Ik doe Havoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:38 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Hey TS is wens je veel succes met je mbo diploma schoonmaak in Turkije, lekker cashen enzo. Turkse vlag in de tuin.
Nog meer centjes. Want zoals ik begrijp uit je OP vind je economische welvaart veel belangrijker dan sociale welvaart.quote:
zie jij economische vooruitgang niet als een voordeel? dan ben je te dom dat ik niet meer ga reageren op je postsquote:
Sociale welvaart is er in turkije meer dan hier het is alleen de media in Turkije die dat beeld verpestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:39 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Nog meer centjes. Want zoals ik begrijp uit je OP vind je economische welvaart veel belangrijker dan sociale welvaart.
Jij beweert indirect dat alle andere partijen voor economische achteruitgang zorgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
zie jij economische vooruitgang niet als een voordeel? dan ben je te dom dat ik niet meer ga reageren op je posts
of wil je dat Turkije net als griekenland werd? (retorische vraag)
Sociale welvaart in de zin van mediavrijheid, gelijkheid mannen en vrouwen in recht enz? Geloof erquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:41 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Sociale welvaart is er in turkije meer dan hier het is alleen de media in Turkije die dat beeld verpest
Dat is een FEIT kijk maar naar het verleden van Turkije ze bakken er niks vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:42 schreef coban het volgende:
[..]
Jij beweert indirect dat alle andere partijen voor economische achteruitgang zorgen.
Mensen die altijd meteen roepen dat het een feit is zonder een bron of enkele onderbouwing.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Dat is een FEIT kijk maar naar het verleden van Turkije ze bakken er niks van
Hollanders die denken dat Nederland superieur is 52% belasting heffen en dan zeggen dat er teveel uitkeringen worden getrokkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Sociale welvaart in de zin van mediavrijheid, gelijkheid mannen en vrouwen in recht enz? Geloof er
niks van. Heb wel het boekje gelezen 'Het zijn net mensen'.
Daarom hebben we nou een rechts kabinet die het sociale stelsel wil inperkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Hollanders die denken dat Nederland superieur is 52% belasting heffen en dan zeggen dat er teveel uitkeringen worden getrokken
Ik dacht dat ik zoiets niet moest onderbouwen omdat je je voordoet alsof je turkije heel goed kentquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Mensen die altijd meteen roepen dat het een feit is zonder een bron of enkele onderbouwing.
Ja klopt mang ik heb tantoe vele kennis over Turkijke,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zoiets niet moest onderbouwen omdat je je voordoet alsof je turkije heel goed kent
zoek maar op google wat er in de 80jarige geschiedenis van turkije is gebeurd los van de laatste 9 jaar
dat doet iedereenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:45 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Daarom hebben we nou een rechts kabinet die het sociale stelsel wil inperken, alsof turken geen uitkering trekken.
dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef menszonderwens het volgende:
Klote CHP'ers, zelfs als je met kei harde bewijzen aankomt willen ze niet veranderen. Wat zien ze in CHP eigenlijk? Kielot zakken
Dat is nog eens sociaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
dat doet iedereen
en als ik turken zie die dat onnodig doen dan praat ik nooit meer tegen ze
als je wacht wil ik bewijzen voor je uitzoeken wordt dagelijks herhaald door erdogan met bronnen en bewijzenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ja klopt mang ik heb tantoe vele kennis over Turkijke,post-doctoraal scriptie ging der over.
Maar Ik zie nog steeds geen onderbouwing of argumentatie. Jij bent meer het typ van als A het
niet is dan is het B!
Heb ook het idee dat je een slechte kloon bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:49 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
als je wacht wil ik bewijzen voor je uitzoeken wordt dagelijks herhaald door erdogan met bronnen en bewijzen
Denken dat een Alpha mannetje staat voor dom geweld.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:50 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik ben een harde jongenduld geen tegenspraak of andere meningen
dus een echte leider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |