ik heb het gehoord op de webradio, op dance department op vorige week dinsdagmiddag om 3 uur, maar ik kon hiervan de playlist niet terugvinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je nu zegt welke avond je het gehoord hebt, of in welke set.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:08 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik zoek een nummer, je hoort een dame zingen en zij wordt opgevolgd door een jazz / blues zingende man. is een vrij recent nummer. hoe heet het?
Frans Bauer - Heb je even voor mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef Zwitsalletje het volgende:
Oke, ik zoek een nummer, ik hoor em vaak tijdens het werk(supermarktmuziek), maar kan heel moeilijk verstaan wat er wordt gezegd. Het is een Nederlandstalig nummer, ik denk al redelijk oud (jaren 90?). Het lijkt wel een beetje op een nummer van Het Goede Doel ( dat soort muziek). Dit is het enige wat ik weet:
''Steeds als ik(of je) (??????) en daarna een heel bekend OEEH IE OOEHH'', en dat wordt vaker herhaald. Iedereen kent hem welIk moet hem nu hebben want hij blijft in mn kop zitten
![]()
Alvast bedankt :p
haha nee man, het is een veel ouder nummer, jaren 80 - 90quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Frans Bauer - Heb je even voor mij
?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef Zwitsalletje het volgende:
Oke, ik zoek een nummer, ik hoor em vaak tijdens het werk(supermarktmuziek), maar kan heel moeilijk verstaan wat er wordt gezegd. Het is een Nederlandstalig nummer, ik denk al redelijk oud (jaren 90?). Het lijkt wel een beetje op een nummer van Het Goede Doel ( dat soort muziek). Dit is het enige wat ik weet:
''Steeds als ik(of je) (??????) en daarna een heel bekend OEEH IE OOEHH'', en dat wordt vaker herhaald. Iedereen kent hem welIk moet hem nu hebben want hij blijft in mn kop zitten
![]()
Die had broer al genoemd, toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef Roland1000 het volgende:
Of gewoon: ?
Maar daar zit niet echt "OEEH IE OOEHH" in volgens mij, maar wel "steeds als ik..."
Stemmen inderdaad. Het zou best van 1 van deze artiesten kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:53 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
?
En bedoel ik die "OEEH IE OOEH" dus instrumentaal. Maar misschien bedoel jij die als stemmen?
nee, maar bedankt!quote:
Haha bedankt voor jullie moeitequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef Jane het volgende:
Zit ook al mijn hersens te pijnigen voor Zwitsalletje.
Ik kwam net nog wel op een nummer met veel "oeh ie oeh", maar lijkt verder niet op de beschrijving.
Misschien iets van Doe Maar?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef Zwitsalletje het volgende:
![]()
owwwww, je bedoelt:quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Haha bedankt voor jullie moeite''Steeds als ik'' zou ook kunnen zijn ''Eens was ik'' o.i.d.
Haha ik maak het jullie niet gemakkelijk.
Het refrein is steeds maar 1 zin. Ik noem een voorbeeld van hoe die zou kunnen lopen.
''Eens was ik een vreemdeling, oo ie oo, OOOEH IIE OOOEEHH'' dus 2x dat
Maar dat zouden dus ook andere woorden kunnen zijn. Dit is echt wel een bekend nummer mensen
Haha nee dat is hem nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
owwwww, je bedoelt:
Maar dat is een belg, en ze zingen oleee olaaa
En als dit hem niet is, probeer het dan eens te neurien
Opnemen met een microfoon/telefoon en even uploaden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Haha nee dat is hem nietJa ik kan hem wel neurien, maarja, en dan ? Haha
Uploaden? Er komen vaker in dit topic mensen voorbij die neurien en dan op zo'n site zetten voor muziekstreams zodat je niet hoeft te downloaden, maar meteen kunt luisteren... Ik ben even de naam van die site vergeten...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Haha nee dat is hem nietJa ik kan hem wel neurien, maarja, en dan ? Haha
Soundcloud of Zippyshare.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Uploaden? Er komen vaker in dit topic mensen voorbij die neurien en dan op zo'n site zetten voor muziekstreams zodat je niet hoeft te downloaden, maar meteen kunt luisteren... Ik ben even de naam van die site vergeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |