van de wettelijke hervormingen, evenals het vergroten van het bewustzijn onder Turken van het bestaan en de rol van diverse mensenrechtenorganisaties
fuck de mensenrechtenorganisaties wat doen ze tegen israel die alle mensenrechten schendt in palestinaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
ja sorry tegen jullie goede argumentaties drogredenen kan ik niet op. Hopeloos, mocht je ooit
nog eens wat aan IQ kweken, kom terug.
Hoewel de AKP in haar eerste regeringsperiode (2002-2007) voortvarend hervormingen doorvoerde, moet er op het gebied van minderheden- en mensenrechten nog veel gebeuren. De Europese Commissie dringt er in haar jongste voortgangsrapport over Turkije (5 november 2008) ten enen male op aan meer aandacht te besteden aan de uitwerking en implementatie van de wettelijke hervormingen, evenals het vergroten van het bewustzijn onder Turken van het bestaan en de rol van diverse mensenrechtenorganisaties
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
fuck de mensenrechtenorganisaties wat doen ze tegen israel die alle mensenrechten schendt in palestina
Bedrogen komop, ik mag je als een individu. Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef coban het volgende:
Ik voel mij bedrogen door sommige users.tyrone en krokantekrab zal ik nooit meer kunnen vertrouwen
Een travestiet. Ik begin al op een vrouw te lijken. Goed genoeg voor je?quote:
Palestina daar kunnen we straks ook wel een topique over vol spammen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
fuck de mensenrechtenorganisaties wat doen ze tegen israel die alle mensenrechten schendt in palestina
dan is het goedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Bedrogen komop, ik mag je als een individu. Daar gaat het om.
Deze mongool met zijn internationale kijk op de wereld.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:27 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Palestina daar kunnen we straks ook wel een topique over vol spammen.![]()
Turken en hun internationale kijk op de wereld![]()
goede troll maar op een andere tijdstip en andere topicquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:27 schreef coban het volgende:
[..]
Een travestiet. Ik begin al op een vrouw te lijken. Goed genoeg voor je?
Dus fuck mensenrechten in Turkije?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
waarom eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terug van vakantie, met gebruinde huid en alles.
En grondswetwijzigingen zijn bij voorbaat altijd positief?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:27 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
Tevens wil akp die grondswetwijzigingen doorvoeren als eerste partij in Turkije nooobbbbbb!!!!!!
Nee, ik heb wel genoeg illuminati verhalen gehoord in mijn leven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
zie die video en dan wordt je weer eens wat wijzer)))))))))))))))))))))))))))))
Turkije boeit me geen flikker, maar dit forum is nog altijd Nederlands.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Je zeikt wel dat het je geen flikker boeit WTF zoek je hier nog dan?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef coban het volgende:
Ik voel mij bedrogen door sommige users.tyrone en krokantekrab zal ik nooit meer kunnen vertrouwen
domme mensen weerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus fuck mensenrechten in Turkije?
En dan zeiken over een belastinggroep van 52%
in dit geval welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
En grondswetwijzigingen zijn bij voorbaat altijd positief?
deze is wel positiefquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
En grondswetwijzigingen zijn bij voorbaat altijd positief?
ik zeg jij nie snap jij koequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:29 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
domme mensen weer![]()
ik zeg dat die mensenrechtenorganisaties onzin zijnen geef die voorbeeld domme aap
Mensenrechten in Turkije zijn aanzienlijk verbeterd. De Koerden in het oosten van Turkije hebben miljarden toegekend gekregen om scholen, ziekenhuizen en dergelijke op te bouwen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus fuck mensenrechten in Turkije?
En dan zeiken over een belastinggroep van 52%
weer deze manquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Mensenrechten in Turkije zijn aanzienlijk verbeterd. De Koerden in het oosten van Turkije hebben miljarden toegekend gekregen om scholen, ziekenhuizen en dergelijke op te bouwen.
Was er maar zo'n partij in Irak.
Deze baas snapt hetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Mensenrechten in Turkije zijn aanzienlijk verbeterd. De Koerden in het oosten van Turkije hebben miljarden toegekend gekregen om scholen, ziekenhuizen en dergelijke op te bouwen.
Was er maar zo'n partij in Irak. Dan zag je veel sneller verbetering.
Nee hoor, alleen je veelvuldig gebruikte argument: "nee maar zij dan" is meer iets voor in de zandbak. Zo reageerde jij namelijk op die fokker, dus stel je niet aan als iemand dat ook bij jou doetquote:
Laat hem ff wat verzinnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:32 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
@trippledistilled
je praat nu echt wat je op sbs 6 ziet
ik heb sommige mensen aardig gepowned heb ik het idee en dat is altijd goedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:32 schreef coban het volgende:
het heeft eigenlijk geen zin zo'n topic op dit forum te openenniemand neemt serieus
Uhuh, gaat de goede kant op. Waarom zijn er nog steeds zoveel Koerden boos?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op, hoeveel actieve Turken zullen hier rondhangen? 10? 20? Dan is het toch fucking onzin om een topic aan te gaan maken over de binnenlandse politiek van Turkije.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:32 schreef coban het volgende:
het heeft eigenlijk geen zin zo'n topic op dit forum te openenniemand neemt serieus
Omdat ze land willen stelen en die krijgen ze niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uhuh, gaat de goede kant op. Waarom zijn er nog steeds zoveel Koerden boos?
dat zijn de domme koerden zeg ik zelf als koerd/zazaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk al het idee dat je iemand hard hebt gedisst als je zegt 'je moeder'.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:33 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik heb sommige mensen aardig gepowned heb ik het idee en dat is altijd goed
neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk al het idee dat je iemand hard hebt gedisst als je zegt 'je moeder'.
ben jij echt nieuw nieuw op fok? volgens mij ben jij iemand die hier eerder actief was. Kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
tevens 2de topic en gelijk 10 pagina's binnen een paar uur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaag geregistreerdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:36 schreef coban het volgende:
[..]
ben jij echt nieuw nieuw op fok? volgens mij ben jij iemand die hier eerder actief was. Kan het mis hebben
Koerden zijn helemaal niet boos. De Koeden in Turkije en Irak zijn redelijk tevreden en hebben gelijke rechten als elk ander. De separatistische Koerden in Turkije, Irak, Iran en Syrië zijn boos omdat zij strijden voor een eigen land die ze waarschijnlijk niet zullen krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aha, nu snap ik ook meteen die genocidequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Omdat ze land willen stelen en die krijgen ze niet.
Ok bedankt voor je bijdrage voor dit topic. Doei!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aha, nu snap ik ook meteen die genocide
fijne avond
Gaat ie mij een troll noemen.quote:
tuurlijk abi als je mij zo bijstaat bij elke topic van mij worden de fokkers een beetje wijzerquote:
Hou je nog eens op of wat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:43 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Gaat ie mij een troll noemen.
Jullie lullen in dit topic gewoon zoveel domme shit en argumenteren niveautje "wellus-nietus" maar denken dat jullie fucking slimme topdebaters zijn omdat jullie bijval van elkaar krijgen.
nee omdat jullie geen argumenten meer kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:43 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Gaat ie mij een troll noemen.
Jullie lullen in dit topic gewoon zoveel domme shit en argumenteren niveautje "wellus-nietus" maar denken dat jullie fucking slimme topdebaters zijn omdat jullie bijval van elkaar krijgen.
Geef me maar een PM als het zover is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:43 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
tuurlijk abi als je mij zo bijstaat bij elke topic van mij worden de fokkers een beetje wijzer
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:44 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Geef me maar een PM als het zover is.
Nee, ik heb geen mede-idioot nodig om overtuigd te zijn van mijn gelijk.quote:
Jullie? Ik heb niet eens gepoogd te beargumenteren waarom AKP-haat gerechtvaardigd zou zijn omdat ik (nogmaals) geen ruk om Turkije geef. Het valt me alleen op dat jullie discussietechniek nogal wat te wensen over laat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:44 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
nee omdat jullie geen argumenten meer kunnen verzinnenleer begrijpend lezen
Ik ben 15 man, ik kom uit Konya, moeder is koerdsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:46 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
uit welke streek komt u?
ik ben zelf een zazauit elazig ben 15 jaar oud
Zou ik ook zeggen als ik niks had te verzinnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:47 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen mede-idioot nodig om overtuigd te zijn van mijn gelijk.
[..]
Jullie? Ik heb niet eens gepoogd te beargumenteren waarom AKP-haat gerechtvaardigd zou zijn omdat ik (nogmaals) geen ruk om Turkije geef. Het valt me alleen op dat jullie discussietechniek nogal wat te wensen over laat.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:47 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Ik ben 15 man, ik kom uit Konya, moeder is koerds
je zegt dat ik het goed doe tegenover de taalnazi's van fok en dan kom je met dat ik slechte argumenten heb omdat ik je aanviel?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:47 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen mede-idioot nodig om overtuigd te zijn van mijn gelijk.
[..]
Jullie? Ik heb niet eens gepoogd te beargumenteren waarom AKP-haat gerechtvaardigd zou zijn omdat ik (nogmaals) geen ruk om Turkije geef. Het valt me alleen op dat jullie discussietechniek nogal wat te wensen over laat.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:49 schreef Serene het volgende:
Maar hoe kan je 'moslims' de hemel in prijzen als ze nooit iets goeds gedaan hebben, de wereld die we nu kennen is door de westerse wereld gemaakt.
Wat is zaza? soort koerd?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:49 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik ben zaza kom uit elazig ben ook 15 jaar oud
Vertel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:50 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]nu moet je echt naar school jonge
zoek op wikipediaquote:
Nu ff kijken dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:51 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
zoek op wikipediawe worden vaak als koerd gezien terwijl dat niet zo is
maar cultuur lijkt wel opelkaar ik kan ook koerdisch praten Turks het beste zazaca helemaal niet
Alevli of sofi?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:52 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar ottomaanse rijk en dan ga je je geschiedenisboeken pakken ja?
Geloof je in Hazreti Ali of Hazreti Muhammed (s.a.v.)?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:54 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
kardes sofi falan bilmem ama kuranda yazanlara inanirim dan ben ik een sofi denk ik?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:53 schreef Serene het volgende:
Ik heb het niet over 100 jaar geleden, maar de afgelopen 50-60 jaar.
Hazreti Muhammed(s.a.v.)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:55 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Geloof je in Hazreti Ali of Hazreti Muhammed (s.a.v.)?
Dat word ook nergens beweerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:56 schreef Serene het volgende:
Ga emigreren naar Turkije dan.
Haha, dat Turkije snel groeit betekent niet dat het in de buurt komt van het westen.
Niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:49 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
je zegt dat ik het goed doe tegenover de taalnazi's van fok en dan kom je met dat ik slechte argumenten heb omdat ik je aanviel?beetje ...
en de daaruit ontstane turkije bijna ten onder gegaan in het jaar 2001 waarna erdogan op z'n witte paard kwam en turkije reddequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:58 schreef Prullenbak6 het volgende:
Ottomaanse rijk![]()
Ten onder gegaan door de hebzucht van hun leiders.
WTF man.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:58 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Je schreef "te veel" correct inderdaad en dat vond ik wel een pluimpje waard (maar erna deed je het alsnog fout). Verder had ik weinig om op in te gaan omdat ik zoals meermaals gezegd Turkije niet zo boeiend vind en dus geen verstand heb van wat de AKP allemaal voor positiefs/negatiefs heeft gedaan.
Echter jij ging opeens beweren dat mensen niet durfden te reageren omdat je zo goed kon discussiëren. Dat terwijl je mij (als neutrale meelezer) nou niet echt hebt weten te overtuigen dat de AKP zo goed is, omdat je namelijk helemaal geen argumenten gebruikt. Het leek me wel gepast om je dus te wijzen op het feit dat het misschien niet aan je geweldige argumenten lag dat mensen even niet meer zo snel reageerden, maar dat het ook nog wat te maken kan hebben met het feit dat voor de gemiddelde inwoner van Nederland niet heel boeiend is wat de AKP zoal voor Turkije heeft gedaan.
Wat bescheidenheid zou je niet misstaan, daar ging het me vooral om.
Serieusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:32 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
@trippledistilled
je praat nu echt wat je op sbs 6 ziet
ik ben heel bescheiden IRL en dat je zo lang doet over 1 reactie zegt meer dan alles in je postquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:58 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Je schreef "te veel" correct inderdaad en dat vond ik wel een pluimpje waard (maar erna deed je het alsnog fout). Verder had ik weinig om op in te gaan omdat ik zoals meermaals gezegd Turkije niet zo boeiend vind en dus geen verstand heb van wat de AKP allemaal voor positiefs/negatiefs heeft gedaan.
Echter jij ging opeens beweren dat mensen niet durfden te reageren omdat je zo goed kon discussiëren. Dat terwijl je mij (als neutrale meelezer) nou niet echt hebt weten te overtuigen dat de AKP zo goed is, omdat je namelijk helemaal geen argumenten gebruikt. Het leek me wel gepast om je dus te wijzen op het feit dat het misschien niet aan je geweldige argumenten lag dat mensen even niet meer zo snel reageerden, maar dat het ook nog wat te maken kan hebben met het feit dat voor de gemiddelde inwoner van Nederland niet heel boeiend is wat de AKP zoal voor Turkije heeft gedaan.
Wat bescheidenheid zou je niet misstaan, daar ging het me vooral om.
Ik ben geen turk als je dat denktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:59 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
en de daaruit ontstane turkije bijna ten onder gegaan in het jaar 2001 waarna erdogan op z'n witte paard kwam en turkije redde
Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:00 schreef Jeff89 het volgende:
TS is een troll, en Moslimpartijen zijn kut..
Turkije gaat zijn seculariteit verpatsen voor economische groei. Hoera.
zo lang doen over 1 postquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:00 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
![]()
Als ik dit zo allemaal lees dan heb ik het idee dat juist jij hier de Telegraaf lezen en SBS6 kijker
bent, welke vatbaar is voor populisme. Of ik feitenkennis heb over Turkije nee, pretendeer ik dat,
nee. Waar ik het over heb is abstracter. Jij pretendeert dat je wel 'feitenkennis' hebt en komt
vervolgens aan met een paar internetartikeltjes van het niveau FOXnews en Wikipedia. Ja dat
wordt het. Jullie (Turken in dit topic) zijn vatbaar voor mongolen in dezelfde maten als Henk en
Ingrid vatbaar zijn voor Geert Wilders.
As regards political parties, the closure cases against the AKP and the DTP (see section on
Parliament) illustrate that the current legal provisions applicable to political parties do not
provide political actors with an adequate level of protection from the state's interference in
their freedom of association and freedom of expression.
Conservatisme![]()
Theocratie/aseculier![]()
Mensen die alleen kijken naar Economische welvaart![]()
Ultranationalistische Turk zijn en zich in Nederland bevinden![]()
Turken met vmbo opleiding![]()
Turken en Palestina![]()
Turken die pretenderen later weer terug te gaan naar Turkije![]()
Daarnaast lijkt het hier meer een Turken ontmoetingsplek. Pas ik niet tussen.![]()
Lekker slapen
Volgens mij is je spatiebalk stuk man.. Beter doe je er iets aan..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:00 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
![]()
Als ik dit zo allemaal lees dan heb ik het idee dat juist jij hier de Telegraaf lezen en SBS6 kijker
bent, welke vatbaar is voor populisme. Of ik feitenkennis heb over Turkije nee, pretendeer ik dat,
nee. Waar ik het over heb is abstracter. Jij pretendeert dat je wel 'feitenkennis' hebt en komt
vervolgens aan met een paar internetartikeltjes van het niveau FOXnews en Wikipedia. Ja dat
wordt het. Jullie (Turken in dit topic) zijn vatbaar voor mongolen in dezelfde maten als Henk en
Ingrid vatbaar zijn voor Geert Wilders.
As regards political parties, the closure cases against the AKP and the DTP (see section on
Parliament) illustrate that the current legal provisions applicable to political parties do not
provide political actors with an adequate level of protection from the state's interference in
their freedom of association and freedom of expression.
Conservatisme![]()
Theocratie/aseculier![]()
Mensen die alleen kijken naar Economische welvaart![]()
Ultranationalistische Turk zijn en zich in Nederland bevinden![]()
Turken met vmbo opleiding![]()
Turken en Palestina![]()
Turken die pretenderen later weer terug te gaan naar Turkije![]()
Daarnaast lijkt het hier meer een Turken ontmoetingsplek. Pas ik niet tussen.![]()
Lekker slapen
seculariteit wil bijna niemand in Turkije itt economische groeiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:00 schreef Jeff89 het volgende:
TS is een troll, en Moslimpartijen zijn kut..
Turkije gaat zijn seculariteit verpatsen voor economische groei. Hoera.
We blijven langer hangen dan de wallen van Wim Kok.quote:
Nadenken voor je praat, probeer het eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:00 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik ben heel bescheiden IRL en dat je zo lang doet over 1 reactie zegt meer dan alles in je post
Dat is de enter, faalhaas.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:01 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Volgens mij is je spatiebalk stuk man.. Beter doe je er iets aan..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Economie_van_Turkijequote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:00 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik ben geen turk als je dat denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |