Tussentijds ook nog eten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Niks beters te verzinnen ofzo?
Welke dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef coban het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik het haat. Ik zal er alleen never nooit op stemmen.
Niet zomaar conclusies trekken jij.
oy namustur bacimquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef coban het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik het haat. Ik zal er alleen never nooit op stemmen.
Niet zomaar conclusies trekken jij.
Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:17 schreef Penisbaard het volgende:
Als TS Nederlands was geweest dan was hij een nationalistische gestoorde PVV'er geweest.
AK partij is een sociale partij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:17 schreef Penisbaard het volgende:
Als TS Nederlands was geweest dan was hij een nationalistische gestoorde PVV'er geweest.
Zegt de PVV ook van zichzelf.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:17 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
AK partij is een sociale partij.
broer de politiek ligt hier anders dan in turkije ook de termenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:17 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Lees alsjeblieft een eens boek.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:17 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Jaloezie? Nogmaals: ik geef geen ruk om Turkije. WTF heb ik met Turkije te maken? Al verkiezen ze een vis tot president kan het me nog niks schelen. Daarom verbaast het me nogal dat jij een topic over binnenlandse politiek van Turkije opent op een Nederlands forum.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:13 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Diep van binnen voel ik je jaloezie bro (no homo)
Sorry jij bent wel leuk.quote:
Stortvloed van informatie over Turkije inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:13 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
De radio bijvoorbeeld, TV zag ik er ook iets over.
En als het je geen flikker scheelt donder dan gewoon op.
Ga bruine bonen eten jijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Lees alsjeblieft een eens boek.
diep diep van binnenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Jaloezie? Nogmaals: ik geef geen ruk om Turkije. WTF heb ik met Turkije te maken? Al verkiezen ze een vis tot president kan het me nog niks schelen. Daarom verbaast het me nogal dat jij een topic over binnenlandse politiek van Turkije opent op een Nederlands forum.
[..]
Sorry jij bent wel leuk.
[..]
Stortvloed van informatie over Turkije inderdaad.
En nee.
toch niet die bonenquote:
Ik probeer ze wat bij te brengen maar tevergeefs ze zwijgen het om wijzer te worden en om geindoctrineerd te worden door dequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:19 schreef menszonderwens het volgende:
Zie al deze hater posts.WTF moet je beginnen aan zo een onwetend leger?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:20 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik probeer ze wat bij te brengen maar tevergeefs ze zwijgen het om wijzer te worden en om geindoctrineerd te worden door de
ik wil met Nederlanders die iets meer algemene maar foute kennis hebben over turkije iets bijbrengenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:20 schreef KrokanteKrab het volgende:
En wat moeten wij hier nou weer mee, dit is leuk voor als je een turk bent maar de rest boeit het echt geen ene flikkker.
Kan je niet anders een Turkse variant maken van Marokko.nl en daar al je Turks-gerichte bagger dumpen?
Slechte troll.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:21 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik wil met Nederlanders die iets meer algemene maar foute kennis hebben over turkije iets bijbrengen
OMDAT.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:21 schreef KrokanteKrab het volgende:
Waarom zijn moslims bezeten van de Illuminatie.
OH HELP EEN DRIEHOEK, DAT IS DE ILLUMINATIE
Moet je nog 7 kinderen voor hem baren. Naar de Bijlmer verhuizen en een schotel op het dak nemen.quote:
Ik ben wel jaloers op Turkse Turken ja, dat ze hun afval hier hebben kunnen dumpen.quote:
usta ik wil haar iets bijbrengen en dumpenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:22 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Wie wilt er nou met een coban trouwen?
IK BEN TROTS OP ALLE COBANLAR JA? ALLE TURKEN WAREN VROEGER COBAN. Ik ben er trots opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:22 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Wie wilt er nou met een coban trouwen?
Kquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef coban het volgende:
[..]
IK BEN TROTS OP ALLE COBANLAR JA? ALLE TURKEN WAREN VROEGER COBAN. Ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Erdogan en zijn partij is een zege voor Turkije inclusief voor de minderheden.
Dit X 100quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Erdogan en zijn partij is een zege voor Turkije inclusief voor de minderheden.
homo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
usta ik wil haar iets bijbrengen en dumpen![]()
![]()
Omdat ze denken dat de illuminati een teken aan de wand voor het einde der tijden is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:21 schreef KrokanteKrab het volgende:
Waarom zijn moslims bezeten van de Illuminatie.
OH HELP EEN DRIEHOEK, DAT IS DE ILLUMINATIE
zie die video en dan wordt je weer eens wat wijzerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat de illuminati een teken aan de wand voor het einde der tijden is.
Je mag wel met haar blijven hoor, no problem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
usta ik wil haar iets bijbrengen en dumpen![]()
![]()
ja sorry tegen jullie goede argumentaties drogredenen kan ik niet op. Hopeloos, mocht je ooitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:22 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Je afgelopen 10 reacties zijn inhoudsloos omdat je uitgepraat bent
Je zeikt wel dat het je geen flikker boeit WTF zoek je hier nog dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat de illuminati een teken aan de wand voor het einde der tijden is.
Ok, nu weg dan maar?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
ja sorry tegen jullie goede argumentaties drogredenen kan ik niet op. Hopeloos, mocht je ooit
nog eens wat aan IQ kweken, kom terug.
Hoewel de AKP in haar eerste regeringsperiode (2002-2007) voortvarend hervormingen doorvoerde, moet er op het gebied van minderheden- en mensenrechten nog veel gebeuren. De Europese Commissie dringt er in haar jongste voortgangsrapport over Turkije (5 november 2008) ten enen male op aan meer aandacht te besteden aan de uitwerking en implementatie van de wettelijke hervormingen, evenals het vergroten van het bewustzijn onder Turken van het bestaan en de rol van diverse mensenrechtenorganisaties
fuck de mensenrechtenorganisaties wat doen ze tegen israel die alle mensenrechten schendt in palestinaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
ja sorry tegen jullie goede argumentaties drogredenen kan ik niet op. Hopeloos, mocht je ooit
nog eens wat aan IQ kweken, kom terug.
Hoewel de AKP in haar eerste regeringsperiode (2002-2007) voortvarend hervormingen doorvoerde, moet er op het gebied van minderheden- en mensenrechten nog veel gebeuren. De Europese Commissie dringt er in haar jongste voortgangsrapport over Turkije (5 november 2008) ten enen male op aan meer aandacht te besteden aan de uitwerking en implementatie van de wettelijke hervormingen, evenals het vergroten van het bewustzijn onder Turken van het bestaan en de rol van diverse mensenrechtenorganisaties
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
fuck de mensenrechtenorganisaties wat doen ze tegen israel die alle mensenrechten schendt in palestina
Bedrogen komop, ik mag je als een individu. Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef coban het volgende:
Ik voel mij bedrogen door sommige users.tyrone en krokantekrab zal ik nooit meer kunnen vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |