Hier zitten wel 4 woorden in, maar ik kan niet zoveel anders verzinnen wat ze op 538 draaien zonder vocals (ik weet niet eens of ze deze draaien, luister geen 538, maar lijkt me van wel)quote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks, maar ondanks dat ie aan de voorwaarden voldoet is dit het ook niet. Ik ben al zover gegaan om vrijwel ieder nummer van die playlist waarvan ik dacht dat 't hem kon zijn te checken op youtube. Nul resultaat.
Bullet in the Head. Fistful of steel zou het ook kunnen zijn trouwens.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:28 schreef Brouw-Meester het volgende:
dat nummer van rage against the machine, met een vrij schelle piep erin? Ik dacht at het een intro nummer was, maa rkom er niet uit....
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat die meest gespeelde nummers van de laatste 7 dagen totaal niet kloppen, al die nummers lijken mij niet echt "538-nummers"..quote:Op zondag 26 juni 2011 00:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bullet in the Head.
@Thas, je suggesties zijn het allebei niet, maar dat nummer gemist-linkje is wel handig. Ga ik eens uitspitten.
Ah, ik ben eruit, het was Ashes in the fall!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bullet in the Head. Fistful of steel zou het ook kunnen zijn trouwens.
@Thas, je suggesties zijn het allebei niet, maar dat nummer gemist-linkje is wel handig. Ga ik eens uitspitten.
Hehe, inderdaad. Als je alleen al kijkt naar het aantal gedraaide nummers van eergisteren tussen pak-m-beet 07:00 en 09:00 (dus vrijdagmorgen) correspondeert dat niet echt met de oeverloze lul en lachbuien van edwin evers en z'n kompanen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:00 schreef Thas het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat die meest gespeelde nummers van de laatste 7 dagen totaal niet kloppen, al die nummers lijken mij niet echt "538-nummers"..
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Als je alleen al kijkt naar het aantal gedraaide nummers van eergisteren tussen pak-m-beet 07:00 en 09:00 (dus vrijdagmorgen) correspondeert dat niet echt met de oeverloze lul en lachbuien van edwin evers en z'n kompanen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Those_Were_the_Days_(song)quote:Op zondag 26 juni 2011 13:15 schreef hh84 het volgende:
Hoe heet ook alweer de Nederlandse versie van dit nummer (of in ieder geval het Nederlands nummer op deze melodie)
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:15 schreef hh84 het volgende:
Hoe heet ook alweer de Nederlandse versie van dit nummer (of in ieder geval het Nederlands nummer op deze melodie)
Niemand?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:49 schreef Høken het volgende:
Ik weet de clip van het nummer alleen nog.Daar zijn een paar vrouwen in te zien, met een vastgebonden man, die in het begin van de clip binnen word gebracht met een helicoptergeluid op de achtergrond. Het is engelstalig, en de gemiddelde man vind 't geen straf om naar de clip te kijken. 'T Is niet van dit of vorig jaar.
Wie o wie weet welk nummer ik bedoel?
Niemand die naar Discovery kijkt?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:14 schreef Qbaard het volgende:
Okido - een lastige.
Op Discovery Science was er ooit een reclame dat begon met een flitsend gloeilampje (in het zwart/wit) en o.a. de tekst "So you think science is boring".
Daarna begon er een soort compilatie van series, in combinatie met een soort electronic/dance liedje (het kan heel misschien ook een soort metal zijn, in combinatie met synths enzo). Ik had eerder een voorbeeld, maar die is verwijderd van YT. FML.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, ik zoek me radeloos =p.
Dat was 'm inderdaad niet, heb 'm net gevonden.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:05 schreef kvd het volgende:
[..]
het enige wat ik me kan voorstellen is U2 Numb, maar die voldoet niet aan al je "eisen"
thnx! die bedoelde ikquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:22 schreef xelium het volgende:
Hey allemaal, ik zoek een liedje, beetje house/ dance achtig.
Best wel bekend volgens mij en recent, werd onder andere ook gedraaid op Dancetour.
Grootste kenmerk van het liedje is een soort van futuristisch schietgeluidje, alsof er met zo'n lasergun word geschoten. en dan vrijwel het hele liedje door. Pfieuw, Pfieuw, Pfieuw PfiPfiPfi Pfieuw.
Hoop dat iemand me begrijpt :$
Het klinkt een beetje als het begin van 'O Fortuna', maar dan andersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:47 schreef Faazz het volgende:
Op 3:23
Daar is toch ook een originele versie van of ben ik nou slecht? Zo ja wat is dat? Klinkt fucking episch.
Doet inderdaad behoorlijk denken aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:31 schreef Roland1000 het volgende:
Het klinkt een beetje als het begin van 'O Fortuna', maar dan anders
Holy shit dat is vetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:
Craig Armstrong - O Verona ?
Edit :
Nee toch niet.
Edit : II
Het is in iedergeval wel O Verona maar daar zijn weer verschillende uitvoering van.
Zoals deze :
Volgens mij is het ook van hem, gecomponeerd voor Romeo en Juliet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef Faazz het volgende:
Dan zit ik me verder nog af te vragen.. Van wie is het origineel? Ik lees overal Craig Armstrong, maar t klinkt als een stuk uit 1324 of zo iets.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zag deze week op MTV Brand New een leuke dancetrack. De clip was een beetje donker van kleur (veel zwart en wat blauw-achtig) en er kwam een rit (of race) in een oude aftandse auto in voor.
Bandnaam was iets als Shots, Spots, misschien met "The" ervoor.
En het nummer had ook een vrij korte titel. Zoiets als "Don't stop"...
Iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
Kerry Norton - Everlasting Love is deze versie. Te beluisteren via Spotify of via iTunes te koop.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:22 schreef MichielPH het volgende:
Dit keer eens geen vage beschrijvingen, maar gewoon een directe link:
Mijn vraag: is deze specifieke cover van Everlasting Love ook ergens te downloaden en hoe heet het Take Five-achtige jazz op het einde?
Als je nu zegt welke avond je het gehoord hebt, of in welke set.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:25 schreef Rovenaar het volgende:
help! ik zoek het een dance/trance nummer wat ik helemaal kapot heb gegoogled maar niet heb kunnen vinden. Hopelijk herkent iemand de stukjes van deze songtekst:
songtekst:
"regret regret I need you forget" “relax your heart” “remember this when you’re on your own” “protect yourself from being alone” “remember this when you’re on your own”
ik heb het 2 keer gehoord op de webradio van Dance Department van 538, maar ik kon het ook nooit achterhalen op de tracklist:(
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook van hem, gecomponeerd voor Romeo en Juliet.
Het is inderdaad O Verona van de soundtrack van Romeo+Juliet, van Craig Armstrong. Volgens mij is het de reprise (stukje dat later terugkomt in de score), maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:00 schreef Faazz het volgende:
Hmm oke! Hij heeft behoorlijk wat titels op zijn naam staan zie ik. Daar ga ik meer van luisteren
En het Take Five-achtige jazz op het einde, van wie is dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:22 schreef MichielPH het volgende:
Dit keer eens geen vage beschrijvingen, maar gewoon een directe link:
Mijn vraag: is deze specifieke cover van Everlasting Love ook ergens te downloaden en hoe heet het Take Five-achtige jazz op het einde?
Nope, dat is hem niet, ik vond hem ookal via mijn google zoekkunsten. Ook wel een leuk nummer trouwens. Maarrr helaasquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef broer het volgende:
Het Goede Doel en de tekst 'Steeds als ik...' telt natuurlijk op tot 'Hou van mij'. Maar daar zit geen 'oe-ie-oe' in en het is ouder dan de jaren negentig. Maar wie weet...
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef Zwitsalletje het volgende:
Oke, ik zoek een nummer, ik hoor em vaak tijdens het werk(supermarktmuziek), maar kan heel moeilijk verstaan wat er wordt gezegd. Het is een Nederlandstalig nummer, ik denk al redelijk oud (jaren 90?). Het lijkt wel een beetje op een nummer van Het Goede Doel ( dat soort muziek). Dit is het enige wat ik weet:
''Steeds als ik(of je) (??????) en daarna een heel bekend OEEH IE OOEHH'', en dat wordt vaker herhaald. Iedereen kent hem welIk moet hem nu hebben want hij blijft in mn kop zitten
![]()
Alvast bedankt :p
ik heb het gehoord op de webradio, op dance department op vorige week dinsdagmiddag om 3 uur, maar ik kon hiervan de playlist niet terugvinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je nu zegt welke avond je het gehoord hebt, of in welke set.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:08 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik zoek een nummer, je hoort een dame zingen en zij wordt opgevolgd door een jazz / blues zingende man. is een vrij recent nummer. hoe heet het?
Frans Bauer - Heb je even voor mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef Zwitsalletje het volgende:
Oke, ik zoek een nummer, ik hoor em vaak tijdens het werk(supermarktmuziek), maar kan heel moeilijk verstaan wat er wordt gezegd. Het is een Nederlandstalig nummer, ik denk al redelijk oud (jaren 90?). Het lijkt wel een beetje op een nummer van Het Goede Doel ( dat soort muziek). Dit is het enige wat ik weet:
''Steeds als ik(of je) (??????) en daarna een heel bekend OEEH IE OOEHH'', en dat wordt vaker herhaald. Iedereen kent hem welIk moet hem nu hebben want hij blijft in mn kop zitten
![]()
haha nee man, het is een veel ouder nummer, jaren 80 - 90quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Frans Bauer - Heb je even voor mij
?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef Zwitsalletje het volgende:
![]()
Die had broer al genoemd, toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef Roland1000 het volgende:
Of gewoon: ?
Maar daar zit niet echt "OEEH IE OOEHH" in volgens mij, maar wel "steeds als ik..."
Stemmen inderdaad. Het zou best van 1 van deze artiesten kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:53 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
?
En bedoel ik die "OEEH IE OOEH" dus instrumentaal. Maar misschien bedoel jij die als stemmen?
nee, maar bedankt!quote:
Haha bedankt voor jullie moeitequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef Jane het volgende:
Zit ook al mijn hersens te pijnigen voor Zwitsalletje.
Ik kwam net nog wel op een nummer met veel "oeh ie oeh", maar lijkt verder niet op de beschrijving.
Misschien iets van Doe Maar?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef Zwitsalletje het volgende:
![]()
owwwww, je bedoelt:quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Haha bedankt voor jullie moeite''Steeds als ik'' zou ook kunnen zijn ''Eens was ik'' o.i.d.
Haha ik maak het jullie niet gemakkelijk.
Het refrein is steeds maar 1 zin. Ik noem een voorbeeld van hoe die zou kunnen lopen.
''Eens was ik een vreemdeling, oo ie oo, OOOEH IIE OOOEEHH'' dus 2x dat
Maar dat zouden dus ook andere woorden kunnen zijn. Dit is echt wel een bekend nummer mensen
Haha nee dat is hem nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
owwwww, je bedoelt:
Maar dat is een belg, en ze zingen oleee olaaa
En als dit hem niet is, probeer het dan eens te neurien
Opnemen met een microfoon/telefoon en even uploaden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Haha nee dat is hem nietJa ik kan hem wel neurien, maarja, en dan ? Haha
Uploaden? Er komen vaker in dit topic mensen voorbij die neurien en dan op zo'n site zetten voor muziekstreams zodat je niet hoeft te downloaden, maar meteen kunt luisteren... Ik ben even de naam van die site vergeten...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Haha nee dat is hem nietJa ik kan hem wel neurien, maarja, en dan ? Haha
Soundcloud of Zippyshare.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Uploaden? Er komen vaker in dit topic mensen voorbij die neurien en dan op zo'n site zetten voor muziekstreams zodat je niet hoeft te downloaden, maar meteen kunt luisteren... Ik ben even de naam van die site vergeten...
Maar dan heb je wel meteen je antwoord... En als je nood hoog isquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef Zwitsalletje het volgende:
Haha bedankt voor jullie moeite''Steeds als ik'' zou ook kunnen zijn ''Eens was ik'' o.i.d.
Haha ik maak het jullie niet gemakkelijk.
Het refrein is steeds maar 1 zin. Ik noem een voorbeeld van hoe die zou kunnen lopen.
''Eens was ik een vreemdeling, oo ie oo, OOOEH IIE OOOEEHH'' dus 2x dat
Maar dat zouden dus ook andere woorden kunnen zijn. Dit is echt wel een bekend nummer mensen
Haha, nee dat is hem ook niet, en skunk is m ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk 'Ik dans dus ik besta' van het Goede Doel
Telefoon ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:19 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Haha, nee dat is hem ook niet, en skunk is m ook niet.
Ik ben er zonet achter gekomen dat ik geen microfoon op mijn laptop heb. En ik heb ook nergens een koptelefoon of iets dergelijks.Oke ik geef het op
Origineel :quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:19 schreef kelderfantoom het volgende:
Joow mensen. Ik heb een vraag.
Hoe heet dit nummer: http://isleoftune.com/?id=951 ?
Ik wil het weten
Hee, heel erg bedankt voor de snelle reactie!!!quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:25 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Hee, heel erg bedankt voor de snelle reactie!!!
[zeikmodus]quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
[zeikmodus]
Het origineel is van David Whittaker en heet Stardust.
Het nummer is gebruikt voor de Commodore 64 game Lazy Jones.
Florian Senfter (Zombie Nation) heeft het nummer gesampled.
[/zeikmodus]
quote:
Cool, die check ik dan ook evenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
[zeikmodus]
Het origineel is van David Whittaker en heet Stardust.
Het nummer is gebruikt voor de Commodore 64 game Lazy Jones.
Florian Senfter (Zombie Nation) heeft het nummer gesampled.
[/zeikmodus]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Het doet wel een belletje rinkelen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat gitaar deuntje van Darkness' I believe in a thing called love. zou zijn gejat van een andere band. Welke band en welk nummer dan?
niemand!??quote:
Ik was wel even Lasgo's discografie aan het doorspitten, maar daar vond ik niks tussen wat op Bromance / Seek Bromance leekquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:22 schreef Woutjeh het volgende:
Heb het nummer nu gevonden, het was toch Basto - Gregory's Theme.
Mocht het zo zijn dat er iemand aan het zoeken was, dan bedankt voor de moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |